Kerel, houd maar opquote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
3e naamtopic![]()
Sorry dat ik 'm niet opende, maar ik heb nog nooit een topic geopent, wil ik voorlopig nog niet doen.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kerel, houd maar opDe lapo opent nieuwe
![]()
Ja, er was al 5min niks meerquote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef Tezz het volgende:
Nou da's mooi balen, maak ik een nieuw topic omdat Broekpaling het niet wilde en nu staat ie dubbel!
Hoorde dat Remlof er mee bezig was.....quote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef Queen_Bee het volgende:
JA, laten we verdomme eens een OP verzinnen
ja idd..quote:
Ja precies! Goed gedaan QB!quote:
zal ik er dan maar eentje maken in een mooie wiki??.........quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Remlof doet dat heus niet
Waarom wil je dat niet Broekpaling?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
3e naamtopic![]()
Sorry dat ik 'm niet opende, maar ik heb nog nooit een topic geopent, wil ik voorlopig nog niet doen.![]()
Als je m eerst maar laat goedkeuren door mijquote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
zal ik er dan maar eentje maken in een mooie wiki??.........
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
domkeerverquote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Queen_Bee het volgende:
-weg-
mag ik mag ik mag ik magik????quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind dat Broekpaling in het hoekje moet
haha. zie je wel.. 's ochtends FOK!ken is toch slecht voor je mind...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Queen_Bee het volgende:
-weg-
In hoekje staat.*quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind dat Broekpaling in het hoekje moet
Door Djarum met een dikke plankquote:Op zondag 28 januari 2007 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In hoekje staat.*
Word ik nu met zweepjes geslagen?![]()
je mag kiezen welke je wil hebben:quote:Op zondag 28 januari 2007 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In hoekje staat.*
Word ik nu met zweepjes geslagen?![]()
Ja, en een speciaal plekje voor mij natuurlijkquote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Djarum het volgende:
Goed, een mooie OP..
wat moet erin?
Mooie foto..
Ontstaan..
Wie de rokers zijn...
Vorige delen....
? zoiets?
plus plaatjes!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Djarum het volgende:
Goed, een mooie OP..
wat moet erin?
Mooie foto..
Ontstaan..
Wie de rokers zijn...
Vorige delen....
? zoiets?
Vaste klanten, passief, en rokend, en onze Avatars, voor de van Queen_Bee even ene speciale want die heeft iedere week een andere.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Djarum het volgende:
Goed, een mooie OP..
wat moet erin?
Mooie foto..
Ontstaan..
Wie de rokers zijn...
Vorige delen....
? zoiets?
Ja, het hoekje moet er ook maar inquote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Zeurberus het volgende:
Het hoekje is inmiddels wel legendarisch he
en waar is jouw speciale plekje dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, en een speciaal plekje voor mij natuurlijk
![]()
Die lange.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
je mag kiezen welke je wil hebben:
[afbeelding]
geen avatars/usernamen, we willen geen kliekjesquote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Djarum het volgende:
Goed, een mooie OP..
wat moet erin?
Mooie foto..
Ontstaan..
Wie de rokers zijn...
Vorige delen....
? zoiets?
Shut itquote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vaste klanten, passief, en rokend, en onze Avatars, voor de van Queen_Bee even ene speciale want die heeft iedere week een andere.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
en waar is jouw speciale plekje dan?
want ik ga heul niet mijn bed in het rookhoekje zetten.. gaat zo stinken![]()
Kliekjes? We laten zelfs niet rokers toequote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
geen avatars/usernamen, we willen geen kliekjes
en, het is nog in bespreking dus loop niet te hard van stapel
Jij hier?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Whatever, als ik maar speciaal genoemd word en mn aandacht krijgquote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
en waar is jouw speciale plekje dan?
want ik ga heul niet mijn bed in het rookhoekje zetten.. gaat zo stinken![]()
wanneer mag het dan.... lievvveeeee remmllofff????quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en vooral veel waarschuwingen (die normaal op de pakjes siga's staan) maar dan met wat er gebeurd als je niet rooktquote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Djarum het volgende:
Goed, een mooie OP..
wat moet erin?
Mooie foto..
Ontstaan..
Wie de rokers zijn...
Vorige delen....
? zoiets?
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
wanneer mag het dan.... lievvveeeee remmllofff????![]()
![]()
![]()
what about me?!?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Whatever, als ik maar speciaal genoemd word en mn aandacht krijg
Dan eindig je als mij.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja en vooral veel waarschuwingen (die normaal op de pakjes siga's staan) maar dan met wat er gebeurd als je niet rookt
Dan wil ik het ook!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
what about me?!?
Ik wil ook speciale aandacht krijgen...![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
We zien wel of 't 'm word of niet.![]()
hmm.. ben niet zo in een creatieve bui.. eerst ff een biertje openenquote:
Ja daarom juist! Dat verdient natuurlijk een waarschuwing!quote:
Maak me nou niet5 dood met een blije mus hèquote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm.. ben niet zo in een creatieve bui.. eerst ff een biertje openen![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja daarom juist! Dat verdient natuurlijk een waarschuwing!![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja daarom juist! Dat verdient natuurlijk een waarschuwing!![]()
We maken jou niet5 dood.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maak me nou niet5 dood met een blije mus hè
Hou het binnen hequote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik verspreid zoveel warmte, je wil niet wetenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef PeZu het volgende:
is het hier warm?
Lekker knus.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef PeZu het volgende:
is het hier warm?
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik verspreid zoveel warmte, je wil niet weten
Heej en Broekpaling, heb je meteen je speciale verwijzing en extra aandacht! Goed plan he, van Tezz!quote:
wacht.. ik geef je een mooie witte duif!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maak me nou niet5 dood met een blije mus hè
Proost!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Djarum het volgende:
[..]
Geweldig.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej en Broekpaling, heb je meteen je speciale verwijzing en extra aandacht! Goed plan he, van Tezz!
plus je trui aan mijn arm!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik verspreid zoveel warmte, je wil niet weten
Uiteraard blijf je in ons hart.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
wacht.. ik geef je een mooie witte duif!![]()
goed.. ben dus ff een poosje een OP aan het maken..
vergeten jullie mij niet?.....
NOOIT Djarum, nooit zal ik je vergeten!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
als er drie modjes voor zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
wanneer mag het dan.... lievvveeeee remmllofff????![]()
![]()
![]()
Nooit, jewaids. Iedereen wachtte op... jaja JOU vandaagquote:Op zondag 28 januari 2007 20:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
Regel het even!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
als er drie modjes voor zijn
maar heb van drie nog niks gehoord, dus...
zwijgen is toestemmenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
als er drie modjes voor zijn
maar heb van drie nog niks gehoord, dus...
maaar bedankt ik begin al te gloeien!quote:
Rookt de rest ook?quote:
Nee.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
Had ik al verteld dat ik heul weinig geduld heb normaal gesproken?
Zijn we familie?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
Had ik al verteld dat ik heul weinig geduld heb normaal gesproken?
Precies!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Rookt de rest ook?En trouwens hè, waarom zou je zoiets goeds willen stoppen?
![]()
nee maar moest wel mee koffie drinken bij pa en ma. Ach was wel gezelli. Nee......ben blij dat ik het 'bos-idee" uit de hoofden heb kunnen praten!quote:
Whehe.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee maar moest wel mee koffie drinken bij pa en ma. Ach was wel gezelli. Nee......ben blij dat ik het 'bos-idee" uit de hoofden heb kunnen praten!
Goed gedaan hoor Broekje!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb even een oproep in het Feedback topic van ONZ gezet.![]()
Ik wil altijd alles 'nu' en 'meteen' als ik er mijn zinnen op heb gezet! "Geduld is een schone zaak"....MY ASS!quote:
Als het eenmaal in het hoofd zit...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wil altijd alles 'nu' en 'meteen' als ik er mijn zinnen op heb gezet! "Geduld is een schone zaak"....MY ASS!
station!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:21 schreef PeZu het volgende:
good busy!
wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als het eenmaal in het hoofd zit...![]()
You dont wanna knowquote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
hoeveel dagen hebben jullie eigenlijk over deze 14 delen gedaan?
2quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
Donderdag begonnen dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef Reunity het volgende:
tis niet al te groot,
maar jullie moeten het er maar mee doen. tis buiten te koud naar mijn smaak.
*steekt een heilig cigaretje op*
go ahead en fastchatquote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
Amper 2.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
Na dat was deel 1 en 2 ofzo, daarna kwamen wij ':')quote:
Krijgen we ook zo'n mooie TTT balk bovenaan de OP?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
mag ik je kussenHahhahaha die is nog maar 2q3521 jaar oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
erg cliché jahquote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hahhahaha die is nog maar 2q3521 jaar oud
2 hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef remlof het volgende:
3-4 dagen, sjeu!
gisteravond/nacht zijn er ongeveer 10 topic's doorheen gegaanquote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef remlof het volgende:
3-4 dagen, sjeu!
Wil je me pijpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
O.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee man, wij kwamen gister 20:30 bij deel 3 allemaal, en toen vandaag 14
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil je me pijpenDat is een slap aftrekselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil je me pijpenik dacht oprollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, zie het speurwerk van Zeurberus hierboven!
klopt ik ging weg bij deel 3 gisteren en kwam vanochtend aan bij deel 12 ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
gisteravond/nacht zijn er ongeveer 10 topic's doorheen gegaan
Ik zei toch, deel 3quote:Op zondag 28 januari 2007 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ik ging weg bij deel 3 gisteren en kwam vanochtend aan bij deel 12 ofzo
![]()
quote:
Schijt, laat zien die handel!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:34 schreef Djarum het volgende:
mochten er nou geen usernamen in trouwens?
Dan is de reeks over 2 topics gesloten.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:34 schreef Djarum het volgende:
mochten er nou geen usernamen in trouwens?
waarom is dat trouwens? tegen kliekjesvorming ofzo?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is de reeks over 2 topics gesloten.
sorry.. hou even niet meer bij wie er nou wel rookte en wie niet..quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:
wrom ben ik ene meeroker?
HAHAHAHHAHA krijg je ervanquote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
Staat mijn naam gvd niet in de OP....
Wel man!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
Staat mijn naam gvd niet in de OP....
Kom jij nou weer doen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef tho_Omas het volgende:
Ik vind zojuist een aidscoin in mijn portemonnee.
Think so.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
waarom is dat trouwens? tegen kliekjesvorming ofzo?
zo sie je raken schaadt!quote:
Kom hier Broekpaling, mijn schouder bied ik je aan: huil maar uit menneke!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ebn verdulleme al lid van 't 1e uur en ik sta niet in de OP!!
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kom hier Broekpaling, mijn schouder bied ik je aan: huil maar uit menneke!
tss... ook jammer.. het is juist zo gezellig!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Think so.
Ze zijn überhaupt tegen nieuwe reeksen...
Stemt Queen_Bee.*quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ach hou toch op met dat kliekjes gedoe. We laten vanaf het begin zelfs al niet rokers toe. En wij zijn gewoon de eersten en de echten, So there HAHA
Zohee, ff nieuwe trui aantrekken!quote:
Nee joh, alleen de mensen van het eerste uur!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
OP geplaatst, zonder opsomming van usernames... Dan krijg je behalve het idee van een kliekje alleen maar posts als "aaaah mag ik ook in de OP?" van
ja kliekjes staan in de koelkast!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ach hou toch op met dat kliekjes gedoe. We laten vanaf het begin zelfs al niet rokers toe. En wij zijn gewoon de eersten en de echten, So there HAHA
Had ik gvd m'n bril niet op?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zohee, ff nieuwe trui aantrekken!
En, luchtte het op ?
(je staat er wel trouwens hoor)
Heuy Broek! je stond er wel in man, mij een beetje een slecht gevoel aanpratenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee joh, alleen de mensen van het eerste uur!![]()
edit dan ff eruit wie begonnen is.. of haal dan ff dat (toch?) erachter vandaan..quote:
Ik keek weer eens niet goed.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
Heuy Broek! je stond er wel in man, mij een beetje een slecht gevoel aanpraten![]()
![]()
maar nu sta ik er niet eens meer in.. snif..![]()
Verder;
WE HEBBEN EEN OP!!![]()
sorry...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Zeurberus het volgende:
Zeurberus meeroken![]()
Wie gooide hier nou als eerste zijn pakje liefdevol neer zodat iedereen kon pakken als hij/zij wilde
Voel me zwaar beledigd![]()
![]()
![]()
![]()
nee klopt.. die kon ik niet meer vinden..quote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik keek weer eens niet goed.![]()
Deel 1 van 't rokertsforum staat niet in de OP.![]()
Ja gedaaaaan kiek moarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Djarum het volgende:
[..]
edit dan ff eruit wie begonnen is.. of haal dan ff dat (toch?) erachter vandaan..
staat zo....![]()
Ik zoek 'm wel even.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef Djarum het volgende:
[..]
nee klopt.. die kon ik niet meer vinden..
iemand de link?
Partypooperquote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, misschien wil je nog iets aanpassen.
maar geen usernames/avatars er in dus
top! toevoegen dan maar!quote:
we kunnen ook een link doen naar een pagina waar wij wel allemaal in een mooie rokerspose staan!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, misschien wil je nog iets aanpassen.
maar geen usernames/avatars er in dus
Ik kon me nog heugen dat Master X ergens hier poste dat hij niet verwacht had dat zijn kut topic zo zouo lopenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:47 schreef Djarum het volgende:
ah, en ff de beginner veranderen...
dat was..Reunity
Jeuujj!!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:47 schreef Tezz het volgende:
Nou ik ben echt heeel erg blij met deze geweldige OP hoor lieve mederokers! Driewerf hoera voor Djarum!
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kon me nog heugen dat Master X ergens hier poste dat hij niet verwacht had dat zijn kut topic zo zouo lopen
Doe esquote:Op zondag 28 januari 2007 20:47 schreef Djarum het volgende:
[..]
we kunnen ook een link doen naar een pagina waar wij wel allemaal in een mooie rokerspose staan!![]()
ja, dat dacht ik ook.. daarom had ik ook Master_x erin gezet...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kon me nog heugen dat Master X ergens hier poste dat hij niet verwacht had dat zijn kut topic zo zouo lopen
ja maar....quote:
Neuh, ik voeg het toequote:Op zondag 28 januari 2007 20:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja maar....
dan geeft lieve remlof mij een ban..
en kan ik niet meer meeroken...![]()
Veel plezier.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
goh ik hang hier nu al zo lang rond dat ik al een hele dag niet bij CUL geweest ben....ohohoh schaam schaam schaam. Ga ff snel kijken wat ze daar nog te melden hebben hihi! Kan wel ff vijf minuutjes zonder nicotine (hoop ik)
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:00 schreef metalheadBOC het volgende:
* metalheadBOC vind de smoking lounge wat saai dus richt hem even opnieuw in
Paar nieuwe stoeltjes
[afbeelding]
Relaxe banken
[afbeelding]
en uiterraard de bigass TV40"LCD lijkt me voldoende
![]()
[afbeelding]
uiterraard DE gameconsole
[afbeelding]
een DVDspeler met de nodige films
[afbeelding]
en een paar mooie asbakjes
[afbeelding]
[afbeelding]
een paar biertapjes
[afbeelding]
uiterraard met ECHT bier dr in
[afbeelding]
en voor de afwisseling
[afbeelding]
Zo en nu even uitrusten op de lazyboy met een lekkere camel en een biertje in de hand.
U GO GIRL!!quote:
das russisch?? ofzo?quote:
da!quote:
Skippy!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef -skippybal- het volgende:
Haiii
Check OPquote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Zeurberus het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de meubels uit het eerste of 2e topic ook ff erin gezet moeten worden. De zwarte bank was tof
[..]
tss.. die bank is nog veel te netjes en schoon!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef Tezz het volgende:
zoooooo ben toch maar weer snel teruggekomen. Tjeezus het is echt een verslaving dit! Nu ben ik niet alleen verslaafd aan roken maar ook nog eens aan het rookhoekje! Die twee zijn vanaf nu onlosmakelijk aan elkaar verbonden...
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef Tezz het volgende:
zoooooo ben toch maar weer snel teruggekomen. Tjeezus het is echt een verslaving dit! Nu ben ik niet alleen verslaafd aan roken maar ook nog eens aan het rookhoekje! Die twee zijn vanaf nu onlosmakelijk aan elkaar verbonden...
En dat ga ik dus kijken inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef -skippybal- het volgende:
Top Gear met die crash zo op de teuveu![]()
Kanaal?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef -skippybal- het volgende:
Top Gear met die crash zo op de teuveu![]()
digitaal..quote:
BBC2 kan ik niet vinden.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
BBC 2 geloof ik.
En je krijgt ook nog The Grizzly Man om 22.00 op Dicovery
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef remlof het volgende:
deel 1 toegevoegd aan OP
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:03 schreef Djarum het volgende:
Oh, ik kom net een post tegen van me!
Laten we allemaal deze button op doen:
[afbeelding]
nog niet..volgens mij..quote:
Nou lijkt me toch handig, ga niet telkens overal opnieuw tags zettenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:03 schreef Djarum het volgende:
[..]
nog niet..volgens mij..
wist niet goed hoe je die kon aanmaken..![]()
ban al wel wiki lid.. haha![]()
idd.. je kan ook wel quote doen, en dan copy-paste..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou lijkt me toch handig, ga niet telkens overal opnieuw tags zetten
lekker rookvleesquote:
Jeuh!quote:
Oh, die dude die zo zat van hihihi lieve beertjes mn vriendjes en toen opgegeten werd en waar audio van is maar dat te erg is om ons te laten horen?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:09 schreef Zeurberus het volgende:
Go Q_B
Ik ga die Grizzly Man docu zo ook kijken
ik zag 2 beren broodjes smerenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, die dude die zo zat van hihihi lieve beertjes mn vriendjes en toen opgegeten werd en waar audio van is maar dat te erg is om ons te laten horen?
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, die dude die zo zat van hihihi lieve beertjes mn vriendjes en toen opgegeten werd en waar audio van is maar dat te erg is om ons te laten horen?
Ik wil die tape horen!!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef -skippybal- het volgende:
Sterf tering hoeren bij de Planet!! Tieft er steeds uit godverdomme!
Dat gaat morgen weer een kutdag worden voor zo'n n00b van de helpdesk![]()
quote:
vanavond 22.00 op Discovery Channelquote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer en waar komt dat?
de dode of levende versie?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zag het lang geleden op Discovery
We gaan toch gezeliig met zn allen kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
vanavond 22.00 op Discovery Channel
Dus dan ben ik hier 2 uur niet![]()
![]()
*gaat maar weer in het hoekje staan
*bied hem een nieuw biertje aanquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
vanavond 22.00 op Discovery Channel
Dus dan ben ik hier 2 uur niet![]()
![]()
*gaat maar weer in het hoekje staan
Ik weet 'tquote:
Gemeen hè, voor ons sensatiezoekersquote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet 'tMAar het is dan zo nep dat ze wel laten zien hoe dat wijf er naar het luisteren is. Like I give a fuck. Laat het dan gewoon horen!
jepquote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Tezz het volgende:
Is dit dan een soort Steve Irwin meets pijlstaartrog verhaal of niet?
Hij leefde met beren. En liet ze te close komenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Tezz het volgende:
Ja, maar deze man zocht het iets meer op dan mr Erwinquote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Tezz het volgende:
berenknuffelen..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij leefde met beren. En liet ze te close komen
lang geleden ton discovery net nieuw was en een vriend van mij net een nieuwe tv had gekocht:quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zag het lang geleden op Discovery
ja niet slim natuurlijk he...hoe laat komt dat op discovery?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij dacht dat ie een echte band met ze had
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
lang geleden ton discovery net nieuw was en een vriend van mij net een nieuwe tv had gekocht:
wij pakken dat ding uit, had als 1 vd eerste tv's automisch zoeken etc...
wij sluiten dat ding aan, ding gaat lopen en je ziet afko's van zendernamen voorbij komen welke de tv heeft gevonden
stond er disc/dis
wij zo wtf is dat
roept een andere vriend ja dat is discoo ferry
wij zo wtf? een disco kanaal
![]()
volgens mij kun je niet dichter bij een beer komen dan dat hij was toen ze hem opvraten...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik denk dat als je niet weet hoe het afloopt met hem en je ziet de beelden dat je dat ook gaat denken.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
had ie ook, in hun armen gestorven zelfsquote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Bullshit. Je snapt zelf wel dat dat met beren nooit kan. Die kerel is gewoon dom en blindquote:Op zondag 28 januari 2007 21:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik denk dat als je niet weet hoe het afloopt met hem en je ziet de beelden dat je dat ook gaat denken.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
had ie ook, in hun armen gestorven zelfs![]()
tsja, sommige mensen denken altijd dat bepaalde dingen met wilde dieren wel kunnen..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bullshit. Je snapt zelf wel dat dat met beren nooit kan. Die kerel is gewoon dom en blind
Sorry, bedoelde was
Ik heb hier (* kijkt ff rond) playmobile, barbies en lego!quote:
ja dat was wel het verhaal.. dat ze beide opgegeten werden tijdens hun campeeravontuur..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij en zn vriendin werden trouwens opgegeten toch?
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb hier (* kijkt ff rond) playmobile, barbies en lego!
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef BeeDee het volgende:
Zo, visite de deur uit...![]()
Heej, we zijn centraal !![]()
En een OP
![]()
![]()
En komt er nog een link naar de OP in wiki ofzow ?..weet niet precies hoe dat werkt..![]()
* sigaret opsteekt
Ik snap precies wat je bedoeld, maar ik weet zeker dat je bij sommige beelden denkt van dat wil ik ook en ooh wat zijn ze lief enzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bullshit. Je snapt zelf wel dat dat met beren nooit kan. Die kerel is gewoon dom en blind
Sorry, bedoelde was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |