Ik had nog 1x vertrouwen in hem, dat hij idd zoals Plae@ al zei verhuurd kan wordenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:14 schreef M0NTANA het volgende:
Twee fouten inderdaad van Hedwiges Maduro, maar meteen 0% vertrouwen meer?![]()
En Leonardo voor Babel.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
Oga rechtsback en Heitinga op de plaats van Maduro![]()
Maduro vertraagd gewoon het hele spel, zijn positie is een sleutelpositie en als je dan als een lamme tak rondsjokt schiet het niet echt op.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kwaliteitsteam hebben we he jongens! En dan komt daar straks ook nog de geniale in top vorm zijnde Davids bij, dan verslaan we zeker iedereen in de play-offs. Dat was toch het hele verhaal?
!
Er is bij beide wedstrijden nog een helft te spelen hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 15:22 schreef BigFire het volgende:
vooral zonde dat PSV ook op verlies staat en dat Ajax niet weet te profiteren![]()
Wat hij zegt.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kwaliteitsteam hebben we he jongens! En dan komt daar straks ook nog de geniale in top vorm zijnde Davids bij, dan verslaan we zeker iedereen in de play-offs. Dat was toch het hele verhaal?
!
ik zie een wonder niet snel gebeuren vandaagquote:Op zondag 28 januari 2007 15:22 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Er is bij beide wedstrijden nog een helft te spelen hoor![]()
heb jij iets van de 1e helft meegekregen..?quote:
Alsof Groningen zo geweldig isquote:Op zondag 28 januari 2007 15:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik zie een wonder niet snel gebeuren vandaag
Is dat dan godverdomme zo moeilijk?Dat ziet iedereen toch dat dat de beste oplossing is?Sjonnie is als verdedigende middenvelder gewoon goed!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
Oga rechtsback en Heitinga op de plaats van Maduro![]()
Grygera, Emanuelson, Gabri en Maduro spelen diep ondermaats. Stam en Heitinga proberen wat - Babel, Huntelaar, de Mul en Sneijder zijn compleet onzichtbaar. Babel loopt elke keer naast Huntelaar in de spits .. Snap ik het hele idee ook niet echt van.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:22 schreef twi het volgende:
Maduro speelde tot de penalty gewoon normaal. Niet slecht, niet bijzonder goed, twee mooie acties. Na die penalty is het inderdaad weer hetzelfde liedje van dit seizoen, maar dat geldt ook voor de rest van de middenvelders en Babel. Ik vind Emanuelson persoonlijk nog de zwakste schakel.
nee maar ze hebben wel weer die eens-in-het-jaar motivatie omdat ze tegen Ajax spelen. dat is altijd lastig.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:25 schreef TC03 het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, kampioen wordt PSV, de top 5 is al bekend, het is gewoon het seizoen uitspelen.
Ja, en ik heb nog wel eens vreemdere dingen zien gebeuren in het voetbal.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
heb jij iets van de 1e helft meegekregen..?
Dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:25 schreef TC03 het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, kampioen wordt PSV, de top 5 is al bekend, het is gewoon het seizoen uitspelen.
JA echt he.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:27 schreef BadRabbit het volgende:
Hoopgevend trouwens die terugblik tijdens de rust bij tele2![]()
lekkere houdingquote:Op zondag 28 januari 2007 15:25 schreef TC03 het volgende:
We hebben het hier ook niet over de eredivisie, maar overquote:Op zondag 28 januari 2007 15:43 schreef Messenga het volgende:
Live eredivisieverslagen voor de wedstrijd.
Dat wel, maar het is ook zonder hem te doenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:45 schreef Roi het volgende:
Echt KUT dat stam er volgende week er niet bij is
Nee we houden elkaar lekker de vinger in de kont, we spelen geweldig!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:57 schreef De_Ananas het volgende:
Anders ga je ff al je eigen spelers uitschelden![]()
Negatief mag je uiteraard wel zijn maar de hele tijd op je eigen spelers gaan schelden is wel zo triestquote:Op zondag 28 januari 2007 15:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee we houden elkaar lekker de vinger in de kont, we spelen geweldig!
Ik ben geirriteerd niet op letten dus.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Negatief mag je uiteraard wel zijn maar de hele tijd op je eigen spelers gaan schelden is wel zo triest
Dat merk ik jaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben geirriteerd niet op letten dus.
Hij loopt er net af, Grygera.... Geblesseerdquote:Op zondag 28 januari 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
Stam er niet bij volgende week... en als Grygera dan geblesseerd is hebben we WEL een probleem![]()
Hee ik had gelijk!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, en ik heb nog wel eens vreemdere dingen zien gebeuren in het voetbal.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef Flashwin het volgende:
een groot borderline festijn gaande hier
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef Roi het volgende:
Toch nog gewonnen. We verdienden het ook wel
Orgastisch bijnaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef twi het volgende:
GEWELDIG
Oh men, het is zuur om op zo'n manier te verliezen of gelijk te spelen, maar om zo te winnen. Er bestaat echt geen heerlijker gevoel. Hoe we nu gespeeld hebben zal me een worst zijn, godverdomme wat mooi
Ohja, omdat 'ie een simpele intikker lucky in de laatste minuut scoortquote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef koentjuh18 het volgende:
Wat een aankoop zeg... HEt huntelaar effect van vorig jaar wordt even stilletjes over gedaan door Leonardo
Ik vond 'm als een krant spelenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij hing in de lucht, leo voetbalde geweldig!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik zou er even mee wachten.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef S-Two het volgende:
Dat wordt mogen mooi hier in Groningen, zou ik met mn Ajax-shirt door de stad gaan?
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef RayMania het volgende:
Alle "JAAAAAAAAAAAAA's" verwijderd.
Ajax.
en het is gewoon duidelijk dat psv de laatste tijd slecht speeltquote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het kampioenschap hangt weer in de lucht, PSV verloren van Roda en Ajax krijgt Davids erbij!
Heerlijk idd!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
en het is gewoon duidelijk dat psv de laatste tijd slecht speelt
Iddquote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Jasza het volgende:
OHO OHO AJAX AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Maduro echt weg ermee, let Davids comeeeeee.
Als je kampioen wilt worden, moet je ook de slechte wedstrijden winnen. En de eerste helft was zooooooooooooo slecht.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef MaxC het volgende:
Hebben we nog hoop voor de titel?
Ik ben optimistisch, als je deze wedstrijden wint
PSV krijgt moeite met Ajax, Twente, Feyenoord en AZ dat zijn 12 puntenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef toma het volgende:
1. PSV - 56 punten
2. AJAX - 48 punten
3. AZ - 47 punten
't moet nog kunnen lijkt me
Maar gelukkig hebben wij wel een uiterst stabiel team en winnen wij alles makkelijk!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
PSV krijgt moeite met Ajax, Twente, Feyenoord en AZ dat zijn 12 punten
Als Az nou van PSV wint en Ajax van feyenoord, dan zijn het er nog maar 5quote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef toma het volgende:
1. PSV - 56 punten
2. AJAX - 48 punten
3. AZ - 47 punten
't moet nog kunnen lijkt me
hear hearquote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maduro afvallen terwijl de grootst bedenkbare koekenbakker die inteeltkop is die jullie in de spits hebben lopen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:38 schreef jmac het volgende:
Wat zijn ajax-fans toch grappig. Als 't even slecht gaat of ze staan achter hebben alle fans weer 'n grafhekel aan 9 van de 11 spelers, moet ten cate weg, is ajax k*t etc. etc. En na de 2-3 gillen en schreeuwen ze om 't hardst dat ajax kampioen wordt en meer van dat soort belachelijke gedachtes.
Ach, met leonardo erin, huntelaar eruit en perez zoals ie nu speelde maken we al een grotere kans, stabiele middenvelder onder de naam Davids erin en het feest kan beginnen!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben wij wel een uiterst stabiel team en winnen wij alles makkelijk!
Het is nu wel weer een beetje open ja, de strijd om de titel. Maar we hebben nog steeds maar een hele kleine kans.
Joh, komt omdat het weer de zoveelste keer was dat ze zo aan het voetballen was. Zouden alle fans doen hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:38 schreef jmac het volgende:
Wat zijn ajax-fans toch grappig. Als 't even slecht gaat of ze staan achter hebben alle fans weer 'n grafhekel aan 9 van de 11 spelers, moet ten cate weg, is ajax k*t etc. etc. En na de 2-3 gillen en schreeuwen ze om 't hardst dat ajax kampioen wordt en meer van dat soort belachelijke gedachtes.
wordt allemaal 2-3quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
Hebben jullie wel gezien dat Ajax nog PSV, AZ en FC Twente uit krijgen?
Ja ik ook, ik dacht dat ie gek geworden wasquote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Ging hier trouwens kapot toen Perez net langs die bal liep om in te tikken
Jaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef De_Ananas het volgende:
Volgende week gewoon met een normale opstelling
Steek
Oga - Heitinga - Gryga (vermaelen als Gryga niet kan) - Ema
Gabri - Davids - Sneijder
De Mul - Hunt - Leo
Oga en Ema.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef De_Ananas het volgende:
Volgende week gewoon met een normale opstelling
Steek
Oga - Heitinga - Gryga (vermaelen als Gryga niet kan) - Ema
Gabri - Davids - Sneijder
De Mul - Hunt - Leo
Scheer jij ons ff allemaal over 1 kamquote:Op zondag 28 januari 2007 16:38 schreef jmac het volgende:
Ron Jans z'n opmerking van de week is "Qua amusementswaarde een 10, qua uitslag voor ons een 0".quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef toma het volgende:
zometeen de interviews op de radio ik ben benieuwd
Dat werkt in ons voordeel, dat is in ieder geval beter dan hopen op een andere ploeg die er van wint. Het wordt alleen niet makkelijk neequote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
Heb er nou al zin in. DE wedstrijden om te laten zien dat Ajax op de weg terug is.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
Heb vandaag alleen maar de weg heen gezien hoor. Het is dat je lucky op 2-3 komt, maar het had evengoed 4 of 5-1 kunnen zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb er nou al zin in. DE wedstrijden om te laten zien dat Ajax op de weg terug is.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dat niet snapte?
Ja het gebrek aan scoren bij groningen heeft Ajax goed gedaan, als nevland zijn kansen had benut stond het 4-1 en dan was het een gesloten wedstrijd geweest...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Heb vandaag alleen maar de weg heen gezien hoor. Het is dat je lucky op 2-3 komt, maar het had evengoed 4 of 5-1 kunnen zijn.
Babel liep zelfs zichzelf en de bal in de weg. Dat is op zich een prestatie.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Babel liep echt de hele tijd KJH in de weg, zwaar irritant.
Ik vind hem ook overschat, tactisch niet sterk en hij moet z'n techniek bijschaven.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Mss moest 'ie van HtC vaak naar binnen snijden oid?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Tja wat moet je dan als je de bal naar KJH speelt en hij hem toch weer verneukt? Dan ga je zelf kansen creeeren...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Zijn we weer excuses aan het zoeken om het dramatische spel van KJH te verklaren?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Zou dat aan hem liggen of aan de taken die HTC hem oplegt? Het wordt weer een beetje spannender in de HCE, maar het is toch wel hilarisch dat 1 wedstrijd hier "een dramatisch seizoen" in "we worden kampioen" kan veranderen. Hoe opportunistisch kun je wezen?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik heb bij Babel het idee dat hij nog aan het inspelen is, net als leonardo nog niet honderd procent meedoet...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef Urquhart het volgende:
Het rendement van Babel valt inderdaad erg tegen.
Nee? KJH was ook bagger, maar als Babel KJH naar de zijkant drukt wordt het nooit wat...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zijn we weer excuses aan het zoeken om het dramatische spel van KJH te verklaren?
Erg jammer dat een aantal mensen hier dat stelt, maar de meesten hier zijn die mening niet toegedaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou dat aan hem liggen of aan de taken die HTC hem oplegt? Het wordt weer een beetje spannender in de HCE, maar het is toch wel hilarisch dat 1 wedstrijd hier "een dramatisch seizoen" in "we worden kampioen" kan veranderen. Hoe opportunistisch kun je wezen?
De ballen die Huntelaar had behandelde hij goed. Dat dat er maar 2 per helft waren ligt meer aan het middenveld wat zelfs de redelijk aangespeelde ballen uit de verdediging zo afwachtend benaderden dat er telkens een Groninger tussen kon komen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tja wat moet je dan als je de bal naar KJH speelt en hij hem toch weer verneukt? Dan ga je zelf kansen creeeren...
Als we alle wedstrijden beoordelen op 'het had evengoed .... kunnen zijn' hadden wij nou een doelsaldo voor van 96 en zouden we de dip na psv misschien niet eens hebben gehad.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Heb vandaag alleen maar de weg heen gezien hoor. Het is dat je lucky op 2-3 komt, maar het had evengoed 4 of 5-1 kunnen zijn.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
HIERBIJ GAAT DE JOKERAWARD NAAR:
RONALD DIKKE KOEMAN
Wat een joker die gast, gaat ie boos worden omdat Roda doorspeelt bij een blessure.
Eigen schuld dikke kneus, moetje dat maar niet zeggen he.
Serieus? Wat een clownquote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
RONALD DIKKE KOEMAN
Wat een joker die gast, gaat ie boos worden omdat Roda doorspeelt bij een blessure.
Henk ten Cate is gewoon slecht bezig. Je speelt verdomme een kwartier met 10 man omdat hij al 3 keer heeft gewisseld. En er zit in tegenstelling tot wat hij zegt totaal geen progressie in.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou dat aan hem liggen of aan de taken die HTC hem oplegt? Het wordt weer een beetje spannender in de HCE, maar het is toch wel hilarisch dat 1 wedstrijd hier "een dramatisch seizoen" in "we worden kampioen" kan veranderen. Hoe opportunistisch kun je wezen?
Hmmn niet geheel mee eens, Huntelaar staat voornamelijk balletjes op te wachtten ook omdat hij zwaar gedekt wordt maar ook omdat hij niet de moeite neemt mee te voetballen, dat is opzich geen probleem als hij een goed scorende spits is die maar 1 bal nodig heeft maar zoals hij nu speelt scoort ie gewoon niet simpel! Waarschijnlijk krijgt Babel dan te horen dat ie zelf naar binnen moet trekken om kansen te creeeren en ook dat doet hij.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
De ballen die Huntelaar had behandelde hij goed. Dat dat er maar 2 per helft waren ligt meer aan het middenveld wat zelfs de redelijk aangespeelde ballen uit de verdediging zo afwachtend benaderden dat er telkens een Groninger tussen kon komen.
Voorin waren Babel en De Mul de enige die regelmatig de bal kregen. Daarvan krijgt De Mul een 6 van me, en Babel een 3.
Een koekje van eigen deegquote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
RONALD DIKKE KOEMAN
Triest.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
RONALD DIKKE KOEMAN
Na rust hoor je 3-0 achter te staan, na de 2-1 hoor je 3-1 achter te komen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
RONALD DIKKE KOEMAN
Koeman: bal vanaf nu niet meer uit het veld bij blessurequote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
RONALD DIKKE KOEMAN
Nee jij bent een ECHTE supporter!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Panick het volgende:
Wat een opportunistische kktitel zeg..
Wat heb ik een schijthekel aan zulke "supporters".
Bleef je zeker ook zitten toen Maduro 2-3 scoorde in de Kuip?
Verder mooie overwinning. Jammer dat die kakkerlak de beslissende maakte en niet Perez.
je bent zelf niet veel andersquote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Panick het volgende:
Verder mooie overwinning. Jammer dat die kakkerlak de beslissende maakte en niet Perez.
Jongen, hoeveel kansen moet die Maduro nog krijgen voordat hij verhuurd wordt naar een andere club. Dit kan gewoon niet zo doorgaan. Waardeloos ook van Ten Cate dat hij hem opstelt na 1 aardig wedstrijdje tegen Haarlem.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Panick het volgende:
RONALD DIKKE KOEMAN
Dat is inderdaad waar, maar dat betekent dus dat je Babel niks kunt verwijten. HTC legt hem die taken op; Dan moet hij maar duidelijker zijn tegenover een Babel en Huntelaar, dan kunnen ze elkaar ook niet in de weg lopen lijkt me.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Henk ten Cate is gewoon slecht bezig. Je speelt verdomme een kwartier met 10 man omdat hij al 3 keer heeft gewisseld. En er zit in tegenstelling tot wat hij zegt totaal geen progressie in.
En kom op, als je 2-0 achter staat en dan 2-3 wint, dan neemt de euforie het even over. Als die gezakt is en we zien dat het verschil nog 8 punten is, dan wordt dat "we worden kampioen" ook wel weer minder.
Wat nou opportunistisch? Het is eerder opportunistisch om niet in te zien dat Maduro het niveau niet aankan, hij heeft al 2 jaar he-le-maal niks laten zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Panick het volgende:
Dikke Koeman wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
De waarheid is niet triest toch?![]()
Om nog maar te zwijgen over de intens trieste reacties in het Live topic over het verlies van psv.quote:
Precies!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, maar dat betekent dus dat je Babel niks kunt verwijten. HTC legt hem die taken op; Dan moet hij maar duidelijker zijn tegenover een Babel en Huntelaar, dan kunnen ze elkaar ook niet in de weg lopen lijkt me.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Panick het volgende:
yep. compleet ergerlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij laat ook al 2 seizoenen weinig zien, maar dat rechtvaardigt de titel niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat nou opportunistisch? Het is eerder opportunistisch om niet in te zien dat Maduro het niveau niet aankan, hij heeft al 2 jaar he-le-maal niks laten zien.
een penalty en een skrimitsh (of hoe je t ook schrijft) goal van Suarezquote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Jans: Gelukkige goal van Stam
Nee, die 2 van Groningen waren inderdaad geheel op eigen kracht.
Dat doelpunt is wellicht de mooiste uit zijn carriere als verdediger haha.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Jans: Gelukkige goal van Stam
Nee, die 2 van Groningen waren inderdaad geheel op eigen kracht.
Alsof het zo bijzonder is dat een Ajacied scoort in de kuipquote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij laat ook al 2 seizoenen weinig zien, maar dat rechtvaardigt de titel niet.
Beetje respect naar je eigen spelers, zeker iemand die 2-3 scoort tegen f;noord is misschien wel op zn plaats.
Ach, ik zie Huntelaar overal opduiken. Links (bij die mooie combinatie, eerste helft), rechts (voorzet geven vanaf de achterlijn, eerste helft), rond de middencirkel (wegdraaien van Lovre die hem dan neerhaalt waardoor hij geel pakt). Dus dat je zegt dat 'ie de moeite niet neemt om mee te voetballen daar ben ik het niet "niet geheel" mee eens, maar eigenlijk totaal niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hmmn niet geheel mee eens, Huntelaar staat voornamelijk balletjes op te wachtten ook omdat hij zwaar gedekt wordt maar ook omdat hij niet de moeite neemt mee te voetballen, dat is opzich geen probleem als hij een goed scorende spits is die maar 1 bal nodig heeft maar zoals hij nu speelt scoort ie gewoon niet simpel! Waarschijnlijk krijgt Babel dan te horen dat ie zelf naar binnen moet trekken om kansen te creeeren en ook dat doet hij.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Gryga waarschijnlijk paar weken out volgens HTC
scrimmagequote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
een penalty en een skrimitsh (of hoe je t ook schrijft) goal van Suarez![]()
GAST,quote:Op zondag 28 januari 2007 16:47 schreef Panick het volgende:
?quote:
Thanks man, sportiefquote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd.
Heb je beelden van de doelpunten? Kan niet wachten tot de Wedstrijden.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd.
Ok, hij heeft balbezit, maar hoeveel doet hij er nou daadwerkelijk mee? Helemaal niks, elke bal die hij raakt komt niet aan en dan doel ik niet alleen op deze wedstrijd... Hij is een soort inzaghi wachtend op een goede bal die simpel in te tikken is.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik zie Huntelaar overal opduiken. Links (bij die mooie combinatie, eerste helft), rechts (voorzet geven vanaf de achterlijn, eerste helft), rond de middencirkel (wegdraaien van Lovre die hem dan neerhaalt waardoor hij geel pakt). Dus dat je zegt dat 'ie de moeite niet neemt om mee te voetballen daar ben ik het niet "niet geheel" mee eens, maar eigenlijk totaal niet.
Give the man a breakquote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je beelden van de doelpunten? Kan niet wachten tot de Wedstrijden.
Niet van het gebouw gesprongen?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd.
Ronald Koeman teert nog op het werk van Hiddink, volgend seizoen gaat hij definitief onderuit. Hij deed het bij Ajax goed door Adriaanse. De eerste breuken zijn al te zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
?
Ronald koeman maakt psv wel kampioen, iets wat geen 1 trainer gaat lukken de komende 5 jaar bij ajax
![]()
You hebt 'n gloazn bol?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
?
Ronald koeman maakt psv wel kampioen, iets wat geen 1 trainer gaat lukken de komende 5 jaar bij ajax
![]()
Wat Uruqhart zegt.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Roeni3 het volgende:
Dat hele gelul over Koeman gaat nergens over. Hij is een van de weinige coaches die Ajax de afgelopen jaren successen bezorgd heeft.
Time will tell.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
?
![]()
Boeien.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
RONALD DIKKE KOEMAN
Agreequote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Roeni3 het volgende:
Dat hele gelul over Koeman gaat nergens over. Hij is een van de weinige coaches die Ajax de afgelopen jaren successen bezorgd heeft.
Inderdaad. Ik hoop dat men het in Eindhoven ook inziet, want die Koeman is echt een kwalletje.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ronald Koeman teert nog op het werk van Hiddink, volgend seizoen gaat hij definitief onderuit. Hij deed het bij Ajax goed door Adriaanse. De eerste breuken zijn al te zien.
Het is inderdaad ook geen meevoetballende spits. Hij kan wel een pass geven, maar dan moeten er mensen staan die er wat mee doen. Zie bijvoorbeeld die geweldige pass uit bij Feyenoord afgelopen seizoen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok, hij heeft balbezit, maar hoeveel doet hij er nou daadwerkelijk mee? Helemaal niks, elke bal die hij raakt komt niet aan en dan doel ik niet alleen op deze wedstrijd... Hij is een soort inzaghi wachtend op een goede bal die simpel in te tikken is.
Vooral die goal in de beker tegen Roda was makkelijk om in te tikken.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok, hij heeft balbezit, maar hoeveel doet hij er nou daadwerkelijk mee? Helemaal niks, elke bal die hij raakt komt niet aan en dan doel ik niet alleen op deze wedstrijd... Hij is een soort inzaghi wachtend op een goede bal die simpel in te tikken is.
Ja hallo, in dat gespreide bedje wat Guus achterlaat kan zelfs mijn oma psv nog kampioen makenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
?
![]()
Met alle respect voor Co: successen behaal je niet alleen door goede spelers te kopen; ze samen te laten spelen en per wedstrijd een tactiek uitdokteren waardoor je keer op keer goede resultaten boekt (ik denk oa aan de 1-1 uit tegen Roma) is een volgende stap waar je goede coach voor nodig hebt. Kijken we allemaal even naar Real Madrid?quote:
Ik heb ook altijd sympathie voor Jans. Maar als we tegen Jans moeten, ben ik toch echt voor Ajaxquote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef Roi het volgende:
Ik vindt het wel sneu voor Ron Jans.
Ja, maar ik blijf altijd optimistisch dus ook Huntelaar komt er weer bovenop!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef twi het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook geen meevoetballende spits. Hij kan wel een pass geven, maar dan moeten er mensen staan die er wat mee doen. Zie bijvoorbeeld die geweldige pass uit bij Feyenoord afgelopen seizoen.
Maar werd hij maar als Inzaghi gebruikt, dan keilt 'ie er gewoon weer 25 a 30 in in plaats van een magere 10. Laat de rest maar voetballen, Huntelaar staat er om te scoren en verder niks anders.
Alsof je kan falen met Ronaldo, Raul, Roberto Carlos etcquote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ach ja Koeman was natuurlijk geweldig met Ajax![]()
Alsof je kunt falen met Zlatan, VdV, Sneijder, Trabelsi, en Maxwell in één team.
Dat zeker. Maar het idee dat we Davids dan hebben geeft mij wel rust en een goed gevoel. Gaat goed komenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef StarGazer het volgende:
Ik kan het nog steeds niet bevatten
Fantastisch dat Ajax uiteindelijk nog weet te winnen, maar oh oh oh wat moet er nog veel gebeuren. En zuur dat Stam geschorst is tegen Feyenoord.
Precies.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alsof je kan falen met Ronaldo, Raul, Roberto Carlos etc
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Met alle respect voor Co: successen behaal je niet alleen door goede spelers te kopen; ze samen te laten spelen en per wedstrijd een tactiek uitdokteren waardoor je keer op keer goede resultaten boekt (ik denk oa aan de 1-1 uit tegen Roma) is een volgende stap waar je goede coach voor nodig hebt. Kijken we allemaal even naar Real Madrid?
Koeman is een goede trainer.
zag het al ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef toma het volgende:
[..]
ja totdat je probeert door te gaan naar de website zelf
Daarom had ie idd mot met Sneijder, Mido, Zlatan etc.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Met alle respect voor Co: successen behaal je niet alleen door goede spelers te kopen; ze samen te laten spelen en per wedstrijd een tactiek uitdokteren waardoor je keer op keer goede resultaten boekt (ik denk oa aan de 1-1 uit tegen Roma) is een volgende stap waar je goede coach voor nodig hebt. Kijken we allemaal even naar Real Madrid?
Koeman is een goede trainer.
Alle 3 over the top?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn geweldige aankoop Soetaersquote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Daarom had ie idd mot met Sneijder, Mido, Zlatan etc.
Hij had alleen het respect van dravertjes als Sikora en Obodai, die volgzaam waren.
Nee, dit keer ging ie samba dansen met de cornervlag terwijl ie met zn duimen naar de achternaam wees.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij deed dit toch niet alweer he?![]()
Ik kan nu juist niet meer lerenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Sjees, als Leo die bal niet erin had geschoten was het niks meer geworden met leren vandaag.
Ach, als het bij hen eenmaal is uitgewerkt, dan is het uitgewerkt. Kan nu niet zeggen dat die laatste twee gefaald hebben, gezien de prijzen die ze Real hebben bezorgd.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja hiet schiet nu ook nog niet erg op neequote:
Ik kan ook niet leren, opgefockt zeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja hiet schiet nu ook nog niet erg op neeMaar nu heb ik tenminste nog kans, anders had ik een "fuck-alles-en-iedereen"-mentaliteit gehad
Ja maar wil alleen zeggen dat spelers niet alles zeggenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als het bij hen eenmaal is uitgewerkt, dan is het uitgewerkt. Kan nu niet zeggen dat die laatste twee gefaald hebben, gezien de prijzen die ze Real hebben bezorgd.
Dat heb ik nu, maar had ik anders ook denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja hiet schiet nu ook nog niet erg op neeMaar nu heb ik tenminste nog kans, anders had ik een "fuck-alles-en-iedereen"-mentaliteit gehad
Ik ben blij dat ik m'n schoolexamens vorige week al heb gehadquote:Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef toma het volgende:
ik hoef niet meer te lerenalle tentamens deze week gehaald
Kost wel veel.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:06 schreef zjroentje het volgende:
Nice, dit zijn gewoon de allermooiste overwinningen.
Ah, da's wel iets waar ik blij mee ben. Met al die achterlijke caramboles voor de goal kan er niemand omgekocht zijnquote:
Ja da's echt weer ongelooflijk. Van Geel besluit om 'm niet eerder te laten vertrekken naar Juventus zodat Ajax nog een half seizoen van 'm gebruik kan maken, en dan raakt ie geblesseerdquote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef StarGazer het volgende:
Wel fucked dat Grygera is uitgeschakeld.
Ik bedoelde eigenijk qua kracht/inspanning, blessures en kaarten enzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, da's wel iets waar ik blij mee ben. Met al die achterlijke caramboles voor de goal kan er niemand omgekocht zijn
Ach, hij zal nu niet vertrekken en zal fit zijn voor de playoffs. Vind het erger dat Stam er volgende week niet bij is. Moet Davids maar beginnen:quote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef StarGazer het volgende:
Wel fucked dat Grygera is uitgeschakeld.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij zal nu niet vertrekken en zal fit zijn voor de playoffs. Vind het erger dat Stam er volgende week niet bij is. Moet Davids maar beginnen:
Stekelenburg
Ogararu - Heitinga - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Sneijder - Davids
Perez - Huntelaar - Leonardo
Perez, omdat hij geweldig speelde tijdens de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Misschien een keer met Babel i.p.v. Huntelaar? Niet vanwege Huntelaar z'n slechte spel, want ik vond Babel slechter. Maar meer met oog op de diepte die Perez en Sneijder aan de snelle spelers kunnen geven en de 'klik' die er lijkt te zijn tussen Babel en Leonardo.
Dat zei iedereen ook nadat ze van Twente verloren...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef Frasier het volgende:Mooi
PSV op z'n retour. Het R. Koeman-effect begint te komen. Heerlijk.
Ja, maar nu spelen ze natuurlijk al twee wedstrijden op rij drama. GAE had gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook nadat ze van Twente verloren...
Waaromquote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar nu spelen ze natuurlijk al twee wedstrijden op rij drama. GAE had gewoon moeten winnen.
Ze speelden beter, leuker en met meer passie. Zij wilden tenminste voetballen, en vind ik het leuk als ze winnen. Daarom zeg ik dat GAE had moeten winnen.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:33 schreef ericajax het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d5Mpc8duKP0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:33 schreef ericajax het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d5Mpc8duKP0
![]()
![]()