dat houdt in dat er een ander paard gaat komenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:35 schreef itsme het volgende:
Heeft Bart het nu over de paarden? Te weinig gemest.
Dat is klote zegt hij.
Houd dat in dat lesley niet meer hoeft te komen?
aargh jammerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dat houdt in dat er een ander paard gaat komen![]()
Jep, straks kiest ze nog voor het BBNN kampquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:42 schreef uitgeslapen het volgende:
Sylvia is weer lekker goed bezig, Huub een beetje zwart makeen..gewiekst, echt een contraspy
Vind het eigenlijk niet zo leuk spel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:42 schreef uitgeslapen het volgende:
Sylvia is weer lekker goed bezig, Huub een beetje zwart makeen..gewiekst, echt een contraspy
Nouja, slijmen... Hij staat zichzelf op te hemelen en Huub af te branden bij Nena.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:46 schreef Sug4r het volgende:
Brian staat weer te slijmen bij Nena
Dat is toch juist de essentie, vertrouwen winnen mensen tegen elkaar uitspelen etc. om uiteindelijk de prijs te winnen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet zo leuk spel.
ik ook niet ik heb er een raar gevoel bijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet zo leuk spel.
Ja,want die andere 4 doen dat toch ook niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik ook niet ik heb er een raar gevoel bij
Het hoort toch gewoon bij het plan om bij de andere vier te doen denken dat sylvia slecht in de groep ligt omdat ze verliefd op Huub is..Zo krijgt ze wat aansluiting bij bart c.s., keep your enemies closequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja,want die andere 4 doen dat toch ook niet.
Die helpen elkaar wel met de aanvallen enzo.
Ik zal het spel wel niet snappen.
??welke danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:57 schreef itsme het volgende:
Op de ene cam zijkt Brian over Huub, op de andere Bart .
![]()
Goh ze zijn wel met hem bezig zeg.![]()
en ondertussen staat hij lol te maken met Nenaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:57 schreef itsme het volgende:
Op de ene cam zijkt Brian over Huub, op de andere Bart .
![]()
Goh ze zijn wel met hem bezig zeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |