Je wil dus een discussie op gang brengen, maar eigenlijk heb je je conclusie al lang getrokken? Je zou toch ook een paar "minpunten" van Idols kunnen geven, c.q. "pluspunten" van X-factor?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:51 schreef Andiyan het volgende:
Naar aanleiding van de discussie in dit topique: Hearts #2 "We wants it, we needs it. Must have the precious"
Vond ik deze kwestie wel een apart topic waard:
De aangedragen argumenten:
Idols pluspunten:
Geen Wendy van Dijk.
De kijker bepaalt wie eruit gaat.
Idols backstage.
Geen uitslagshow op zondag.
Geen strijd tussen juryleden.
Ja, mooi dat je nog even aangeeft dat je het eens bent met je eigen OP, maar de kandidaten, en of die wel of niet goed zijn, dat is ook weer een andere discussie dan het vergelijken van de formats. Overigens ben ik van mening dat Hind partout het grootste talent is dat drie seizoenen Idols in Nederland heeft opgeleverd, een vergelijking met Raffaëla is m.i. misplaatst.quote:Ben het geheel hiermee eens. Daarbij zou ik willen toevoegen dat ik overall gezien het talent bij XFA helemaal niet bijzonder vind. Sharon die er imo bovenuit steekt boeit mij eigenlijk niet zoveel. In ieder geval niet zoals ik dat o.a. bij Hind en Raffaëla had van IDO 1 en 3.
Wat vinden jullie?![]()
Ja, ik heb mijn conclusie getrokken. Tegenwicht als dat van --Globe-- is dan ook meer dan welkom. Ik geef alleen mijn mening als TS weer. Daarbij waren de argumenten alleen een samenvatting van wat aangedragen was uit het Heartstopic. Discussieer maar raak dus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:10 schreef Riparius het volgende:
Je wil dus een discussie op gang brengen, maar eigenlijk heb je je conclusie al lang getrokken? Je zou toch ook een paar "minpunten" van Idols kunnen geven, c.q. "pluspunten" van X-factor?
Eens, maar het maakt wel deel uit van het grotere geheel waardoor XFA minder leuk wordt gevonden dan IDO. Daar ging het mij om, ik hoefde geen technische analyse van de argumenten.quote:Verder is een punt als wel/geen Wendy van Dijk een beetje van een andere orde dan de overige punten die je opnoemt. Of je Wendy van Dijk wel of niet leuk of goed vindt is een discussie die los staat van het format.
Ik vergelijk Hind niet met Raffaëla. Ik zeg alleen dat ik ten tijde van die edities hen uitzonderlijk goed vond. Imo is Hind ook een stuk getalenteerder. En zoals ik net al zei, voor mij is XFA ook minder leuk t.o.v. IDO ómdat er minder talent aanwezig is.quote:Ja, mooi dat je nog even aangeeft dat je het eens bent met je eigen OP, maar de kandidaten, en of die wel of niet goed zijn, dat is ook weer een andere discussie dan het vergelijken van de formats. Overigens ben ik van mening dat Hind partout het grootste talent is dat drie seizoenen Idols in Nederland heeft opgeleverd, een vergelijking met Raffaëla is m.i. misplaatst.
dat is zeker zo. mede doordat er maar 3 per catagorie doormochten denk ik dat ze veel talent hebben laten lopen. en dat merk je nuquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:21 schreef Andiyan het volgende:
Ik vergelijk Hind niet met Raffaëla. Ik zeg alleen dat ik ten tijde van die edities hen uitzonderlijk goed vond. Imo is Hind ook een stuk getalenteerder. En zoals ik net al zei, voor mij is XFA ook minder leuk t.o.v. IDO ómdat er minder talent aanwezig is.
dan heb jij de liveshows van X-factor zeker niet gekeken...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:31 schreef peristilius het volgende:
Wendy van Dijk kan nooit een minpunt zijn!
Gelukkig niet nee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dan heb jij de liveshows van X-factor zeker niet gekeken...
Logisch, omdat Idols alleen voor jonge solisten isquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een groep als X6 zou nooit een kans krijgen in Idols.
Daar heb je wel een punt. Dat de laatste 10 in dat geval dus ± Sharon, Richy, Christian, Genelva, Nadeche, Jeroen, Maruja, Ruben, Melanie en Nathalie waren. Niet echt een vooruitgang.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:59 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat IDO overschat wordt door sommigen hier. Als het Idols had geheten hadden dezelfde jonge mensen auditie gedaan, hadden waarschijnlijk dezelfde mensen doorgegaan naar de volgende rondes... alleen had je dan kunnen sms-en van af wat nu de 'ultieme test' heette.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |