Ik las het hier op fok. Weet niet meer wie het postte en heb geen idee wat diegene zijn of haar bron is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:51 schreef Natalie het volgende:
Ze hebben een trouwe schare fans
(RTL heeft het percentage bekend gemaakt?)
Vroeg het me alleen af.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik las het hier op fok. Weet niet meer wie het postte en heb geen idee wat diegene zijn of haar bron is.
Alstuquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vroeg het me alleen af.
Mocht iemand anders het wel weten, gil even. Ben wel benieuwd naar de overige percentages.
dat verbast me toch wel, zeker gezien de matige performance die X6 tegenover sommige anderen neerzettequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Alstu
Verder staat er alleen niks over de percentages, maar hier staat dat X6 de meeste stemmen had. Wel helemaal naar beneden scrollen.
Het verbaaste mij ook hoor. Het was zeker niet goed wat ze deden, maar ik denk dat X6 gewoon veel fans heeft. En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dat verbast me toch wel, zeker gezien de matige performance die X6 tegenover sommige anderen neerzette
ja zeker, het was deze keer niet goed, maarja ze kunnen beter en dat mogen ze van mij gaan laten zien!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het verbaaste mij ook hoor. Het was zeker niet goed wat ze deden, maar ik denk dat X6 gewoon veel fans heeft. En terecht natuurlijk![]()
Absoluut!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
ja zeker, het was deze keer niet goed, maarja ze kunnen beter en dat mogen ze van mij gaan laten zien!
Diepgaande gesprekken zullen dat wordenquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef Natalie het volgende:
Over 't algemeen vind ik dat ze 't leuk doen. Dat laatste optreden niet meegerekend. Hoop dat het morgen weer wat leukers wordt.
quote:Amber – X6
“Ik heb heel lang, ik geloof wel vier jaar, bij McDonalds gewerkt. Daar heb ik het heel erg naar mijn zin gehad. Maar er was één vakantie waarin ik ontzettend veel heb gewerkt, bijna fulltime, terwijl mijn ouders en zusjes lekker in Frankrijk zaten. Dat vond ik echt een irritante zomer.”
Daniëlle – X6
“Ik heb verschillende vakantiebaantjes gehad, onder andere in diverse verpleeg- en verzorgingstehuizen. Ik vond het daar eigenlijk altijd wel leuk, hoewel ik aan sommige handelingen – zoals het verwijderen van uitgesmeerde ontlasting in badkamers – iets minder prettige herinneringen bewaar.”
Roos - X6
“Mijn meest vervelende vakantiebaantje bestond uit het opmaken van bedden in een verzorgingstehuis. Ik zal nooit vergeten dat ik met mijn slippers in een hoop stront, die iemand per ongeluk had laten ontglippen, stapte.”
Ryanne – X6
“Mijn vervelendste vakantiebaantje was het doen van promotiewerk: abonnees werven op straat, dat heb ik drie weken volgehouden. Mijn glimlach werd steeds meer gepolijst naarmate de afwijzingen zich opstapelden.”
Sanne – X6
“Eigenlijk heb ik helemaal geen vervelende baantjes gehad, ik vond mijn baantjes leuk. Ik heb vakantie- en weekendwerk gedaan in een snackbar en in een supermarkt.”
Loïs – X6
“Ik heb heel lang een bijbaantje gehad in een supermarkt, op de broodafdeling. Op zich wel leuk werk en gezellig. Het erge aan dat baantje vond ik het vroege opstaan. Om 7 uur ’s ochtends beginnen, ook in de vakanties!”
ik heb precies hetzelfde..... zo erg dat ze bij mijn lijstje ergens onderaan staan....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:07 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb nog wel vertrouwen in ze. Maar het is wel jammer dat ze al 2 weken hebben verkloot.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar toch, de leukste act van vanavondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:57 schreef --Globe-- het volgende:
Ja, was leuk! Alleen ik blijf die verschillende solo's jammer vinden. Laat dat Sanne en Roos maar gewoon doen.
Ze zien er niet uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er mis met deze foto dan?
dat vond ik juist minderquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef SpecialGuest het volgende:
Ook tof dat Lois nog saxofoon ging spelen.![]()
Let the sunshine blijft ook leuk om naar te luisterenquote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de auditie nog een keer bekeken, maar zo goed zijn ze daarna nooit meer geweest volgens mij
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:28 schreef SpaRood het volgende:
Ik vind ze dus niks aan. Die Rianne irriteert me nog steeds. Nu ik weet dat ze van die zwaar Christelijke meisjes zijn uit een boerengat, vind ik ze nog minder.
Ik ook nietquote:Op zondag 21 januari 2007 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik weet de namen nog geen eens bij de gezichten....![]()
Wat zij zegt.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:44 schreef PeRi het volgende:
Walking on sunshine, verrassende keus! Dat vind ik dan wel echt jammer, had echt gehoopt op een ander minder voorspelbaar nummer, dit nummer valt bijna niet slecht te doen. Maar X6 krijgt het toch voor elkaar. Sorry maar dit klonk voor geen meter, het begin viel nog mee maar dat komt gewoon omdat die ene meid goed zingt.
Nee dat niet. Maar vind haar gewoon de leukste.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:24 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Apart.Ken je haar persoonlijk?
Ze gaan weer goed doen vanavond.![]()
helemaal mee eens!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:28 schreef OmeRobbie het volgende:
Wat zo leuk is en blijft aan X6 is dat ze ontzettend vrolijk maken en de posities/dansjes/moves helemaal klopppen. Zangtechnisch en dansen blijft lastig, maar zingen kunnen ze allemaal.
Ik wordt in elk geval altijd vorlijk van ze. Ook vanavond.
Kunnen ze niet alledrie tegelijk vertrekken?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij wilt X6 er nu uit? En dus een Hearts en een Dorine volgende week weer zien optreden?![]()
Als vanavond Hearts en Dorine in de sing off zitten dan kijk ik ook niet verder. Dan maakt het me echt niet uit wie eruit isquote:Op zondag 21 januari 2007 16:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Kunnen ze niet alledrie tegelijk vertrekken?
Die resultshow kijk ik ook nooit, omdat je dan de twee stomste acts nog een keer moet zien.
Ik vind de argumentaties van de juryleden juist het meest interessante gedeelte van die hele show.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als vanavond Hearts en Dorine in de sing off zitten dan kijk ik ook niet verder. Dan maakt het me echt niet uit wie eruit is
Dat wel, maar ik hoef Dorine en Hearts niet allebei nog een keer te zien optreden.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind de argumentaties van de juryleden juist het meest interessante gedeelte van die hele show.
Joh!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:24 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij speelde ze tijdens het nummer niet echt..
Is dat zo? Dat wist ikook niet en maakt het er alles behalve beter op inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:28 schreef SpaRood het volgende:
Nu ik weet dat ze van die zwaar Christelijke meisjes zijn uit een boerengat, vind ik ze nog minder.
zusje van Amberquote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse is lekkerMaar die zit er zeker niet in?
![]()
Die Ryanne is echt een lelijk mormel![]()
Check anders ff de OPquote:Op maandag 22 januari 2007 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
En ze hebben alle 6 niet gestudeerd zo te zien
2 of 3 anderen zijn blijkbaar klaar met studeren..quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja daar maakte ik het ook uit op. 2 studeren dus blijkbaar, niet gezien
Nee man, Ryanne is juist superleuk!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Ryanne is echt een lelijk mormel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |