Ik quote het ff, kan ik er later ff om glimlachen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:52 schreef Woelli het volgende:
Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat X6 in de finale komt
Wie denk jij dat er in de finale staat dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik quote het ff, kan ik er later ff om glimlachen. [afbeelding]
Sharon en Christian. ws.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er in de finale staat dan?
Dat is niet leuk. Dan kan alleen Henkjan nog winnen (het gaat natuurlijk ook een beetje om de strijd tussen de juryleden).quote:
SJa, maar dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Zijn groep heeft gewoon de meeste potentie.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. Dan kan alleen Henkjan nog winnen (het gaat natuurlijk ook een beetje om de strijd tussen de juryleden).
Ik denk een zinloze quote.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik quote het ff, kan ik er later ff om glimlachen. [afbeelding]
Welke?, die met hun namen er bij?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een mooie foto's trouwens in de OP
Waarom is Ryanne toch zo vreselijk?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef m-materazzi het volgende:
Die Sanne en die Lois vind ik wel oke, de rest vind ik maar domme troela's. Ryanne vind ik nog het allerergste.
Idd! RYANNEquote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Ryanne juist superleuk. Lekker vrolijk en gek
.
Wie dan? Roos, Sanne, Lois?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:43 schreef chansadres het volgende:
Denk ook dat X6 in de finale zal staan met Sharon. plek om de 3e en 4e plaats zal zijn voor Richy en Christian.
X6
Vooral eentje eigenlijk er uit...
Je noemt toevallig wel mijn 3 favoriete meiden uit het groepjequote:
wat is hier zo vervelend aanquote:Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef BVO het volgende:
Verschrikkelijk vervelend dit.
Ryanne mag aan de hoogste boom trouwens.
Wat de een bij Anja heeft, de ander bij Dorine, enz., heb ik o.a. bij X6: ik krijg er gewoon de kriebels van. Dan niet op een positieve manier he.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar Roos en Lois zijn de leukste![]()
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 16:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat zij eens in de sing-off komen. En dan nog exit, helemaal mooi.
Áls ze in de singoff komen, worden ze heus niet uitgestemdquote:Op maandag 29 januari 2007 16:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat zij eens in de sing-off komen. En dan nog exit, helemaal mooi.
Wel als er tactisch gestemd gaat worden. Ik ben er niet zeker van hoor. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze in de Sing-off terecht komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Áls ze in de singoff komen, worden ze heus niet uitgestemd![]()
Maar van mij mogen ze winnen![]()
Ik vind ze vooral de laatste twee liveshows weer stukken beter wordenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben gewoon veel fans, want zó goed zijn ze nou ook weer niet.. tijdens de voorrondes vond ik ze echt veel beter, ze lijken steeds minder te worden lijkt het.
De het nieuwe en verrassende is er vanaf. Ik vind ze na hun laatste optreden niet slechter dan in het begin, maar in het begin vond ik ze wel een stuk leuker dan nu. Zou me niks verbazen als ze er over 2 weken uitvliegen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben gewoon veel fans, want zó goed zijn ze nou ook weer niet.. tijdens de voorrondes vond ik ze echt veel beter, ze lijken steeds minder te worden lijkt het.
Laten we het hopenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De het nieuwe en verrassende is er vanaf. Ik vind ze na hun laatste optreden niet slechter dan in het begin, maar in het begin vond ik ze wel een stuk leuker dan nu. Zou me niks verbazen als ze er over 2 weken uitvliegen.
quote:Sanne als ze moet kiezen tussen Sex, drugs en Rock&Roll met een serieus gezicht: DRUGS!!!
Dat zou leuk zijn jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:23 schreef lindaatjuh het volgende:
Ja de zang klonk echt veel beter afgelopen keer!!
Ben benieuwd welke liedjes ze gaan doen volgende week! Ik hoop 1 rustig liedje en 1 liedje met weer van die leuke dansjes erbij
quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
![]()
Sharon en X6 in de finale lijkt me de meest realistische en terechte mogelijkheid
Ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef Andiyan het volgende:
Wat een verbetering trouwens ten opzichte van vorige week. Zaterdag was het weer fris, foutloos, zuiver en lekker klinkend. Choreografie is bijzaak, en niet de zang! Dus doe als het moet ook maar weer zo volgende keer.
Ik ben er trouwens heel erg voor dat X6 wint. Ben benieuwd wat ze kunnen brengen qua album en welke stijlen ze erop gaan verwerken. Sharon lijkt mij toch wat voorspelbaarder ook al is ze kwalitatief beter.
Jaa, ik wil ook een X6 buttonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:55 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
En trouwens de buttons van X6 en Sharon van Rexona in de studio waren de hele tijd als eerste op(dat vertelden ze ons!)
Die van mij staan 6 hele lieevee verhaaltjes opquote:
Ik ook, maar hij was lekgegaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:17 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb mijn Raffaela kussen nog in mn kamer hangen![]()
Ik heb echt 100 van die dingen volgens mij:P 3 van Rafaëlla, 3 van Floortje, 2 van Angelique en 3 van Ellen volgens mijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij was lekgegaan.![]()
En toch gooi ik m niet weg.![]()
oh ja, tijdens de day beforequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel, ¤10,- its al yoursquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee dankje. De lekke is van MIJ, en daar zit een verhaal in. As C_d knows.quote:
Ik ook. Die van Floortje van vorig jaar heb ik ook nogquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef Andiyan het volgende:
Ik wil ook een opblaasbare ster van X6. Niet zo'n stomme button.
die opblaassterren waren het leukst jah... hoewel de sjaaltjes ook wel leuk warenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Die van Floortje van vorig jaar heb ik ook nog
Verkocht?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die opblaassterren waren het leukst jah... hoewel de sjaaltjes ook wel leuk waren
Ik heb alles verkocht via marktplaats toen... sjaaltjes, opblaassteren....
Dat zou wel eens heel gaaf kunnen worden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga Candyman van Christina Aguilera insturen.
Ga 'm ook insturen danquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Candyman! Dat is zo'n heerlijk, lekker, mjum
-ig nummer
.
Inderdaad, ugly zouden ze goed kunnen doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik heb drie nummers ingestuurd:
Ugly - Sugababes
idd kga um ook insturequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Candyman! Dat is zo'n heerlijk, lekker, mjum
-ig nummer
.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef eefj het volgende:
[..]
idd kga um ook insture
geweldig nummer
christina
![]()
Ja uitstekend, de choreografie was erg leuk ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze waren goed hoor. Window of hope
Volgend jaar moet Sanne het maar weer proberen. In haar eentje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef PeRi het volgende:
Give it up for 'Sanne en haar huppelkoortje'!.
Een andere mening is natuurlijk geen 'gezeik'.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vind ze echt zoo groeien snap jullie gezeik niet, maar dat is natuurlijk mijn mening..
daar begint het wel steeds meer op te lijken, ze acteren te weinig als zanggroep..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Die zussen zijn echt goed, maar de rest is teveel een achtergrondkoortje en dat is jammer.
Wat Marianne zei.. Ze kiezen de solo's eruit voor diegene die ze het beste de lead kan zingen voor het nummer dat ze zingen. Waar dit commentaar vandaan komt.. Vorige keer hadden Sanne en Danielle de solo's, en het klopt dat Sanne en Roos veel solo's zingen, maar de afgelopen liveshow's zongen ze veelal samen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar begint het wel steeds meer op te lijken, ze acteren te weinig als zanggroep..
Met 6 stemmen kun je er muzikaal veel meer uithalen
In de foto vraagt ze al om vergiffenisquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:26 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
is dit niet te bloot voor hun![]()
Dat dacht ik dus ook, maar dat kwam dus alleen doordat ze die deal sloot met de juryquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:33 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht in het begin altijd dat die Ryanne een soort van leiding over de groep had, en dat zij ook wel vaak de leads zou opeisen o.i.d., maar volgens mij heeft ze in de liveshows nog geen één keer de lead gezongen...
Ik ben blij dat ze dat zo oplossen, want juist dan maken ze er een leuk optreden van. Ze ontwikkelen zich goed op dat gebied.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Die zussen zijn echt goed, maar de rest is teveel een achtergrondkoortje en dat is jammer.
Mee eens. De perfecte leadzangeres van dit ensemble voor dat nummer. Ook solo zou ze heel ver kunnen komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:13 schreef sbientje het volgende:
sanneWas echt supergoed, window of hope! echt WOW, vond ik
Vorige weken hadden ze toch ook vaak leadsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:41 schreef Hockeylotje het volgende:
Dit is de eerste show dat ze echt met leads zijn gaan werken, das het leuke aan X6 ze doen het altijd anders!
quote:Sanne:
“Ik ben helemaal ‘Hyper-de-pieper!’ Hahaha. Ik heb ontiegelijk genoten. Ik moet zeggen dat ik het gekibbel van de juryleden wat vervelend vond, maar in sommige dingen zat wel een kern van waarheid.”
Roos:
“Ik vond het wel heel erg leuk, maar ook veel spannender. Het was mijn eerste solo-optreden hier. Ik voelde me lekker en heb er daarom ook echt een goed gevoel aan overgehouden. Wat ik nu ook veel meer voelde, was dat we echt een eenheid vormden. Ik stond er niet alleen, maar echt met mijn vriendinnen.”
Ryanne en Amber lopen langs en voegen toe:
“We willen nog wel kwijt dat we enorm trots zijn op Roos en Sanne. We konden volledig op ze vertrouwen, ze droegen het nummer echt!”
soms Lois? die heeft maarliefst 2 x een ministukje solo gezongen..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vorige weken hadden ze toch ook vaak leadsSoms Lois, soms Roos...
Die post ik morgen welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had ook niet verwacht dat je de voorkeur van een familielid hier had geplaatst.
Ah, nou, toch maar even doen dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:23 schreef SpaRood het volgende:
Ik raad iedereen aan om op X6 te stemmen.
al gedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 01:23 schreef SpaRood het volgende:
Het was errug goed!!!!! Precies goed!
Sanne heeft een super stem. Als zij de lead blijf nemen, met de rest goede vocals maken ze een goede kans om Xfactor te winnen!
Ik raad iedereen aan om op X6 te stemmen.
Welke deal?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar dat kwam dus alleen doordat ze die deal sloot met de jury
Ryanne sloot de deal met de jury, dat de jury als zij doorkwamen hun naam mochten bedenken!quote:Op zondag 4 februari 2007 13:19 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Welke deal?
Ik vond ze wel weer goed deze week hoor!! Eersteliedje was wel een beetje saai, maar wel mooi gezongen. En window of hope vond ik super!![]()
Ja, ze waren inderdaad goed gisterenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:07 schreef BVO het volgende:
Ze zijn na gisteren flink gestegen bij me.
Kan geen genoeg krijgen van Window of Hope! Sanne zingt gewoon heel erg goed:D en Roos heeft me echt verrast, ze is altijd zo verlegen enzo en dan neemt ze opeens de lead op zich en zingt het ook nog is geweldig!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ja, ze waren inderdaad goed gisteren![]()
X6
Ach Roos is lekkerderquote:Op zondag 4 februari 2007 18:57 schreef Greetings het volgende:
Die Sanne is trouwens wel erg lekker![]()
Maar ze is, net als een ander X6-genoot, al getrouwd![]()
![]()
Niet veel gebeurdquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hey Heineken, je bent niet opgepakt bij Ajax-Feyenoord?![]()
Hoe was het![]()
nee omdat veel mensen een andere mening hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Matig waren ze gisteren, vooral tijdens het eerste nummer. Was het eens met Henk, die dansjes kwam te gestileerd over, zie geen passie in ze als ze zingen. Het doet me zóó niks. Van mij mogen ze echt eruit vanavond, zal wel weer niet gebeuren.
Nee, omdat veel mensen er verstand van hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
nee omdat veel mensen een andere mening hebben
DAT ook! Want ze zijn namelijk helemaal niet slecht! En Roos zong heel goedquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, omdat veel mensen er verstand van hebben![]()
Sjah dat kreeg ik ook toen ik naar X6 zat te kijken, daarvoor hoef je niet naar het stadionquote:Op zondag 4 februari 2007 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooie tifo actie en een hele lekkere uitslag.
Het werd me gevraagt hequote:Op zondag 4 februari 2007 20:35 schreef soylent het volgende:
[..]
Sjah dat kreeg ik ook toen ik naar X6 zat te kijken, daarvoor hoef je niet naar het stadion
X6 en Christianquote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
wie zaten er nou in de sing-off en wie is eruit???
Ja, dat is het oneerlijke aan zulke programma's. Vaak gaan mensen meer op de acts stemmen waarvan ze denken dat deze acts het nodig hebben.quote:
Ik zei precies hetzelfde tegen me zus.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Als Henk ze eruit gestemt had, had ik niet meer gekeken volgende week.
Ja, duidelijk...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar Ik ben zeer benieuwd wie HJ in de singoff had verwacht. Hij vond namelijk dat beide acts onterecht in de singoff stonden. Dan toch Anja en Richy?
Zou hij dan volgende week Richy eruit stemmen als X6 samen met Richy in de Sing-off zit? Vast niet. Hypocriete zak.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zei precies hetzelfde tegen me zus.
Maar Ik ben zeer benieuwd wie HJ in de singoff had verwacht. Hij vond namelijk dat beide acts onterecht in de singoff stonden. Dan toch Anja en Richy?
Ik denk dat HenkJan dan indd Richy wegstemt. Christian was altijd de lieveling van HenkJan geweest en met Richy heeft hij volgens mij niks...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou hij dan volgende week Richy eruit stemmen als X6 samen met Richy in de Sing-off zit? Vast niet. Hypocriete zak.
Marianne heeft wel weer iets met Richy geloof ik. Als ie de volgende keer niet naast X6 in de singoff staat (dus naast Anja) zou het wel eens lastig kunnen worden voor Anja.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik denk dat HenkJan dan indd Richy wegstemt. Christian was altijd de lieveling van HenkJan geweest en met Richy heeft hij volgens mij niks...
Nou, ik vind dit niet echt de meest fantastische foto die er gemakt kan worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
Zelfs op foto's straalt het één en al xfactor uit
quote:
Neh, Richy en Anjaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik was verbaasd dat wel... ben ook wel blij dat ze door zijn...
Volgende week wee rin de sing-off... samen met Richy![]()
Wat S_S zegt: misschien hebben ze wel niet genoeg fans...quote:
Zie je nou wel wat je hebt getyptquote:Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat S_S zegt: misschien hebben ze wel niet genoeg fans...
Ik dacht ook dat ze mega popijopi waren.... NIET DUS![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zie je nou wel wat je hebt getyptEerst zeg je MISSCHIEN hebben ze niet genoeg fans en vervolgens schrijf je op de volgende regel dat ze Zeker niet genoeg fans hebben...
Waarom niet? Ze hadden de minste stemmen (of op één na de minste).Dan zijn ze echt niet zo populair meer, dunkt me.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je kan door de uitslag van deze week niet vanuitgaan dat X6 niet populair is![]()
Van de overgebleven acts hadden ze dit weekend in elk geval de minste stemmen. Maar goed, in die positie is Anja ook geweest. We blijken gewoon weinig te kunnen zeggen over de populariteit.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je kan door de uitslag van deze week niet vanuitgaan dat X6 niet populair is![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:15 schreef --Globe-- het volgende:
De tweede serie kleren vond ik veel leuker.
Da's van die leuke goedpraterij achteraf. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er weinig gestemd is omdat ze gewoon niet zoveel mensen aanspraken.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, dat is het oneerlijke aan zulke programma's. Vaak gaan mensen meer op de acts stemmen waarvan ze denken dat deze acts het nodig hebben.
Dat was deze week weer bij Richy en Anja het geval...
Inderdaad wat jij zegt... maar voor de diehard fans is dat moeilijk te begrijpen ofzoquote:Op zondag 4 februari 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hadden de minste stemmen (of op één na de minste).Dan zijn ze echt niet zo populair meer, dunkt me.
Ik niet. Top dat ze toch nog doorgaanquote:Op maandag 5 februari 2007 10:41 schreef Natalie het volgende:
Jammer, ik was wel zat van ze.
Ik dacht dat ze met z'n drietjes naar de halve finale gingen, en neit met z'n vieren.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
De halve finale, die is toch aankomende zaterdag al?
Ik zag toevallige in de gids staan dat afgelopen zaterdag het zesde deel in de reeks van acht was, vandaar.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze met z'n drietjes naar de halve finale gingen, en neit met z'n vieren.
Maar ik geloof dat je gelijk hebt, aangezien XFA kaartjes kreeg voor de halve finale en ze aankomende zaterdag gaan.
Kortom: ik ben nog niet helemaal wakker. Thanks, collega!
Nee, over 2 weken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
De halve finale, die is toch aankomende zaterdag al?
Ok! ik dacht dus dat aankomende zaterdag wél de halve finale was en dat bij de finale 3 kandidaten over zouden zijn...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Je had wel gelijk Nathalie, aankomende zaterdag zou de halve finale zijn als ze er de reeks niet hadden uitgebreid met een liveshow. Eerst zou de finale uit 3 acts bestaan, maar daar is twee van gemaakt. Dus we krijgen nu de kwartfinale, vervolgens de halve en dan de grande finale.
Het is ook niet verwarrendquote:Op maandag 5 februari 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Je had wel gelijk Nathalie, aankomende zaterdag zou de halve finale zijn als ze er de reeks niet hadden uitgebreid met een liveshow. Eerst zou de finale uit 3 acts bestaan, maar daar is twee van gemaakt. Dus we krijgen nu de kwartfinale, vervolgens de halve en dan de grande finale.
Alleen wil ze dat zelf niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:11 schreef superhero87 het volgende:
Ik wil Ryanne wel eens een solo zien zingen![]()
Ik denk dat veel fans dat hebben gedacht! Maar de finale Sharon - X6 blijft het beste!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:51 schreef lindaatjuh het volgende:
Oef, had ik echt niet verwacht dat ze in de sing-off zouden komen!
Maar denk idd dat het komt doordat ze zo hoog in alle polls staan. Ik heb ook nog nooit op hun gestemd, omdat ik dacht dat ze toch wel door zouden gaan.
Ik denk dat de meeste fans er wel van geschrokken zullen zijn en volgende week een smsje extra zullen sturen haha.
Ik vond ze wel supergoed in ieder geval. Vooral window of hope!![]()
Ik hoop ook op X6 en Sharon, al zal Ritchie ook wel veel fans hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok! ik dacht dus dat aankomende zaterdag wél de halve finale was en dat bij de finale 3 kandidaten over zouden zijn...
Nou ja, X6 en Sharon.. Heb ik al vanaf het begin gezegd![]()
Dat dacht ik eerst ook. Maar nu weten we allemaal wel beter. Ze hebben gaandeweg ook een volwassener uitstraling gekregen. Window Of Hope was dan ook meesterlijk goed. Als dit een voorbeeld is van hoe het X6-album wordt dan weet ik niet of ik mezelf kan tegenhouden.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:27 schreef S-Two het volgende:
WTFIk lees net die stukjes uit de OP, ik dacht dat die meiden allemaal iets van 17 waren, zijn ze gewoon allemaal 20+ en 2 zijn er al getrouwd
.
DAt denk ik dus ook. Want dan word het bij de halve finale spannend, want dan moet toch echt 1 jurylid afvallenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook nog wel in het "complot" dat Richy er volgende week uitgaat omdat er anders 1 jurylid voor spek en bonen bijzit. Maar X6 naar de finale!![]()
Ze bewogen zich wel goed over het gladde podium.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:02 schreef migebiggie het volgende:
Mijn 2 favorieten zaten in de skate off
Inderdaad! En ik denk dat er juist zoveel op Richy & Anja is gestemd, omdat die niet heel erg gunstig in alle polls staan!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Van de overgebleven acts hadden ze dit weekend in elk geval de minste stemmen. Maar goed, in die positie is Anja ook geweest. We blijken gewoon weinig te kunnen zeggen over de populariteit.
Dat heeft ze een keer gezegd! Toen zeiden ze dat Marianne dat zwak vond, maar dat zij dat meer als iedereen heeft andere kwaliteiten zagen :pquote:Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Wil ze dat echt niet? Hoezo niet dan?
Lijkt me ook wel leuk als zij een solo doet!
Hóe noem je me nou?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:02 schreef migebiggie het volgende:
Maar inderdaad annelot dat we X6 weer mochten horen was wel weer leuk
Ze had het tegen mij.. mijn echte naam is Annelot namelijkquote:
Je lolbroek aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Hoezo, stappen ze eruit dan?
Maar jij zei daar heulemaal niets over!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef Hockeylotje het volgende:
Ze had het tegen mij.. mijn echte naam is Annelot namelijk
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar jij zei daar heulemaal niets over!![]()
Annelotquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Voelde je je aangesproken, Annelot Andiyan..
Dat kloptquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar jij zei daar heulemaal niets over!![]()
Eentje ervan hè.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:17 schreef Hockeylotje het volgende:
Voor X6:
- 'Push the button' van Sugababes
- 'Don't cha' van The Pussycat Dolls
- 'Love me just a little bit more' van Dolly Dots
Deze drie nummers gaan X6 zingen aankomende zaterdag
waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:17 schreef Hockeylotje het volgende:
Voor X6:
X Factor #52 - Met X6 in de volgende rondequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
waar heb je dat gelezen?
Définitely.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef PeRi het volgende:
Dat wordt dus de Dolly Dots in gospeltenue.
Maar die beheert x6 niet zelf toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Bolletje... het volgende:
X6 heeft ook een hyve btw.
als het meezit kunnen wij zondag nog een keer naar de show,
als iemand teminste kaartjes komt brengen,
we gaan er echt helemaal voor zorgen dit weekend dat ze niet nog een keertje in de sing-off komen te staan!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja Dolly Dots..
.
Welke idioot heeft die liedjes uitgezocht zeg.
x6 heeft minstens 2 fanhyves, die ze indd niet zelf beherenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:54 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Maar die beheert x6 niet zelf toch?
Hmm jammer haha.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:26 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
x6 heeft minstens 2 fanhyves, die ze indd niet zelf beheren
Ik vind het ook niet bij ze passen.. Ze zijn zoo goed in een gospel nummer ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:48 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Hmm jammer haha.
Die liedjes vallen me ook een beetje tegen. Hoop dan dat het Dolly Dots wordt...
Inderdaad, het slaat echt helemaal nergens opquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
De Dolly Dots maar, wat een verschrikkelijke nummers zijn er uitgerold.
Inderdaad, de liedjes zijn veelste simpel! Gewoon van die nanana mee zing liedjes! Zij moeten iets doen waar echt tekst achter zit en waar een verhaal achter zit! Een gospelnummer ofzo!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, het slaat echt helemaal nergens op
Dit zijn echt allemaal van die simpele "pop"liedjes, terwijl daar toch echt niet hun kracht ligt.
Ik had echt iets totaal anders verwacht . . . . .
Jullie zitten niet heel warm kan ik wel zeggen!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja weet ik, en ik weet welke;)
WAT Hoe weet je dat dan??quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Jullie zitten niet heel warm kan ik wel zeggen!!
connectiesquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:47 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
WAT Hoe weet je dat dan??
Heb zin in zaterdag joh!![]()
Geen Dolly Dots dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad. Pfffquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
De Dolly Dots maar, wat een verschrikkelijke nummers zijn er uitgerold.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
De meeste denken Dolly Dots.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
alles kan nog.. maar sommigen van jullie zitten niet warm..
Idd. Spoiler het gewoon.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Zeg het dan ook gewoon, desnoods in spoilers, in plaats van dat zeikerige gehinnik erover.
wat is in vredesnaam spoileren..quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:27 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Idd. Spoiler het gewoon.![]()
Geen Dolly Dots.![]()
Wat een gezanik zeg, ik vind het wel leuke nummers.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:17 schreef Hockeylotje het volgende:
Voor X6:
Laten we toch hopen van niet zeg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef superhero87 het volgende:
Dus ze gaan de Pussycat dolls zingen?
Beter dan Push the Buttonquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:01 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Laten we toch hopen van niet zeg.
Het zijn allebei nummers die ik niet echt bij X6 vind passen. Maar ik laat me zaterdag graag overtuigen.quote:
Ik zie X6 niet rond de palen draaien hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef superhero87 het volgende:
Don't Cha is wel beter, kunnen ze tenminste leuk bij dansen
Dat zal ze wel stemmen opleveren denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik zie X6 niet rond de palen draaien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |