quote:X6
Vorige week begaven de dames van X6 zich op glad ijs door hun lied a-capella te zingen. Vanavond laten ze zich weer ‘veilig’ door een band begeleiden, bij hun vertolking van ‘Joyful, joyful’ van Lauren Hill. Dit nummer komt uit de favoriete film van de meiden: Sister Act 2.
Het jurycommentaar
Marianne is tevreden over haar pupillen: “Ik zie dat ze er ontzettend van genieten. Ondanks de best lastige choreografie wisten ze vocaal toch overeind te blijven. Ook wil ik een compliment geven aan de styling. Dit is precies zoals ik wilde dat deze zes meiden er uit zouden zien.”
Henk is wat minder te spreken over het optreden van X6: “Ik vond het niet zo geweldig. Het kan echt beter. Het was niet zuiver en ik miste een soort van ‘sound’. Verder vind ik het nummer niet zo leuk, een beetje te braaf.”
Henkjan, tot slot, heeft slechts commentaar op het lied zelf. Hij krijgt door de repertoirekeuze alleen maar huppelmeisjes te aanschouwen en geeft aan wel meer te willen zien.
quote:Eerste reactie van X6 na de liveshow:
We zaten er echt helemaal lekker in, daarom waren we het ook niet eens met het jurycommentaar. Het voelde een beetje als een domper. Maar goed, we hopen dat het publiek het wel goed vond.”
Roos geeft als reactie: “Van begin tot eind hebben we genoten. Het was wel pittig om te doen. Volgende keer mag het van mij wel wat minder wat de choreografie betreft.”
Ook Amber wil graag nog wat zeggen: “Samen met de rest van de meiden heb ik een enorm goed gevoel over ons optreden. Jammer dat ze dan gaan bakkeleien over welke zin er wel of niet in zit.
Ik vind Ryanne helemaal niet lelijk. Maar dat zal een smaakkwestie zijn. Net als de styling van gisterenavond: Ik vond het er best leuk uit zien, maar lijk de enige te zijn die er zo over denkt.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:30 schreef Yestuuur het volgende:
status: verliefd op de vrijheid..
dat is maar goed ook met zo'n kop
Ze zag er gisteren en vorig week beter uit dan normaal...quote:Op zondag 14 januari 2007 09:24 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik vind Ryanne helemaal niet lelijk. Maar dat zal een smaakkwestie zijn. Net als de styling van gisterenavond: Ik vond het er best leuk uit zien, maar lijk de enige te zijn die er zo over denkt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:44 schreef Misanthroopia het volgende:
Op het optreden van gisteren valt best het een en ander op te merken, maar dan nog staat X6 qua zang en dans toch wel een paar niveautjes hoger dan bv. hearts.
Waarom sta jij er niet dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef PeRi het volgende:
Choreografie moeilijk? Weet je hoe makkelijk je dat in de vingers hebt? En zeker als ze al zo lang op dansen zitten, alsjeblieft zeg. Zo moeilijk is dat echt niet hoor.
En ja ik weet het, ik heb het zelf ook gedaan, zingen en dansen tegelijk.
X6 had alleen een leuk begin stukje, maar verder hadden ze ook niks.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:55 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
In vergelijking met alle andere groepen en artiesten was de choregrafie van X6 gewoon superieur, vooral omdat de rest geen choreografie hád.
Omdat ik er totaal geen zin in heb en niet goed genoeg ben voor zoiets. Maar ik hoef me helemaal niet te verantwoorden.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:55 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Waarom sta jij er niet dan?
Ik heb wat moeite met persoonlijke argumenten (zoals: ja, maar *ik* dans vaak *dus* blabla). Dat is geen maatstaf omdat iedereen op een forum wel wat kan roepen.
In vergelijking met alle andere groepen en artiesten was de choregrafie van X6 gewoon superieur, vooral omdat de rest geen choreografie hád.
Peri! Neem je zang eensop en deel die met me!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef PeRi het volgende:
Choreografie moeilijk? Weet je hoe makkelijk je dat in de vingers hebt? En zeker als ze al zo lang op dansen zitten, alsjeblieft zeg. Zo moeilijk is dat echt niet hoor.
En ja ik weet het, ik heb het zelf ook gedaan, zingen en dansen tegelijk.
Ja echt, vorig week zagen ze er veel leuker uitquote:Op zondag 14 januari 2007 14:35 schreef Michellee het volgende:
ik vond de kleding, vreselijk!!
En die 2 staartjes dan....quote:Op zondag 14 januari 2007 14:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja echt, vorig week zagen ze er veel leuker uit
en die mutsjes![]()
Je had je oren dicht en hebt een mislukte schoolmeisjesfetisj?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef superhero87 het volgende:
Ik ben het echt totaal niet met jullie eens![]()
Ik vond dat ze het geweldig deden! Energiek gezongen, leuke cheografie en echt opvallend!
1 van de besten gisteravond![]()
Je moet toch toegeven dat het bagger was in vergelijking met de eerste twee liveshows.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond dat ze het geweldig deden! Energiek gezongen, leuke cheografie en echt opvallend!
Ik had het geluid x tra had gezetquote:Op zondag 14 januari 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had je oren dicht en hebt een mislukte schoolmeisjesfetisj?.
Nope.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat het bagger was in vergelijking met de eerste twee liveshows.
Waarom niet? Je kon toch duidelijk horen dat ze nu geen goede samenzang hadden.quote:
Ik vond het juist ontzettend goed klinken, vooral omdat het leek alsof er geen 6 meisjes aan het zingen waren, maar een hele koorquote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kon toch duidelijk horen dat ze nu geen goede samenzang hadden.
Dat is juist precies hetgene wat er mis wasquote:Op zondag 14 januari 2007 15:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond het juist ontzettend goed klinken, vooral omdat het leek alsof er geen 6 meisjes aan het zingen waren, maar een hele koor
naja. dat vond ik dus wel goed. Misschien toch een moeilijk nummer. Ze moeten es een ballad zingenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is juist precies hetgene wat er mis was! Ze klonken juist helemaal niet als een koor, ze klonken als 6 stemmen door elkaar. In de eerste twee liveshows deden ze dat heel leuk, maar nu niet.
Moeilijk nummer? Ze zongen alleen het refreinquote:Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
naja. dat vond ik dus wel goed. Misschien toch een moeilijk nummer. Ze moeten es een ballad zingen![]()
Dus? Zo'n uptempo nummer met allerlei wisselingen erin is ontzettend lastig hoor! Ik zie Hearts dit niet gauw doenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Moeilijk nummer? Ze zongen alleen het refrein.
Wisselingen? Shout had wisselingen. Dit toch niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dus? Zo'n uptempo nummer met allerlei wisselingen erin is ontzettend lastig hoor! Ik zie Hearts dit niet gauw doen
Kijk, das nou een muziekkennerquote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef superhero87 het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2007 07:19 schreef OmeRobbie het volgende:
Qua marketing is het handig om iets onderscheidends aan de 6 meisies mee te geven; Denk aan Spicegirls, die werden pas bekend toen ze een etiket kregen.
Ik doe een aftrap:
Sanne: Raw X6 (stoere leidster met de rauwe stem)
Amber: Dimphy X6 (kuiljtes-in-wangen ?)
Roos: LongLegs X6 (need I say more?)
Lois:Naughty X6 (gezien hoe ze bij shout Danielle wegbumpte en come on now zong)
Ryanne: Smiley X6 (of chucky, blijft wel hangen)
Danielle: Hockey X6 (doet me aan bekende denken die hockeyt, verder kan ik niets bedenken..)
Ik vond het juist vreselijk! Echt een chaosquote:Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef sharonfactor het volgende:
ik vond dat ze er juist hartstikke leuk uitzagen, vooral de sokken. wie doet de styling eigenlijk?
Waarom?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Die styling was echt bagger, die grieten zijn in de 20, geen 15. Kleed ze ook als 20. Dat blije huppelkutimago moeten ze juist vanaf.
Dan hadden ze spannendere uniformples aan moeten trekken, dit was te erg voor woorden. Oilily voor 15 jarigen..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:00 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Meisjes in schooluniformpjes![]()
Het gaat ook om de SeX-factor he![]()
Ik zak die 6 weg doen...quote:Op maandag 15 januari 2007 07:19 schreef OmeRobbie het volgende:
Qua marketing is het handig om iets onderscheidends aan de 6 meisies mee te geven; Denk aan Spicegirls, die werden pas bekend toen ze een etiket kregen.
Ik doe een aftrap:
Sanne: Raw X6 (stoere leidster met de rauwe stem)
Amber: Dimphy X6 (kuiljtes-in-wangen ?)
Roos: LongLegs X6 (need I say more?)
Lois:Naughty X6 (gezien hoe ze bij shout Danielle wegbumpte en come on now zong)
Ryanne: Smiley X6 (of chucky, blijft wel hangen)
Danielle: Hockey X6 (doet me aan bekende denken die hockeyt, verder kan ik niets bedenken..)
Long X-legs.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zak die 6 weg doen...
Dus Raw X, Dimphy X, enz
Dat zou geweldig zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef BVO het volgende:
Zaterdag Walking on sunshine?
Graagquote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef BVO het volgende:
Laat die flikker eens snel zijn bek houwe!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef BVO het volgende:
Albert vindt het vervelende huppelgrietjes waar hij de kriebels van krijgt.
Daarom zei ik het ook hequote:Op maandag 15 januari 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was toch ook het lievelingsnummer van eenvan de dames?
Ik hoop het zo, weer eens lekker swingen in plaats van zo'n net niet nummer als Joyful. Viel mij ook een beetje tegen, hoewel de choreografie een hoop goedmaakte!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef BVO het volgende:
komt goed, komt goedquote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, weer eens lekker swingen in plaats van zo'n net niet nummer als Joyful. Viel mij ook een beetje tegen, hoewel de choreografie een hoop goedmaakte!![]()
De zang was echter ver beneden peil, waar zijn die leuke solo's?![]()
Zaterdag beter, ja!![]()
Haal je Hearts en X6 door elkaar ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:40 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik ben fan van X6, maar ik vond het deze keer NIET goed! ze zongen vrij vals (tenminste sommigen, een paar zongen gewoon goed door!) en samen klonk het niet mooi, het zag er wel super leuk en energiek uit! maar toch kunnen ze veel beter.. dat ze dan in de sing-off moesten vind ik echt BELACHELIJK! je laat ze na 1 slecht optreden toch niet meteen vallen als fan![]()
Dat bedoelde ik ook nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haal je Hearts en X6 door elkaar ofzo.X6 hoefde helemaal niet in de sing-off, ze hadden juist de meeste stemmen gekregen
.
Ik vind Albert een vervelend huppelgrietje waar ik de kriebels van krijgquote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef BVO het volgende:
Albert vindt het vervelende huppelgrietjes waar hij de kriebels van krijgt.
Door X6 welquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:05 schreef Natalie het volgende:
Walking on Sunshine? Wel vrolijk, maar is dat ook meerstemmig goed te zingen?
En dan tóch de meeste stemmen krijgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:34 schreef Natalie het volgende:
Ik hoop 't
Alles zou wat mij betreft beter klinken dan de afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |