En toch is het zo. In ieder geval de top van liveshow 2quote:
klopt, en ik hoorde het wendy gister ook een keer zeggen als ik me niet vergisquote:Op maandag 8 januari 2007 15:13 schreef --Globe-- het volgende:
Marianne zegt trouwens altijd Christiaan ipv Christian.
Ja, toen ie van het podium afkwam. "Christiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn!!!"quote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
klopt, en ik hoorde het wendy gister ook een keer zeggen als ik me niet vergis
Met zo'n irritant kinderachtig toontje ook nog.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, toen ie van het podium afkwam. "Christiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn!!!".
Ja, doet ze bij iedereen. Erger ik me dood aanquote:Op maandag 8 januari 2007 15:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Met zo'n irritant kinderachtig toontje ook nog.
Jaja, niet zo ongeduldigquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
Favoriete artiesten: Kane
Hoe weet je dat? Ow laat maar, zie het al, hoe tof is datquote:
Gelukkig dan maar dat jij hem niet geopend hebt.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:23 schreef superhero87 het volgende:
Ik had een andere TT bedacht: Christian, een Rocker of een Softie?
Ja, eigenlijk jammer. Ik wilde al bijna de nieuwe topic starten, toen mn internetverbinding voor een uur uitvielquote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat jij hem niet geopend hebt.
quote:
http://www.onzetaal.nl/advies/weblog.phpquote:Op maandag 8 januari 2007 18:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
U hebt gezocht op topic:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Omdat hij goed was zaterdag misschien?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom hij erin zit....engnek
Als hij optreed moet je maar even je ogen dicht doenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik blijf me ergeren aan de afwezigheid van een bovenlip bij Christian, en dat hij die geen-lip ook nog eens optrekt als hij lacht.
Dat stond op de websitequote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef LeBeau het volgende:
Waar halen jullie vandaan dat hij de meeste stemmen had? Dacht dat zulke informatie niet bekend werd gemaakt. Lijkt me meer dat ze bedoelden dat hij de meeste stemmen had van de drie kandidaten die als laatste nog bij Wendy stonden.
Iedereen dacht dat die stemmen de eerste keer nog niet nodig waren, tweede keer gebeurde dat wel, volgende week gaat hij weer makkelijk door.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:22 schreef Andiyan het volgende:
Iedereen gaat als een gek stemmen op degene die erin bleef maar wel in de Sing-off zat. Christian dus. Volgende week zal ie wel weer minder stemmen krijgen. En Melanie dus meer!!![]()
Hopen dat ie er dan uitvliegt.
Ik hoop wel dat hij dat liedje zingt, liedje is gewoon mooi en past denk ik goed bij zijn stemquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:12 schreef m-materazzi het volgende:
Bij het thema film, misschien I dont wanna miss a thing van Aerosmith uit armagedon. Hij zal het in ieder geval beter doen dan Marescha vorig jaar, en dan hoort Marian Graftak ook de ballad van Christian.
Vind ik niet echt bij hem passenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:55 schreef m-materazzi het volgende:
American Woman van Lenny Kravitz ook een optie.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het dat hij zo goed wordt, want ik vind hem stom. Maar dan moet ie wel slecht gaan zingen!
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’ aan de overgebleven Jonge Solisten.
Christian
“Ik zou voor Brad Pitt kiezen, want in films is alles veel mooier, haha. De film zou dan gaan over het doorzettingsvermogen dat er bij komt kijken om de grote droom te verwezenlijken.”
quote:Christian
Christian kroop tijdens de eerste Liveshow door het oog van de naald. Vorige week, tijdens de tweede Liveshow bleek dat hij in korte tijd publiekslieveling was geworden: hij kreeg de meeste stemmen van het publiek. Tijdens deze derde show zingt Christian ‘Accidentally in Love’ van The Counting Crows, afkomstig uit de film Shrek 2. Vooraf noemt jurylid Henkjan dit het meest lastige lied van de avond.
Het jurycommentaar
Na het optreden reageert diezelfde Henkjan als eerste: “Ik zag hem genieten. Je kunt het origineel niet naar de kroon steken, want dat is zo goed. Christian heeft het op zijn manier geweldig gedaan, met zoveel overgave en een fantastische timing. De uitspraak blijft alleen een probleem.”
Henk is gematigd enthousiast over het optreden: “Het draait niet alleen om genieten. De zanger van The Counting Crows is zo goed, dat jouw optreden daarbij een beetje in het niet valt. Ik vond het wel goed, maar de volgende keer wil ik wel een liedje horen dat wat beter op jou is afgestemd.”
Marianne zou de volgende keer graag een ander soort lied horen van de zanger: “Christian doet het goed, maar de stijl van performance is iedere week hetzelfde en daardoor een beetje saai.”
Helemaal mee eens. Maar de volgende keer mag ie toch wel even dat ding eruit pakken een keerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond hem echt weer onwijs goed. Leuk nummer gekozen, maar wel moeilijk, ik vond eigenlijk dat hij dichtbij de echte versie kwam. En dat met de microfoon is juist zijn ding, laat 'm alsjeblieft vooral lekker zichzelf blijven.
quote:
Weet je wat ik hem graag wil horen zingen? (Kijken of hij dat kan...)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, overigens wacht ik wel nog steeds op een ballad.
Hij deed wel veel hetzelfde met die standaard, maar om het nu al zat te zijn... Klik de microfoon er eens een keer af dacht ik bij mezelf. Verder de volgende keer eens zonder standaard zou leuk zijn. Al zou een standaard met een ingetogen ballad wel weer een goede keuze zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef Natalie het volgende:
Heb nu drie optredens van Christian gezien, en steeds weer vergrijpt ie zich aan de microfoonstandaard, rijdt er tegenaan en sleept het heen en weer over het podium. Begin er zo langzamerhand zat van te worden. Is dat alles wat ie kan?
Inderdaad!quote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tja hij mag van mij nog een rondje blijven, maar ik ben niet echt kapot van die zingende bever
Vonden wij ook al. Gewoon eens zonder standaard en met de microfoon in de hand.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij deed wel veel hetzelfde met die standaard, maar om het nu al zat te zijn... Klik de microfoon er eens een keer af dacht ik bij mezelf. Verder de volgende keer eens zonder standaard zou leuk zijn. Al zou een standaard met een ingetogen ballad wel weer een goede keuze zijn.
niemand een idee?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:04 schreef wendyiscool het volgende:
op de achtergrond hoorde je bij de intro van Christian (stukje waar Christian en de coach het eea. zeggen over het thema) een nummer dat je momenteel vaker op de radio te horen krijgt. Iemand een idee welk liedje te horen was?
Vond m overigens goed!
Opvallend. Wist ik nog niet. Valt wel op dat alle kandidaten van HJ al ruimschoots ervaring hebben in de muziekbizz.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:21 schreef Klingon het volgende:
Exposur3
B&H haalt hij niet hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hier ziet Christian er leuker uit
[afbeelding]
alleen die neus hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:38 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
B&H haalt hij niet hoor![]()
Maar wel beter met korter haar idd.
dan vind ik hem teveel op Henkjan lijkenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:10 schreef Woelli het volgende:
Ik vind langer haar leuker
Weet je, ik was zo blij verrast met zijn optreden!quote:Op zondag 21 januari 2007 10:27 schreef PeRi het volgende:
Hm dit vond ik leuk! Overall maybe wel de leukste/beste performance; ik hou van zijn stem, en het is heerlijk om er naar te kijken. Ja! Christian is tóf.
Ik ook, maar dan wel een bekende.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:04 schreef oYo het volgende:
Ik wil hem ook wel een ballad zien doen.
Ballad of uptempo?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:26 schreef migebiggie het volgende:
Hij was geweldig zaterdag !
en ik weet wat hij zaterdag gaat doen![]()
Dan weet je vast ook het thema, dat kun je wel zeggen toch ?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:26 schreef migebiggie het volgende:
Hij was geweldig zaterdag !
en ik weet wat hij zaterdag gaat doen![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind 'm een geweldige performance hebben en dito stem. Ben blij dat we eindelijk eens een artiest in Nederland hebben als het soort van Christian.
Ze heeft gewoon gelijkquote:
Lynx666 heeft gelijkquote:
Uiteraard alleen als je wat zinnigs te melden hebt over Christian.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |