Inderdaad wat jij zegt... maar voor de diehard fans is dat moeilijk te begrijpen ofzoquote:Op zondag 4 februari 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hadden de minste stemmen (of op één na de minste).Dan zijn ze echt niet zo populair meer, dunkt me.
Ik niet. Top dat ze toch nog doorgaanquote:Op maandag 5 februari 2007 10:41 schreef Natalie het volgende:
Jammer, ik was wel zat van ze.
Ik dacht dat ze met z'n drietjes naar de halve finale gingen, en neit met z'n vieren.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
De halve finale, die is toch aankomende zaterdag al?
Ik zag toevallige in de gids staan dat afgelopen zaterdag het zesde deel in de reeks van acht was, vandaar.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze met z'n drietjes naar de halve finale gingen, en neit met z'n vieren.
Maar ik geloof dat je gelijk hebt, aangezien XFA kaartjes kreeg voor de halve finale en ze aankomende zaterdag gaan.
Kortom: ik ben nog niet helemaal wakker. Thanks, collega!
Nee, over 2 weken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
De halve finale, die is toch aankomende zaterdag al?
Ok! ik dacht dus dat aankomende zaterdag wél de halve finale was en dat bij de finale 3 kandidaten over zouden zijn...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Je had wel gelijk Nathalie, aankomende zaterdag zou de halve finale zijn als ze er de reeks niet hadden uitgebreid met een liveshow. Eerst zou de finale uit 3 acts bestaan, maar daar is twee van gemaakt. Dus we krijgen nu de kwartfinale, vervolgens de halve en dan de grande finale.
Het is ook niet verwarrendquote:Op maandag 5 februari 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Je had wel gelijk Nathalie, aankomende zaterdag zou de halve finale zijn als ze er de reeks niet hadden uitgebreid met een liveshow. Eerst zou de finale uit 3 acts bestaan, maar daar is twee van gemaakt. Dus we krijgen nu de kwartfinale, vervolgens de halve en dan de grande finale.
Alleen wil ze dat zelf niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:11 schreef superhero87 het volgende:
Ik wil Ryanne wel eens een solo zien zingen![]()
Ik denk dat veel fans dat hebben gedacht! Maar de finale Sharon - X6 blijft het beste!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:51 schreef lindaatjuh het volgende:
Oef, had ik echt niet verwacht dat ze in de sing-off zouden komen!
Maar denk idd dat het komt doordat ze zo hoog in alle polls staan. Ik heb ook nog nooit op hun gestemd, omdat ik dacht dat ze toch wel door zouden gaan.
Ik denk dat de meeste fans er wel van geschrokken zullen zijn en volgende week een smsje extra zullen sturen haha.
Ik vond ze wel supergoed in ieder geval. Vooral window of hope!![]()
Ik hoop ook op X6 en Sharon, al zal Ritchie ook wel veel fans hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok! ik dacht dus dat aankomende zaterdag wél de halve finale was en dat bij de finale 3 kandidaten over zouden zijn...
Nou ja, X6 en Sharon.. Heb ik al vanaf het begin gezegd![]()
Dat dacht ik eerst ook. Maar nu weten we allemaal wel beter. Ze hebben gaandeweg ook een volwassener uitstraling gekregen. Window Of Hope was dan ook meesterlijk goed. Als dit een voorbeeld is van hoe het X6-album wordt dan weet ik niet of ik mezelf kan tegenhouden.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:27 schreef S-Two het volgende:
WTFIk lees net die stukjes uit de OP, ik dacht dat die meiden allemaal iets van 17 waren, zijn ze gewoon allemaal 20+ en 2 zijn er al getrouwd
.
DAt denk ik dus ook. Want dan word het bij de halve finale spannend, want dan moet toch echt 1 jurylid afvallenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook nog wel in het "complot" dat Richy er volgende week uitgaat omdat er anders 1 jurylid voor spek en bonen bijzit. Maar X6 naar de finale!![]()
Ze bewogen zich wel goed over het gladde podium.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:02 schreef migebiggie het volgende:
Mijn 2 favorieten zaten in de skate off
Inderdaad! En ik denk dat er juist zoveel op Richy & Anja is gestemd, omdat die niet heel erg gunstig in alle polls staan!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Van de overgebleven acts hadden ze dit weekend in elk geval de minste stemmen. Maar goed, in die positie is Anja ook geweest. We blijken gewoon weinig te kunnen zeggen over de populariteit.
Dat heeft ze een keer gezegd! Toen zeiden ze dat Marianne dat zwak vond, maar dat zij dat meer als iedereen heeft andere kwaliteiten zagen :pquote:Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Wil ze dat echt niet? Hoezo niet dan?
Lijkt me ook wel leuk als zij een solo doet!
Hóe noem je me nou?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:02 schreef migebiggie het volgende:
Maar inderdaad annelot dat we X6 weer mochten horen was wel weer leuk
Ze had het tegen mij.. mijn echte naam is Annelot namelijkquote:
Je lolbroek aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Hoezo, stappen ze eruit dan?
Maar jij zei daar heulemaal niets over!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef Hockeylotje het volgende:
Ze had het tegen mij.. mijn echte naam is Annelot namelijk
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar jij zei daar heulemaal niets over!![]()
Annelotquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Voelde je je aangesproken, Annelot Andiyan..
Dat kloptquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar jij zei daar heulemaal niets over!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |