Helemaal mee eens. Maar de volgende keer mag ie toch wel even dat ding eruit pakken een keerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond hem echt weer onwijs goed. Leuk nummer gekozen, maar wel moeilijk, ik vond eigenlijk dat hij dichtbij de echte versie kwam. En dat met de microfoon is juist zijn ding, laat 'm alsjeblieft vooral lekker zichzelf blijven.
quote:
Weet je wat ik hem graag wil horen zingen? (Kijken of hij dat kan...)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, overigens wacht ik wel nog steeds op een ballad.
Hij deed wel veel hetzelfde met die standaard, maar om het nu al zat te zijn... Klik de microfoon er eens een keer af dacht ik bij mezelf. Verder de volgende keer eens zonder standaard zou leuk zijn. Al zou een standaard met een ingetogen ballad wel weer een goede keuze zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef Natalie het volgende:
Heb nu drie optredens van Christian gezien, en steeds weer vergrijpt ie zich aan de microfoonstandaard, rijdt er tegenaan en sleept het heen en weer over het podium. Begin er zo langzamerhand zat van te worden. Is dat alles wat ie kan?
Inderdaad!quote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tja hij mag van mij nog een rondje blijven, maar ik ben niet echt kapot van die zingende bever
Vonden wij ook al. Gewoon eens zonder standaard en met de microfoon in de hand.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij deed wel veel hetzelfde met die standaard, maar om het nu al zat te zijn... Klik de microfoon er eens een keer af dacht ik bij mezelf. Verder de volgende keer eens zonder standaard zou leuk zijn. Al zou een standaard met een ingetogen ballad wel weer een goede keuze zijn.
niemand een idee?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:04 schreef wendyiscool het volgende:
op de achtergrond hoorde je bij de intro van Christian (stukje waar Christian en de coach het eea. zeggen over het thema) een nummer dat je momenteel vaker op de radio te horen krijgt. Iemand een idee welk liedje te horen was?
Vond m overigens goed!
Opvallend. Wist ik nog niet. Valt wel op dat alle kandidaten van HJ al ruimschoots ervaring hebben in de muziekbizz.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:21 schreef Klingon het volgende:
Exposur3
B&H haalt hij niet hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hier ziet Christian er leuker uit
[afbeelding]
alleen die neus hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:38 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
B&H haalt hij niet hoor![]()
Maar wel beter met korter haar idd.
dan vind ik hem teveel op Henkjan lijkenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:10 schreef Woelli het volgende:
Ik vind langer haar leuker
Weet je, ik was zo blij verrast met zijn optreden!quote:Op zondag 21 januari 2007 10:27 schreef PeRi het volgende:
Hm dit vond ik leuk! Overall maybe wel de leukste/beste performance; ik hou van zijn stem, en het is heerlijk om er naar te kijken. Ja! Christian is tóf.
Ik ook, maar dan wel een bekende.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:04 schreef oYo het volgende:
Ik wil hem ook wel een ballad zien doen.
Ballad of uptempo?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:26 schreef migebiggie het volgende:
Hij was geweldig zaterdag !
en ik weet wat hij zaterdag gaat doen![]()
Dan weet je vast ook het thema, dat kun je wel zeggen toch ?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:26 schreef migebiggie het volgende:
Hij was geweldig zaterdag !
en ik weet wat hij zaterdag gaat doen![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind 'm een geweldige performance hebben en dito stem. Ben blij dat we eindelijk eens een artiest in Nederland hebben als het soort van Christian.
Ze heeft gewoon gelijkquote:
Lynx666 heeft gelijkquote:
Uiteraard alleen als je wat zinnigs te melden hebt over Christian.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |