Kunnen ze daar beter over drank?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Huub zei dat ie minder drinkt in ded kooi dan daar buiten...zal wel loslopen....komt uut twente he
Nee, natuurlijk niet, tsjesus wat een vraag hee, pffffffquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:10 schreef Katewalker het volgende:
Waarom krijgen ze niet een keer echt leuke muziek..ipv pokkeherrie...
Ik heb alles net gelezen en dat was niet goed voor mijn humeur...blleeehhh wat een gezeik weer..en waarom moeten ze zoveel zuipen..kunnen ze geen plezier maken zonder liters vodka...en waarom zit Silvia bij Brian...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is het waar (net gelezen) dat nattenell zijn vrouw heeft verlaten voor een relatie met een vent?
nee ze gaan toch een spel doen ofzoiets?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:16 schreef bunnyma het volgende:
Nena wil Brian er ook beneden bij hebben om hem jaloers te maken met Huub.
Zij is duidelijk nog niet klaar met Loverboy.
LINK!?!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is het waar (net gelezen) dat nattenell zijn vrouw heeft verlaten voor een relatie met een vent?
Zei ze dat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:16 schreef bunnyma het volgende:
Drankspelletje zeker?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:17 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nee ze gaan toch een spel doen ofzoiets?
Nee, natuurlijk niet.quote:
wat heb ie toch met tukkersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Huub zei dat ie minder drinkt in ded kooi dan daar buiten...zal wel loslopen....komt uut twente he
Mee eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik zie haar wel weer in zijn zoete woordjes trappen. Hoop toch dat ze door heeft waar hij mee bezig is, maar vermoed het toch niet helaas.
ja ok ziet er saai uit..maar dat feestje is ook saai..dat doen ze ook ongeveer elke dagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
En Bart zit nog steeds heel rustig buiten (wachtende tot ie naar bed kan gaan)
Let me check....quote:
Correct.....zat ook al te kijken. Nena moet duidelijk niets van Huub hebben. Dit is echt alleen voor Brian.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:16 schreef bunnyma het volgende:
?? er zijn 2 mensen voor nodig...en je ziet toch van 1 km afstand dat er aantrekkingskracht isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
onbegrijpelijk die Nena, weer terug naar Brian.... ik snap nu echt nks meer van vrouwen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nena's nieuwste wapen in de strijd tegen Brian...
[afbeelding]
een kuisheidsgorde.
Nou ik vind het wel lekker, ff rust zegmaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:30 schreef Katewalker het volgende:
2 streams op bart..hoezo is dat interessant ??
gaat bij mij ook nooit lekker in een browser (os x , safari & firefox). ik open de streams (die ik gebookmarkt heb) in win mediaplayer. nadeel is dus wel dat je nooit ziet wat er op de andere streams gebeurt...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:31 schreef demins het volgende:
Mag ik even off-topic?
Ik werk vanavond achter een Mac PPC onder OS X met Safari of Firefox. Is me tot nu toe alleen gelukt om op hanff stream 3 te zien en horen...
Mag ik wat url's om wat anders te proberen? Liefst waarvan bekend is dat ze met Mac soepel lopen.
OF TIPS & TRICKS ?
Nena is niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:30 schreef bunnyma het volgende:
Hoe stom kan ze zijn.![]()
Na alles wat hij gezegd en gedaan heeft.
Ik zou willen dat het ook van Nena een spelletje zou zijn om later alles tegen haar groepje te vertellen.
Maar helaas, dat zal wel niet zo zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |