waarom is dat trouwens? tegen kliekjesvorming ofzo?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is de reeks over 2 topics gesloten.
sorry.. hou even niet meer bij wie er nou wel rookte en wie niet..quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:
wrom ben ik ene meeroker?
HAHAHAHHAHA krijg je ervanquote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
Staat mijn naam gvd niet in de OP....
Wel man!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
Staat mijn naam gvd niet in de OP....
Kom jij nou weer doen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef tho_Omas het volgende:
Ik vind zojuist een aidscoin in mijn portemonnee.
Think so.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
waarom is dat trouwens? tegen kliekjesvorming ofzo?
zo sie je raken schaadt!quote:
Kom hier Broekpaling, mijn schouder bied ik je aan: huil maar uit menneke!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ebn verdulleme al lid van 't 1e uur en ik sta niet in de OP!!
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kom hier Broekpaling, mijn schouder bied ik je aan: huil maar uit menneke!
tss... ook jammer.. het is juist zo gezellig!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Think so.
Ze zijn überhaupt tegen nieuwe reeksen...
Stemt Queen_Bee.*quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ach hou toch op met dat kliekjes gedoe. We laten vanaf het begin zelfs al niet rokers toe. En wij zijn gewoon de eersten en de echten, So there HAHA
Zohee, ff nieuwe trui aantrekken!quote:
Nee joh, alleen de mensen van het eerste uur!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
OP geplaatst, zonder opsomming van usernames... Dan krijg je behalve het idee van een kliekje alleen maar posts als "aaaah mag ik ook in de OP?" van
ja kliekjes staan in de koelkast!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ach hou toch op met dat kliekjes gedoe. We laten vanaf het begin zelfs al niet rokers toe. En wij zijn gewoon de eersten en de echten, So there HAHA
Had ik gvd m'n bril niet op?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zohee, ff nieuwe trui aantrekken!
En, luchtte het op ?
(je staat er wel trouwens hoor)
Heuy Broek! je stond er wel in man, mij een beetje een slecht gevoel aanpratenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee joh, alleen de mensen van het eerste uur!![]()
edit dan ff eruit wie begonnen is.. of haal dan ff dat (toch?) erachter vandaan..quote:
Ik keek weer eens niet goed.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
Heuy Broek! je stond er wel in man, mij een beetje een slecht gevoel aanpraten![]()
![]()
maar nu sta ik er niet eens meer in.. snif..![]()
Verder;
WE HEBBEN EEN OP!!![]()
sorry...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Zeurberus het volgende:
Zeurberus meeroken![]()
Wie gooide hier nou als eerste zijn pakje liefdevol neer zodat iedereen kon pakken als hij/zij wilde
Voel me zwaar beledigd![]()
![]()
![]()
![]()
nee klopt.. die kon ik niet meer vinden..quote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik keek weer eens niet goed.![]()
Deel 1 van 't rokertsforum staat niet in de OP.![]()
Ja gedaaaaan kiek moarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Djarum het volgende:
[..]
edit dan ff eruit wie begonnen is.. of haal dan ff dat (toch?) erachter vandaan..
staat zo....![]()
Ik zoek 'm wel even.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef Djarum het volgende:
[..]
nee klopt.. die kon ik niet meer vinden..
iemand de link?
Partypooperquote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, misschien wil je nog iets aanpassen.
maar geen usernames/avatars er in dus
top! toevoegen dan maar!quote:
we kunnen ook een link doen naar een pagina waar wij wel allemaal in een mooie rokerspose staan!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, misschien wil je nog iets aanpassen.
maar geen usernames/avatars er in dus
Ik kon me nog heugen dat Master X ergens hier poste dat hij niet verwacht had dat zijn kut topic zo zouo lopenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:47 schreef Djarum het volgende:
ah, en ff de beginner veranderen...
dat was..Reunity
Jeuujj!!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:47 schreef Tezz het volgende:
Nou ik ben echt heeel erg blij met deze geweldige OP hoor lieve mederokers! Driewerf hoera voor Djarum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |