Hehequote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Raar is dat, ik heb altijd het utrecht gevoel bij groningen...
Moet haast wel jaquote:Op zondag 28 januari 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
Ajax heeft geen transfersom betaald volgens VI.
Ik neem aan dat het wachten op de verkoop van Rosenberg dan met de salariskosten te maken had..
Wat zou je nog willen zien dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Misschien is er ruimte voor nog een versterking?
Misschien is het dan toch waar he.quote:'Explosief einde Davids bij Spurs'
Boulevardkrant Sunday Mirror meldt dat Edgar Davids op explosieve wijze zijn periode bij Tottenham Hotspur heeft beeindigd. Op donderdag zou de training zijn geeindigd met een felle confrontatie tussen Davids en coach Martin Jol. De middenvelder kwam vrijdag vervolgens al tot een akkoord met Ajax, op de training van de Spurs verscheen hij niet meer.
Dankje Spursquote:Vertrek Davids na akkefietje met Jol
Zondag 28 januari, door SV, Amsterdam, 11.58u GMT+01.00, Sunday Mirror
The Sunday Mirror meldt zojuist exclusief dat Edgar Davids afgelopen donderdag een pittige woordenwisseling had met Martin Jol op het trainingsveld. Het ging om verbaal geweld.
Davids was zo gefrustreerd dat hij nog steeds geen basisplaats kreeg, dat hij besloot zijn mond open te doen. Volgens ploeggenoten was de explosie van Davids en daarmee de confrontatie onvoorkoombaar. Vrijdag ontbrak Davids op de training, wat zijn transfer naar Ajax inleidde.
Naar alle waarschijnlijkheid was Davids bij The Spurs onhoudbaar geworden door het conflict. Vanwege zijn hoge loon hebben de Londenaren besloten hem transfervrij naar Ajax te laten gaan.
Ik zou niet echt iets kunnen bedenken eerlijk gezegd, alle posities zijn wel redelijk bezet. Misschien dat we nog een pinchitter kunnen gebruiken, maar dat heeft niet echt noodzaak natuurlijk.quote:
Danny Buijs, beware...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:18 schreef denthemen het volgende:
Leo maak je borst maar nat met Edje hehe
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Waren Sneijder en Davids trouwens niet goede 'matties' destijds bij Oranje?
[afbeelding]
![]()
Kan je een boete voor krijgen volgens mij ....quote:Op zondag 28 januari 2007 11:39 schreef Jasza het volgende:
Als ik Henk was zou ik schijt hebben en het gewoon bevestigen, fuck de beurs ohoho.
Hij moet gewoon zeggen, alles is rond behalve de keuring. Kunnen ze je niks maken toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan je een boete voor krijgen volgens mij ....
Volgens mij wel en om nou daarvoor een boete te riskeren is ook weer heel domquote:Op zondag 28 januari 2007 12:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zeggen, alles is rond behalve de keuring. Kunnen ze je niks maken toch?![]()
Hij zal wel een reactie geven, waarbij het tussen de regels door bevestigd wordt.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef denthemen het volgende:
ik weet zeker dat Ten Cate moeite heeft om het niet te gaan bevestigen, hij is gek van Davids en hij heeft een schijthekel aan die tyfus beurs
Niemand verwacht dat nog, denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Urquhart het volgende:
Ik verwacht verder geen versterkingen meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |