Ik ook, maar dan wel een bekende.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:04 schreef oYo het volgende:
Ik wil hem ook wel een ballad zien doen.
Ballad of uptempo?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:26 schreef migebiggie het volgende:
Hij was geweldig zaterdag !
en ik weet wat hij zaterdag gaat doen![]()
Dan weet je vast ook het thema, dat kun je wel zeggen toch ?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:26 schreef migebiggie het volgende:
Hij was geweldig zaterdag !
en ik weet wat hij zaterdag gaat doen![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind 'm een geweldige performance hebben en dito stem. Ben blij dat we eindelijk eens een artiest in Nederland hebben als het soort van Christian.
Ze heeft gewoon gelijkquote:
Lynx666 heeft gelijkquote:
Uiteraard alleen als je wat zinnigs te melden hebt over Christian.quote:
het derde woord in jouw post had " teveel" moeten zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Paar valsheidjes en in het begin blies hij te veel in de microfoon. Daarna werd het wel beter idd.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
het derde woord in jouw post had " teveel" moeten zijn
quote:Paar valsheidjes teveel in het begin blies hij te veel in de microfoon
Dat is waar, maar het komt wel enorm over wat hij zingt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef Klaasvaker het volgende:
Het gaat hier om meningen, natuurlijk, maar technisch haalt ie het niet bij Anja of Sharon.
Ik wil ook dat Christian de X-Factor gaat winnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:17 schreef Kidney_Bean het volgende:
Eens met Klaasvaker!!!!!!!!!
In het begin was het helemaal niks, daarna werd hij iets beter maar hoop niet dat mensen hier in trappen.. Heb net zo het gevoel dat Henk Jan wil dat Christian de X-Factor gaat winnen..
Nah, ik denk dat Henkjan Sharon al zo'n beetje met de beker en contract in haar handen ziet staan. Daar gaat ie sowieso trouwens wel mee verder.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:17 schreef Kidney_Bean het volgende:
Eens met Klaasvaker!!!!!!!!!
In het begin was het helemaal niks, daarna werd hij iets beter maar hoop niet dat mensen hier in trappen.. Heb net zo het gevoel dat Henk Jan wil dat Christian de X-Factor gaat winnen..
amenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef Klaasvaker het volgende:
If You Leave Me Now - Sorry hoor, maar die kopstem van die Christiaan lijkt nergens op. Het begin was beroerd. Later perst ie met zijn inmiddels geliefde keelstem alles er op hoog volume uit en zingt het hele lied naar de klote. Aan het einde komt ie dan nog met een truukje door nog even die kopstem erin te gooien. Dat mensen daar in trappen. He may leave us now.
Het gaat hier om meningen, natuurlijk, maar technisch haalt ie het niet bij Anja of Sharon.
Bevers kunnen ook niet zo mooi zingenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:31 schreef mysteri-Girl het volgende:
hij heeft niet zulk heel mooie tanden misschien kan ie daarom niet zo goed zingen
quote:Christian
"Ik heb een speciale herinnering aan 'November Rain' van Guns 'n' Roses. Dat was vaak het laatste nummer dat gedraaid werd voordat de kroeg van mijn ouders ging sluiten. Ik werkte er regelmatig achter de bar. Al mijn vrienden kwamen er ook en ik kende er daardoor ook heel veel andere mensen. Dat was dus heel erg gezellig!"
quote:Christian:
“Ik vond het spinnen wel leuk en het was wel lekker om te doen, maar ik moet toch echt toegeven dat ik liever lui dan moe ben. Thuis doe ik twee keer in de week aan fitnessen. Tenminste, dat probeer ik. Maar na een half uur vind ik het eigenlijk al wel weer genoeg... Hahaha! Ik moet zeggen dat het sporten in een sportschool me ook niet echt trekt. Wat betreft doe ik toch liever een balsport, als ik toch moet sporten."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |