ze is nooit goed geweest!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ok ze was minder slecht vandaag ... zo goed?![]()
Beter dan Christian bedoel ik he.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO heeft wel gelijk, ze deed het beter vanavond.
Maar uiteraard niet goed genoeg om door te gaan.
La maar Flugelquote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Hmz, Peter z'n TT werd aangepast, dan mag dat nu natuurlijk ook
Henk gelooft in zijn mensen, in het geval van Dorine kun je je afvragen waarom maar goed...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De hoop op wereldwijd nieuws als argument gebruiken om iemand door te laten naar volgende ronde.
Hahahaquote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarom kunnen ze er niet beiden uit?
Het is toch een schande als ze door zou gaanquote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Hmz, Peter z'n TT werd aangepast, dan mag dat nu natuurlijk ook
Nee schat, dat ben ik niet met je eens. Alleen uit ik zoiets vriendelijk i.p.v. iedereen af te fikken die het niet met me eens isquote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is toch een schande als ze door zou gaan![]()
quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat we zo een Serge moment krijgen hier.
Dat hij eruit vliegt of doorgaat?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef Frasier het volgende:
Ik zou nu werkelijk mijn maandsalaris op Christian zetten.
OMG dat was geweldig!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat we zo een Serge moment krijgen hier.
Topic in nog geen 10 minuten vol.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
leg uit... die weet ik niet meer
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doen al die ajacieden hier
ik fik niemand afquote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee schat, dat ben ik niet met je eens. Alleen uit ik zoiets vriendelijk i.p.v. iedereen af te fikken die het niet met me eens is
Die avond is inmiddels wel legendarisch jaquote:Op zondag 28 januari 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Topic in nog geen 10 minuten vol.
Laat me raden, de exit van Serge?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die avond is inmiddels wel legendarisch ja
NEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 28 januari 2007 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Stem Christian er nou uit mens!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Stem Christian er nou uit mens!
Zou me niets verbazen, ze heeft al een paar keer gezegd dat ze niet zo om de overwinning geeft.quote:
Inderdaad.... hij mag er volgende week ook wel uit van mijquote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Christian blijft een kneus trouwens.
Bovendien maakt ze liever een plaat met Pierre Kartner dan met dikkop.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, ze heeft al een paar keer gezegd dat ze niet zo om de overwinning geeft.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kan Bonfire uit blijdschap even met zijn lippen trillen : huhuhuhuhuhuhuh
Eens. Hij had niet eens in de liveshow moeten staan.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad.... hij mag er volgende week ook wel uit van mij![]()
Bullshit. Er wordt gekozen voor kwaliteit.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou zo typisch vind. Het stemgedrag hier ook. Uiteindelijk blijven de idols-types over![]()
Reden genoeg voor mij om te concluderen dat iets als de X-factor gewoon niet werkt hier, uiteindelijk worden het toch idols-achtige sterren.
Sterren? Mja...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou zo typisch vind. Het stemgedrag hier ook. Uiteindelijk blijven de idols-types over![]()
Reden genoeg voor mij om te concluderen dat iets als de X-factor gewoon niet werkt hier, uiteindelijk worden het toch idols-achtige sterren.
Eensch.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Die ouwe kon gewoon niet zingen, laat je oren uitspuitenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Ja, vooral geen aparte mensen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Maar vind je het dan niet raar dat de andere categoriën amper aan bod komen?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Bullshit. Er wordt gekozen voor kwaliteit.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die ouwe kon gewoon niet zingen,
Nouja, laat ik het zo stellen: welke acts, die anders zijn, vond jij zó goed dat ze bij de laatste 5 hadden gemoeten, en ipv wie? Of is ht alleen maa 'aparte mensen om het aparte'?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet raar dat de andere categoriën amper aan bod komen?
Ik had dat gevoel ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik vond haar al weken zo stoned uit haar ogen kijken![]()
Huh, Rafaëlla?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, vooral geen aparte mensen.
En waar blijft het album van Rafaëlla eigenlijk
alsof ze dood isquote:
Idd, volgende week begint Idolsquote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Ben het wel met je eens, al moet ik wel zeggen dat in de groep van HJ wel veel talent in zich heeft.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Daar gaat het niet eens om... Het gaat me erom dat ze de leeftijdscategoriën uitbreiden en uiteindelijk toch de 'jonge garde' overblijft. Zag hier net geroepen worden dat ook Anja er nog uitmoet. Dan blijft dus alleen de leeftijdscategorie van Idols over. Dat is wat ik probeerde te zeggenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die ouwe kon gewoon niet zingen, laat je oren uitspuiten![]()
Christian en Richy zijn maar gewoon hele matige middelmaat in mijn ogen... die waren bij Idols niet eens in de liveshows gekomenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, al moet ik wel zeggen dat in de groep van HJ wel veel talent in zich heeft.
Overschat Idols niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Christian en Richy zijn maar gewoon hele matige middelmaat in mijn ogen... die waren bij Idols niet eens in de liveshows gekomen
Laten we hopen dat het Witsjie wordt.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat volgende week HJ's harem eindelijk 1 schaap kwijt raakt.
Uhm, herinner je je Harm nog? Of Eric?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Christian en Richy zijn maar gewoon hele matige middelmaat in mijn ogen... die waren bij Idols niet eens in de liveshows gekomen
een Witsj-hunt?quote:
Christian jaquote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat volgende week HJ's harem eindelijk 1 schaap kwijt raakt.
Inderdaad. Bij Idols gebeurde het nogal eens dat er van de laatste 10 eigenlijk maar 1 of 2 zuiver konden zingen.quote:
Idols is beter / slechter dan X-Factor?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik merk dat dit dus wel een leuke discussie is, topicje over openen?
Beide perfect voor een programma als de X-factor en minder voor een programma als idolsquote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Uhm, herinner je je Harm nog? Of Eric?
ja daar heb jij weer een puntquote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Uhm, herinner je je Harm nog? Of Eric?
Ik bedoel natuurlijk in vergelijking met de rest van de liveshowkandidaten. De enige echte overgebleven artiesten zijn Sharon en Anja. Een finale tussen die 2 zie ik wel zitten. De rest is zeer middelmatig.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, over schapen gesproken...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens, het klinkt bij de Vrienden van Amstel Live nu soms slechter dan bij XFA
Nah, is een andere discussie die ik wil voeren, maar dan laat maar zittenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Idols is beter / slechter dan X-Factor?
Dat kan best hier, denk ik.
Doe maarquote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik merk dat dit dus wel een leuke discussie is, topicje over openen?
Ja he? Misschien dat je van competitie toch beter zingt..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens, het klinkt bij de Vrienden van Amstel Live nu soms slechter dan bij XFA
Ilse heeft een walgelijke trilling in haar zang als ze live zingtquote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat houd je tegen om het topic in die richting te sturen?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nah, is een andere discussie die ik wil voeren, maar dan laat maar zitten
Van een overdosis Parkinson ga je natuurlijk niet echt snugger kijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik vond haar al weken zo stoned uit haar ogen kijken![]()
Dat zijn er nog altijd 2 met een hele goede stem. Dat heb ik bij geen enkele Idols meegemaakt.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk in vergelijking met de rest van de liveshowkandidaten. De enige echte overgebleven artiesten zijn Sharon en Anja. Een finale tussen die 2 zie ik wel zitten. De rest is zeer middelmatig.
terrible zo'n trilling inderdaad..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ilse heeft een walgelijke trilling in haar zang als ze live zingt
Als die ouwe mensen goed konden zingen was dit niet gebeurd schattiequote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om... Het gaat me erom dat ze de leeftijdscategoriën uitbreiden en uiteindelijk toch de 'jonge garde' overblijft. Zag hier net geroepen worden dat ook Anja er nog uitmoet. Dan blijft dus alleen de leeftijdscategorie van Idols over. Dat is wat ik probeerde te zeggen
ddenk dat christian of richy nog wel afvalt voor de laatste 3quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef BVO het volgende:
Ik kan me niet voostellen dat ze - voor het programma - niet gaan voorkomen dat Henkjan die 3 houdt.
Dat zat er vanaf het begin (helaas) al overduidelijk aan te komen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Maar vind je het dan niet raar dat de andere categoriën amper aan bod komen?
Qua stem hoort Anja bij de laatste 3... qua X-factor legt ze het voor mij wel af tegen Sharon en X6...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens mijn stem voor Anja heeft wel geholpen![]()
Precies. Dit was te voorzien.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zat er vanaf het begin (helaas) al overduidelijk aan te komen.
dat bedoel ik ook... ze hoeft van mij niet te winnen... maar een derde plaats is zeker terecht!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua stem hoort Anja bij de laatste 3... qua X-factor legt ze het voor mij wel af tegen Sharon en X6...
Ik vond haar reactie toen ze door was wel![]()
Ik vind Anja's stem helemaal niet zo mooi eigenlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua stem hoort Anja bij de laatste 3... qua X-factor legt ze het voor mij wel af tegen Sharon en X6...
Ik vond haar reactie toen ze door was wel![]()
Helemaal gelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef --Globe-- het volgende:
Hj heeft gewoon 3 goede kandidaten uitgekozen voor de liveshows.
Ik had Nadeche trouwens ook nog graag erbij gezien, maar dat terzijde.
Sommige keuzes van Henk en Marianne zijn echt niet goed geweest naar mijn mening.
(Melanie, Groovin' Sound bijvoorbeeld.)
Je kunt dus de conclusie trekken dat in de jonge garde het meeste talent en de meeste X-Factor zit.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om... Het gaat me erom dat ze de leeftijdscategoriën uitbreiden en uiteindelijk toch de 'jonge garde' overblijft. Zag hier net geroepen worden dat ook Anja er nog uitmoet. Dan blijft dus alleen de leeftijdscategorie van Idols over. Dat is wat ik probeerde te zeggen
Nee, je kan concluderen dat met dit soort formats (sms'en voor de winnaar) de jonge garde overblijftquote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef Fir3fly het volgende:Je kunt dus de conclusie trekken dat in de jonge garde het meeste talent en de meeste X-Factor zit.
En waarom zou dat zijn? Omdat ze er zo leuk uitzien?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, je kan concluderen dat met dit soort formats (sms'en voor de winnaar) de jonge garde overblijft. En of dat nou uiteindelijk via de jury gaat doet niet heel veel terzake.
De smsgarde heeft een voorkeur, en die komt er steeds uit.
Neuh, je kan vooral conclusies trekken over het stemmende publiek.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt dus de conclusie trekken dat in de jonge garde het meeste talent en de meeste X-Factor zit.
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:08 schreef Fir3fly het volgende:
En waarom zou dat zijn? Omdat ze er zo leuk uitzien?
Je kunt alleen maar daarover een conclusie trekken. En de conclusie is dat het publiek het leuk vindt om andere mensen zoals Dorine te zien. Totdat blijkt dat ze niet genoeg kwaliteit heeft, en daarom is ze eruit.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neuh, je kan vooral conclusies trekken over het stemmende publiek.
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], lijkt me wel. Stemmen spreken meer aan, zien er leuk uit. Mensen die verstand van muziek hebben stemmen niet (ik heb het ook niet hoor).
eerst die Christian maar eens ...quote:Op maandag 29 januari 2007 00:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Jeeeeeeeej Dorine eruit. Volgende week Anja. Dan heeft die sukkel van een Henk niks meer hehe
.
quote:
Nou nou... iets vriendelijker mag ook wel hoor. Ik weet dat het al vrij oud is, maar misschien heeft nog niet iedereen die beelden gezien. Ook al is het maar 1 persoon die die beelden nog niet gezien heeft, dan was het plaatsen van de link wat mij betreft al de moeite waard. Maar ik zal het plaatsen van dat soort links in het vervolg vermijden.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die mogen voortaan in [Youtube] Beste Idols/X-factor performances ooit maar scanman01 uit welk hol kom je?
Typisch, maar ik begrijp het helemaal. AI is gewoon een niveautje of 3 hoger dan XFA.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:09 schreef dolfg het volgende:
Ik probeer slechts een beetje kwaliteit aan te brengen CDP!![]()
Was gisteren met mijn kids AIS06E03 aan het kijken, schakelen we tijdens het wisselen van de disc even over naar X-Factor live... zegt mijn dochter: welke voorronde is dit?
Helaas schat, het is al bijna de finale.
Oh.
Tja.
Bedoel je http://www.youtube.com/watch?v=BCZl60nWH7k ?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De kerstsingle van Bianca zal straks nog wel overkomen denk ik.
Zéér opvallend dat het optreden van Bianca daar niet eens genoemd is nog. Wat mij betreft dé verrassing van een talantenjacht.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was een grapje over Bianca, en ik wou alleen maar wijzen op het feit dat er al een topic was voor toffe filmpjes
Sanne is echt te grappigquote:
Ik denk dat iedereen Bianca wel kent ondertussenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zéér opvallend dat het optreden van Bianca daar niet eens genoemd is nog. Wat mij betreft dé verrassing van een talantenjacht.
Zo, die mag Anja van mij weleens in een liveshow doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Heeft iedereen het optreden van de kandidaten bij Dancing on Ice al gezien? Linkje.
Niet heel erg bijzonder, maar ach...
neeeeeeeeeee die had ik nog niet gezien.... vond het erg leukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Heeft iedereen het optreden van de kandidaten bij Dancing on Ice al gezien? Linkje.
Niet heel erg bijzonder, maar ach...
huh wat bedoel jequote:Op donderdag 1 februari 2007 12:03 schreef chansadres het volgende:
Ik zat door een releaselijst te kijken en zag dit:
26 maart
X Factor - X Factor
Gaan ze toch weer oude gewoontes oppakken...
Wordt dat een single die ze gaan uitbrengen met z'n allen ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:03 schreef chansadres het volgende:
Ik zat door een releaselijst te kijken en zag dit:
26 maart
X Factor - X Factor
Gaan ze toch weer oude gewoontes oppakken...
Geen single. Stond in de albumrelease lijst!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wordt dat een single die ze gaan uitbrengen met z'n allen ofzo?
Ik mis het ook vanwege verjaardagsverplichtingen maar ik doe met je meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:53 schreef BVO het volgende:
Wellicht dat ik het vanavond mis, maar hoe dan ook:
Hup Anja!
Laten we hopen van niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:56 schreef Lynx666 het volgende:
Anja stroomt in alle eenvoudigheid door naar volgende week
Onzin, ze zingt iedereen van het podium afquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Latenwe Laat ik hopen van niet.
Voor mij is de X-factor: goed zuiver zingen.... en dat hebben Anja, Sharon en X6 als enige... Richy en Christian zijn echt heel beperkte zangersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:20 schreef m-materazzi het volgende:
Dan gooi ik maar een cliche ertegenaan, wat wel klopt; ze heeft de x-factor niet.
Wie ben jij om dat voor ons te bepalenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:20 schreef m-materazzi het volgende:
Dan gooi ik maar een cliche ertegenaan, wat wel klopt; ze heeft de x-factor niet.
Wat zou dat een verademing zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:32 schreef m-materazzi het volgende:
Hoe zit dat morgen met de sing-off, bestaat de sing-off dan uit 2 liedjes ?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ook het gevaar op strategisch stemmen, zoals ik verwacht dat er gaat gebeuren als Anja in de sing-off komt. Marianne zal dan zoiets zeggen als "Maar ik wil niet dat Henk zonder acts komt te zittenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:39 schreef m-materazzi het volgende:
Grootste verademing zou helemaal geen sing-off zijn. Die met de minste stemmen er uit. Zo hoort het. De stemmen van de jury zijn toch nergens op gebaseerd. Het hangt af van de persoon die geen kandidaat in de sing-off heeft. Henk Henk Jan en Marianne gaan daarna ook niet bepalen welke cd er gekocht wordt.
Ben t helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:39 schreef m-materazzi het volgende:
Grootste verademing zou helemaal geen sing-off zijn. Die met de minste stemmen er uit. Zo hoort het. De stemmen van de jury zijn toch nergens op gebaseerd. Het hangt af van de persoon die geen kandidaat in de sing-off heeft. Henk Henk Jan en Marianne gaan daarna ook niet bepalen welke cd er gekocht wordt.
Ja, ik ben om die reden bang dat Richy of Christian deze week de dupe wordt van dit idiote systeem.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ook het gevaar op strategisch stemmen, zoals ik verwacht dat er gaat gebeuren als Anja in de sing-off komt. Marianne zal dan zoiets zeggen als "Maar ik wil niet dat Henk zonder acts komt te zitten". Als dat gebeurt, kijk ik niet weer totdat Anja eruit is
.
Ik ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:43 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Ja, ik ben om die reden bang dat Richy of Christian deze week de dupe wordt van dit idiote systeem.
Ik doe het nooitquote:Is het trouwens hier dat de persoon met de laatste post een nieuw topic moet openen ?
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
...................
Als dat gebeurt, kijk ik niet weer totdat Anja eruit is.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef Cee het volgende:
Ik ga even wat hazelnoten kraken en.....tja ik weet niet wat ik er mee ga doen. Maar ik heb hazelnoten en vanmiddag een nieuwe notenkraker gekocht.
Ik vrees dat dat het hoogtepunt van de avond zal worden.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef Cee het volgende:
Ik ga even wat hazelnoten kraken en.....tja ik weet niet wat ik er mee ga doen. Maar ik heb hazelnoten en vanmiddag een nieuwe notenkraker gekocht.
Ik vrees dat dat het hoogtepunt van de avond zal worden.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:54 schreef BVO het volgende:
Anjaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sharon for victoryyyyyyyyyyy!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:58 schreef m-materazzi het volgende:
CHRISTIAN FOR VICTORYYYYYYYYYY
Ik ben in 'n gekke bui.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:58 schreef m-materazzi het volgende:
CHRISTIAN FOR VICTORYYYYYYYYYY
Richy zou ik ook super vindenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee joh gek, Richy.
Eigenlijk te flauwquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben in 'n gekke bui.
Aantal noten tot dusver gekraakt: 8. De schellen vlogen door de keuken. Het leek alsof Sharon stond te zingen. Al die hoge noten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben in 'n gekke bui.
Aantal noten tot dusver gekraakt: 8. De schellen vlogen door de keuken. Het leek alsof Sharon stond te zingen. Al die hoge noten.
En daarbij ben ik ook nog eens op dreef!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eigenlijk te flauw. Je bent op draaf vandaag, Cee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |