Ik ben niet pro-Bart maar weet idd zeker dat Bart Huub met één hand volledig bewusteloos zou kunnen rammenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat heb ik er mee te maken? kijk naar Bart en zet Huub ernaast.. nogmaals wtf wou hij gaan beginnen![]()
neeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
Petraa mag ik nog even bedenk tijd ?
Boe boer bart zeggen. Dan schrikt hij weer! ( zoveel lafheid in 1 lomp impotent lijf, te erg gewoon!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat heb ik er mee te maken? kijk naar Bart en zet Huub ernaast.. nogmaals wtf wou hij gaan beginnen![]()
ik vind jou lachwekkend, maar goed ik laat het hierbij jij kijkt met bart ogen naar DGK moet je ook vooral blijven doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
noem 2 voorbeelden.. maar hij had het over slaan en kijk hoe die eruit ziet met zn 1 meter 50 en 60 kilovond 'm gewoon lachwekkend
![]()
Dat weet je niet he.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Bart maar weet idd zeker dat Bart Huub met één hand volledig bewusteloos zou kunnen rammen
ff eten en X factor kijkenquote:
Das waar, maar als ik Bart zo zie trappen en rammen tijdens de bokstraining met Carlos zou ik daar niet al te zeker van zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat weet je niet he.
Misschien beschikt Huub wel over Taekwondo moves waar Bartje een puntje aan kan zuigen.
keej ik ga ook ff X factor kijken en daarna wacht ik op antwoordquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat weet je niet he.
Misschien beschikt Huub wel over Taekwondo moves waar Bartje een puntje aan kan zuigen.
1 welgemikte trap in z'n zak en dan aan de grond houden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, heb je huub wel eens zien sporten ?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, heb je huub wel eens zien sporten ?
dan wil Boerbart gaan beuken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Bart hoopt dat Huub vanavond los gaat op z'n moeder. Wat moet ik daar nou weer van denken?
kost bart weer 150 cpquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Bart hoopt dat Huub vanavond los gaat op z'n moeder. Wat moet ik daar nou weer van denken?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Fikkert het volgende:
[..]
kost bart weer 150 cp, of komt ze gratis ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Fikkert het volgende:
[..]
kost bart weer 150 cp, of komt ze gratis ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |