Als papierprikker zeker?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Boer bart heeft een half jaar op de wallen gewerkt?![]()
quote:
Was dat niet Nathanael?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Boer bart heeft een half jaar op de wallen gewerkt?![]()
whahahaha lachwekend dit gewoon.. een grapje zonder intentie of agressief iemands moeder verrot schelden.. serieus zie je daar geen verschil tussen? dan ben je echt heel erg domquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:24 schreef rooie3 het volgende:
ben benieuwd of er nu ook een sanctie komt.
huub kreeg toch ook een sancatie toen hij de moeder van NL uitschold.
En jij ben slimquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whahahaha lachwekend dit gewoon.. een grapje zonder intentie of agressief iemands moeder verrot schelden.. serieus zie je daar geen verschil tussen? dan ben je echt heel erg dom
Zou ze weer geld vragen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
Fantasia wil pompen met Natt nel, en ze zegt , dat kun je niet aan![]()
ik denk dat ik het pokeren maar eens ga lerenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef uitgeslapen het volgende:
Sanctie zou echt nergens op slaan...Gewoon terugkaatsen door over lesley te beginnen en dan ophouden..Die Bart moet niet zeiken, hij wwil Nena eruitstemmen omdat ze lelsley een snol heeft genoemd
Maar dit gaan ze weer gebruiken met nare dingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef uitgeslapen het volgende:
Sanctie zou echt nergens op slaan...Gewoon terugkaatsen door over lesley te beginnen en dan ophouden..Die Bart moet niet zeiken, hij wwil Nena eruitstemmen omdat ze lelsley een snol heeft genoemd
Die lult zijn eigen zo vaak tegen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:37 schreef uitgeslapen het volgende:
Mijn gevoel was gebasseerd op emotie terwijl ik geen emotie had...Nathanael
nee hoor dat is helemaal niet de beweegreden.. per saldo was er gewoon 1 minder.. voortgang in het spel was de motivatie.. en beginnen over Lesley lekker handig ja als je de volgende dag paard gaat rijden.. Hoi less hoe is 't??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef uitgeslapen het volgende:
MANIAKquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:40 schreef F04 het volgende:
TVP.
Check dit eens. Echt pauper man.
mms://stream-lb.biboptv.nl/SBTVArchive/movie/hermanlove.wmv
Daarom, ontslaan die lekkere hopeloze tv hoer van hem! Het paardebloemke is toch al niet zo dol op de stank van paarden! ( dat dat edele dieren zijn... is het snolletje ontgaan? )quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hoor dat is helemaal niet de beweegreden.. per saldo was er gewoon 1 minder.. voortgang in het spel was de motivatie.. en beginnen over Lesley lekker handig ja als je de volgende dag paard gaat rijden.. Hoi less hoe is 't??![]()
![]()
uhw ....vandaar ... ik dacht ook al wat doet brian nuquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
Ik word echt ziek van Brian. Nu gaat hij Sylvia vanavond opgeilen om Nena (en Huub denkt ie) jaloers te maken. Ze gaan lekker draaien en de gameroom en dan gaat Brian lekker met Sylvia dansen.
pffffquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Daarom, ontslaan die lekkere hopeloze tv hoer van hem! Het paardebloemke is toch al niet zo dol op de stank van paarden! ( dat dat edele dieren zijn... is het snolletje ontgaan? )
Als ze dat in de gaten krijgt gaan Huub en zij wel expres dansenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef happyme28 het volgende:
Ik word echt ziek van Brian. Nu gaat hij Sylvia vanavond opgeilen om Nena (en Huub denkt ie) jaloers te maken. Ze gaan lekker draaien en de gameroom en dan gaat Brian lekker met Sylvia dansen.
bart heeft zijn zin niet gekregen en gaat dus maar weer een hele maand nukkig doen om dan te kijken of er volgende maand wel verandering komt.... duidelijk is nu dat natasia en nattenel de opdracht van achteren hebben gekregen om meer leven in bart te blazen ....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef farceman het volgende:
Conclusie Bart is gewoon klaar daar, echt klaar. Beter voor iedereen en zeker zichzelf dat ie vertrekt.
Was dit niet de opzet van groepje Huub?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:20 schreef snetje het volgende:
[..]
bart heeft zijn zin niet gekregen en gaat dus maar weer een hele maand nukkig doen om dan te kijken of er volgende maand wel verandering komt.... duidelijk is nu dat natasia en nattenel de opdracht van achteren hebben gekregen om meer leven in bart te blazen ....
damnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
En wie hebben er weer lol.
En wie doen er weer saai.
wat een stel sukkels zeg,maak gewoon plezier.
NL en Natasia spannen zich steeds meer tegen Bart, het valt mij op dat ze hem steeds aanvallen op een mannier dat het lijkt alsof ze hem willen helpen. En van Natasia geloof ik dat wel maar van NL zijn kant niet. Ik denk dat NL stiekum hoopt dat Bart het opgeeft en weggaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:20 schreef snetje het volgende:
[..]
bart heeft zijn zin niet gekregen en gaat dus maar weer een hele maand nukkig doen om dan te kijken of er volgende maand wel verandering komt.... duidelijk is nu dat natasia en nattenel de opdracht van achteren hebben gekregen om meer leven in bart te blazen ....
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
NL en Natasia spannen zich steeds meer tegen Bart, het valt mij op dat ze hem steeds aanvallen op een mannier dat het lijkt alsof ze hem willen helpen. En van Natasia geloof ik dat wel maar van NL zijn kant niet. Ik denk dat NL stiekum hoopt dat Bart het opgeeft en weggaat.
populariteit heeft geen invloedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef marky het volgende:
BBNN weten er totaal geen raad mee volgens mij. Ze hebben totaal geen idee hoe de andere groep in elkaar zit en ze hebben geen idee hoe populariteit buiten het huis werkt.
dat is niet per definitie zo, lekker kort door de bocht weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
populariteit heeft geen invloed![]()
Nou daar ben ik het niet mee eens. kijk hoe het huis is omgeslagen na de kaartenactie en de laatste poll.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
populariteit heeft geen invloed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |