Ja, maar ik blijf altijd optimistisch dus ook Huntelaar komt er weer bovenop!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef twi het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook geen meevoetballende spits. Hij kan wel een pass geven, maar dan moeten er mensen staan die er wat mee doen. Zie bijvoorbeeld die geweldige pass uit bij Feyenoord afgelopen seizoen.
Maar werd hij maar als Inzaghi gebruikt, dan keilt 'ie er gewoon weer 25 a 30 in in plaats van een magere 10. Laat de rest maar voetballen, Huntelaar staat er om te scoren en verder niks anders.
Alsof je kan falen met Ronaldo, Raul, Roberto Carlos etcquote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ach ja Koeman was natuurlijk geweldig met Ajax![]()
Alsof je kunt falen met Zlatan, VdV, Sneijder, Trabelsi, en Maxwell in één team.
Dat zeker. Maar het idee dat we Davids dan hebben geeft mij wel rust en een goed gevoel. Gaat goed komenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef StarGazer het volgende:
Ik kan het nog steeds niet bevatten
Fantastisch dat Ajax uiteindelijk nog weet te winnen, maar oh oh oh wat moet er nog veel gebeuren. En zuur dat Stam geschorst is tegen Feyenoord.
Precies.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alsof je kan falen met Ronaldo, Raul, Roberto Carlos etc
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Met alle respect voor Co: successen behaal je niet alleen door goede spelers te kopen; ze samen te laten spelen en per wedstrijd een tactiek uitdokteren waardoor je keer op keer goede resultaten boekt (ik denk oa aan de 1-1 uit tegen Roma) is een volgende stap waar je goede coach voor nodig hebt. Kijken we allemaal even naar Real Madrid?
Koeman is een goede trainer.
zag het al ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef toma het volgende:
[..]
ja totdat je probeert door te gaan naar de website zelf
Daarom had ie idd mot met Sneijder, Mido, Zlatan etc.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Met alle respect voor Co: successen behaal je niet alleen door goede spelers te kopen; ze samen te laten spelen en per wedstrijd een tactiek uitdokteren waardoor je keer op keer goede resultaten boekt (ik denk oa aan de 1-1 uit tegen Roma) is een volgende stap waar je goede coach voor nodig hebt. Kijken we allemaal even naar Real Madrid?
Koeman is een goede trainer.
Alle 3 over the top?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn geweldige aankoop Soetaersquote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Daarom had ie idd mot met Sneijder, Mido, Zlatan etc.
Hij had alleen het respect van dravertjes als Sikora en Obodai, die volgzaam waren.
Nee, dit keer ging ie samba dansen met de cornervlag terwijl ie met zn duimen naar de achternaam wees.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij deed dit toch niet alweer he?![]()
Ik kan nu juist niet meer lerenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Sjees, als Leo die bal niet erin had geschoten was het niks meer geworden met leren vandaag.
Ach, als het bij hen eenmaal is uitgewerkt, dan is het uitgewerkt. Kan nu niet zeggen dat die laatste twee gefaald hebben, gezien de prijzen die ze Real hebben bezorgd.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja hiet schiet nu ook nog niet erg op neequote:
Ik kan ook niet leren, opgefockt zeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja hiet schiet nu ook nog niet erg op neeMaar nu heb ik tenminste nog kans, anders had ik een "fuck-alles-en-iedereen"-mentaliteit gehad
Ja maar wil alleen zeggen dat spelers niet alles zeggenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als het bij hen eenmaal is uitgewerkt, dan is het uitgewerkt. Kan nu niet zeggen dat die laatste twee gefaald hebben, gezien de prijzen die ze Real hebben bezorgd.
Dat heb ik nu, maar had ik anders ook denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja hiet schiet nu ook nog niet erg op neeMaar nu heb ik tenminste nog kans, anders had ik een "fuck-alles-en-iedereen"-mentaliteit gehad
Ik ben blij dat ik m'n schoolexamens vorige week al heb gehadquote:Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef toma het volgende:
ik hoef niet meer te lerenalle tentamens deze week gehaald
Kost wel veel.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:06 schreef zjroentje het volgende:
Nice, dit zijn gewoon de allermooiste overwinningen.
Ah, da's wel iets waar ik blij mee ben. Met al die achterlijke caramboles voor de goal kan er niemand omgekocht zijnquote:
Ja da's echt weer ongelooflijk. Van Geel besluit om 'm niet eerder te laten vertrekken naar Juventus zodat Ajax nog een half seizoen van 'm gebruik kan maken, en dan raakt ie geblesseerdquote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef StarGazer het volgende:
Wel fucked dat Grygera is uitgeschakeld.
Ik bedoelde eigenijk qua kracht/inspanning, blessures en kaarten enzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, da's wel iets waar ik blij mee ben. Met al die achterlijke caramboles voor de goal kan er niemand omgekocht zijn
Ach, hij zal nu niet vertrekken en zal fit zijn voor de playoffs. Vind het erger dat Stam er volgende week niet bij is. Moet Davids maar beginnen:quote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef StarGazer het volgende:
Wel fucked dat Grygera is uitgeschakeld.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij zal nu niet vertrekken en zal fit zijn voor de playoffs. Vind het erger dat Stam er volgende week niet bij is. Moet Davids maar beginnen:
Stekelenburg
Ogararu - Heitinga - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Sneijder - Davids
Perez - Huntelaar - Leonardo
Perez, omdat hij geweldig speelde tijdens de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Misschien een keer met Babel i.p.v. Huntelaar? Niet vanwege Huntelaar z'n slechte spel, want ik vond Babel slechter. Maar meer met oog op de diepte die Perez en Sneijder aan de snelle spelers kunnen geven en de 'klik' die er lijkt te zijn tussen Babel en Leonardo.
Dat zei iedereen ook nadat ze van Twente verloren...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef Frasier het volgende:Mooi
PSV op z'n retour. Het R. Koeman-effect begint te komen. Heerlijk.
Ja, maar nu spelen ze natuurlijk al twee wedstrijden op rij drama. GAE had gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook nadat ze van Twente verloren...
Waaromquote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar nu spelen ze natuurlijk al twee wedstrijden op rij drama. GAE had gewoon moeten winnen.
Ze speelden beter, leuker en met meer passie. Zij wilden tenminste voetballen, en vind ik het leuk als ze winnen. Daarom zeg ik dat GAE had moeten winnen.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:33 schreef ericajax het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d5Mpc8duKP0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:33 schreef ericajax het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d5Mpc8duKP0
![]()
![]()