Jeuh!quote:
Oh, die dude die zo zat van hihihi lieve beertjes mn vriendjes en toen opgegeten werd en waar audio van is maar dat te erg is om ons te laten horen?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:09 schreef Zeurberus het volgende:
Go Q_B
Ik ga die Grizzly Man docu zo ook kijken
ik zag 2 beren broodjes smerenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, die dude die zo zat van hihihi lieve beertjes mn vriendjes en toen opgegeten werd en waar audio van is maar dat te erg is om ons te laten horen?
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, die dude die zo zat van hihihi lieve beertjes mn vriendjes en toen opgegeten werd en waar audio van is maar dat te erg is om ons te laten horen?
Ik wil die tape horen!!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef -skippybal- het volgende:
Sterf tering hoeren bij de Planet!! Tieft er steeds uit godverdomme!
Dat gaat morgen weer een kutdag worden voor zo'n n00b van de helpdesk![]()
quote:
vanavond 22.00 op Discovery Channelquote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer en waar komt dat?
de dode of levende versie?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zag het lang geleden op Discovery
We gaan toch gezeliig met zn allen kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
vanavond 22.00 op Discovery Channel
Dus dan ben ik hier 2 uur niet![]()
![]()
*gaat maar weer in het hoekje staan
*bied hem een nieuw biertje aanquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
vanavond 22.00 op Discovery Channel
Dus dan ben ik hier 2 uur niet![]()
![]()
*gaat maar weer in het hoekje staan
Ik weet 'tquote:
Gemeen hè, voor ons sensatiezoekersquote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet 'tMAar het is dan zo nep dat ze wel laten zien hoe dat wijf er naar het luisteren is. Like I give a fuck. Laat het dan gewoon horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |