quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef RayMania het volgende:
Alle "JAAAAAAAAAAAAA's" verwijderd.
Ajax.
en het is gewoon duidelijk dat psv de laatste tijd slecht speeltquote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het kampioenschap hangt weer in de lucht, PSV verloren van Roda en Ajax krijgt Davids erbij!
Heerlijk idd!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
en het is gewoon duidelijk dat psv de laatste tijd slecht speelt
Iddquote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Jasza het volgende:
OHO OHO AJAX AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Maduro echt weg ermee, let Davids comeeeeee.
Als je kampioen wilt worden, moet je ook de slechte wedstrijden winnen. En de eerste helft was zooooooooooooo slecht.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef MaxC het volgende:
Hebben we nog hoop voor de titel?
Ik ben optimistisch, als je deze wedstrijden wint
PSV krijgt moeite met Ajax, Twente, Feyenoord en AZ dat zijn 12 puntenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef toma het volgende:
1. PSV - 56 punten
2. AJAX - 48 punten
3. AZ - 47 punten
't moet nog kunnen lijkt me
Maar gelukkig hebben wij wel een uiterst stabiel team en winnen wij alles makkelijk!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
PSV krijgt moeite met Ajax, Twente, Feyenoord en AZ dat zijn 12 punten
Als Az nou van PSV wint en Ajax van feyenoord, dan zijn het er nog maar 5quote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef toma het volgende:
1. PSV - 56 punten
2. AJAX - 48 punten
3. AZ - 47 punten
't moet nog kunnen lijkt me
hear hearquote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maduro afvallen terwijl de grootst bedenkbare koekenbakker die inteeltkop is die jullie in de spits hebben lopen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:38 schreef jmac het volgende:
Wat zijn ajax-fans toch grappig. Als 't even slecht gaat of ze staan achter hebben alle fans weer 'n grafhekel aan 9 van de 11 spelers, moet ten cate weg, is ajax k*t etc. etc. En na de 2-3 gillen en schreeuwen ze om 't hardst dat ajax kampioen wordt en meer van dat soort belachelijke gedachtes.
Ach, met leonardo erin, huntelaar eruit en perez zoals ie nu speelde maken we al een grotere kans, stabiele middenvelder onder de naam Davids erin en het feest kan beginnen!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben wij wel een uiterst stabiel team en winnen wij alles makkelijk!
Het is nu wel weer een beetje open ja, de strijd om de titel. Maar we hebben nog steeds maar een hele kleine kans.
Joh, komt omdat het weer de zoveelste keer was dat ze zo aan het voetballen was. Zouden alle fans doen hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:38 schreef jmac het volgende:
Wat zijn ajax-fans toch grappig. Als 't even slecht gaat of ze staan achter hebben alle fans weer 'n grafhekel aan 9 van de 11 spelers, moet ten cate weg, is ajax k*t etc. etc. En na de 2-3 gillen en schreeuwen ze om 't hardst dat ajax kampioen wordt en meer van dat soort belachelijke gedachtes.
wordt allemaal 2-3quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef thewishmaster het volgende:
Hebben jullie wel gezien dat Ajax nog PSV, AZ en FC Twente uit krijgen?
Ja ik ook, ik dacht dat ie gek geworden wasquote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Ging hier trouwens kapot toen Perez net langs die bal liep om in te tikken
Jaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef De_Ananas het volgende:
Volgende week gewoon met een normale opstelling
Steek
Oga - Heitinga - Gryga (vermaelen als Gryga niet kan) - Ema
Gabri - Davids - Sneijder
De Mul - Hunt - Leo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |