Voor het laatst hoop ikquote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef JetFreggel het volgende:
jippie hij is door, volgende week weer genieten
ik hoop met je mee. Ik vind het echt helemaal niks, en ook zijn optreden van gistereavond was niet om over naar huis te schrijvenquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat ontzettend jammer dat Christian er niet uit is gevlogen gisteravondIk vind hem al aardig kapsones krijgen voor een bever die niet kan zingen
Ja tuurlijk, nog een nietszeggend persoon.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Daar had eigenlijk gewoon Nadeche moeten staan.
Juist. Op zich kon ie wel het risico nemen, aangezien Dorine er nog inzat. Vanaf nu moet ie gewoon z'n eigen ding doen, dan komt het wel goedquote:Op maandag 29 januari 2007 10:40 schreef chansadres het volgende:
De kijker straft het softe liedje genadeloos af. Waar kennen we het van? Ohja, Liveshow 1! Christian moet niet aan de ballads gaan. Dat wil zijn publiek gewoon niet. Dat soort nummers hebben we al een Richy!
Wel iemand die een stuk beter zingt dan Christian.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:09 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, nog een nietszeggend persoon.
Ja, idd heb ik ook nog liever. Vervelende persoonlijkheid. Ik snap ook niet dat mensen zijn optreden goed vonden. Zondag was dan wel beter, maar góed kun je het echt niet noemen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:49 schreef BVO het volgende:
Ik vind het niks.
En zijn persoon vind ik al helemaal niks, geef mij maar Richy dan.
Zaterdag zijn laatste liveshow, zondag zijn laatste optredenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja, idd heb ik ook nog liever. Vervelende persoonlijkheid. Ik snap ook niet dat mensen zijn optreden goed vonden. Zondag was dan wel beter, maar góed kun je het echt niet noemen.![]()
Weg zaterdag!
Zijn stem is kut, zijn uitstraling en zijn performance nep... conclusie: geen rockerquote:Op maandag 29 januari 2007 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
Luister naar zijn stem en kijk naar zijn optreden.
Laten we hopen dat ie al eerder de weg naar huis heeft gevondenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
The road ahead van City to city heb ik ingevuld als keuze van de kijker voor Christian.
en ik heb het nog gedaan ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben geneigd om Jan Smit in te vullen met Cupido
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:07 schreef m-materazzi het volgende:
Hier tenminste mensen met fatsoenlijke oren.
Dat had ik bij Anja, wat jij waarschijnlijk allebei goed vond.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef BVO het volgende:
Eerste nummer redeijk, tweede gewoon verschrikkelijk en het slechtste van de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |