ff terugzoeken in de cossenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef F04 het volgende:
Heeft er iemand een filmpje van vrijdag avond?
Waarom post jij TVP's als je toch niet terugleest. Zoek lekker zelf op in één van je TVP topicsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef F04 het volgende:
Heeft er iemand een filmpje van vrijdag avond?
Hij zegt dat Bart Huub klein heeft gekregenquote:ruby - zaterdag 27 januari 2007 @ 19:57
Zegt Brian nou dat NL Bart klein heeft gekregen?
daar hebben we onze Bart fan weer, volgens mij heeft hUub Bart al vaak genoeg de mond gesnoerd dus ......quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef Suikeroom het volgende:
whwha wat wou Huub tegen Bart beginnen? mafkees![]()
![]()
Het is HEEEEL jammer dat ik geen foto van Leslie en van die ouders van hem heb!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:51 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij zei Sylvia het hoor
haha thx voor het terugzoeken, dussssssssss nu het antwoord graagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
Dank., ik leer weer veel vanavond
Wat heb je geleerd ?? en van wie ??
m door de spiegel slaan, met zn pik ofzo ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
noem 2 voorbeelden.. maar hij had het over slaan en kijk hoe die eruit ziet met zn 1 meter 50 en 60 kiloquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef petraa het volgende:
[..]
daar hebben we onze Bart fan weer, volgens mij heeft hUub Bart al vaak genoeg de mond gesnoerd dus ......
helemaal waar, maar huub vliegt meteen in de vlekken, zeker als ie iets gedronken heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef petraa het volgende:
[..]
daar hebben we onze Bart fan weer, volgens mij heeft hUub Bart al vaak genoeg de mond gesnoerd dus ......
Hoe lang ben jij ? en hoeveel weeg je ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
noem 2 voorbeelden.. maar hij had het over slaan en kijk hoe die eruit ziet met zn 1 meter 50 en 60 kilovond 'm gewoon lachwekkend
![]()
Beteuteren. Huub kan Impotente paardebloem boer Bart Driessen beteuteren. En dat is meer dan genoeg! Voor kleinzieligheid BoerBart. ( kan de spiegeloog weer eens langskomen om het boertje te overtuigen dat hij nog best wel een ieniemienieklein kansje maakt op niet helemaal alles verliezen?)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
wat heb ik er mee te maken? kijk naar Bart en zet Huub ernaast.. nogmaals wtf wou hij gaan beginnenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij ? en hoeveel weeg je ?
Ik ben niet pro-Bart maar weet idd zeker dat Bart Huub met één hand volledig bewusteloos zou kunnen rammenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat heb ik er mee te maken? kijk naar Bart en zet Huub ernaast.. nogmaals wtf wou hij gaan beginnen![]()
neeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
Petraa mag ik nog even bedenk tijd ?
Boe boer bart zeggen. Dan schrikt hij weer! ( zoveel lafheid in 1 lomp impotent lijf, te erg gewoon!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat heb ik er mee te maken? kijk naar Bart en zet Huub ernaast.. nogmaals wtf wou hij gaan beginnen![]()
ik vind jou lachwekkend, maar goed ik laat het hierbij jij kijkt met bart ogen naar DGK moet je ook vooral blijven doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
noem 2 voorbeelden.. maar hij had het over slaan en kijk hoe die eruit ziet met zn 1 meter 50 en 60 kilovond 'm gewoon lachwekkend
![]()
Dat weet je niet he.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Bart maar weet idd zeker dat Bart Huub met één hand volledig bewusteloos zou kunnen rammen
ff eten en X factor kijkenquote:
Das waar, maar als ik Bart zo zie trappen en rammen tijdens de bokstraining met Carlos zou ik daar niet al te zeker van zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat weet je niet he.
Misschien beschikt Huub wel over Taekwondo moves waar Bartje een puntje aan kan zuigen.
keej ik ga ook ff X factor kijken en daarna wacht ik op antwoordquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat weet je niet he.
Misschien beschikt Huub wel over Taekwondo moves waar Bartje een puntje aan kan zuigen.
1 welgemikte trap in z'n zak en dan aan de grond houden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, heb je huub wel eens zien sporten ?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, heb je huub wel eens zien sporten ?
dan wil Boerbart gaan beuken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Bart hoopt dat Huub vanavond los gaat op z'n moeder. Wat moet ik daar nou weer van denken?
kost bart weer 150 cpquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Bart hoopt dat Huub vanavond los gaat op z'n moeder. Wat moet ik daar nou weer van denken?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Fikkert het volgende:
[..]
kost bart weer 150 cp, of komt ze gratis ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Fikkert het volgende:
[..]
kost bart weer 150 cp, of komt ze gratis ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |