Ik quote het ff, kan ik er later ff om glimlachen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:52 schreef Woelli het volgende:
Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat X6 in de finale komt
Wie denk jij dat er in de finale staat dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik quote het ff, kan ik er later ff om glimlachen. [afbeelding]
Sharon en Christian. ws.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er in de finale staat dan?
Dat is niet leuk. Dan kan alleen Henkjan nog winnen (het gaat natuurlijk ook een beetje om de strijd tussen de juryleden).quote:
SJa, maar dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Zijn groep heeft gewoon de meeste potentie.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. Dan kan alleen Henkjan nog winnen (het gaat natuurlijk ook een beetje om de strijd tussen de juryleden).
Ik denk een zinloze quote.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik quote het ff, kan ik er later ff om glimlachen. [afbeelding]
Welke?, die met hun namen er bij?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een mooie foto's trouwens in de OP
Waarom is Ryanne toch zo vreselijk?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef m-materazzi het volgende:
Die Sanne en die Lois vind ik wel oke, de rest vind ik maar domme troela's. Ryanne vind ik nog het allerergste.
Idd! RYANNEquote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Ryanne juist superleuk. Lekker vrolijk en gek
.
Wie dan? Roos, Sanne, Lois?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:43 schreef chansadres het volgende:
Denk ook dat X6 in de finale zal staan met Sharon. plek om de 3e en 4e plaats zal zijn voor Richy en Christian.
X6
Vooral eentje eigenlijk er uit...
Je noemt toevallig wel mijn 3 favoriete meiden uit het groepjequote:
wat is hier zo vervelend aanquote:Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef BVO het volgende:
Verschrikkelijk vervelend dit.
Ryanne mag aan de hoogste boom trouwens.
Wat de een bij Anja heeft, de ander bij Dorine, enz., heb ik o.a. bij X6: ik krijg er gewoon de kriebels van. Dan niet op een positieve manier he.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar Roos en Lois zijn de leukste![]()
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 16:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat zij eens in de sing-off komen. En dan nog exit, helemaal mooi.
Áls ze in de singoff komen, worden ze heus niet uitgestemdquote:Op maandag 29 januari 2007 16:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat zij eens in de sing-off komen. En dan nog exit, helemaal mooi.
Wel als er tactisch gestemd gaat worden. Ik ben er niet zeker van hoor. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze in de Sing-off terecht komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Áls ze in de singoff komen, worden ze heus niet uitgestemd![]()
Maar van mij mogen ze winnen![]()
Ik vind ze vooral de laatste twee liveshows weer stukken beter wordenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben gewoon veel fans, want zó goed zijn ze nou ook weer niet.. tijdens de voorrondes vond ik ze echt veel beter, ze lijken steeds minder te worden lijkt het.
De het nieuwe en verrassende is er vanaf. Ik vind ze na hun laatste optreden niet slechter dan in het begin, maar in het begin vond ik ze wel een stuk leuker dan nu. Zou me niks verbazen als ze er over 2 weken uitvliegen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben gewoon veel fans, want zó goed zijn ze nou ook weer niet.. tijdens de voorrondes vond ik ze echt veel beter, ze lijken steeds minder te worden lijkt het.
Laten we het hopenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De het nieuwe en verrassende is er vanaf. Ik vind ze na hun laatste optreden niet slechter dan in het begin, maar in het begin vond ik ze wel een stuk leuker dan nu. Zou me niks verbazen als ze er over 2 weken uitvliegen.
quote:Sanne als ze moet kiezen tussen Sex, drugs en Rock&Roll met een serieus gezicht: DRUGS!!!
Dat zou leuk zijn jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:23 schreef lindaatjuh het volgende:
Ja de zang klonk echt veel beter afgelopen keer!!
Ben benieuwd welke liedjes ze gaan doen volgende week! Ik hoop 1 rustig liedje en 1 liedje met weer van die leuke dansjes erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |