Paar maanden terug leek het me leuk om een toernooi of iets dergelijks te organiseren van beste idols performances ooit, maar het kwam niet echt van de grond. Dus nu iets anders (kan altijd nog een toernooi ofzo van maken).
Post hier gewoon youtube filmpjes/vondsten van optredens die jij als beste ooit beschouwt, waar je tranen van kreeg of dat je gewoon dacht van 'wooow'
![]()
Sommigen hebben waarschijnlijk niet zo vaak buitenlandse idols/x-factor gevolgd, maar er zitten echt juweltjes tussen, dus het topic kan een mooie database worden
Dan trap ik wel af met mijn top 3.
1. Anthony Calleas - The PrayerDit vind ik persoonlijk de allerbeste performance die ik ooit heb mogen aanschouwen. De beste zanger die een Idols ooit heeft voortgebracht.
2. Jennifer Hudson - Circle of LifeDeze griet heeft zo onwijs veel power in haar stem. Meer dan enig ander idol die ik heb gezien.
3. Kurt Nilsen - Beautiful DayToen ik hem zag gaan optreden dacht ik hoe zo'n lelijkerd in godsnaam kan winnen. Maar hij zong alle andere world idols naar huis
![]()
Tip: Omdat er niet zoveel X-factor materiaal te vinden is; Leona is toch ook wel heel erg goed:
Leona - Somewhere over the rainbow