quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:26 schreef mootie het volgende:
is je kantkloswerkje mooi geworden? ^_^
Geeft nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Bong sorry
Maar niet zo´n mooi sluithaakje na de COS helaasquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geeft nietJe was gewoon sneller
En B en C... Ohnee... C mag niet meer komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:25 schreef kleinzusje het volgende:
hoera
kloptquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En B en C... Ohnee... C mag niet meer komen.
Sorry dat ik het zeg, maar misschien moet je soms even eerst bijlezenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:36 schreef Brici het volgende:
wat zijn nu de nieuwe regels dan?
Heb ik net gemist, in welke context (door NL of Bart natuurlijk)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef kleinzusje het volgende:
Oei: Hedda uitgemaakt voor hoer ?
off topic TVP, hou eens opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:40 schreef F04 het volgende:
TVP.
Check dit eens. Echt pauper man.
mms://stream-lb.biboptv.nl/SBTVArchive/movie/hermanlove.wmv
Miste het bijna, NL was het maar hoe exact weet ik niet. Hoorde Huub het herhalen en weglopenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:44 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Heb ik net gemist, in welke context (door NL of Bart natuurlijk)
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
Huub doet me soms wel denken aan een kind dat heel hyper is op zn verjaardag en dan daarna moet huilen
Dus Bart zei hetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:46 schreef happyme28 het volgende:
Huub begint een over een verhaal wat Hedda had meegemaakt. Huub zegt: 'Hedda was in..'
Bart lachend: Is dat een van die wijven van gisteravond?
GS Lezer? sorry off topicquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:47 schreef Gigageil het volgende:
Huub heeft 1 zwaar gebrek, dat is dat ie zich zo snel op de kast laat jagen door Nathanael. Als hij er op 1 manier uit kan vliegen is als ie zijn controle verliest door die mongeaul![]()
de ex van huubquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:49 schreef Lieve het volgende:
Wie is Hedda?
uhw ik meende dat brian het zei ....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:48 schreef noucky het volgende:
Het ging zo snel dat ik niet goed waarnam wie het zei. Wel keek Huub naar rechts en het was dacht ik van Bart afkomstig.
ex van Huubquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:49 schreef Lieve het volgende:
Wie is Hedda?
Klopt !!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:50 schreef noucky het volgende:
Of het nou van Bart of van Nattenel afkomstig was, het maakt niet uit. Bij beide heren mag je niks over een ander zeggen en zij mogen dat dus wel ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:50 schreef Lieve het volgende:
Zijn er foto's van Leslie?
Wie zet ze nog eens op het forum?
Want ik denk... dat dit om reactie vraagt!
heej kleinzusje, jij zou vandaag nog wat gaan vertellenquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:51 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij zei Sylvia het hoor
Ik fotosoep wel ff een foto van lesley met een naakt lichaam eronder. Die zet ik dan als avater op de pokersite.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:50 schreef Lieve het volgende:
Zijn er foto's van Leslie?
Wie zet ze nog eens op het forum?
Want ik denk... dat dit om reactie vraagt!
hahahahahahaha ( wat ook alweer ?)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:52 schreef petraa het volgende:
[..]
heej kleinzusje, jij zou vandaag nog wat gaan vertellen![]()
ehhhhh. hahah geen idee, maar ook geen zin om al die cossen door te lezen, dus je komt er mooi vanaf.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hahahahahahaha ( wat ook alweer ?)
ff terugzoeken in de cossenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef F04 het volgende:
Heeft er iemand een filmpje van vrijdag avond?
Waarom post jij TVP's als je toch niet terugleest. Zoek lekker zelf op in één van je TVP topicsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef F04 het volgende:
Heeft er iemand een filmpje van vrijdag avond?
Hij zegt dat Bart Huub klein heeft gekregenquote:ruby - zaterdag 27 januari 2007 @ 19:57
Zegt Brian nou dat NL Bart klein heeft gekregen?
daar hebben we onze Bart fan weer, volgens mij heeft hUub Bart al vaak genoeg de mond gesnoerd dus ......quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef Suikeroom het volgende:
whwha wat wou Huub tegen Bart beginnen? mafkees![]()
![]()
Het is HEEEEL jammer dat ik geen foto van Leslie en van die ouders van hem heb!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:51 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij zei Sylvia het hoor
haha thx voor het terugzoeken, dussssssssss nu het antwoord graagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
Dank., ik leer weer veel vanavond
Wat heb je geleerd ?? en van wie ??
m door de spiegel slaan, met zn pik ofzo ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
noem 2 voorbeelden.. maar hij had het over slaan en kijk hoe die eruit ziet met zn 1 meter 50 en 60 kiloquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef petraa het volgende:
[..]
daar hebben we onze Bart fan weer, volgens mij heeft hUub Bart al vaak genoeg de mond gesnoerd dus ......
helemaal waar, maar huub vliegt meteen in de vlekken, zeker als ie iets gedronken heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef petraa het volgende:
[..]
daar hebben we onze Bart fan weer, volgens mij heeft hUub Bart al vaak genoeg de mond gesnoerd dus ......
Hoe lang ben jij ? en hoeveel weeg je ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
noem 2 voorbeelden.. maar hij had het over slaan en kijk hoe die eruit ziet met zn 1 meter 50 en 60 kilovond 'm gewoon lachwekkend
![]()
Beteuteren. Huub kan Impotente paardebloem boer Bart Driessen beteuteren. En dat is meer dan genoeg! Voor kleinzieligheid BoerBart. ( kan de spiegeloog weer eens langskomen om het boertje te overtuigen dat hij nog best wel een ieniemienieklein kansje maakt op niet helemaal alles verliezen?)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
wat heb ik er mee te maken? kijk naar Bart en zet Huub ernaast.. nogmaals wtf wou hij gaan beginnenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij ? en hoeveel weeg je ?
Ik ben niet pro-Bart maar weet idd zeker dat Bart Huub met één hand volledig bewusteloos zou kunnen rammenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat heb ik er mee te maken? kijk naar Bart en zet Huub ernaast.. nogmaals wtf wou hij gaan beginnen![]()
neeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
Petraa mag ik nog even bedenk tijd ?
Boe boer bart zeggen. Dan schrikt hij weer! ( zoveel lafheid in 1 lomp impotent lijf, te erg gewoon!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat heb ik er mee te maken? kijk naar Bart en zet Huub ernaast.. nogmaals wtf wou hij gaan beginnen![]()
ik vind jou lachwekkend, maar goed ik laat het hierbij jij kijkt met bart ogen naar DGK moet je ook vooral blijven doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
noem 2 voorbeelden.. maar hij had het over slaan en kijk hoe die eruit ziet met zn 1 meter 50 en 60 kilovond 'm gewoon lachwekkend
![]()
Dat weet je niet he.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Bart maar weet idd zeker dat Bart Huub met één hand volledig bewusteloos zou kunnen rammen
ff eten en X factor kijkenquote:
Das waar, maar als ik Bart zo zie trappen en rammen tijdens de bokstraining met Carlos zou ik daar niet al te zeker van zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat weet je niet he.
Misschien beschikt Huub wel over Taekwondo moves waar Bartje een puntje aan kan zuigen.
keej ik ga ook ff X factor kijken en daarna wacht ik op antwoordquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat weet je niet he.
Misschien beschikt Huub wel over Taekwondo moves waar Bartje een puntje aan kan zuigen.
1 welgemikte trap in z'n zak en dan aan de grond houden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, heb je huub wel eens zien sporten ?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, heb je huub wel eens zien sporten ?
dan wil Boerbart gaan beuken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Bart hoopt dat Huub vanavond los gaat op z'n moeder. Wat moet ik daar nou weer van denken?
kost bart weer 150 cpquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Bart hoopt dat Huub vanavond los gaat op z'n moeder. Wat moet ik daar nou weer van denken?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Fikkert het volgende:
[..]
kost bart weer 150 cp, of komt ze gratis ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Fikkert het volgende:
[..]
kost bart weer 150 cp, of komt ze gratis ?
Als papierprikker zeker?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Boer bart heeft een half jaar op de wallen gewerkt?![]()
quote:
Was dat niet Nathanael?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Boer bart heeft een half jaar op de wallen gewerkt?![]()
whahahaha lachwekend dit gewoon.. een grapje zonder intentie of agressief iemands moeder verrot schelden.. serieus zie je daar geen verschil tussen? dan ben je echt heel erg domquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:24 schreef rooie3 het volgende:
ben benieuwd of er nu ook een sanctie komt.
huub kreeg toch ook een sancatie toen hij de moeder van NL uitschold.
En jij ben slimquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whahahaha lachwekend dit gewoon.. een grapje zonder intentie of agressief iemands moeder verrot schelden.. serieus zie je daar geen verschil tussen? dan ben je echt heel erg dom
Zou ze weer geld vragen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
Fantasia wil pompen met Natt nel, en ze zegt , dat kun je niet aan![]()
ik denk dat ik het pokeren maar eens ga lerenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef uitgeslapen het volgende:
Sanctie zou echt nergens op slaan...Gewoon terugkaatsen door over lesley te beginnen en dan ophouden..Die Bart moet niet zeiken, hij wwil Nena eruitstemmen omdat ze lelsley een snol heeft genoemd
Maar dit gaan ze weer gebruiken met nare dingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef uitgeslapen het volgende:
Sanctie zou echt nergens op slaan...Gewoon terugkaatsen door over lesley te beginnen en dan ophouden..Die Bart moet niet zeiken, hij wwil Nena eruitstemmen omdat ze lelsley een snol heeft genoemd
Die lult zijn eigen zo vaak tegen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:37 schreef uitgeslapen het volgende:
Mijn gevoel was gebasseerd op emotie terwijl ik geen emotie had...Nathanael
nee hoor dat is helemaal niet de beweegreden.. per saldo was er gewoon 1 minder.. voortgang in het spel was de motivatie.. en beginnen over Lesley lekker handig ja als je de volgende dag paard gaat rijden.. Hoi less hoe is 't??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef uitgeslapen het volgende:
MANIAKquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:40 schreef F04 het volgende:
TVP.
Check dit eens. Echt pauper man.
mms://stream-lb.biboptv.nl/SBTVArchive/movie/hermanlove.wmv
Daarom, ontslaan die lekkere hopeloze tv hoer van hem! Het paardebloemke is toch al niet zo dol op de stank van paarden! ( dat dat edele dieren zijn... is het snolletje ontgaan? )quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hoor dat is helemaal niet de beweegreden.. per saldo was er gewoon 1 minder.. voortgang in het spel was de motivatie.. en beginnen over Lesley lekker handig ja als je de volgende dag paard gaat rijden.. Hoi less hoe is 't??![]()
![]()
uhw ....vandaar ... ik dacht ook al wat doet brian nuquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
Ik word echt ziek van Brian. Nu gaat hij Sylvia vanavond opgeilen om Nena (en Huub denkt ie) jaloers te maken. Ze gaan lekker draaien en de gameroom en dan gaat Brian lekker met Sylvia dansen.
pffffquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Daarom, ontslaan die lekkere hopeloze tv hoer van hem! Het paardebloemke is toch al niet zo dol op de stank van paarden! ( dat dat edele dieren zijn... is het snolletje ontgaan? )
Als ze dat in de gaten krijgt gaan Huub en zij wel expres dansenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
Ik word echt ziek van Brian. Nu gaat hij Sylvia vanavond opgeilen om Nena (en Huub denkt ie) jaloers te maken. Ze gaan lekker draaien en de gameroom en dan gaat Brian lekker met Sylvia dansen.
bart heeft zijn zin niet gekregen en gaat dus maar weer een hele maand nukkig doen om dan te kijken of er volgende maand wel verandering komt.... duidelijk is nu dat natasia en nattenel de opdracht van achteren hebben gekregen om meer leven in bart te blazen ....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef farceman het volgende:
Conclusie Bart is gewoon klaar daar, echt klaar. Beter voor iedereen en zeker zichzelf dat ie vertrekt.
Was dit niet de opzet van groepje Huub?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:20 schreef snetje het volgende:
[..]
bart heeft zijn zin niet gekregen en gaat dus maar weer een hele maand nukkig doen om dan te kijken of er volgende maand wel verandering komt.... duidelijk is nu dat natasia en nattenel de opdracht van achteren hebben gekregen om meer leven in bart te blazen ....
damnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
En wie hebben er weer lol.
En wie doen er weer saai.
wat een stel sukkels zeg,maak gewoon plezier.
NL en Natasia spannen zich steeds meer tegen Bart, het valt mij op dat ze hem steeds aanvallen op een mannier dat het lijkt alsof ze hem willen helpen. En van Natasia geloof ik dat wel maar van NL zijn kant niet. Ik denk dat NL stiekum hoopt dat Bart het opgeeft en weggaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:20 schreef snetje het volgende:
[..]
bart heeft zijn zin niet gekregen en gaat dus maar weer een hele maand nukkig doen om dan te kijken of er volgende maand wel verandering komt.... duidelijk is nu dat natasia en nattenel de opdracht van achteren hebben gekregen om meer leven in bart te blazen ....
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
NL en Natasia spannen zich steeds meer tegen Bart, het valt mij op dat ze hem steeds aanvallen op een mannier dat het lijkt alsof ze hem willen helpen. En van Natasia geloof ik dat wel maar van NL zijn kant niet. Ik denk dat NL stiekum hoopt dat Bart het opgeeft en weggaat.
populariteit heeft geen invloedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef marky het volgende:
BBNN weten er totaal geen raad mee volgens mij. Ze hebben totaal geen idee hoe de andere groep in elkaar zit en ze hebben geen idee hoe populariteit buiten het huis werkt.
dat is niet per definitie zo, lekker kort door de bocht weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
populariteit heeft geen invloed![]()
Nou daar ben ik het niet mee eens. kijk hoe het huis is omgeslagen na de kaartenactie en de laatste poll.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat houdt in dat er een ander paard gaat komenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:35 schreef itsme het volgende:
Heeft Bart het nu over de paarden? Te weinig gemest.
Dat is klote zegt hij.
Houd dat in dat lesley niet meer hoeft te komen?
aargh jammerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dat houdt in dat er een ander paard gaat komen![]()
Jep, straks kiest ze nog voor het BBNN kampquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:42 schreef uitgeslapen het volgende:
Sylvia is weer lekker goed bezig, Huub een beetje zwart makeen..gewiekst, echt een contraspy
Vind het eigenlijk niet zo leuk spel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:42 schreef uitgeslapen het volgende:
Sylvia is weer lekker goed bezig, Huub een beetje zwart makeen..gewiekst, echt een contraspy
Nouja, slijmen... Hij staat zichzelf op te hemelen en Huub af te branden bij Nena.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:46 schreef Sug4r het volgende:
Brian staat weer te slijmen bij Nena
Dat is toch juist de essentie, vertrouwen winnen mensen tegen elkaar uitspelen etc. om uiteindelijk de prijs te winnen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet zo leuk spel.
ik ook niet ik heb er een raar gevoel bijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet zo leuk spel.
Ja,want die andere 4 doen dat toch ook niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik ook niet ik heb er een raar gevoel bij
Het hoort toch gewoon bij het plan om bij de andere vier te doen denken dat sylvia slecht in de groep ligt omdat ze verliefd op Huub is..Zo krijgt ze wat aansluiting bij bart c.s., keep your enemies closequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja,want die andere 4 doen dat toch ook niet.
Die helpen elkaar wel met de aanvallen enzo.
Ik zal het spel wel niet snappen.
??welke danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:57 schreef itsme het volgende:
Op de ene cam zijkt Brian over Huub, op de andere Bart .
![]()
Goh ze zijn wel met hem bezig zeg.![]()
en ondertussen staat hij lol te maken met Nenaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:57 schreef itsme het volgende:
Op de ene cam zijkt Brian over Huub, op de andere Bart .
![]()
Goh ze zijn wel met hem bezig zeg.![]()
Volgens mij zit het zo:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja,want die andere 4 doen dat toch ook niet.
Die helpen elkaar wel met de aanvallen enzo.
Ik zal het spel wel niet snappen.
Ja en wat wil ze daarmee dan bereiken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:58 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Het hoort toch gewoon bij het plan om bij de andere vier te doen denken dat sylvia slecht in de groep ligt omdat ze verliefd op Huub is..Zo krijgt ze wat aansluiting bij bart c.s., keep your enemies close
En die ben ik in de gaten aan het houden, lekker rustigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:59 schreef bunnyma het volgende:
Wat een pokke herrie in de game-room.
Ik was wel even bang dat Brian Nena kon overhaken maar gelukkig trok ze toen toch weer naar Huub, die zo als altijd hyper is.
Brian zal wel pissed zijn....maar hij gaat verder met zijn missie Sylvia verleiden.
7 mensen dansen ......... 1 lamlul buiten met een boekje.
Dan moet ik Natasia toch gelijk geven. Hij is een muurbloempje. Daar zal JdM niet blij mee zijn.
en daar is bart inmiddels ook achterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen het nut niet van in.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij zit het zo:
BBNN geloven sinds de stemming van donderdag heilig in de verliefdheid van S op H. Ze geloven dat S uit jalouzie het wel gezien heeft met H. Het tegendeel is waar. S doet geen moeite het misverstand uit de wereld te helpen. Het tegendeel is waar.
Wat het oplevert weet ik niet precies, maar het lijkt me ook weinig kwaad kunnen!
ja er zijn 3 manier waarop ik me laat kennen:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Huub nodigt Bart uit maar Bart blijft gewoon buiten
Misschien om op dehoogte te komen van hun plannen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en wat wil ze daarmee dan bereiken.
Ze weet nu toch ook dat die mensen niet te vertrouwen zijn.
En dat ze haar niet accepteren.
Ja maar de plannen kunnen alleen wegstemmen zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Misschien om op dehoogte te komen van hun plannen.
Ze vertelt nog alles door aan de andere drie, pas als dat niet meer zo is, wordt hetgevaarlijk.
Sylvia is slim genoeg, volgens mij heeft ze het beste door hoe dit spel werkt...en ze zal trouw blijven aan haar soulmate huubquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Misschien om op dehoogte te komen van hun plannen.
Ze vertelt nog alles door aan de andere drie, pas als dat niet meer zo is, wordt hetgevaarlijk.
ik denkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen het nut niet van in.
Huub zei dat ie minder drinkt in ded kooi dan daar buiten...zal wel loslopen....komt uut twente hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef blomst het volgende:
IK denk dat Huub door zijn drank misbruik ten onder zal gaan in de komende weken.
Weten we niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef Tomahawk39 het volgende:
Is er een gesprek geweest ofzo dat beide groepen weer met elkaar omgaan?????
(sorry kom ook effe weer om de hoek kijken) of is dit weer een van de snode plannen ????
Zuipen ze daar zoveel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Huub zei dat ie minder drinkt in ded kooi dan daar buiten...zal wel loslopen....komt uut twente he
Kunnen ze daar beter over drank?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Huub zei dat ie minder drinkt in ded kooi dan daar buiten...zal wel loslopen....komt uut twente he
Nee, natuurlijk niet, tsjesus wat een vraag hee, pffffffquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:10 schreef Katewalker het volgende:
Waarom krijgen ze niet een keer echt leuke muziek..ipv pokkeherrie...
Ik heb alles net gelezen en dat was niet goed voor mijn humeur...blleeehhh wat een gezeik weer..en waarom moeten ze zoveel zuipen..kunnen ze geen plezier maken zonder liters vodka...en waarom zit Silvia bij Brian...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is het waar (net gelezen) dat nattenell zijn vrouw heeft verlaten voor een relatie met een vent?
nee ze gaan toch een spel doen ofzoiets?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:16 schreef bunnyma het volgende:
Nena wil Brian er ook beneden bij hebben om hem jaloers te maken met Huub.
Zij is duidelijk nog niet klaar met Loverboy.
LINK!?!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is het waar (net gelezen) dat nattenell zijn vrouw heeft verlaten voor een relatie met een vent?
Zei ze dat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:16 schreef bunnyma het volgende:
Drankspelletje zeker?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:17 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nee ze gaan toch een spel doen ofzoiets?
Nee, natuurlijk niet.quote:
wat heb ie toch met tukkersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik zie haar wel weer in zijn zoete woordjes trappen. Hoop toch dat ze door heeft waar hij mee bezig is, maar vermoed het toch niet helaas.
ja ok ziet er saai uit..maar dat feestje is ook saai..dat doen ze ook ongeveer elke dagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
En Bart zit nog steeds heel rustig buiten (wachtende tot ie naar bed kan gaan)
Let me check....quote:
Correct.....zat ook al te kijken. Nena moet duidelijk niets van Huub hebben. Dit is echt alleen voor Brian.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:16 schreef bunnyma het volgende:
?? er zijn 2 mensen voor nodig...en je ziet toch van 1 km afstand dat er aantrekkingskracht isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
onbegrijpelijk die Nena, weer terug naar Brian.... ik snap nu echt nks meer van vrouwen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nena's nieuwste wapen in de strijd tegen Brian...
[afbeelding]
een kuisheidsgorde.
Nou ik vind het wel lekker, ff rust zegmaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:30 schreef Katewalker het volgende:
2 streams op bart..hoezo is dat interessant ??
gaat bij mij ook nooit lekker in een browser (os x , safari & firefox). ik open de streams (die ik gebookmarkt heb) in win mediaplayer. nadeel is dus wel dat je nooit ziet wat er op de andere streams gebeurt...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:31 schreef demins het volgende:
Mag ik even off-topic?
Ik werk vanavond achter een Mac PPC onder OS X met Safari of Firefox. Is me tot nu toe alleen gelukt om op hanff stream 3 te zien en horen...
Mag ik wat url's om wat anders te proberen? Liefst waarvan bekend is dat ze met Mac soepel lopen.
OF TIPS & TRICKS ?
Nena is niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:30 schreef bunnyma het volgende:
Hoe stom kan ze zijn.![]()
Na alles wat hij gezegd en gedaan heeft.
Ik zou willen dat het ook van Nena een spelletje zou zijn om later alles tegen haar groepje te vertellen.
Maar helaas, dat zal wel niet zo zijn.
Goede tip! Thx!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
gaat bij mij ook nooit lekker in een browser (os x , safari & firefox). ik open de streams (die ik gebookmarkt heb) in win mediaplayer. nadeel is dus wel dat je nooit ziet wat er op de andere streams gebeurt...
weet ik zo net nog niet. die kan zo weer in brian's kamp zitten als ze op 'm blijft geilen en hij erin meegaat (als ze hem aan een lijntje heeft)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:39 schreef happyme28 het volgende:
Toch denk ik dat dit inderdaad meer uit geilheid en dronkenschap van Nena is en niet zou betekenen dat ze Huub, Ilona en Sylvia bij een stemming zou gaan afvallen ofzo.
hoe maak je een playlist met windows mediaplayer voor os x?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:38 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik heb ze in een playlist in media player. kun je mooi er door heen zappen met next/prev
Denk dat het wel mee zal vallenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb een voorgevoel...deze avond gaat niet leuk eindigen...
Dat gevoel heb ik ook. Ik heb het dus uitgezet en ga wat anders doen. Ik lees de schade morgen wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb een voorgevoel...deze avond gaat niet leuk eindigen...
weet ik niet, maar onder windows kun je gewoon klikken op "afspeellijst maken".quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
hoe maak je een playlist met windows mediaplayer voor os x?
Ken dat drankje niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
Wat deed Nena nou? Sambuca drinken met een rietje?
Jep, alleen stak Huub het rietje in de fikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
Wat deed Nena nou? Sambuca drinken met een rietje?
welnee..ze geniet gewoon lekker vande aandacht. leuk tochquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:44 schreef Katewalker het volgende:
Nena speelt Brian en Huub tegen elkaar uit...die is bezig met een vuil spelletje..
ja, of nena is bewust een vuil spelletje aan het spelen, of ze is zo geil/aangeschoten dat ze aan iedereen zit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:44 schreef Katewalker het volgende:
Nena speelt Brian en Huub tegen elkaar uit...die is bezig met een vuil spelletje..
Ik hoop het, echtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:46 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
welnee..ze geniet gewoon lekker vande aandacht. leuk toch
maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:45 schreef demins het volgende:
@ snkr-xxx
Mag ik de url's die je gebruikt in Mediaplayer?
ohw is dat dansenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:46 schreef farceman het volgende:
Hhaah die .NL staat de dansen met sjaal om!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:47 schreef farceman het volgende:
wat zei Huub nu tegen Nena?
ja zo ziet ie er idd een beetje *** uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:46 schreef farceman het volgende:
Hhaah die .NL staat de dansen met sjaal om!
dat ze niet met 'm moest spelen, want dan kan hij zich niet inhouden en wil hij echt met haar naar bed (zeker als hij aangeschoten is).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:47 schreef farceman het volgende:
wat zei Huub nu tegen Nena?
Waarom dan? Wie zou dat erg vinden dan? (heb de streams uit staan)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:50 schreef farceman het volgende:
Brian zit foto's te maken die hij later tegen ze kan gebruiken
en dat hij haar heel mooi vindt en dat ze op nr.2 staat voor hem na Sylviaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:49 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
dat ze niet met 'm moest spelen, want dan kan hij zich niet inhouden en wil hij echt met haar naar bed (zeker als hij aangeschoten is).
Nou, dan kan hij dus gelijk vertrekken zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
Whaaaaa Huub doet zijn geluid uit...ojee...
Jij weet het ook..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:54 schreef farceman het volgende:
Huub zit nu tegen Natasia te vertellen dat ie heeft gehoord adt ze een hoer is gweeest, hij deed hun zenders ff uit
Bart kwam al naar beneden er zal iemand wel gebeld hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, dan kan hij dus gelijk vertrekken zo.
Ik word misselijk van Brian .quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Ik word misselijk van Brian z'n danspasjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |