Zou me niets verbazen, ze heeft al een paar keer gezegd dat ze niet zo om de overwinning geeft.quote:
Inderdaad.... hij mag er volgende week ook wel uit van mijquote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Christian blijft een kneus trouwens.
Bovendien maakt ze liever een plaat met Pierre Kartner dan met dikkop.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, ze heeft al een paar keer gezegd dat ze niet zo om de overwinning geeft.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kan Bonfire uit blijdschap even met zijn lippen trillen : huhuhuhuhuhuhuh
Eens. Hij had niet eens in de liveshow moeten staan.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad.... hij mag er volgende week ook wel uit van mij![]()
Bullshit. Er wordt gekozen voor kwaliteit.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou zo typisch vind. Het stemgedrag hier ook. Uiteindelijk blijven de idols-types over![]()
Reden genoeg voor mij om te concluderen dat iets als de X-factor gewoon niet werkt hier, uiteindelijk worden het toch idols-achtige sterren.
Sterren? Mja...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou zo typisch vind. Het stemgedrag hier ook. Uiteindelijk blijven de idols-types over![]()
Reden genoeg voor mij om te concluderen dat iets als de X-factor gewoon niet werkt hier, uiteindelijk worden het toch idols-achtige sterren.
Eensch.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Die ouwe kon gewoon niet zingen, laat je oren uitspuitenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Ja, vooral geen aparte mensen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Maar vind je het dan niet raar dat de andere categoriën amper aan bod komen?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Bullshit. Er wordt gekozen voor kwaliteit.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die ouwe kon gewoon niet zingen,
Nouja, laat ik het zo stellen: welke acts, die anders zijn, vond jij zó goed dat ze bij de laatste 5 hadden gemoeten, en ipv wie? Of is ht alleen maa 'aparte mensen om het aparte'?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet raar dat de andere categoriën amper aan bod komen?
Ik had dat gevoel ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik vond haar al weken zo stoned uit haar ogen kijken![]()
Huh, Rafaëlla?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, vooral geen aparte mensen.
En waar blijft het album van Rafaëlla eigenlijk
alsof ze dood isquote:
Idd, volgende week begint Idolsquote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Ben het wel met je eens, al moet ik wel zeggen dat in de groep van HJ wel veel talent in zich heeft.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Daar gaat het niet eens om... Het gaat me erom dat ze de leeftijdscategoriën uitbreiden en uiteindelijk toch de 'jonge garde' overblijft. Zag hier net geroepen worden dat ook Anja er nog uitmoet. Dan blijft dus alleen de leeftijdscategorie van Idols over. Dat is wat ik probeerde te zeggenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die ouwe kon gewoon niet zingen, laat je oren uitspuiten![]()
Christian en Richy zijn maar gewoon hele matige middelmaat in mijn ogen... die waren bij Idols niet eens in de liveshows gekomenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, al moet ik wel zeggen dat in de groep van HJ wel veel talent in zich heeft.
Overschat Idols niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Christian en Richy zijn maar gewoon hele matige middelmaat in mijn ogen... die waren bij Idols niet eens in de liveshows gekomen
Laten we hopen dat het Witsjie wordt.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat volgende week HJ's harem eindelijk 1 schaap kwijt raakt.
Uhm, herinner je je Harm nog? Of Eric?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Christian en Richy zijn maar gewoon hele matige middelmaat in mijn ogen... die waren bij Idols niet eens in de liveshows gekomen
een Witsj-hunt?quote:
Christian jaquote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat volgende week HJ's harem eindelijk 1 schaap kwijt raakt.
Inderdaad. Bij Idols gebeurde het nogal eens dat er van de laatste 10 eigenlijk maar 1 of 2 zuiver konden zingen.quote:
Idols is beter / slechter dan X-Factor?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik merk dat dit dus wel een leuke discussie is, topicje over openen?
Beide perfect voor een programma als de X-factor en minder voor een programma als idolsquote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Uhm, herinner je je Harm nog? Of Eric?
ja daar heb jij weer een puntquote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Uhm, herinner je je Harm nog? Of Eric?
Ik bedoel natuurlijk in vergelijking met de rest van de liveshowkandidaten. De enige echte overgebleven artiesten zijn Sharon en Anja. Een finale tussen die 2 zie ik wel zitten. De rest is zeer middelmatig.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, over schapen gesproken...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens, het klinkt bij de Vrienden van Amstel Live nu soms slechter dan bij XFA
Nah, is een andere discussie die ik wil voeren, maar dan laat maar zittenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Idols is beter / slechter dan X-Factor?
Dat kan best hier, denk ik.
Doe maarquote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik merk dat dit dus wel een leuke discussie is, topicje over openen?
Ja he? Misschien dat je van competitie toch beter zingt..quote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens, het klinkt bij de Vrienden van Amstel Live nu soms slechter dan bij XFA
Ilse heeft een walgelijke trilling in haar zang als ze live zingtquote:Op zondag 28 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat houd je tegen om het topic in die richting te sturen?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nah, is een andere discussie die ik wil voeren, maar dan laat maar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |