Na vrouwen team nu ook een G teamquote:
Waarvoor denk je dat het veld naast de Arena is?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
Misschien vrijdag naar de training toe als ik weet hoe ik er moet komen
Trein naar station Bijlmer, klaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
lolquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
Was meer sarcastisch bedoeltquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat het veld naast de Arena is?
Strandvlietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Trein naar station Bijlmer, klaar
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef Sethje het volgende:
wat een mooi gegoogled vlaggetje
Kan ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar stopt alleen geen trein, dat is alleen handig als je met de metro komt.
Dat is wel het ideale scenario, maar voor twee keer een 1-0 overwinning teken ik ook wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen Groningen verslaan.
Volgende week feyenoord vernederen!
Morgen is 1-0 genoeg. Volgende week reken ik op minstens 3-0. Ik verwacht veel van Leo en Huntelaar die wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is wel het ideale scenario, maar voor twee keer een 1-0 overwinning teken ik ook wel.
Word sowieso niet van te voren hier geplaatstquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef De_Ananas het volgende:
Komt er een mooie TIFO tegen Feyenoord?
Leo dolt Buijs, dus daar is ook wel wat van te verwachten. De vraag is alleen of ten Cate hem in de basis gaat zetten de komende wedstrijden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Morgen is 1-0 genoeg. Volgende week reken ik op minstens 3-0. Ik verwacht veel van Leo en Huntelaar die wedstrijd.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef Sethje het volgende:
wat een mooi gegoogled vlaggetje
Ik zie Buijs nog wel een rode kaart pakken tegen Leo omdat hij helemaal gek word.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Leo dolt Buijs, dus daar is ook wel wat van te verwachten. De vraag is alleen of ten Cate hem in de basis gaat zetten de komende wedstrijden.
omgquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
Dat snap ik maar een ja/nee is toch niet teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Word sowieso niet van te voren hier geplaatst![]()
Zal iig wel iets van 410 met Davids komen?![]()
Zal wel ja, kutbeursquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Messenga het volgende:
Maandag wordt de komst van Davids definitief?
Wordt psv dit jaar kampioen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef De_Ananas het volgende:
Komt er een mooie TIFO tegen Feyenoord?
Als het aan de scheidsrechters ligt wel jaquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als het aan de scheidsrechters ligt wel ja
quote:Witte rook voor Davids
27 januari 2007
Middenvelder definitief naar Ajax.
Edgar Davids keert na ruim tien jaar definitief terug bij Ajax.
De Amsterdammers bereikten zaterdag overeenstemming met Tottenham Hotspur over de overgang van de 34-jarige middenvelder.
Na een redelijk succesvol eerste jaar bij de Spurs, kan Davids in zijn tweede seizoen niet meer rekenen op een basisplaats. Onlangs sloeg hij nog een lucratieve aanbieding uit Amerika af.
De gedreven middenvelder kan naar verwachting op 4 februari zijn rentree vieren in de Amsterdamse hoofdmacht. Tegenstander in de Arena is dan, ironisch genoeg, aartsrivaal Feyenoord.
Bron: dewedstrijden.tv
Dat was echt een té meesterlijke reclamecampagne toen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Zou wel tof zijn als ze dat gebouwtje in Rotterdam weer zo gaan versieren, maar nu een Davids met Ajax shirt.![]()
Die foto's zijn echt tof!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat was echt een té meesterlijke reclamecampagne toen...
Idd, als ie een half jaar eerder had bedacht dat ie wilde komen maakten we misschien nu wel kans op het kampioenschap..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:09 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Dit doet toch wel wat met je....ook al had het 2 jaar eerder moeten gebeuren
Dat word ingetogen juichenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:08 schreef Silenus het volgende:
Toch op de valreep nog een kaartje weten te regelen voor morgen, in het thuisvak maargoed.![]()
Wel vroeg op, moet vanuit Limburg komen.![]()
De Wedstrijden is wel betrouwbaar hoor, tis geen WijsNeus of Icequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef M0NTANA het volgende:
Ik geloof het pas voor de volle 100% als het op Ajax.nl staat.
Maar toch, durf pas echt euforisch te reageren, als het voor 100% zeker is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
De Wedstrijden is wel betrouwbaar hoor, tis geen WijsNeus of Ice
Ik zat net te kijken ja. Staat nog niets.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef M0NTANA het volgende:
Maat van me heeft 3 weken geleden in het suppo home 1tje gekocht, fanshop weet ik nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Nashje het volgende:
Talpa wil ook even een primeur hebben
Zijn er nog vette AFCA vesten in de fanshop te koop overigens?
Dat komt ook pas maandag:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken ja. Staat nog niets.
Dat zat ik ook al te denken. Ik heb maandag vrij. Training met Edgar dan zou perfect uitkomen. Anders vrijdag pas weer.quote:
Vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Nashje het volgende:
Talpa wil ook even een primeur hebben
Zijn er nog vette AFCA vesten in de fanshop te koop overigens?
Ik ook, maar het zou nu wel een hele grote teleurstelling zijn als het niet meer doorgaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef M0NTANA het volgende:
Is altijd mooi als je een speelstijl op het veld herkent...bij Davids heb ik dat heel ergquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik krijg er wel kippevel van, de gedachte dat Edgar weer bij ons in het team staat. Ik hoop ook echt dat het een mooie anderhalf jaar met hem wordt met successen.
Okequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maat van me heeft 3 weken geleden in het suppo home 1tje gekocht, fanshop weet ik niet![]()
Jammer, moet dan werken vanaf 13:30.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:32 schreef Jasza het volgende:
Zal dinsdag wel zijn ja, maandag presentatie denk ik.
oke deze dan zekerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens mij zijn er zowel in t home als in de fanshop nog grijze vesten.
Geen blauwe meer?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens mij zijn er zowel in t home als in de fanshop nog grijze vesten.
boeiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel geinig, maar iedereen loopt al rond in die vesten.
Ach ja, iedereen drinkt ook bier.quote:
quote:We've got a youth system that's the envy of nearly every other in the world, with the possible exception of Barca.
Uhm.... welke speler van dit Arsenal komt uit hun jeugdopleiding? Hoyte?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:04 schreef jna het volgende:
Lollige Arsenal supporter op een ander forum (het is nog een Amerikaan ook)
[..]
![]()
Waarschijnlijk denkt hij dat Holland de hoofdstad is van Amsterdam.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:04 schreef jna het volgende:
Lollige Arsenal supporter op een ander forum (het is nog een Amerikaan ook)
[..]
![]()
En dat we de hele dag blowend op klompen lopen terwijl we steeds moeten uitkijken voor de wieken als we onze molen in of uit gaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt hij dat Holland de hoofdstad is van Amsterdam.
Hehe. Lekker weekend dit. Davids naar AJAX, LAZIO 3-0 voor tegen Palermo. Nu nog morgen even winnen en ik ben helemaal blij!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:10 schreef jna het volgende:
[..]
En dat we de hele dag blowend op klompen lopen terwijl we steeds moeten uitkijken voor de wieken als we onze molen in of uit gaan.
bron: officiële site Werder Bremenquote:
Am Freitagmittag wurde der schwedische Nationalstürmer offiziell im Weser-Stadion vorgestellt, nachdem am Morgen die letzten Vertragsdetails zwischen Werder und dem Spieler geklärt worden waren. "Es ist ein schönes Gefühl, hier zu sein. Für mich geht mit dem Wechsel ein Traum in Erfüllung", freute sich der Neuzugang von Ajax Amsterdam und erklärte sogleich, warum das so ist: "Werder ist ein sehr gutes Team. Sie spielen offensiven und schnellen Fußball – das ist die perfekte Taktik für mein Spiel."
Könnte sein neues Trikot schon am Sonntag gegen Hannover 96 überstreifen: Markus Rosenberg.
Werders Cheftrainer Thomas Schaaf verspricht sich von Rosenberg, der einen Vertrag bis zum 30.06.2011 unterschrieb und bei Werder die Rückennummer 9 erhält, eine rasche Verstärkung: "Wir kennen Markus seit Jahren und hatten schon lange registriert, welch gute Leistungen er bei Ajax gezeigt hat. Wir haben all die Fähigkeiten gesehen, die er braucht, um uns nach vorne zu bringen." Klaus Allofs verriet, dass Rosenberg auch ein Kandidat für eine Verpflichtung im Sommer gewesen wäre. "Dass wir zuletzt auf drei Stürmer reduziert waren, war sicher nicht optimal. Den Ausschlag für den vorgezogenen Wechsel gab aber die Entwicklung bei Ajax, wo Markus zuletzt nicht mehr erste Wahl war. Das ist eine Parallele zu Diego und dem FC Porto", erklärte der Geschäftsführer.
Markus Rosenberg war die Vorfreude auf Werder und die Bundesliga deutlich anzumerken. "Die deutsche Bundesliga ist viel besser als die holländische Ehrendivision. Zudem spielt Werder im Gegensatz zu Ajax mit einem 4-4-2-System. Dieses System habe ich im Blut und es ist das beste System, um 100 Prozent aus mir herauszuholen", erklärte der 24-Jährige.
quote:Meters meters meters buitenspel,
Meters meters meters buitenspel,
Wamberto zag het niet,
Utrecht zag het wel,
Meters meters meters buitenspel.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Kwam weer een golden oldie tegen:
Kloeg zag het niet,
Maar Utrecht zag het wel,
Het was Meters meters meters buitenspel.
Heb het maar over genomen, maar dat maakt al wat meer 'sense'.quote:
Wat een heerlijk moment was dat, meesterlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb het maar over genomen, maar dat maakt al wat meer 'sense'.
Eikel, ik heb net geld op AJAX ingezet! Hehe.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
Ik heb een beetje een slecht voorgevoel voor morgen...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
Ik heb een beetje een slecht voorgevoel voor morgen...
Drink jij bier?quote:
Ik heb bier leren drinken van Tsjechische vrouwen die iedere Nederlandse man onder de tafel konden drinken.quote:
Hehe ja zo goed ben ik nietquote:Op zondag 28 januari 2007 00:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb bier leren drinken van Tsjechische vrouwen die iedere Nederlandse man onder de tafel konden drinken.
Ben je er volgende week zondag? Aanvoerder geeft een Fok!-rondje.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:14 schreef Riro het volgende:
[..]
Hehe ja zo goed ben ik nietMaar ik drink best een biertje mee
Jepquote:Op zondag 28 januari 2007 00:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ben je er volgende week zondag? Aanvoerder geeft een Fok!-rondje.
Denk niet dat het supportershome open is, kut dat de Sunrise niet meer bestaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ben je er volgende week zondag? Aanvoerder geeft een Fok!-rondje.
Nee, een hond in mijn broekspijp.quote:
Och, viel me nog best mee, dacht dat die honden in je been beten, maar was gelukkig alleen broek.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:03 schreef PLAE@ het volgende:
goedzo, aanpakken dat schorriemorrie, tuig van de laagste richel!
Stom, helemaal niet aan gedacht.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk niet dat het supportershome open is, kut dat de Sunrise niet meer bestaat.
quote:Edgar Davids definitief terug bij Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax heeft zaterdagavond laat een akkoord bereikt met Tottenham Hotspur over de transfer van Edgar Davids. Voor de 34-jarige middenvelder hoeft uiteindelijk geen afkoopsom betaald te worden. Bij de club uit Noord-Londen drukte Davids zwaar op de begroting. Van die last is Tottenham nu verlost.
Davids had ook enkele andere aanbiedingen op zak die aanzienlijk lucratiever waren, maar hij koos in navolging van Jaap Stam voor de sportieve uitdaging bij Ajax en was daarvoor bereid geld in te leveren. Waarschijnlijk vindt morgen of dinsdag de medische keuring plaats in Amsterdam, waarna ook het contract wordt getekend. De 74-voudig international is eventueel direct inzetbaar in de topper tegen Feyenoord, hoewel hij op 20 december voor het laatst in actie kwam voor de League Cup tegen Southend United.
quote:Davids had ook enkele andere aanbiedingen op zak die aanzienlijk lucratiever waren, maar hij koos in navolging van Jaap Stam voor de sportieve uitdaging bij Ajax en was daarvoor bereid geld in te leveren.
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:10 schreef Saekerhett het volgende:
Met Stam in de verdediging, Davids en Sneijder op het middenveld en Huntelaar, Leonardo en Babel voorin heb je toch behoorlijk wat kwaliteit lopen ineens
Daar gaat het niet om, we hadden zo'n speler nodig en die hebben we dus is het toch logisch dat de meeste gewoon veel verwachtingen krijgenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat me dus meer om het hele hyper gedoe dat we ineens weer kwaliteit zouden hebben met een extra aankoop - er mag best even wat rust op met alle verwachtingen.
Zonder te willen zeggen dat Davids niets meer kan: Stam was nog steeds top toen hij bij Milan speelde. Milan wilde hem eigenlijk niet kwijt, omdat hij nog altijd een belangrijk onderdeel van het team was en in goede vorm stak. Dat valt van Davids niet te zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef Urquhart het volgende:
Dat hij in Engeland op de bank zat, wil niet zeggen dat hij in Nederland niets meer kan presteren. Stam leefde bij Ajax ook weer helemaal op.
Agh, ik kan me nog een wedstrijd herrineren van dit jaar:quote:Op zondag 28 januari 2007 11:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zonder te willen zeggen dat Davids niets meer kan: Stam was nog steeds top toen hij bij Milan speelde. Milan wilde hem eigenlijk niet kwijt, omdat hij nog altijd een belangrijk onderdeel van het team was en in goede vorm stak. Dat valt van Davids niet te zeggen.
Niettemin blij dat Davids terugkomt.
Waarom niet via Planet?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:35 schreef SiemeN het volgende:
Vanmiddag helaas gewoon met Radio1 de wedstrijd volgen.
Hmm, tegen die slome verdedigers moet het toch kunnenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb er een hard hoofd in vandaag...
Je plaatjequote:Op zondag 28 januari 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:
Voor het eerst sinds tijden een nieuwe avatar + ondertitel.![]()
Maar ook tegen het Groningen van voor vorig seizoen hebben we het nooit makkelijk...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:03 schreef koningdavid het volgende:
Dit Groningen is niet meer het Groningen van vorig seizoen.
2001-2002 1-4quote:Op zondag 28 januari 2007 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar ook tegen het Groningen van voor vorig seizoen hebben we het nooit makkelijk...
Hehequote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Raar is dat, ik heb altijd het utrecht gevoel bij groningen...
Moet haast wel jaquote:Op zondag 28 januari 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
Ajax heeft geen transfersom betaald volgens VI.
Ik neem aan dat het wachten op de verkoop van Rosenberg dan met de salariskosten te maken had..
Wat zou je nog willen zien dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Misschien is er ruimte voor nog een versterking?
Misschien is het dan toch waar he.quote:'Explosief einde Davids bij Spurs'
Boulevardkrant Sunday Mirror meldt dat Edgar Davids op explosieve wijze zijn periode bij Tottenham Hotspur heeft beeindigd. Op donderdag zou de training zijn geeindigd met een felle confrontatie tussen Davids en coach Martin Jol. De middenvelder kwam vrijdag vervolgens al tot een akkoord met Ajax, op de training van de Spurs verscheen hij niet meer.
Dankje Spursquote:Vertrek Davids na akkefietje met Jol
Zondag 28 januari, door SV, Amsterdam, 11.58u GMT+01.00, Sunday Mirror
The Sunday Mirror meldt zojuist exclusief dat Edgar Davids afgelopen donderdag een pittige woordenwisseling had met Martin Jol op het trainingsveld. Het ging om verbaal geweld.
Davids was zo gefrustreerd dat hij nog steeds geen basisplaats kreeg, dat hij besloot zijn mond open te doen. Volgens ploeggenoten was de explosie van Davids en daarmee de confrontatie onvoorkoombaar. Vrijdag ontbrak Davids op de training, wat zijn transfer naar Ajax inleidde.
Naar alle waarschijnlijkheid was Davids bij The Spurs onhoudbaar geworden door het conflict. Vanwege zijn hoge loon hebben de Londenaren besloten hem transfervrij naar Ajax te laten gaan.
Ik zou niet echt iets kunnen bedenken eerlijk gezegd, alle posities zijn wel redelijk bezet. Misschien dat we nog een pinchitter kunnen gebruiken, maar dat heeft niet echt noodzaak natuurlijk.quote:
Danny Buijs, beware...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:18 schreef denthemen het volgende:
Leo maak je borst maar nat met Edje hehe
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Waren Sneijder en Davids trouwens niet goede 'matties' destijds bij Oranje?
[afbeelding]
![]()
Kan je een boete voor krijgen volgens mij ....quote:Op zondag 28 januari 2007 11:39 schreef Jasza het volgende:
Als ik Henk was zou ik schijt hebben en het gewoon bevestigen, fuck de beurs ohoho.
Hij moet gewoon zeggen, alles is rond behalve de keuring. Kunnen ze je niks maken toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan je een boete voor krijgen volgens mij ....
Volgens mij wel en om nou daarvoor een boete te riskeren is ook weer heel domquote:Op zondag 28 januari 2007 12:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zeggen, alles is rond behalve de keuring. Kunnen ze je niks maken toch?![]()
Hij zal wel een reactie geven, waarbij het tussen de regels door bevestigd wordt.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef denthemen het volgende:
ik weet zeker dat Ten Cate moeite heeft om het niet te gaan bevestigen, hij is gek van Davids en hij heeft een schijthekel aan die tyfus beurs
Niemand verwacht dat nog, denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Urquhart het volgende:
Ik verwacht verder geen versterkingen meer.
Neuh, nu Seedorf zijn contract heeft verlengd niet nee...quote:
Hij heeft zich wel gewoon te houden aan de regels, geld verliezen vanwege zoiets zou dom zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef denthemen het volgende:
ik weet zeker dat Ten Cate moeite heeft om het niet te gaan bevestigen, hij is gek van Davids en hij heeft een schijthekel aan die tyfus beurs
Agh, Jol heeft het gister ookal gezegd tegen de Engelse TV dat het rond is.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel gewoon te houden aan de regels, geld verliezen vanwege zoiets zou dom zijn
Gaat er vooral om wat Ajax zegt willen ze zelf een boete krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
De andere club moet ze mond toch ook dichthouden?![]()
Stam algeheel aanvoerder en van de oude garde, Perez van de buitenlanders en Huntelaar van de jonge spelers. Zie geen reden om daar aan te tornen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:01 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Hij komt, hij komt![]()
Benieuwd wie nu z'n aanvoerdersband moet inleveren, Perez of Huntelaar
Ben jij nou Jaap, Kenneth of Klaas-Jan?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Stam algeheel aanvoerder en van de oude garde, Perez van de buitenlanders en Huntelaar van de jonge spelers. Zie geen reden om daar aan te tornen.
Davids praat ook spaansquote:Op zondag 28 januari 2007 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Stam algeheel aanvoerder en van de oude garde, Perez van de buitenlanders en Huntelaar van de jonge spelers. Zie geen reden om daar aan te tornen.
Ik vind hem meer een wolf in schaapsklerenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben jij nou Jaap, Kenneth of Klaas-Jan?
Op de foto staat Jaap, maar ik zou ook wel Cristian willen zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben jij nou Jaap, Kenneth of Klaas-Jan?
Duidelijk exit Perez dus.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een wolf in schaapskleren.
Als aanvoerder, lezen volgende keer...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, want ze spelen op dezelfde posities..
Exit Maduro en/of Lindenbergh.
Ehm, hij bedoelde als aanvoerder lijkt me?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
Is it a bird? Is it a plane? No its ...!
Dat gerucht komt alleen omdat hij niet speelde, maar lijkt me bullshit want Ajax is ook niet dom. Maar zou idd niet best zijn als hij ooit blind zou worden al zit dat er wel in met die ziekte.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef Longmen het volgende:
Gerucht gaat dat Davids steeds slechter kan zien. Zou triest zijn als hij straks op z'n 40e blind is.
Medische keuring is morgen pas toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gerucht komt alleen omdat hij niet speelde, maar lijkt me bullshit want Ajax is ook niet dom. Maar zou idd niet best zijn als hij ooit blind zou worden al zit dat er wel in met die ziekte.
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Weet iemand de opstelling al?
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson
Gabri, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Super opstelling, zou ook mijn keuze zijn geweest!quote:
Bullshit lijkt me het niet helemaal, aangezien zijn "aandoening" hier om bekent staat. Wel bullshit is het natuurlijk om hem daarom af te serveren. De medische mensen zullen wel weten waar ze mee bezig zijn. Als t echt niet meer gaat zal t stoppen betekenen en dat is nu gelukkig nog niet het geval.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gerucht komt alleen omdat hij niet speelde, maar lijkt me bullshit want Ajax is ook niet dom. Maar zou idd niet best zijn als hij ooit blind zou worden al zit dat er wel in met die ziekte.
Weet iemand wie het is?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
Volgende week:quote:Op zondag 28 januari 2007 13:27 schreef Riro het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson
Gabri, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Het is al vaker gebleken dat de medische staf van ajax patent heeft op foutieve inschattingen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:28 schreef Longmen het volgende:
De medische mensen zullen wel weten waar ze mee bezig zijn. Als t echt niet meer gaat zal t stoppen betekenen en dat is nu gelukkig nog niet het geval.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is al vaker gebleken dat de medische staf van ajax patent heeft op foutieve inschattingen.
Wie is het?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
In het geval van Koné ben ik er maar wat blij mee.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is al vaker gebleken dat de medische staf van ajax patent heeft op foutieve inschattingen.
Ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
In het geval van Koné ben ik er maar wat blij mee.
De Mul is toch ook best snelquote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef Jasza het volgende:
Leonardo voor de Mul, groningen is niet snel achterin dus erin met die kleine
Dat is een serieuze vraag? Hoe moeten wij daar antwoord op geven?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgende week:
Heitinga, Stam, Grygera, Emanuelson
Gabri, Davids, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
toch?
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag? Hoe moeten wij daar antwoord op geven?
Dat hoop jij helemaal niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:36 schreef pascalheister het volgende:
nu maar hopen dat het wat wordt met Davids
Maduro zal wel niet weggaan danquote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef Riro het volgende:
Opstelling op teletekst:
Stekelenburg
Gabri, Maduro, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef Riro het volgende:
Opstelling op teletekst:
Stekelenburg
Gabri, Maduro, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Iddquote:Op zondag 28 januari 2007 13:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
Oga rechtsback en Heitinga op het middenveld![]()
Leonardo dus niet in de basis, mooi, die kerel is altijd een echte kwelgeest voor Grunn toen ie bij Nac speelde.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef Riro het volgende:
Opstelling op teletekst:
Stekelenburg
Gabri, Maduro, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Hij valt nog wel in hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leonardo dus niet in de basis, mooi, die kerel is altijd een echte kwelgeest voor Grunn.![]()
Man, beetje speculeren dat gebeurd alleen maar in dit topic...quote:
Maar dan is het al te laat..quote:
`quote:Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef Jasza het volgende:
Alleen omdat Maduro erin staat gaan mensen denken dat we verliezen pff, geef hem nog is een kans zeg kutjoden
Die hebben we ook gewonnenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:12 schreef Urquhart het volgende:
Ja, maar zelfs tegen Haarlem kon hij mij niet overtuigen
WAAR MOET IE STAAN DAN PFFquote:Op zondag 28 januari 2007 14:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
`
en lekker perez bankie zetten. Gaat toch nergens om.
Mij anders wel. Speelde een ijzersterke wedstrijd.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:12 schreef Urquhart het volgende:
Ja, maar zelfs tegen Haarlem kon hij mij niet overtuigen
Iets met de punt naar voren...quote:Op zondag 28 januari 2007 14:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
WAAR MOET IE STAAN DAN PFF![]()
Denk trouwens dat Ajax 3-4-3 speelt, Urby op het middenveld.
Misschien 19, omdat onze Zweedse vriend is vertrokken.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:13 schreef BB-King het volgende:
Weet iemand al welk rugnummer Davids gaat krijgen bij Ajax?
Of 7 omdat onze kleine Argentijn ook weggaatquote:Op zondag 28 januari 2007 14:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien 19, omdat onze Zweedse vriend is vertrokken.
Zet je sneijder op linkshalf, gabri rechtshalf en Perez op 10.quote:
Met Davids kan dat ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:18 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zet je sneijder op linkshalf, gabri rechtshalf en Perez op 10.
Nu wel duidelijk
Het is nog niet begonnenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:23 schreef markisboer het volgende:
iemand beeld van de wedstrijd ?
Ik had het over het aanvoerderschap.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik luister vandaag via de radio, moet over paar minuutjes wegquote:Op zondag 28 januari 2007 14:30 schreef Riro het volgende:
Planet lekker bezig met die server too busy![]()
hij zal maandag of dinsdag pas gekeurd wordenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:40 schreef markisboer het volgende:
traint edgar davids maandag al mee of dinsdag ?
Da's toch een gevalletje "De pot verwijt de ketel"quote:Op zondag 28 januari 2007 14:49 schreef Roi het volgende:
Oei, Heitinga boos op Maduro !
Deed ie maar eens watquote:Op zondag 28 januari 2007 14:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maduro deed eigenlijk niks.
Boeiend we gaan er zelf aan.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:53 schreef markisboer het volgende:
roda 1-0
Toen speelde hij ook al na 20 minuten niet meer mee.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:59 schreef Jasza het volgende:
GEen Stam tegen 010, daar gaat me vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |