lekkere houdingquote:Op zondag 28 januari 2007 15:25 schreef TC03 het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, kampioen wordt PSV, de top 5 is al bekend, het is gewoon het seizoen uitspelen.
We hebben het hier ook niet over de eredivisie, maar overquote:Op zondag 28 januari 2007 15:43 schreef Messenga het volgende:
Live eredivisieverslagen voor de wedstrijd.
Dat wel, maar het is ook zonder hem te doenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:45 schreef Roi het volgende:
Echt KUT dat stam er volgende week er niet bij is
Nee we houden elkaar lekker de vinger in de kont, we spelen geweldig!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:57 schreef De_Ananas het volgende:
Anders ga je ff al je eigen spelers uitschelden![]()
Negatief mag je uiteraard wel zijn maar de hele tijd op je eigen spelers gaan schelden is wel zo triestquote:Op zondag 28 januari 2007 15:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee we houden elkaar lekker de vinger in de kont, we spelen geweldig!
Ik ben geirriteerd niet op letten dus.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Negatief mag je uiteraard wel zijn maar de hele tijd op je eigen spelers gaan schelden is wel zo triest
Dat merk ik jaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben geirriteerd niet op letten dus.
Hij loopt er net af, Grygera.... Geblesseerdquote:Op zondag 28 januari 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
Stam er niet bij volgende week... en als Grygera dan geblesseerd is hebben we WEL een probleem![]()
Hee ik had gelijk!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, en ik heb nog wel eens vreemdere dingen zien gebeuren in het voetbal.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:24 schreef Flashwin het volgende:
een groot borderline festijn gaande hier
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef Roi het volgende:
Toch nog gewonnen. We verdienden het ook wel
Orgastisch bijnaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef twi het volgende:
GEWELDIG
Oh men, het is zuur om op zo'n manier te verliezen of gelijk te spelen, maar om zo te winnen. Er bestaat echt geen heerlijker gevoel. Hoe we nu gespeeld hebben zal me een worst zijn, godverdomme wat mooi
Ohja, omdat 'ie een simpele intikker lucky in de laatste minuut scoortquote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef koentjuh18 het volgende:
Wat een aankoop zeg... HEt huntelaar effect van vorig jaar wordt even stilletjes over gedaan door Leonardo
Ik vond 'm als een krant spelenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij hing in de lucht, leo voetbalde geweldig!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik zou er even mee wachten.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:25 schreef S-Two het volgende:
Dat wordt mogen mooi hier in Groningen, zou ik met mn Ajax-shirt door de stad gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |