Kijk, das nou een muziekkennerquote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef superhero87 het volgende:
Ik ben het echt totaal niet met jullie eens![]()
Ik vond dat ze het geweldig deden! Energiek gezongen, leuke cheografie en echt opvallend!
1 van de besten gisteravond![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 07:19 schreef OmeRobbie het volgende:
Qua marketing is het handig om iets onderscheidends aan de 6 meisies mee te geven; Denk aan Spicegirls, die werden pas bekend toen ze een etiket kregen.
Ik doe een aftrap:
Sanne: Raw X6 (stoere leidster met de rauwe stem)
Amber: Dimphy X6 (kuiljtes-in-wangen ?)
Roos: LongLegs X6 (need I say more?)
Lois:Naughty X6 (gezien hoe ze bij shout Danielle wegbumpte en come on now zong)
Ryanne: Smiley X6 (of chucky, blijft wel hangen)
Danielle: Hockey X6 (doet me aan bekende denken die hockeyt, verder kan ik niets bedenken..)
Ik vond het juist vreselijk! Echt een chaosquote:Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef sharonfactor het volgende:
ik vond dat ze er juist hartstikke leuk uitzagen, vooral de sokken. wie doet de styling eigenlijk?
Waarom?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Die styling was echt bagger, die grieten zijn in de 20, geen 15. Kleed ze ook als 20. Dat blije huppelkutimago moeten ze juist vanaf.
Dan hadden ze spannendere uniformples aan moeten trekken, dit was te erg voor woorden. Oilily voor 15 jarigen..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:00 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Meisjes in schooluniformpjes![]()
Het gaat ook om de SeX-factor he![]()
Ik zak die 6 weg doen...quote:Op maandag 15 januari 2007 07:19 schreef OmeRobbie het volgende:
Qua marketing is het handig om iets onderscheidends aan de 6 meisies mee te geven; Denk aan Spicegirls, die werden pas bekend toen ze een etiket kregen.
Ik doe een aftrap:
Sanne: Raw X6 (stoere leidster met de rauwe stem)
Amber: Dimphy X6 (kuiljtes-in-wangen ?)
Roos: LongLegs X6 (need I say more?)
Lois:Naughty X6 (gezien hoe ze bij shout Danielle wegbumpte en come on now zong)
Ryanne: Smiley X6 (of chucky, blijft wel hangen)
Danielle: Hockey X6 (doet me aan bekende denken die hockeyt, verder kan ik niets bedenken..)
Long X-legs.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zak die 6 weg doen...
Dus Raw X, Dimphy X, enz
Dat zou geweldig zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef BVO het volgende:
Zaterdag Walking on sunshine?
Graagquote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef BVO het volgende:
Laat die flikker eens snel zijn bek houwe!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef BVO het volgende:
Albert vindt het vervelende huppelgrietjes waar hij de kriebels van krijgt.
Daarom zei ik het ook hequote:Op maandag 15 januari 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was toch ook het lievelingsnummer van eenvan de dames?
Ik hoop het zo, weer eens lekker swingen in plaats van zo'n net niet nummer als Joyful. Viel mij ook een beetje tegen, hoewel de choreografie een hoop goedmaakte!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef BVO het volgende:
komt goed, komt goedquote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, weer eens lekker swingen in plaats van zo'n net niet nummer als Joyful. Viel mij ook een beetje tegen, hoewel de choreografie een hoop goedmaakte!![]()
De zang was echter ver beneden peil, waar zijn die leuke solo's?![]()
Zaterdag beter, ja!![]()
Haal je Hearts en X6 door elkaar ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:40 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik ben fan van X6, maar ik vond het deze keer NIET goed! ze zongen vrij vals (tenminste sommigen, een paar zongen gewoon goed door!) en samen klonk het niet mooi, het zag er wel super leuk en energiek uit! maar toch kunnen ze veel beter.. dat ze dan in de sing-off moesten vind ik echt BELACHELIJK! je laat ze na 1 slecht optreden toch niet meteen vallen als fan![]()
Dat bedoelde ik ook nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haal je Hearts en X6 door elkaar ofzo.X6 hoefde helemaal niet in de sing-off, ze hadden juist de meeste stemmen gekregen
.
Ik vind Albert een vervelend huppelgrietje waar ik de kriebels van krijgquote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef BVO het volgende:
Albert vindt het vervelende huppelgrietjes waar hij de kriebels van krijgt.
Door X6 welquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:05 schreef Natalie het volgende:
Walking on Sunshine? Wel vrolijk, maar is dat ook meerstemmig goed te zingen?
En dan tóch de meeste stemmen krijgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:34 schreef Natalie het volgende:
Ik hoop 't
Alles zou wat mij betreft beter klinken dan de afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |