Let the sunshine blijft ook leuk om naar te luisterenquote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de auditie nog een keer bekeken, maar zo goed zijn ze daarna nooit meer geweest volgens mij
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:28 schreef SpaRood het volgende:
Ik vind ze dus niks aan. Die Rianne irriteert me nog steeds. Nu ik weet dat ze van die zwaar Christelijke meisjes zijn uit een boerengat, vind ik ze nog minder.
Ik ook nietquote:Op zondag 21 januari 2007 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik weet de namen nog geen eens bij de gezichten....![]()
Wat zij zegt.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:44 schreef PeRi het volgende:
Walking on sunshine, verrassende keus! Dat vind ik dan wel echt jammer, had echt gehoopt op een ander minder voorspelbaar nummer, dit nummer valt bijna niet slecht te doen. Maar X6 krijgt het toch voor elkaar. Sorry maar dit klonk voor geen meter, het begin viel nog mee maar dat komt gewoon omdat die ene meid goed zingt.
Nee dat niet. Maar vind haar gewoon de leukste.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:24 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Apart.Ken je haar persoonlijk?
Ze gaan weer goed doen vanavond.![]()
helemaal mee eens!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:28 schreef OmeRobbie het volgende:
Wat zo leuk is en blijft aan X6 is dat ze ontzettend vrolijk maken en de posities/dansjes/moves helemaal klopppen. Zangtechnisch en dansen blijft lastig, maar zingen kunnen ze allemaal.
Ik wordt in elk geval altijd vorlijk van ze. Ook vanavond.
Kunnen ze niet alledrie tegelijk vertrekken?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij wilt X6 er nu uit? En dus een Hearts en een Dorine volgende week weer zien optreden?![]()
Als vanavond Hearts en Dorine in de sing off zitten dan kijk ik ook niet verder. Dan maakt het me echt niet uit wie eruit isquote:Op zondag 21 januari 2007 16:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Kunnen ze niet alledrie tegelijk vertrekken?
Die resultshow kijk ik ook nooit, omdat je dan de twee stomste acts nog een keer moet zien.
Ik vind de argumentaties van de juryleden juist het meest interessante gedeelte van die hele show.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als vanavond Hearts en Dorine in de sing off zitten dan kijk ik ook niet verder. Dan maakt het me echt niet uit wie eruit is
Dat wel, maar ik hoef Dorine en Hearts niet allebei nog een keer te zien optreden.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind de argumentaties van de juryleden juist het meest interessante gedeelte van die hele show.
Joh!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:24 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij speelde ze tijdens het nummer niet echt..
Is dat zo? Dat wist ikook niet en maakt het er alles behalve beter op inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:28 schreef SpaRood het volgende:
Nu ik weet dat ze van die zwaar Christelijke meisjes zijn uit een boerengat, vind ik ze nog minder.
zusje van Amberquote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse is lekkerMaar die zit er zeker niet in?
![]()
Die Ryanne is echt een lelijk mormel![]()
Check anders ff de OPquote:Op maandag 22 januari 2007 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
En ze hebben alle 6 niet gestudeerd zo te zien
2 of 3 anderen zijn blijkbaar klaar met studeren..quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja daar maakte ik het ook uit op. 2 studeren dus blijkbaar, niet gezien
Nee man, Ryanne is juist superleuk!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Ryanne is echt een lelijk mormel![]()
Ze komen uit Velzerbroek, dat ligt in de buurt van Ijmuiden, en is echt geen boerengat.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat wist ikook niet en maakt het er alles behalve beter op inderdaad.
Die man van Sanne ziet er wel leuk uitquote:De mannen van X6
Op de tribune zitten drie mannen op een rijtje. En niet de minsten: het zijn de partners en echtgenoten van X6-meiden!
Michiel (links) is de man van Sanne, Dennis (midden) is gehuwd met Daniëlle en Tim (rechts), we lazen al eerder over hem, is de vriend van Amber. De drie mannen vrezen voordat de Resultshow van Liveshow 4 aanvangt, niet voor X6.
Een geheim lijstje
Dennis: "Het ging top zaterdag. Ze hebben goed gepresteerd." Michiel: "Nu maken we ons nog geen zorgen. We hebben een lijstje gemaakt met hun kansen, en we denken dat het echt spannend wordt als er nog twee acts uitgaan. Hoe dat lijstje eruit ziet? Nee, dat vertellen we niet."
Tim: "Ze hebben het in hun mars nog twee shows verder te komen, zeker als ze zo doorgaan. Samen met Sharon springen zij eruit."
Ik wilde niet te negatief over komen daarom had ik het alleen over die rechtse. Maar je hebt wel gelijk. Wat een droeftoeters.quote:
* _Arual_ verslikt zich, en voelt een aloud kwartje vallen.quote:
Ze zijn wel christelijk ja, maar volgens mij komen ze niet uit een boerengat! En wat maakt geloof nou uit? Jullie zijn ook wel raar hier he.. zo snel ontevredenquote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat wist ikook niet en maakt het er alles behalve beter op inderdaad.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:53 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ze zijn wel christelijk ja, maar volgens mij komen ze niet uit een boerengat! En wat maakt geloof nou uit? Jullie zijn ook wel raar hier he.. zo snel ontevreden
Dat gezeik valt mee hoor, niet iedereen post alleen maar hartjes en kusjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:55 schreef Hockeylotje het volgende:
En trouwens Sanne was maandag jarig! Gefeliciteerd Sanne (mocht je tussen dit vele gezeik door dit nog lezen)
Dat bedoel ik nou.. waar slaat het op? Wat boeit geloof nou, en als je er wat van zegt krijg je dit...quote:
Er zijn hier wel veel mensen die nadrukkelijk negatief aanwezig zijn..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat gezeik valt mee hoor, niet iedereen post alleen maar hartjes en kusjes.
Niets mis meequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, toen werd er niet alleen met modder gegooid, nee de modder werd elkaar met een trechter door de strot geduwd en in het gezicht gewreven.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Trigger190 het volgende:
Mensen die zitten zeiken over uiterlijk, gelieve even een foto van jezelf plaatsen voor de vleeskeuring, ik ben zeer benieuwd.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, toen werd er niet alleen met modder gegooid, nee de modder werd elkaar met een trechter door de strot geduwd en in het gezicht gewreven.
We zijn doetjes geworden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee ik plaats geen foto van me zelf. En toch zien ze er niet uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Trigger190 het volgende:
Mensen die zitten zeiken over uiterlijk, gelieve even een foto van jezelf plaatsen voor de vleeskeuring, ik ben zeer benieuwd.
Volgens mij zitten in X6 de knapste meisjes van alle kandidatenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik plaats geen foto van me zelf. En toch zien ze er niet uit![]()
Huillie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Trigger190 het volgende:
Ik had het over twee mannen en een vriendje van de meidenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij zitten in X6 de knapste meisjes van alle kandidaten
Ow ik dacht alquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het over twee mannen en een vriendje van de meiden
X6 =![]()
Mja. De kandidaten zijn gewoon lang niet zo spectaculair en spannend als bij IDO. En ook de rivaliteit is ver te zoeken, en dan bedoel ik de rivaliteit als Floortjefans vs. Raffaëla/Ellenfans. Ik vind X6 heel tof, en Christian heel niet-tof, maar verder zie ik daar niet echt iemand lijnrecht tegenover staan. uitzonderingen daargelaten .quote:
Er was alleen sprake van een sterke rivaliteit tussen de Melanie-fans en de Melanie-niet-fans.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Mja. De kandidaten zijn gewoon lang niet zo spectaculair en spannend als bij IDO. En ook de rivaliteit is ver te zoeken, en dan bedoel ik de rivaliteit als Floortjefans vs. Raffaëla/Ellenfans. Ik vind X6 heel tof, en Christian heel niet-tof, maar verder zie ik daar niet echt iemand lijnrecht tegenover staan. uitzonderingen daargelaten .
Met als gevolg dat we doetjes zijn geworden die met teddyberen en schuimrubberen balletjes gooien in plaats van modder en/met stenen.![]()
Die rivaliteit had van mij wel tot de finale mogen durenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Er was alleen sprake van een sterke rivaliteit tussen de Melanie-fans en de Melanie-niet-fans.
Van mij ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die rivaliteit had van mij wel tot de finale mogen duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |