Niet veel gebeurdquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hey Heineken, je bent niet opgepakt bij Ajax-Feyenoord?![]()
Hoe was het![]()
nee omdat veel mensen een andere mening hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Matig waren ze gisteren, vooral tijdens het eerste nummer. Was het eens met Henk, die dansjes kwam te gestileerd over, zie geen passie in ze als ze zingen. Het doet me zóó niks. Van mij mogen ze echt eruit vanavond, zal wel weer niet gebeuren.
Nee, omdat veel mensen er verstand van hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
nee omdat veel mensen een andere mening hebben
DAT ook! Want ze zijn namelijk helemaal niet slecht! En Roos zong heel goedquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, omdat veel mensen er verstand van hebben![]()
Sjah dat kreeg ik ook toen ik naar X6 zat te kijken, daarvoor hoef je niet naar het stadionquote:Op zondag 4 februari 2007 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooie tifo actie en een hele lekkere uitslag.
Het werd me gevraagt hequote:Op zondag 4 februari 2007 20:35 schreef soylent het volgende:
[..]
Sjah dat kreeg ik ook toen ik naar X6 zat te kijken, daarvoor hoef je niet naar het stadion
X6 en Christianquote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
wie zaten er nou in de sing-off en wie is eruit???
Ja, dat is het oneerlijke aan zulke programma's. Vaak gaan mensen meer op de acts stemmen waarvan ze denken dat deze acts het nodig hebben.quote:
Ik zei precies hetzelfde tegen me zus.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Als Henk ze eruit gestemt had, had ik niet meer gekeken volgende week.
Ja, duidelijk...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar Ik ben zeer benieuwd wie HJ in de singoff had verwacht. Hij vond namelijk dat beide acts onterecht in de singoff stonden. Dan toch Anja en Richy?
Zou hij dan volgende week Richy eruit stemmen als X6 samen met Richy in de Sing-off zit? Vast niet. Hypocriete zak.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zei precies hetzelfde tegen me zus.
Maar Ik ben zeer benieuwd wie HJ in de singoff had verwacht. Hij vond namelijk dat beide acts onterecht in de singoff stonden. Dan toch Anja en Richy?
Ik denk dat HenkJan dan indd Richy wegstemt. Christian was altijd de lieveling van HenkJan geweest en met Richy heeft hij volgens mij niks...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou hij dan volgende week Richy eruit stemmen als X6 samen met Richy in de Sing-off zit? Vast niet. Hypocriete zak.
Marianne heeft wel weer iets met Richy geloof ik. Als ie de volgende keer niet naast X6 in de singoff staat (dus naast Anja) zou het wel eens lastig kunnen worden voor Anja.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik denk dat HenkJan dan indd Richy wegstemt. Christian was altijd de lieveling van HenkJan geweest en met Richy heeft hij volgens mij niks...
Nou, ik vind dit niet echt de meest fantastische foto die er gemakt kan worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
Zelfs op foto's straalt het één en al xfactor uit
quote:
Neh, Richy en Anjaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik was verbaasd dat wel... ben ook wel blij dat ze door zijn...
Volgende week wee rin de sing-off... samen met Richy![]()
Wat S_S zegt: misschien hebben ze wel niet genoeg fans...quote:
Zie je nou wel wat je hebt getyptquote:Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat S_S zegt: misschien hebben ze wel niet genoeg fans...
Ik dacht ook dat ze mega popijopi waren.... NIET DUS![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zie je nou wel wat je hebt getyptEerst zeg je MISSCHIEN hebben ze niet genoeg fans en vervolgens schrijf je op de volgende regel dat ze Zeker niet genoeg fans hebben...
Waarom niet? Ze hadden de minste stemmen (of op één na de minste).Dan zijn ze echt niet zo populair meer, dunkt me.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je kan door de uitslag van deze week niet vanuitgaan dat X6 niet populair is![]()
Van de overgebleven acts hadden ze dit weekend in elk geval de minste stemmen. Maar goed, in die positie is Anja ook geweest. We blijken gewoon weinig te kunnen zeggen over de populariteit.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je kan door de uitslag van deze week niet vanuitgaan dat X6 niet populair is![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:15 schreef --Globe-- het volgende:
De tweede serie kleren vond ik veel leuker.
Da's van die leuke goedpraterij achteraf. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er weinig gestemd is omdat ze gewoon niet zoveel mensen aanspraken.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, dat is het oneerlijke aan zulke programma's. Vaak gaan mensen meer op de acts stemmen waarvan ze denken dat deze acts het nodig hebben.
Dat was deze week weer bij Richy en Anja het geval...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |