Kerel, houd maar opquote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
3e naamtopic![]()
Sorry dat ik 'm niet opende, maar ik heb nog nooit een topic geopent, wil ik voorlopig nog niet doen.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kerel, houd maar opDe lapo opent nieuwe
![]()
Ja, er was al 5min niks meerquote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef Tezz het volgende:
Nou da's mooi balen, maak ik een nieuw topic omdat Broekpaling het niet wilde en nu staat ie dubbel!
Hoorde dat Remlof er mee bezig was.....quote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef Queen_Bee het volgende:
JA, laten we verdomme eens een OP verzinnen
ja idd..quote:
Ja precies! Goed gedaan QB!quote:
zal ik er dan maar eentje maken in een mooie wiki??.........quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Remlof doet dat heus niet
Waarom wil je dat niet Broekpaling?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
3e naamtopic![]()
Sorry dat ik 'm niet opende, maar ik heb nog nooit een topic geopent, wil ik voorlopig nog niet doen.![]()
Als je m eerst maar laat goedkeuren door mijquote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
zal ik er dan maar eentje maken in een mooie wiki??.........
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
domkeerverquote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Queen_Bee het volgende:
-weg-
mag ik mag ik mag ik magik????quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind dat Broekpaling in het hoekje moet
haha. zie je wel.. 's ochtends FOK!ken is toch slecht voor je mind...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Queen_Bee het volgende:
-weg-
In hoekje staat.*quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind dat Broekpaling in het hoekje moet
Door Djarum met een dikke plankquote:Op zondag 28 januari 2007 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In hoekje staat.*
Word ik nu met zweepjes geslagen?![]()
je mag kiezen welke je wil hebben:quote:Op zondag 28 januari 2007 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In hoekje staat.*
Word ik nu met zweepjes geslagen?![]()
Ja, en een speciaal plekje voor mij natuurlijkquote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Djarum het volgende:
Goed, een mooie OP..
wat moet erin?
Mooie foto..
Ontstaan..
Wie de rokers zijn...
Vorige delen....
? zoiets?
plus plaatjes!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Djarum het volgende:
Goed, een mooie OP..
wat moet erin?
Mooie foto..
Ontstaan..
Wie de rokers zijn...
Vorige delen....
? zoiets?
Vaste klanten, passief, en rokend, en onze Avatars, voor de van Queen_Bee even ene speciale want die heeft iedere week een andere.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Djarum het volgende:
Goed, een mooie OP..
wat moet erin?
Mooie foto..
Ontstaan..
Wie de rokers zijn...
Vorige delen....
? zoiets?
Ja, het hoekje moet er ook maar inquote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Zeurberus het volgende:
Het hoekje is inmiddels wel legendarisch he
en waar is jouw speciale plekje dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, en een speciaal plekje voor mij natuurlijk
![]()
Die lange.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
je mag kiezen welke je wil hebben:
[afbeelding]
geen avatars/usernamen, we willen geen kliekjesquote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef Djarum het volgende:
Goed, een mooie OP..
wat moet erin?
Mooie foto..
Ontstaan..
Wie de rokers zijn...
Vorige delen....
? zoiets?
Shut itquote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vaste klanten, passief, en rokend, en onze Avatars, voor de van Queen_Bee even ene speciale want die heeft iedere week een andere.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
en waar is jouw speciale plekje dan?
want ik ga heul niet mijn bed in het rookhoekje zetten.. gaat zo stinken![]()
Kliekjes? We laten zelfs niet rokers toequote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
geen avatars/usernamen, we willen geen kliekjes
en, het is nog in bespreking dus loop niet te hard van stapel
Jij hier?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Whatever, als ik maar speciaal genoemd word en mn aandacht krijgquote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
en waar is jouw speciale plekje dan?
want ik ga heul niet mijn bed in het rookhoekje zetten.. gaat zo stinken![]()
wanneer mag het dan.... lievvveeeee remmllofff????quote:Op zondag 28 januari 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |