quote:X6
Vorige week begaven de dames van X6 zich op glad ijs door hun lied a-capella te zingen. Vanavond laten ze zich weer ‘veilig’ door een band begeleiden, bij hun vertolking van ‘Joyful, joyful’ van Lauren Hill. Dit nummer komt uit de favoriete film van de meiden: Sister Act 2.
Het jurycommentaar
Marianne is tevreden over haar pupillen: “Ik zie dat ze er ontzettend van genieten. Ondanks de best lastige choreografie wisten ze vocaal toch overeind te blijven. Ook wil ik een compliment geven aan de styling. Dit is precies zoals ik wilde dat deze zes meiden er uit zouden zien.”
Henk is wat minder te spreken over het optreden van X6: “Ik vond het niet zo geweldig. Het kan echt beter. Het was niet zuiver en ik miste een soort van ‘sound’. Verder vind ik het nummer niet zo leuk, een beetje te braaf.”
Henkjan, tot slot, heeft slechts commentaar op het lied zelf. Hij krijgt door de repertoirekeuze alleen maar huppelmeisjes te aanschouwen en geeft aan wel meer te willen zien.
quote:Eerste reactie van X6 na de liveshow:
We zaten er echt helemaal lekker in, daarom waren we het ook niet eens met het jurycommentaar. Het voelde een beetje als een domper. Maar goed, we hopen dat het publiek het wel goed vond.”
Roos geeft als reactie: “Van begin tot eind hebben we genoten. Het was wel pittig om te doen. Volgende keer mag het van mij wel wat minder wat de choreografie betreft.”
Ook Amber wil graag nog wat zeggen: “Samen met de rest van de meiden heb ik een enorm goed gevoel over ons optreden. Jammer dat ze dan gaan bakkeleien over welke zin er wel of niet in zit.
Ik vind Ryanne helemaal niet lelijk. Maar dat zal een smaakkwestie zijn. Net als de styling van gisterenavond: Ik vond het er best leuk uit zien, maar lijk de enige te zijn die er zo over denkt.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:30 schreef Yestuuur het volgende:
status: verliefd op de vrijheid..
dat is maar goed ook met zo'n kop
Ze zag er gisteren en vorig week beter uit dan normaal...quote:Op zondag 14 januari 2007 09:24 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik vind Ryanne helemaal niet lelijk. Maar dat zal een smaakkwestie zijn. Net als de styling van gisterenavond: Ik vond het er best leuk uit zien, maar lijk de enige te zijn die er zo over denkt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:44 schreef Misanthroopia het volgende:
Op het optreden van gisteren valt best het een en ander op te merken, maar dan nog staat X6 qua zang en dans toch wel een paar niveautjes hoger dan bv. hearts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |