quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
![]()
Sharon en X6 in de finale lijkt me de meest realistische en terechte mogelijkheid
Ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef Andiyan het volgende:
Wat een verbetering trouwens ten opzichte van vorige week. Zaterdag was het weer fris, foutloos, zuiver en lekker klinkend. Choreografie is bijzaak, en niet de zang! Dus doe als het moet ook maar weer zo volgende keer.
Ik ben er trouwens heel erg voor dat X6 wint. Ben benieuwd wat ze kunnen brengen qua album en welke stijlen ze erop gaan verwerken. Sharon lijkt mij toch wat voorspelbaarder ook al is ze kwalitatief beter.
Jaa, ik wil ook een X6 buttonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:55 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
En trouwens de buttons van X6 en Sharon van Rexona in de studio waren de hele tijd als eerste op(dat vertelden ze ons!)
Die van mij staan 6 hele lieevee verhaaltjes opquote:
Ik ook, maar hij was lekgegaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:17 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb mijn Raffaela kussen nog in mn kamer hangen![]()
Ik heb echt 100 van die dingen volgens mij:P 3 van Rafaëlla, 3 van Floortje, 2 van Angelique en 3 van Ellen volgens mijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij was lekgegaan.![]()
En toch gooi ik m niet weg.![]()
oh ja, tijdens de day beforequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel, ¤10,- its al yoursquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee dankje. De lekke is van MIJ, en daar zit een verhaal in. As C_d knows.quote:
Ik ook. Die van Floortje van vorig jaar heb ik ook nogquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef Andiyan het volgende:
Ik wil ook een opblaasbare ster van X6. Niet zo'n stomme button.
die opblaassterren waren het leukst jah... hoewel de sjaaltjes ook wel leuk warenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Die van Floortje van vorig jaar heb ik ook nog
Verkocht?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die opblaassterren waren het leukst jah... hoewel de sjaaltjes ook wel leuk waren
Ik heb alles verkocht via marktplaats toen... sjaaltjes, opblaassteren....
Dat zou wel eens heel gaaf kunnen worden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga Candyman van Christina Aguilera insturen.
Ga 'm ook insturen danquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Candyman! Dat is zo'n heerlijk, lekker, mjum
-ig nummer
.
Inderdaad, ugly zouden ze goed kunnen doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik heb drie nummers ingestuurd:
Ugly - Sugababes
idd kga um ook insturequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Candyman! Dat is zo'n heerlijk, lekker, mjum
-ig nummer
.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef eefj het volgende:
[..]
idd kga um ook insture
geweldig nummer
christina
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |