Goede tip! Thx!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
gaat bij mij ook nooit lekker in een browser (os x , safari & firefox). ik open de streams (die ik gebookmarkt heb) in win mediaplayer. nadeel is dus wel dat je nooit ziet wat er op de andere streams gebeurt...
weet ik zo net nog niet. die kan zo weer in brian's kamp zitten als ze op 'm blijft geilen en hij erin meegaat (als ze hem aan een lijntje heeft)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:39 schreef happyme28 het volgende:
Toch denk ik dat dit inderdaad meer uit geilheid en dronkenschap van Nena is en niet zou betekenen dat ze Huub, Ilona en Sylvia bij een stemming zou gaan afvallen ofzo.
hoe maak je een playlist met windows mediaplayer voor os x?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:38 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik heb ze in een playlist in media player. kun je mooi er door heen zappen met next/prev
Denk dat het wel mee zal vallenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb een voorgevoel...deze avond gaat niet leuk eindigen...
Dat gevoel heb ik ook. Ik heb het dus uitgezet en ga wat anders doen. Ik lees de schade morgen wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:43 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb een voorgevoel...deze avond gaat niet leuk eindigen...
weet ik niet, maar onder windows kun je gewoon klikken op "afspeellijst maken".quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
hoe maak je een playlist met windows mediaplayer voor os x?
Ken dat drankje niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
Wat deed Nena nou? Sambuca drinken met een rietje?
Jep, alleen stak Huub het rietje in de fikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
Wat deed Nena nou? Sambuca drinken met een rietje?
welnee..ze geniet gewoon lekker vande aandacht. leuk tochquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:44 schreef Katewalker het volgende:
Nena speelt Brian en Huub tegen elkaar uit...die is bezig met een vuil spelletje..
ja, of nena is bewust een vuil spelletje aan het spelen, of ze is zo geil/aangeschoten dat ze aan iedereen zit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:44 schreef Katewalker het volgende:
Nena speelt Brian en Huub tegen elkaar uit...die is bezig met een vuil spelletje..
Ik hoop het, echtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:46 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
welnee..ze geniet gewoon lekker vande aandacht. leuk toch
maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:45 schreef demins het volgende:
@ snkr-xxx
Mag ik de url's die je gebruikt in Mediaplayer?
ohw is dat dansenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:46 schreef farceman het volgende:
Hhaah die .NL staat de dansen met sjaal om!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:47 schreef farceman het volgende:
wat zei Huub nu tegen Nena?
ja zo ziet ie er idd een beetje *** uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:46 schreef farceman het volgende:
Hhaah die .NL staat de dansen met sjaal om!
dat ze niet met 'm moest spelen, want dan kan hij zich niet inhouden en wil hij echt met haar naar bed (zeker als hij aangeschoten is).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:47 schreef farceman het volgende:
wat zei Huub nu tegen Nena?
Waarom dan? Wie zou dat erg vinden dan? (heb de streams uit staan)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:50 schreef farceman het volgende:
Brian zit foto's te maken die hij later tegen ze kan gebruiken
en dat hij haar heel mooi vindt en dat ze op nr.2 staat voor hem na Sylviaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:49 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
dat ze niet met 'm moest spelen, want dan kan hij zich niet inhouden en wil hij echt met haar naar bed (zeker als hij aangeschoten is).
Nou, dan kan hij dus gelijk vertrekken zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
Whaaaaa Huub doet zijn geluid uit...ojee...
Jij weet het ook..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:54 schreef farceman het volgende:
Huub zit nu tegen Natasia te vertellen dat ie heeft gehoord adt ze een hoer is gweeest, hij deed hun zenders ff uit
Bart kwam al naar beneden er zal iemand wel gebeld hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, dan kan hij dus gelijk vertrekken zo.
Ik word misselijk van Brian .quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Ik word misselijk van Brian z'n danspasjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |