Nee die heb ik weggehaald. Puur vanwege het feit dat er smilie-plaatjes bijstonden en als ik de OP quote van het vorige topic dan moet ik steeds die image-tags fixen. Daar had ik geen zin inquote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Schaamteloze tvp, komen de punten weer in de OP?
ik heb net ff lol gehad hieromquote:Op zondag 28 januari 2007 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Leonardooooooo!![]()
Jammer voor de Groningers hier hoor...![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
tvp
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
Nee die heb ik weggehaald. Puur vanwege het feit dat er smilie-plaatjes bijstonden en als ik de OP quote van het vorige topic dan moet ik steeds die image-tags fixen. Daar had ik geen zin in
Eens...open jij voortaan de SC topic en ga je dan eerst alle plaatjes fixen?quote:
alleen als ik de sluitpost hebquote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens...open jij voortaan de SC topic en ga je dan eerst alle plaatjes fixen?
Kijken hoe snel jíj lui wordt
De punten die ik er in had gezet gebruikten gewoon Fok-smileysquote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee die heb ik weggehaald. Puur vanwege het feit dat er smilie-plaatjes bijstonden en als ik de OP quote van het vorige topic dan moet ik steeds die image-tags fixen. Daar had ik geen zin in
-edit- nee, ik had die plaatjes niet gewoon weg kunnen halen![]()
Yeah!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net ff lol gehad hierom
in de rust zei m'n schoonzusje dat de FC met 2-0 voorstond. ik zeg: 'oh, dan wint ajax met 3-2'
was het nog waar ook
geen standaard smileys, dus plaatjesquote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De punten die ik er in had gezet gebruikten gewoon Fok-smileys![]()
Correct.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
geen standaard smileys, dus plaatjes![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Leonardooooooo!![]()
Jammer voor de Groningers hier hoor...![]()
* Schaapje ramt zich voor z'n kop om zich eraan te herinneren dat ie hier op zondagmiddag nooit moet komenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb net ff lol gehad hierom
in de rust zei m'n schoonzusje dat de FC met 2-0 voorstond. ik zeg: 'oh, dan wint ajax met 3-2'
was het nog waar ook
Nem en Yuri hadden aparte plaatjes, Jojoortje, Soempie en ik hadden wel gewone smileysquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Supersheep het volgende:
* Schaapje ramt zich voor z'n kop om zich eraan te herinneren dat ie hier op zondagmiddag nooit moet komen![]()
je bent net mijn paquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Supersheep het volgende:
* Schaapje ramt zich voor z'n kop om zich eraan te herinneren dat ie hier op zondagmiddag nooit moet komen![]()
ohw sorry schaapje, was vergeten dat het niet door iedereen gewaardeerd wordtquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar bij teletekst kan je het verwachten als je daarnaar kijktquote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je bent net mijn padie omzeilt teletekst ook de hele dag
Het kan ook zo:quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ohw sorry schaapje, was vergeten dat het niet door iedereen gewaardeerd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, het was niet de 'belangrijkste' wedstrijd waarvan ik nu de uitslag weet![]()
Het is ook geen ramp hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
maar normaal boeien voetbaluitslagen me absoluut niets, dus denk niet dat het snel weergebeurd
ik ga dus eerder voor L&Cquote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp hooren echt volgen doe ik het ook niet, maar ik heb dat toch liever opstaan tijdens het eten dan Life & Cooking bijvoorbeeld
quote:
Nouja fan. Ik vind 't altijd wel lachen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef Yestuuur het volgende:
ben je fan van Scooter Neleos??
ze gaan de crash van Hammond uitzenden hequote:
kwam er nou eerst een compilatieaflevering? en volgende week die crash van hamster pas?quote:
Een nieuweling!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef markisboer het volgende:
ik zeg tvp
voorzichtig benaderen, straks schrikken we 'm afquote:
Goed idee!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef Etcetera het volgende:
voorzichtig benaderen, straks schrikken we 'm af
BBC zend het vanavond uit. Kreeg toevallig deze link van iemandquote:Op zondag 28 januari 2007 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kwam er nou eerst een compilatieaflevering? en volgende week die crash van hamster pas?
mooi, want volgende week ben ik op vakantiequote:Op zondag 28 januari 2007 18:28 schreef erkel het volgende:
[..]
BBC zend het vanavond uit. Kreeg toevallig deze link van iemand
* iamredleader geeft Soempie een aai over d'r bolquote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef Soempie het volgende:
Ik heb statistiek opgegeven.Er komt zo een vriendin langs met vitamine c en bouillon en nasi uit de vriezer (voor morgen), omdat ik ziek ben.
lief!
pssst...goeie muziekvraag in AKQquote:
Dankjequote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader geeft Soempie een aai over d'r bol
Beterschap![]()
whu, nee, 't wordt alleen maar erger.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef Etcetera het volgende:
ik verveeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeel me
geen zin meer in leren
voel je je al wat beter Soemp?
Beterschapquote:Op zondag 28 januari 2007 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
whu, nee, 't wordt alleen maar erger.De thermometer geeft 39 graden aan, maar ik heb het ijskoud
![]()
Ik zit nu ingepakt in m'n dekbed achter de computer.![]()
Nou gelukkig idd, dat was toch ook een genante vertoningquote:
Ja, en het was toch best een grote crashquote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand Hammond nog zien crashen? je leeft naar het moment toe en dan heb je het gezien en dan heb je zoiets van: was dat nou alles?
Ze deden het trouwens wel op een leuke manier
Ja, lekker rustig hier dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmja best wel, Soempie reageert niet en dat scheelt veel
Ik heb nog een mooi voorbeeldje kunnen vinden van waarschijnlijk Google werk van de saboteur. Hij antwoord eerst een uur nadat de vraag gesteld is en daarna moet ie ineens nog 10 min nadenken over het juiste antwoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |