quote:X6
Vorige week begaven de dames van X6 zich op glad ijs door hun lied a-capella te zingen. Vanavond laten ze zich weer ‘veilig’ door een band begeleiden, bij hun vertolking van ‘Joyful, joyful’ van Lauren Hill. Dit nummer komt uit de favoriete film van de meiden: Sister Act 2.
Het jurycommentaar
Marianne is tevreden over haar pupillen: “Ik zie dat ze er ontzettend van genieten. Ondanks de best lastige choreografie wisten ze vocaal toch overeind te blijven. Ook wil ik een compliment geven aan de styling. Dit is precies zoals ik wilde dat deze zes meiden er uit zouden zien.”
Henk is wat minder te spreken over het optreden van X6: “Ik vond het niet zo geweldig. Het kan echt beter. Het was niet zuiver en ik miste een soort van ‘sound’. Verder vind ik het nummer niet zo leuk, een beetje te braaf.”
Henkjan, tot slot, heeft slechts commentaar op het lied zelf. Hij krijgt door de repertoirekeuze alleen maar huppelmeisjes te aanschouwen en geeft aan wel meer te willen zien.
quote:Eerste reactie van X6 na de liveshow:
We zaten er echt helemaal lekker in, daarom waren we het ook niet eens met het jurycommentaar. Het voelde een beetje als een domper. Maar goed, we hopen dat het publiek het wel goed vond.”
Roos geeft als reactie: “Van begin tot eind hebben we genoten. Het was wel pittig om te doen. Volgende keer mag het van mij wel wat minder wat de choreografie betreft.”
Ook Amber wil graag nog wat zeggen: “Samen met de rest van de meiden heb ik een enorm goed gevoel over ons optreden. Jammer dat ze dan gaan bakkeleien over welke zin er wel of niet in zit.
Ik vind Ryanne helemaal niet lelijk. Maar dat zal een smaakkwestie zijn. Net als de styling van gisterenavond: Ik vond het er best leuk uit zien, maar lijk de enige te zijn die er zo over denkt.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:30 schreef Yestuuur het volgende:
status: verliefd op de vrijheid..
dat is maar goed ook met zo'n kop
Ze zag er gisteren en vorig week beter uit dan normaal...quote:Op zondag 14 januari 2007 09:24 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik vind Ryanne helemaal niet lelijk. Maar dat zal een smaakkwestie zijn. Net als de styling van gisterenavond: Ik vond het er best leuk uit zien, maar lijk de enige te zijn die er zo over denkt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:44 schreef Misanthroopia het volgende:
Op het optreden van gisteren valt best het een en ander op te merken, maar dan nog staat X6 qua zang en dans toch wel een paar niveautjes hoger dan bv. hearts.
Waarom sta jij er niet dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef PeRi het volgende:
Choreografie moeilijk? Weet je hoe makkelijk je dat in de vingers hebt? En zeker als ze al zo lang op dansen zitten, alsjeblieft zeg. Zo moeilijk is dat echt niet hoor.
En ja ik weet het, ik heb het zelf ook gedaan, zingen en dansen tegelijk.
X6 had alleen een leuk begin stukje, maar verder hadden ze ook niks.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:55 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
In vergelijking met alle andere groepen en artiesten was de choregrafie van X6 gewoon superieur, vooral omdat de rest geen choreografie hád.
Omdat ik er totaal geen zin in heb en niet goed genoeg ben voor zoiets. Maar ik hoef me helemaal niet te verantwoorden.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:55 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Waarom sta jij er niet dan?
Ik heb wat moeite met persoonlijke argumenten (zoals: ja, maar *ik* dans vaak *dus* blabla). Dat is geen maatstaf omdat iedereen op een forum wel wat kan roepen.
In vergelijking met alle andere groepen en artiesten was de choregrafie van X6 gewoon superieur, vooral omdat de rest geen choreografie hád.
Peri! Neem je zang eensop en deel die met me!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef PeRi het volgende:
Choreografie moeilijk? Weet je hoe makkelijk je dat in de vingers hebt? En zeker als ze al zo lang op dansen zitten, alsjeblieft zeg. Zo moeilijk is dat echt niet hoor.
En ja ik weet het, ik heb het zelf ook gedaan, zingen en dansen tegelijk.
Ja echt, vorig week zagen ze er veel leuker uitquote:Op zondag 14 januari 2007 14:35 schreef Michellee het volgende:
ik vond de kleding, vreselijk!!
En die 2 staartjes dan....quote:Op zondag 14 januari 2007 14:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja echt, vorig week zagen ze er veel leuker uit
en die mutsjes![]()
Je had je oren dicht en hebt een mislukte schoolmeisjesfetisj?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef superhero87 het volgende:
Ik ben het echt totaal niet met jullie eens![]()
Ik vond dat ze het geweldig deden! Energiek gezongen, leuke cheografie en echt opvallend!
1 van de besten gisteravond![]()
Je moet toch toegeven dat het bagger was in vergelijking met de eerste twee liveshows.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond dat ze het geweldig deden! Energiek gezongen, leuke cheografie en echt opvallend!
Ik had het geluid x tra had gezetquote:Op zondag 14 januari 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had je oren dicht en hebt een mislukte schoolmeisjesfetisj?.
Nope.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat het bagger was in vergelijking met de eerste twee liveshows.
Waarom niet? Je kon toch duidelijk horen dat ze nu geen goede samenzang hadden.quote:
Ik vond het juist ontzettend goed klinken, vooral omdat het leek alsof er geen 6 meisjes aan het zingen waren, maar een hele koorquote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kon toch duidelijk horen dat ze nu geen goede samenzang hadden.
Dat is juist precies hetgene wat er mis wasquote:Op zondag 14 januari 2007 15:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond het juist ontzettend goed klinken, vooral omdat het leek alsof er geen 6 meisjes aan het zingen waren, maar een hele koor
naja. dat vond ik dus wel goed. Misschien toch een moeilijk nummer. Ze moeten es een ballad zingenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is juist precies hetgene wat er mis was! Ze klonken juist helemaal niet als een koor, ze klonken als 6 stemmen door elkaar. In de eerste twee liveshows deden ze dat heel leuk, maar nu niet.
Moeilijk nummer? Ze zongen alleen het refreinquote:Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
naja. dat vond ik dus wel goed. Misschien toch een moeilijk nummer. Ze moeten es een ballad zingen![]()
Dus? Zo'n uptempo nummer met allerlei wisselingen erin is ontzettend lastig hoor! Ik zie Hearts dit niet gauw doenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Moeilijk nummer? Ze zongen alleen het refrein.
Wisselingen? Shout had wisselingen. Dit toch niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dus? Zo'n uptempo nummer met allerlei wisselingen erin is ontzettend lastig hoor! Ik zie Hearts dit niet gauw doen
Kijk, das nou een muziekkennerquote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef superhero87 het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2007 07:19 schreef OmeRobbie het volgende:
Qua marketing is het handig om iets onderscheidends aan de 6 meisies mee te geven; Denk aan Spicegirls, die werden pas bekend toen ze een etiket kregen.
Ik doe een aftrap:
Sanne: Raw X6 (stoere leidster met de rauwe stem)
Amber: Dimphy X6 (kuiljtes-in-wangen ?)
Roos: LongLegs X6 (need I say more?)
Lois:Naughty X6 (gezien hoe ze bij shout Danielle wegbumpte en come on now zong)
Ryanne: Smiley X6 (of chucky, blijft wel hangen)
Danielle: Hockey X6 (doet me aan bekende denken die hockeyt, verder kan ik niets bedenken..)
Ik vond het juist vreselijk! Echt een chaosquote:Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef sharonfactor het volgende:
ik vond dat ze er juist hartstikke leuk uitzagen, vooral de sokken. wie doet de styling eigenlijk?
Waarom?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Die styling was echt bagger, die grieten zijn in de 20, geen 15. Kleed ze ook als 20. Dat blije huppelkutimago moeten ze juist vanaf.
Dan hadden ze spannendere uniformples aan moeten trekken, dit was te erg voor woorden. Oilily voor 15 jarigen..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:00 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Meisjes in schooluniformpjes![]()
Het gaat ook om de SeX-factor he![]()
Ik zak die 6 weg doen...quote:Op maandag 15 januari 2007 07:19 schreef OmeRobbie het volgende:
Qua marketing is het handig om iets onderscheidends aan de 6 meisies mee te geven; Denk aan Spicegirls, die werden pas bekend toen ze een etiket kregen.
Ik doe een aftrap:
Sanne: Raw X6 (stoere leidster met de rauwe stem)
Amber: Dimphy X6 (kuiljtes-in-wangen ?)
Roos: LongLegs X6 (need I say more?)
Lois:Naughty X6 (gezien hoe ze bij shout Danielle wegbumpte en come on now zong)
Ryanne: Smiley X6 (of chucky, blijft wel hangen)
Danielle: Hockey X6 (doet me aan bekende denken die hockeyt, verder kan ik niets bedenken..)
Long X-legs.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zak die 6 weg doen...
Dus Raw X, Dimphy X, enz
Dat zou geweldig zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef BVO het volgende:
Zaterdag Walking on sunshine?
Graagquote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef BVO het volgende:
Laat die flikker eens snel zijn bek houwe!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef BVO het volgende:
Albert vindt het vervelende huppelgrietjes waar hij de kriebels van krijgt.
Daarom zei ik het ook hequote:Op maandag 15 januari 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was toch ook het lievelingsnummer van eenvan de dames?
Ik hoop het zo, weer eens lekker swingen in plaats van zo'n net niet nummer als Joyful. Viel mij ook een beetje tegen, hoewel de choreografie een hoop goedmaakte!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef BVO het volgende:
komt goed, komt goedquote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, weer eens lekker swingen in plaats van zo'n net niet nummer als Joyful. Viel mij ook een beetje tegen, hoewel de choreografie een hoop goedmaakte!![]()
De zang was echter ver beneden peil, waar zijn die leuke solo's?![]()
Zaterdag beter, ja!![]()
Haal je Hearts en X6 door elkaar ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:40 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik ben fan van X6, maar ik vond het deze keer NIET goed! ze zongen vrij vals (tenminste sommigen, een paar zongen gewoon goed door!) en samen klonk het niet mooi, het zag er wel super leuk en energiek uit! maar toch kunnen ze veel beter.. dat ze dan in de sing-off moesten vind ik echt BELACHELIJK! je laat ze na 1 slecht optreden toch niet meteen vallen als fan![]()
Dat bedoelde ik ook nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haal je Hearts en X6 door elkaar ofzo.X6 hoefde helemaal niet in de sing-off, ze hadden juist de meeste stemmen gekregen
.
Ik vind Albert een vervelend huppelgrietje waar ik de kriebels van krijgquote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef BVO het volgende:
Albert vindt het vervelende huppelgrietjes waar hij de kriebels van krijgt.
Door X6 welquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:05 schreef Natalie het volgende:
Walking on Sunshine? Wel vrolijk, maar is dat ook meerstemmig goed te zingen?
En dan tóch de meeste stemmen krijgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:34 schreef Natalie het volgende:
Ik hoop 't
Alles zou wat mij betreft beter klinken dan de afgelopen week.
Ik las het hier op fok. Weet niet meer wie het postte en heb geen idee wat diegene zijn of haar bron is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:51 schreef Natalie het volgende:
Ze hebben een trouwe schare fans
(RTL heeft het percentage bekend gemaakt?)
Vroeg het me alleen af.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik las het hier op fok. Weet niet meer wie het postte en heb geen idee wat diegene zijn of haar bron is.
Alstuquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vroeg het me alleen af.
Mocht iemand anders het wel weten, gil even. Ben wel benieuwd naar de overige percentages.
dat verbast me toch wel, zeker gezien de matige performance die X6 tegenover sommige anderen neerzettequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Alstu
Verder staat er alleen niks over de percentages, maar hier staat dat X6 de meeste stemmen had. Wel helemaal naar beneden scrollen.
Het verbaaste mij ook hoor. Het was zeker niet goed wat ze deden, maar ik denk dat X6 gewoon veel fans heeft. En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dat verbast me toch wel, zeker gezien de matige performance die X6 tegenover sommige anderen neerzette
ja zeker, het was deze keer niet goed, maarja ze kunnen beter en dat mogen ze van mij gaan laten zien!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het verbaaste mij ook hoor. Het was zeker niet goed wat ze deden, maar ik denk dat X6 gewoon veel fans heeft. En terecht natuurlijk![]()
Absoluut!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
ja zeker, het was deze keer niet goed, maarja ze kunnen beter en dat mogen ze van mij gaan laten zien!
Diepgaande gesprekken zullen dat wordenquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef Natalie het volgende:
Over 't algemeen vind ik dat ze 't leuk doen. Dat laatste optreden niet meegerekend. Hoop dat het morgen weer wat leukers wordt.
quote:Amber – X6
“Ik heb heel lang, ik geloof wel vier jaar, bij McDonalds gewerkt. Daar heb ik het heel erg naar mijn zin gehad. Maar er was één vakantie waarin ik ontzettend veel heb gewerkt, bijna fulltime, terwijl mijn ouders en zusjes lekker in Frankrijk zaten. Dat vond ik echt een irritante zomer.”
Daniëlle – X6
“Ik heb verschillende vakantiebaantjes gehad, onder andere in diverse verpleeg- en verzorgingstehuizen. Ik vond het daar eigenlijk altijd wel leuk, hoewel ik aan sommige handelingen – zoals het verwijderen van uitgesmeerde ontlasting in badkamers – iets minder prettige herinneringen bewaar.”
Roos - X6
“Mijn meest vervelende vakantiebaantje bestond uit het opmaken van bedden in een verzorgingstehuis. Ik zal nooit vergeten dat ik met mijn slippers in een hoop stront, die iemand per ongeluk had laten ontglippen, stapte.”
Ryanne – X6
“Mijn vervelendste vakantiebaantje was het doen van promotiewerk: abonnees werven op straat, dat heb ik drie weken volgehouden. Mijn glimlach werd steeds meer gepolijst naarmate de afwijzingen zich opstapelden.”
Sanne – X6
“Eigenlijk heb ik helemaal geen vervelende baantjes gehad, ik vond mijn baantjes leuk. Ik heb vakantie- en weekendwerk gedaan in een snackbar en in een supermarkt.”
Loïs – X6
“Ik heb heel lang een bijbaantje gehad in een supermarkt, op de broodafdeling. Op zich wel leuk werk en gezellig. Het erge aan dat baantje vond ik het vroege opstaan. Om 7 uur ’s ochtends beginnen, ook in de vakanties!”
ik heb precies hetzelfde..... zo erg dat ze bij mijn lijstje ergens onderaan staan....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:07 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb nog wel vertrouwen in ze. Maar het is wel jammer dat ze al 2 weken hebben verkloot.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar toch, de leukste act van vanavondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:57 schreef --Globe-- het volgende:
Ja, was leuk! Alleen ik blijf die verschillende solo's jammer vinden. Laat dat Sanne en Roos maar gewoon doen.
Ze zien er niet uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er mis met deze foto dan?
dat vond ik juist minderquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef SpecialGuest het volgende:
Ook tof dat Lois nog saxofoon ging spelen.![]()
Let the sunshine blijft ook leuk om naar te luisterenquote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de auditie nog een keer bekeken, maar zo goed zijn ze daarna nooit meer geweest volgens mij
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:28 schreef SpaRood het volgende:
Ik vind ze dus niks aan. Die Rianne irriteert me nog steeds. Nu ik weet dat ze van die zwaar Christelijke meisjes zijn uit een boerengat, vind ik ze nog minder.
Ik ook nietquote:Op zondag 21 januari 2007 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik weet de namen nog geen eens bij de gezichten....![]()
Wat zij zegt.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:44 schreef PeRi het volgende:
Walking on sunshine, verrassende keus! Dat vind ik dan wel echt jammer, had echt gehoopt op een ander minder voorspelbaar nummer, dit nummer valt bijna niet slecht te doen. Maar X6 krijgt het toch voor elkaar. Sorry maar dit klonk voor geen meter, het begin viel nog mee maar dat komt gewoon omdat die ene meid goed zingt.
Nee dat niet. Maar vind haar gewoon de leukste.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:24 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Apart.Ken je haar persoonlijk?
Ze gaan weer goed doen vanavond.![]()
helemaal mee eens!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:28 schreef OmeRobbie het volgende:
Wat zo leuk is en blijft aan X6 is dat ze ontzettend vrolijk maken en de posities/dansjes/moves helemaal klopppen. Zangtechnisch en dansen blijft lastig, maar zingen kunnen ze allemaal.
Ik wordt in elk geval altijd vorlijk van ze. Ook vanavond.
Kunnen ze niet alledrie tegelijk vertrekken?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij wilt X6 er nu uit? En dus een Hearts en een Dorine volgende week weer zien optreden?![]()
Als vanavond Hearts en Dorine in de sing off zitten dan kijk ik ook niet verder. Dan maakt het me echt niet uit wie eruit isquote:Op zondag 21 januari 2007 16:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Kunnen ze niet alledrie tegelijk vertrekken?
Die resultshow kijk ik ook nooit, omdat je dan de twee stomste acts nog een keer moet zien.
Ik vind de argumentaties van de juryleden juist het meest interessante gedeelte van die hele show.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als vanavond Hearts en Dorine in de sing off zitten dan kijk ik ook niet verder. Dan maakt het me echt niet uit wie eruit is
Dat wel, maar ik hoef Dorine en Hearts niet allebei nog een keer te zien optreden.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind de argumentaties van de juryleden juist het meest interessante gedeelte van die hele show.
Joh!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:24 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij speelde ze tijdens het nummer niet echt..
Is dat zo? Dat wist ikook niet en maakt het er alles behalve beter op inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:28 schreef SpaRood het volgende:
Nu ik weet dat ze van die zwaar Christelijke meisjes zijn uit een boerengat, vind ik ze nog minder.
zusje van Amberquote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse is lekkerMaar die zit er zeker niet in?
![]()
Die Ryanne is echt een lelijk mormel![]()
Check anders ff de OPquote:Op maandag 22 januari 2007 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
En ze hebben alle 6 niet gestudeerd zo te zien
2 of 3 anderen zijn blijkbaar klaar met studeren..quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja daar maakte ik het ook uit op. 2 studeren dus blijkbaar, niet gezien
Nee man, Ryanne is juist superleuk!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Ryanne is echt een lelijk mormel![]()
Ze komen uit Velzerbroek, dat ligt in de buurt van Ijmuiden, en is echt geen boerengat.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat wist ikook niet en maakt het er alles behalve beter op inderdaad.
Die man van Sanne ziet er wel leuk uitquote:De mannen van X6
Op de tribune zitten drie mannen op een rijtje. En niet de minsten: het zijn de partners en echtgenoten van X6-meiden!
Michiel (links) is de man van Sanne, Dennis (midden) is gehuwd met Daniëlle en Tim (rechts), we lazen al eerder over hem, is de vriend van Amber. De drie mannen vrezen voordat de Resultshow van Liveshow 4 aanvangt, niet voor X6.
Een geheim lijstje
Dennis: "Het ging top zaterdag. Ze hebben goed gepresteerd." Michiel: "Nu maken we ons nog geen zorgen. We hebben een lijstje gemaakt met hun kansen, en we denken dat het echt spannend wordt als er nog twee acts uitgaan. Hoe dat lijstje eruit ziet? Nee, dat vertellen we niet."
Tim: "Ze hebben het in hun mars nog twee shows verder te komen, zeker als ze zo doorgaan. Samen met Sharon springen zij eruit."
Ik wilde niet te negatief over komen daarom had ik het alleen over die rechtse. Maar je hebt wel gelijk. Wat een droeftoeters.quote:
* _Arual_ verslikt zich, en voelt een aloud kwartje vallen.quote:
Ze zijn wel christelijk ja, maar volgens mij komen ze niet uit een boerengat! En wat maakt geloof nou uit? Jullie zijn ook wel raar hier he.. zo snel ontevredenquote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat wist ikook niet en maakt het er alles behalve beter op inderdaad.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:53 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ze zijn wel christelijk ja, maar volgens mij komen ze niet uit een boerengat! En wat maakt geloof nou uit? Jullie zijn ook wel raar hier he.. zo snel ontevreden
Dat gezeik valt mee hoor, niet iedereen post alleen maar hartjes en kusjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:55 schreef Hockeylotje het volgende:
En trouwens Sanne was maandag jarig! Gefeliciteerd Sanne (mocht je tussen dit vele gezeik door dit nog lezen)
Dat bedoel ik nou.. waar slaat het op? Wat boeit geloof nou, en als je er wat van zegt krijg je dit...quote:
Er zijn hier wel veel mensen die nadrukkelijk negatief aanwezig zijn..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat gezeik valt mee hoor, niet iedereen post alleen maar hartjes en kusjes.
Niets mis meequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, toen werd er niet alleen met modder gegooid, nee de modder werd elkaar met een trechter door de strot geduwd en in het gezicht gewreven.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Trigger190 het volgende:
Mensen die zitten zeiken over uiterlijk, gelieve even een foto van jezelf plaatsen voor de vleeskeuring, ik ben zeer benieuwd.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, toen werd er niet alleen met modder gegooid, nee de modder werd elkaar met een trechter door de strot geduwd en in het gezicht gewreven.
We zijn doetjes geworden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee ik plaats geen foto van me zelf. En toch zien ze er niet uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Trigger190 het volgende:
Mensen die zitten zeiken over uiterlijk, gelieve even een foto van jezelf plaatsen voor de vleeskeuring, ik ben zeer benieuwd.
Volgens mij zitten in X6 de knapste meisjes van alle kandidatenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik plaats geen foto van me zelf. En toch zien ze er niet uit![]()
Huillie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Trigger190 het volgende:
Ik had het over twee mannen en een vriendje van de meidenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij zitten in X6 de knapste meisjes van alle kandidaten
Ow ik dacht alquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het over twee mannen en een vriendje van de meiden
X6 =![]()
Mja. De kandidaten zijn gewoon lang niet zo spectaculair en spannend als bij IDO. En ook de rivaliteit is ver te zoeken, en dan bedoel ik de rivaliteit als Floortjefans vs. Raffaëla/Ellenfans. Ik vind X6 heel tof, en Christian heel niet-tof, maar verder zie ik daar niet echt iemand lijnrecht tegenover staan. uitzonderingen daargelaten .quote:
Er was alleen sprake van een sterke rivaliteit tussen de Melanie-fans en de Melanie-niet-fans.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Mja. De kandidaten zijn gewoon lang niet zo spectaculair en spannend als bij IDO. En ook de rivaliteit is ver te zoeken, en dan bedoel ik de rivaliteit als Floortjefans vs. Raffaëla/Ellenfans. Ik vind X6 heel tof, en Christian heel niet-tof, maar verder zie ik daar niet echt iemand lijnrecht tegenover staan. uitzonderingen daargelaten .
Met als gevolg dat we doetjes zijn geworden die met teddyberen en schuimrubberen balletjes gooien in plaats van modder en/met stenen.![]()
Die rivaliteit had van mij wel tot de finale mogen durenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Er was alleen sprake van een sterke rivaliteit tussen de Melanie-fans en de Melanie-niet-fans.
Van mij ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die rivaliteit had van mij wel tot de finale mogen duren
X6 gaat er in de halve finale uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij word het straks
Sharon VS X6
denk het niet.. aangezien er 3 acts in de finale komenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
X6 gaat er in de halve finale uit.
Idd, er zijn 3 betere actsquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
denk het niet.. aangezien er 3 acts in de finale komen
Christian bijvoorbeeld. En Richy ook wel. Maar de derde kan ik niet bedenken.quote:
Richy dan weer net niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Christian bijvoorbeeld. En Richy ook wel. Maar de derde kan ik niet bedenken.
Jij had liever Groovin Sound door zien gaan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:14 schreef lindaatjuh het volgende:
Christian is echt zo irritant, z'n mond lijkt wel een anus, hoe krampachtig hij em steeds samentrekt! Ik hoop dat ie er overmorgen uitgaat. Maar Henk en Marianne hadden hem er gewoon eruit moeten gooien toen ze de kans hadden!
Volgens mij zit jij verkeerdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:14 schreef lindaatjuh het volgende:
Christian is echt zo irritant, z'n mond lijkt wel een anus, hoe krampachtig hij em steeds samentrekt! Ik hoop dat ie er overmorgen uitgaat. Maar Henk en Marianne hadden hem er gewoon eruit moeten gooien toen ze de kans hadden!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij had liever Groovin Sound door zien gaan?
Die eerste twee horen duidelijk in de finalequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:24 schreef superhero87 het volgende:
Finale gaat tussen X6, Sharon en Christian of Richy, duidelijk.
hmhmquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die eerste twee horen duidelijk in de finale![]()
Die andere twee zijn er meer voor de opvulling dan![]()
quote:Chaos
Een chat met zes praatgrage meiden kan niet anders dan chaotisch beginnen. Daniëlle komt pas aangesneld op het moment dat de camera al draait. Met nat haar, dat net geverfd is, schuift zij aan. X6 is klaar voor de chat!
Hoera!
Veel van de chatters zijn op de hoogte van het feit dat Sanne jarig is. Het lid van X6 begint dan ook met het in ontvangst nemen van de diverse felicitaties: “Hartstikke bedankt! Maar weten jullie ook hoe oud ik geworden ben?” Al snel komt het juiste antwoord binnen: Sanne is 23 jaar geworden.
Zingt u maar!
Wanneer je X6 ergens aantreft is de kans groot dat de meiden van de band beginnen te zingen. Als hen gevraagd wordt of ze even kunnen bewijzen dat ze echt in harmonie kunnen zingen, aarzelen de meiden dan ook geen moment en zetten een meerstemmig lied in. Als de laatste toon gezongen is, vraagt Ryanne zich hardop af: “Ik hoop dat ik niet het hardst te horen was, omdat ik de microfoon vasthield.” Ja, X6 is perfectionistisch, ook als het niet om een optreden op het podium gaat.
Stemmen op Jujaro
Dan wordt gevraagd of de dames zelf wel eens stemmen bij X FACTOR. In eerste instantie antwoorden ze in koor: “Nee”. Als de meiden even in hun herinneringen graven komt bij hen toch een stem-moment naar boven. Voordat de Liveshows aanvingen, streden Genelva, Dorine en Jujaro voor de Wildcard. In die fase van het programma heeft X6 gestemd op de Zanggroep Jujaro.
Amber reageert enthousiast wanneer ze een bekende aantreft op het scherm: “Hé, dat is iemand aan wie ik les heb gegeven.” En daar zijn nog meer bekenden: “Kijk, daar is Jujaro!”
“Bel en sms, X6!”
Dan wordt de onvermijdelijke vraag gesteld wie er volgens X6 gaat winnen. “Dat hangt van jullie thuis af”, is de reactie van de meiden. Om de kijkers op het hart te drukken vooral op hen te gaan stemmen, zet X6 een pakkend lied in: “Bel en sms, X6!” Daarna volgt een serieus antwoord op de vraag. Met name Sharon en Christian worden genoemd als grootste concurrenten. “Maar wij willen ook best winnen hoor!”
Uit met Loïs
Stefan ziet zijn kans schoon en maakt van de chat gebruik om Loïs mee uit te vragen. Het lid van X6 reageert met een wedervraag: “Hoe oud ben je Stefan?” Wanneer even later blijkt dat de chatter 17 jaar is, geeft Sanne al antwoord voor Loïs: “Sorry, dat is te jong voor Loïs.”
Wanneer de meiden gevraagd wordt naar het lied dat ze tijdens de Audities zongen, twijfelen ze geen moment: voor de derde keer deze chat wordt er prachtig meerstemmig gezongen.
Boertje
Dan krijgen de leden van X6 de kans om zich van een minder brave kant te laten zien. De vraag die hen gesteld wordt is: “Wie van jullie kan het hardst boeren?” Daniëlle reageert snel: “Ik!”, en laat een bescheiden boertje. Sanne geeft aan dat ze wel beter kan dan dat. Na een paar pogingen toont ze aan dat ze inderdaad wat meer volume in huis heeft.
Het gedrag van de meiden valt in de smaak bij de kijkers, blijkt uit een reactie: “Jullie zijn veel grappiger dan ik dacht.”
Een laatste liedje
Na nog wat vragen is het half uur chatten weer voorbij gevlogen. Sanne besluit de sessie met een woord tot alle chatters: “We zijn hartstikke blij met jullie steun. En morgen zingen we weer voor jullie allemaal!” Daarna sluiten ze in stijl – en dus meerstemmig – af: “Bel en sms, X6!”
Mee eens. Ze zijn weer een stuk beter aan het worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond het weer heerlijk om te horen.. Geen spetterend optreden, maar ook krukzittend kunnen ze leuk zingen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:34 schreef Natalie het volgende:
Eindelijk zit er weer een stijgende lijn in.
Ja, maar zo geweldig en fantastisch zoals ze in het begin waren zijn ze niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:34 schreef Natalie het volgende:
Eindelijk zit er weer een stijgende lijn in.
Het is toch de bedoeling dat ze harder klinken dan de muziekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond het weer goed hoor! Alleen soms hoorde ik X6 harder dan de muziek
Wat wil je dan? Dat de muziek de stemmen overschreeuwt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond het weer goed hoor! Alleen soms hoorde ik X6 harder dan de muziek
maar dit was veel te hard.... m.a.w. de muziek stond te zachtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat ze harder klinken dan de muziek?
nee dat bedoel ik niet.... ik vond dat de muziek TE zacht stondquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat de muziek de stemmen overschreeuwt?
Je danst graag mee op de nummers in je woonkamer?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:26 schreef superhero87 het volgende:
Heerlijk om ze eens een ballad te horen zingen![]()
maar volgende week graag weer een dansbaar nummer![]()
Ja, ik ging helemaal uit mn dak bij Joyful, Joyfulquote:Op zondag 28 januari 2007 00:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je danst graag mee op de nummers in je woonkamer?
quote:Roos
"Ik heb 'I need you' van 3T altijd een geweldig nummer gevonden. Als ik dat hoor, denk ik terug aan mijn tijd op de basisschool. In groep 7 had ik mijn eerste kinderdisco en op dit lied werd natuurlijk gesleept."
Daniëlle
"Een nummer van vroeger: 'Stay' van Krezip. Hierbij denk ik aan een vakantie op een camping in Frankrijk in 2000. Dat was een superleuke vakantie.
Een nummer van nu: 'From this moment' van Shania Twain en Bryan Adams. Dit was het nummer van onze bruiloft. Op dit lied bracht mijn broer mij naar voren."
Amber
"Bij deze vraag denk ik gelijk aan 'All that she wants' van Ace of Base. Hah, ik zie dan gelijk voor me hoe ik daar stond, op de disco van camping La Romieu, met mijn mooiste kleren aan. Ik vond het geweldig! Ik was een jaar of 10, en ik had één of andere roze buis, waar geluid uit kwam als je het heel hard ronddraaide. Ik stond uit mijn dak te gaan! Haha."
Loïs
"Ik heb speciale herinneringen aan 'Macarena' van Los del Rio. Daar heb ik samen met Roos en andere vriendinnetjes uit de klas de mini-playbackshow op onze basisschool mee gewonnen. Dat was helemaal te gek toen."
Sanne
"Dat is voor mij 'Thank you for loving me' van Bon Jovi. In de tijd dat dit liedje populair was, werd ik verliefd op Chiel, dus als ik dit nummer hoor dan moet ik daar aan denken... Vlinders!"
Ryanne
"Het nummer 'My Father's Heart' van Racheal Lampa helpt me altijd om kopzorgen te relativeren. Zo van: No worries, keep the faith, het komt allemaal wel goed. Die hele CD van haar raakt me trouwensn op die manier, heerlijk!'
quote:X6 leert vrouwelijk te zijn
De leden van X6 kregen de afgelopen week tips hoe zich te bewegen wanneer ze in de schijnwerpers staan.
Afgelopen week kregen de meiden van X6 op het podium van Studio 22 ‘bewegingsles’ van Mariana Verkerk. Deze vrouw leerde in Amerika al meer dan 180.000 modellen gracieus over de catwalk te lopen en was jurylid bij ‘Holland’s Next Top Model’. Mariana Verkerk is dus een vakvrouw, die weet waar ze het over heeft. De internetredactie sprak met Ryanne van X6 over deze leerzame middag.
Tips
Ryanne: “We kregen tips over hoe we het beste kunnen lopen, hoe we moeten staan en hoe we het meest charmant op een kruk kunnen gaan zitten. Het was Mariana opgevallen dat wij pas als artiesten overkomen vanaf het moment dat we klaar staan om te zingen. Dat is niet goed. Op het moment dat de X (- op het podium staat een grote X, waar de acts doorheen lopen wanneer ze het podium betreden – red.) nog open moet gaan moet je al uitstralen dat je een ster bent.”
"Je lijkt nergens op"
Je moet als deelnemer aan een programma als X FACTOR om kunnen gaan met kritiek. Ook het commentaar dat Mariana geeft is niet geschikt voor tere zieltjes. Ryanne: “Ze was wel direct en lachte ons wel eens uit. Ze zei dan: ‘Je bent stijf’, of: ‘Je lijkt nergens op’. Maar omdat je in alles wat zij zelf doet terugziet dat ze ook naar haar eigen lessen luistert, neem je wel makkelijk iets van haar aan.”
Eigen invulling
X6 staat bekend als een groep die zelf vrij goed weet wat ze wel en niet wil. Op de vraag of ze niet bang zijn om in een keurslijf geperst te worden, antwoordt Ryanne: “Wij vinden het wel belangrijk om aan onze uitstraling te werken. Maar daarbinnen zoeken we wel naar een manier om onszelf te blijven. Sommige tips die we krijgen laten we wel een beetje langs ons heen gaan. En op straat moet je natuurlijk niet zo gaan lopen, zoals je op het podium doet, doe normaal!”
Vrouwelijk
De kans is dus klein dat je de meiden van X6 als modellen over straat zal zien paraderen. Maar op het podium is dat toch iets heel anders. Amber komt juist aangelopen en zegt: “We zijn vrouwen, dus we mogen ons ook als vrouwen gedragen op het podium.”
Super!! Ze zijn echt nu suuuper! Een stijgende lijnquote:
Ze vonden dat grapje zelf volgens mij niet echt leukquote:Op zondag 28 januari 2007 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Poldersterren vond ik een leuke term die die loopcoach erin bracht.
Nee, volgens mij hadden ze een hekel aan dat wijfquote:Op zondag 28 januari 2007 16:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze vonden dat grapje zelf volgens mij niet echt leuk
Is ze geloof ik ook best welquote:Op zondag 28 januari 2007 16:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hadden ze een hekel aan dat wijf.
Nee dat niet, maar ik zie Christian nu niet meer zo snel in de gevarenzone komen. Ze zouden nog genoeg kans hebben gehad om groovin sound eruit te gooien denk ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij had liever Groovin Sound door zien gaan?
X6 was super jaquote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik zie Christian nu niet meer zo snel in de gevarenzone komen. Ze zouden nog genoeg kans hebben gehad om groovin sound eruit te gooien denk ik.
Maar zolang X6 maar in de finale komt maakt de rest mij niet uit! Ze waren weer goed! Ook wel leuk dat ze een keer een balad deden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |