Zou me niets verbazen, ze heeft al een paar keer gezegd dat ze niet zo om de overwinning geeft.quote:
Inderdaad.... hij mag er volgende week ook wel uit van mijquote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Christian blijft een kneus trouwens.
Bovendien maakt ze liever een plaat met Pierre Kartner dan met dikkop.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, ze heeft al een paar keer gezegd dat ze niet zo om de overwinning geeft.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kan Bonfire uit blijdschap even met zijn lippen trillen : huhuhuhuhuhuhuh
Eens. Hij had niet eens in de liveshow moeten staan.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad.... hij mag er volgende week ook wel uit van mij![]()
Bullshit. Er wordt gekozen voor kwaliteit.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou zo typisch vind. Het stemgedrag hier ook. Uiteindelijk blijven de idols-types over![]()
Reden genoeg voor mij om te concluderen dat iets als de X-factor gewoon niet werkt hier, uiteindelijk worden het toch idols-achtige sterren.
Sterren? Mja...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou zo typisch vind. Het stemgedrag hier ook. Uiteindelijk blijven de idols-types over![]()
Reden genoeg voor mij om te concluderen dat iets als de X-factor gewoon niet werkt hier, uiteindelijk worden het toch idols-achtige sterren.
Eensch.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Die ouwe kon gewoon niet zingen, laat je oren uitspuitenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:05 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |