Ik heb net met mijn moeder gebeld, maar ik mag nog even opblijvenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:02 schreef Attitude het volgende:
moet je niet naar bed?? k zoek een foto
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:06 schreef RoofingBurner het volgende:
De razende bol?
Is een eiland ten zuidwesten van Texel, is gewoon een nieuw waddeneiland.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:07 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar geen Noordzeedistrict.
Ah, even over het hoofd gezien, maar dat is inderdaad de zesde.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dover?
Kijk hier voor de namen, locatie en waarschuwingen. De waddenzee is zoals de naam al zegt een andere zee.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:46 schreef DiviFilius het volgende:
Beringstraat ?
WickedAngel..quote:
Het frustrerende is dat ik een aantal maanden in Denemarken heb gewoond, en het me niet meer voor de geest kan halenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is niet de burg tussen Kopenhagen en Malmo, en ook niet de brug bij Odense. Het is wel juist dat de brug in Denemarken ligt en dat de brug het eiland van Kopenhagen en het eiland van Odense met elkaar verbindt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:50 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee dat wordt lastig, die is 90 km breed of zo.
Ikzelf denk die tussen Denemarken en Zweden, maar weet niet hoe die straat heet.
Smålandquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:52 schreef erkel het volgende:
Jätland zo heet dat eiland dacht ik
Er is inderdaad gekeken of dat mogelijk is, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat die er ooit komt. Met name het ijs in de winter is een probleem.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:21 schreef DiviFilius het volgende:
[..]haha ja ik ben in de war met die Discovery docu's, ze willen het namelijk wel proberen
Ja dat is goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:17 schreef Attitude het volgende:
Grote Beltbrug
Ik denk dat vooral de kosten een probleem zijn, constructief gezien zijn er bijna geen grenzen. De brug moet efficienter zijn dan bijvoorbeeld containervervoer op een oceaanschip.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:58 schreef Hi_flyer het volgende:
Er is inderdaad gekeken of dat mogelijk is, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat die er ooit komt. Met name het ijs in de winter is een probleem.
He, het moet wel een algemene kennis vraag zijn. Anders trek ik de quantummechanica trucendoos ook weer eens open.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:15 schreef Attitude het volgende:
Maar wat velen niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |