Ik had nog 1x vertrouwen in hem, dat hij idd zoals Plae@ al zei verhuurd kan wordenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:14 schreef M0NTANA het volgende:
Twee fouten inderdaad van Hedwiges Maduro, maar meteen 0% vertrouwen meer?![]()
En Leonardo voor Babel.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
Oga rechtsback en Heitinga op de plaats van Maduro![]()
Maduro vertraagd gewoon het hele spel, zijn positie is een sleutelpositie en als je dan als een lamme tak rondsjokt schiet het niet echt op.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kwaliteitsteam hebben we he jongens! En dan komt daar straks ook nog de geniale in top vorm zijnde Davids bij, dan verslaan we zeker iedereen in de play-offs. Dat was toch het hele verhaal?
!
Er is bij beide wedstrijden nog een helft te spelen hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 15:22 schreef BigFire het volgende:
vooral zonde dat PSV ook op verlies staat en dat Ajax niet weet te profiteren![]()
Wat hij zegt.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kwaliteitsteam hebben we he jongens! En dan komt daar straks ook nog de geniale in top vorm zijnde Davids bij, dan verslaan we zeker iedereen in de play-offs. Dat was toch het hele verhaal?
!
ik zie een wonder niet snel gebeuren vandaagquote:Op zondag 28 januari 2007 15:22 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Er is bij beide wedstrijden nog een helft te spelen hoor![]()
heb jij iets van de 1e helft meegekregen..?quote:
Alsof Groningen zo geweldig isquote:Op zondag 28 januari 2007 15:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik zie een wonder niet snel gebeuren vandaag
Is dat dan godverdomme zo moeilijk?Dat ziet iedereen toch dat dat de beste oplossing is?Sjonnie is als verdedigende middenvelder gewoon goed!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
Oga rechtsback en Heitinga op de plaats van Maduro![]()
Grygera, Emanuelson, Gabri en Maduro spelen diep ondermaats. Stam en Heitinga proberen wat - Babel, Huntelaar, de Mul en Sneijder zijn compleet onzichtbaar. Babel loopt elke keer naast Huntelaar in de spits .. Snap ik het hele idee ook niet echt van.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:22 schreef twi het volgende:
Maduro speelde tot de penalty gewoon normaal. Niet slecht, niet bijzonder goed, twee mooie acties. Na die penalty is het inderdaad weer hetzelfde liedje van dit seizoen, maar dat geldt ook voor de rest van de middenvelders en Babel. Ik vind Emanuelson persoonlijk nog de zwakste schakel.
nee maar ze hebben wel weer die eens-in-het-jaar motivatie omdat ze tegen Ajax spelen. dat is altijd lastig.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:25 schreef TC03 het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, kampioen wordt PSV, de top 5 is al bekend, het is gewoon het seizoen uitspelen.
Ja, en ik heb nog wel eens vreemdere dingen zien gebeuren in het voetbal.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
heb jij iets van de 1e helft meegekregen..?
Dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:25 schreef TC03 het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, kampioen wordt PSV, de top 5 is al bekend, het is gewoon het seizoen uitspelen.
JA echt he.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:27 schreef BadRabbit het volgende:
Hoopgevend trouwens die terugblik tijdens de rust bij tele2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |