het derde woord in jouw post had " teveel" moeten zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Paar valsheidjes en in het begin blies hij te veel in de microfoon. Daarna werd het wel beter idd.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
het derde woord in jouw post had " teveel" moeten zijn
quote:Paar valsheidjes teveel in het begin blies hij te veel in de microfoon
Dat is waar, maar het komt wel enorm over wat hij zingt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef Klaasvaker het volgende:
Het gaat hier om meningen, natuurlijk, maar technisch haalt ie het niet bij Anja of Sharon.
Ik wil ook dat Christian de X-Factor gaat winnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:17 schreef Kidney_Bean het volgende:
Eens met Klaasvaker!!!!!!!!!
In het begin was het helemaal niks, daarna werd hij iets beter maar hoop niet dat mensen hier in trappen.. Heb net zo het gevoel dat Henk Jan wil dat Christian de X-Factor gaat winnen..
Nah, ik denk dat Henkjan Sharon al zo'n beetje met de beker en contract in haar handen ziet staan. Daar gaat ie sowieso trouwens wel mee verder.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:17 schreef Kidney_Bean het volgende:
Eens met Klaasvaker!!!!!!!!!
In het begin was het helemaal niks, daarna werd hij iets beter maar hoop niet dat mensen hier in trappen.. Heb net zo het gevoel dat Henk Jan wil dat Christian de X-Factor gaat winnen..
amenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef Klaasvaker het volgende:
If You Leave Me Now - Sorry hoor, maar die kopstem van die Christiaan lijkt nergens op. Het begin was beroerd. Later perst ie met zijn inmiddels geliefde keelstem alles er op hoog volume uit en zingt het hele lied naar de klote. Aan het einde komt ie dan nog met een truukje door nog even die kopstem erin te gooien. Dat mensen daar in trappen. He may leave us now.
Het gaat hier om meningen, natuurlijk, maar technisch haalt ie het niet bij Anja of Sharon.
Bevers kunnen ook niet zo mooi zingenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:31 schreef mysteri-Girl het volgende:
hij heeft niet zulk heel mooie tanden misschien kan ie daarom niet zo goed zingen
quote:Christian
"Ik heb een speciale herinnering aan 'November Rain' van Guns 'n' Roses. Dat was vaak het laatste nummer dat gedraaid werd voordat de kroeg van mijn ouders ging sluiten. Ik werkte er regelmatig achter de bar. Al mijn vrienden kwamen er ook en ik kende er daardoor ook heel veel andere mensen. Dat was dus heel erg gezellig!"
quote:Christian:
“Ik vond het spinnen wel leuk en het was wel lekker om te doen, maar ik moet toch echt toegeven dat ik liever lui dan moe ben. Thuis doe ik twee keer in de week aan fitnessen. Tenminste, dat probeer ik. Maar na een half uur vind ik het eigenlijk al wel weer genoeg... Hahaha! Ik moet zeggen dat het sporten in een sportschool me ook niet echt trekt. Wat betreft doe ik toch liever een balsport, als ik toch moet sporten."
Voor het laatst hoop ikquote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef JetFreggel het volgende:
jippie hij is door, volgende week weer genieten
ik hoop met je mee. Ik vind het echt helemaal niks, en ook zijn optreden van gistereavond was niet om over naar huis te schrijvenquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat ontzettend jammer dat Christian er niet uit is gevlogen gisteravondIk vind hem al aardig kapsones krijgen voor een bever die niet kan zingen
Ja tuurlijk, nog een nietszeggend persoon.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Daar had eigenlijk gewoon Nadeche moeten staan.
Juist. Op zich kon ie wel het risico nemen, aangezien Dorine er nog inzat. Vanaf nu moet ie gewoon z'n eigen ding doen, dan komt het wel goedquote:Op maandag 29 januari 2007 10:40 schreef chansadres het volgende:
De kijker straft het softe liedje genadeloos af. Waar kennen we het van? Ohja, Liveshow 1! Christian moet niet aan de ballads gaan. Dat wil zijn publiek gewoon niet. Dat soort nummers hebben we al een Richy!
Wel iemand die een stuk beter zingt dan Christian.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:09 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, nog een nietszeggend persoon.
Ja, idd heb ik ook nog liever. Vervelende persoonlijkheid. Ik snap ook niet dat mensen zijn optreden goed vonden. Zondag was dan wel beter, maar góed kun je het echt niet noemen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:49 schreef BVO het volgende:
Ik vind het niks.
En zijn persoon vind ik al helemaal niks, geef mij maar Richy dan.
Zaterdag zijn laatste liveshow, zondag zijn laatste optredenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja, idd heb ik ook nog liever. Vervelende persoonlijkheid. Ik snap ook niet dat mensen zijn optreden goed vonden. Zondag was dan wel beter, maar góed kun je het echt niet noemen.![]()
Weg zaterdag!
Zijn stem is kut, zijn uitstraling en zijn performance nep... conclusie: geen rockerquote:Op maandag 29 januari 2007 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
Luister naar zijn stem en kijk naar zijn optreden.
Laten we hopen dat ie al eerder de weg naar huis heeft gevondenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
The road ahead van City to city heb ik ingevuld als keuze van de kijker voor Christian.
en ik heb het nog gedaan ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben geneigd om Jan Smit in te vullen met Cupido
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef m-materazzi het volgende:
Hier tenminste mensen met fatsoenlijke oren.
Dat had ik bij Anja, wat jij waarschijnlijk allebei goed vond.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef BVO het volgende:
Eerste nummer redeijk, tweede gewoon verschrikkelijk en het slechtste van de avond.
Daar moet ik het wel mee eens zijn, en daarbij groeit Christian tenminste nog. Richy blijft op hetzelfde niveau dobberen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:03 schreef Lynx666 het volgende:
Christian blijft nog altijd een middelmatige zanger. Alleen Richy vind ik van deze 5 slechter dan Christian.
Eens met jouquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik vond zijn eerste nummer echt goed, maar zijn 2e was slecht.
In het binnenland zit er misschien een heel bescheiden carriere voor hem in, maar om het over mogelijkheden in het buitenland te hebben is gewoon niet echt realistisch. Dat geldt zelfs voor iemand als Sharon. Gezien de successen van de vroegere Idols-deelnemers hoef je van een deelnemer aan een Nederlandse versie van een dergelijk programma weinig successen buiten de landsgrenzen te verwachten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:17 schreef Kidney_Bean het volgende:
Eens met Vaduz
En wat Henk Jan zegt over ´veelbelovende mogelijkheden in binnen- en buitenland´.. dat geloof je toch zelf niet he??![]()
Zoietsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Met een bescheiden cariere doel je op een kroegentour of iets dergelijks?
Oke. soms is het gewoon de bedoeling dat je je ogen dicht doet, dan hoor je het ook beterquote:Op zondag 4 februari 2007 00:37 schreef Fir3fly het volgende:
Toch jammer van dat overdreven gedoe bij dat tweede nummer. Zijn zang was prima, maar dat was niet echt leuk om naar te kijken.
Maar goed, de stemmende medemens schijnt van dat theatrale te houden.
Iddquote:Op zondag 4 februari 2007 10:10 schreef PeRi het volgende:
Theatrale tijdens het tweede nummer vond ik oo kwel weer meevallen, het stoorde minder bij Christian dan de armbewergingen van Sharon bij het tweede nummer. Haar nummer was ingetogen en ze maakte het groter dan het was, bij Christian paste het toch wel bij het nummer.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Met een bescheiden cariere doel je op een kroegentour of iets dergelijks?
Henk-Jan Smitsquote:Op zondag 4 februari 2007 12:58 schreef SpaRood het volgende:
Christian vind ik een sukkel, een loser. De mini-me versie van HJ Smits...
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, ik vond 'm goed gister. Vooral het tweede nummer, juist ontzettend goed ingeleefd, kwam totaal niet nep op mij over.
Had je wat vaker naar de tandarts moeten gaan, of het geluid uitzetten als Anjaquote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]het was zó nep dat het 15 jaar duurt voordat ik uberhaupt weer glazuur op mijn tanden heb
Beetje optimistisch he, hij is er nog niet uit!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer, ik had hem graag wat verder zien komen.
Zo echt hequote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef PeRi het volgende:
Verdomme wat was ie goed!
Dat eerste nummer, tranentrekkerquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef PeRi het volgende:
Verdomme wat was ie goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |