Dat gerucht komt alleen omdat hij niet speelde, maar lijkt me bullshit want Ajax is ook niet dom. Maar zou idd niet best zijn als hij ooit blind zou worden al zit dat er wel in met die ziekte.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef Longmen het volgende:
Gerucht gaat dat Davids steeds slechter kan zien. Zou triest zijn als hij straks op z'n 40e blind is.
Medische keuring is morgen pas toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gerucht komt alleen omdat hij niet speelde, maar lijkt me bullshit want Ajax is ook niet dom. Maar zou idd niet best zijn als hij ooit blind zou worden al zit dat er wel in met die ziekte.
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Weet iemand de opstelling al?
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson
Gabri, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Super opstelling, zou ook mijn keuze zijn geweest!quote:
Bullshit lijkt me het niet helemaal, aangezien zijn "aandoening" hier om bekent staat. Wel bullshit is het natuurlijk om hem daarom af te serveren. De medische mensen zullen wel weten waar ze mee bezig zijn. Als t echt niet meer gaat zal t stoppen betekenen en dat is nu gelukkig nog niet het geval.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gerucht komt alleen omdat hij niet speelde, maar lijkt me bullshit want Ajax is ook niet dom. Maar zou idd niet best zijn als hij ooit blind zou worden al zit dat er wel in met die ziekte.
Weet iemand wie het is?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
Is it a bird? Is it a plane? No its ...!
Volgende week:quote:Op zondag 28 januari 2007 13:27 schreef Riro het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson
Gabri, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Het is al vaker gebleken dat de medische staf van ajax patent heeft op foutieve inschattingen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:28 schreef Longmen het volgende:
De medische mensen zullen wel weten waar ze mee bezig zijn. Als t echt niet meer gaat zal t stoppen betekenen en dat is nu gelukkig nog niet het geval.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is al vaker gebleken dat de medische staf van ajax patent heeft op foutieve inschattingen.
Wie is het?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
Is it a bird? Is it a plane? No its ...!
In het geval van Koné ben ik er maar wat blij mee.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is al vaker gebleken dat de medische staf van ajax patent heeft op foutieve inschattingen.
Ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
In het geval van Koné ben ik er maar wat blij mee.
De Mul is toch ook best snelquote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef Jasza het volgende:
Leonardo voor de Mul, groningen is niet snel achterin dus erin met die kleine
Dat is een serieuze vraag? Hoe moeten wij daar antwoord op geven?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgende week:
Heitinga, Stam, Grygera, Emanuelson
Gabri, Davids, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
toch?
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag? Hoe moeten wij daar antwoord op geven?
Dat hoop jij helemaal niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:36 schreef pascalheister het volgende:
nu maar hopen dat het wat wordt met Davids
Maduro zal wel niet weggaan danquote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef Riro het volgende:
Opstelling op teletekst:
Stekelenburg
Gabri, Maduro, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef Riro het volgende:
Opstelling op teletekst:
Stekelenburg
Gabri, Maduro, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Iddquote:Op zondag 28 januari 2007 13:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
Oga rechtsback en Heitinga op het middenveld![]()
Leonardo dus niet in de basis, mooi, die kerel is altijd een echte kwelgeest voor Grunn toen ie bij Nac speelde.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef Riro het volgende:
Opstelling op teletekst:
Stekelenburg
Gabri, Maduro, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Hij valt nog wel in hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leonardo dus niet in de basis, mooi, die kerel is altijd een echte kwelgeest voor Grunn.![]()
Man, beetje speculeren dat gebeurd alleen maar in dit topic...quote:
Maar dan is het al te laat..quote:
`quote:Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef Jasza het volgende:
Alleen omdat Maduro erin staat gaan mensen denken dat we verliezen pff, geef hem nog is een kans zeg kutjoden
Die hebben we ook gewonnenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:12 schreef Urquhart het volgende:
Ja, maar zelfs tegen Haarlem kon hij mij niet overtuigen
WAAR MOET IE STAAN DAN PFFquote:Op zondag 28 januari 2007 14:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
`
en lekker perez bankie zetten. Gaat toch nergens om.
Mij anders wel. Speelde een ijzersterke wedstrijd.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:12 schreef Urquhart het volgende:
Ja, maar zelfs tegen Haarlem kon hij mij niet overtuigen
Iets met de punt naar voren...quote:Op zondag 28 januari 2007 14:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
WAAR MOET IE STAAN DAN PFF![]()
Denk trouwens dat Ajax 3-4-3 speelt, Urby op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |