En toch is het zo. In ieder geval de top van liveshow 2quote:
klopt, en ik hoorde het wendy gister ook een keer zeggen als ik me niet vergisquote:Op maandag 8 januari 2007 15:13 schreef --Globe-- het volgende:
Marianne zegt trouwens altijd Christiaan ipv Christian.
Ja, toen ie van het podium afkwam. "Christiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn!!!"quote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
klopt, en ik hoorde het wendy gister ook een keer zeggen als ik me niet vergis
Met zo'n irritant kinderachtig toontje ook nog.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, toen ie van het podium afkwam. "Christiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn!!!".
Ja, doet ze bij iedereen. Erger ik me dood aanquote:Op maandag 8 januari 2007 15:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Met zo'n irritant kinderachtig toontje ook nog.
Jaja, niet zo ongeduldigquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
Favoriete artiesten: Kane
Hoe weet je dat? Ow laat maar, zie het al, hoe tof is datquote:
Gelukkig dan maar dat jij hem niet geopend hebt.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:23 schreef superhero87 het volgende:
Ik had een andere TT bedacht: Christian, een Rocker of een Softie?
Ja, eigenlijk jammer. Ik wilde al bijna de nieuwe topic starten, toen mn internetverbinding voor een uur uitvielquote:Op maandag 8 januari 2007 18:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat jij hem niet geopend hebt.
quote:
http://www.onzetaal.nl/advies/weblog.phpquote:Op maandag 8 januari 2007 18:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
U hebt gezocht op topic:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Omdat hij goed was zaterdag misschien?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom hij erin zit....engnek
Als hij optreed moet je maar even je ogen dicht doenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik blijf me ergeren aan de afwezigheid van een bovenlip bij Christian, en dat hij die geen-lip ook nog eens optrekt als hij lacht.
Dat stond op de websitequote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef LeBeau het volgende:
Waar halen jullie vandaan dat hij de meeste stemmen had? Dacht dat zulke informatie niet bekend werd gemaakt. Lijkt me meer dat ze bedoelden dat hij de meeste stemmen had van de drie kandidaten die als laatste nog bij Wendy stonden.
Iedereen dacht dat die stemmen de eerste keer nog niet nodig waren, tweede keer gebeurde dat wel, volgende week gaat hij weer makkelijk door.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:22 schreef Andiyan het volgende:
Iedereen gaat als een gek stemmen op degene die erin bleef maar wel in de Sing-off zat. Christian dus. Volgende week zal ie wel weer minder stemmen krijgen. En Melanie dus meer!!![]()
Hopen dat ie er dan uitvliegt.
Ik hoop wel dat hij dat liedje zingt, liedje is gewoon mooi en past denk ik goed bij zijn stemquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:12 schreef m-materazzi het volgende:
Bij het thema film, misschien I dont wanna miss a thing van Aerosmith uit armagedon. Hij zal het in ieder geval beter doen dan Marescha vorig jaar, en dan hoort Marian Graftak ook de ballad van Christian.
Vind ik niet echt bij hem passenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:55 schreef m-materazzi het volgende:
American Woman van Lenny Kravitz ook een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |