abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 januari 2007 @ 10:04:33 #1
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_45719972
Wat bezielt vrouwen om te blijven bij mooiboys, terwijl zij door hun worden geslagen en bedrogen?

Het gaat me natuurlijk niks aan. Maar ik heb het me hele leven al vele malen zien gebeuren.
En ik moet zeggen dat die jongens het wel voor me kaar hebben. Waarom zeg je?

Me hele leven heb ik enkelt 'sterke vrouwen' gekend.
Vrouwen die om het minste geringste al op mij afgaven.
De sterke bitch, je weet. Enkelt omdat ik niet knap ben en ze denken dat ze mij
alles kunnen maken.
Mij gewoonweg kunnen negeren. Tja, ik stel immers niks voor. En ben niet van
belang voor ze. Ze moeten immers niks van mij.

Maar zo'n jongen dat knap is, stoer en z,n hele leven het al goed heeft.
(hij krijgt z,n hele leven al genoeg aandacht en meisjes en sex etc.
Zelfs een mooie baan als salesmanager vanwege zijn mooie koppie)
Komt met vrouwonvriendelijke praktijken (want zo noemen vrouwen dat toch zelf?) weg.

Boven mij woont zo'n jongen. Als ik es kon aantonen, al die keren dat ik die twee
heb horen ruzien (hij en zijn vriendin), vechten, worstelen,
stampend, schreeuwend, van de ene kant naar de andere kant van de woonkamer.
Tot zij hulend de voordeur achter zich dichklapt zachtjes 'klootzak' zegt.
Wat bezielen zulke meisjes dan? Om bij zo'n jongen te blijven?
Geeft zij zichzelf de schuld van de ruzies? Wilt zij kostte wat kost iets vasthouden wat moeilijk is?

Ik weet heel zeker dat die jongen willens en wetens vreemd gaat.
Ik heb ooit es op een ochtend een ander meisje de trap af zien lopen.
Daarvoor waren ze druk bezig met het verwisselen van de bedsprei.
Zijn slaapkamer zit nl. pal boven dat van mij.

Als ze ruzie maken gaat het hier ook om (voor zover ik het goed kan verstaan dan)
Zij is als de dood dattie vreemd gaat. En 'verveelt' hem er dan ook zo erg mee dat
hij er erg kwaad om wordt.
En dan zegt hij dat zij 'een kankermongool' is (ja heel hard). Dat zij hulp nodig heeft.
Dat ze een geestesziekte heeft. 'Paranoia' is. Jaloers is. Dat hij enkelt van haar
houdt en dattie niet vreemd gaat.

Maar ik weet iig. van 1x heel zeker dattie vreemd is gegaan. In bed van zijn eigen vriendin notabene.

Hoe doen zulke jongens dat?
Ik heb zelf nog nooit een vriendin gehad, geen intimiteit noch liefde. Nooit een relatie en woon al ruim
8 jaar op mezelf.
Die jongen heeft alles. Krijgt alles. Hij weet zijn hele leven ook al wel dattie met
veel streken weg kan komen. Tja als alle vrouwen en mensen enkelt positief tegen je zijn je hele leven.
Zul je het leven wel door een roze bril gaan zien, of niet?
Dat doet je ego en zelfvertrouwen veel goed.

Wat dit betreft vind ik dat vrouwen over het algemeen meehelpen bij het kweken van
zulke gasten.
Hij plant zich dan ook voort. Ik niet.
En probeer mij dan iets wijs te maken over positief denken. En dat meisjes alleen lieve
jongens willen.

Dat meisje heeft dus een sterk vermoeden he. Noem het vrouwelijke inzicht of intuitie.
Al ruim 6 jaar lang. Zolang ze al samenwonen boven mij.
En ze heeft gelijk wat betreft haar vriend. Ik heb het haar alleen nooit verteld van wat ik weet.
Doe ik ook niet, Gaat me niets aan. En ik vind het na 5 jaar de domme koe spelen van haar kant,
eigenlijk wel leuk als ze erge verdriet en pijn heeft.
Ze zijn altijd weer bij mekaar.
Velen noemen het echte liefde. Ik noem het waanzin.

Waarom doen vrouwen zo kortaf en bitchy tegen mensen zoals mij,
maar doen ze zo ontzettend dom als een koe voor zo'n jongen?
Zo;n jongen die ze in het openbaar notabene afschilderen als Fout.?
Dit is toch niet eerlijk? En waarom woon ik onder dat soort mensen?
Moet ik maar gaan verhuizen hoor ik jullie weer zeggen?

Ik heb geen zelfvertrouwen maar laat me niet op zo'n manier wegwerken.
Zoek ik bevestiging van hoe IK de wereld en mensen om mij heen zie?
(voor degenen die mij al wat langer kennen op fok)
Zie ik iets wat niet waar is? Wat ik zie is toch waar, Ik ben toch niet gek?

Oja,hehe. Ik heb al een stempel schizofrenie van onze allerst wetenschappelijk en hoog
opgeleide psychologen en psychs die meds uitschrijven en in de verzorging zitten.

Ze maken overigens geen ruzie meer. De hele week al niet. Vorige week ook niet.
Vrij uitzonderlijk. Maar het komt wel weer. Dit gaat al ruim 6 jaar zolang dat ze er wonen.
Maar als ik eraan denk wordt ik best wel pissig.

Vrouwen, vrouwen, vrouwen.
Ik trek dit niet meer.
Ik heb ik toch geen kracht meer voor?

Zeker ook omdat ik zelf nog nooit ook maar iets van een relaltie of intimiteit (waar ik zo naar hunker)
heb gehad. Helemaal niks.
Maar ik hoor de fok-stemmen al zeggen dat ik niks kan missen op gebied van liefde en seks.
omdat ik niet weethoe het is. Immers ik heb het nooit gehad
Ik ben ook bang voor vrouwen en haat ze ook. Klassieke vrouwenhater ben ik denk ik.
Kun je het mij kwalijk nemen? Als je in mijn schoenen stond?
Als je al zolang als mijn mentaal bent afgebeukt. Tot vermoeidheid toe?

Ik wilde enkelt van me afschrijven.
Jullie zin de ebnigen die ik nog "een beetje" ken.

Vrouwen. Waarom?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_45719991
Ik denk dat jij een probleem hebt met het feit dat hij wel een druk relationeel leven heeft... en dat moet je niet doen... waarom zo'n jongen meisies blijft houden? denk dat hij een spannend persoon is en daar vallen veel vrouwen op... en waarom vrouwen blijven als ze continue ruzie hebben? vaak omdat ze niet weten wat ze anders zouden moeten..

maar vrouwen begrijpen is het zelfde alsdat vrouwen mannen begrijpen... onmogelijk... juist omdat er zoveel verschillende soorten mannen en vrouwen zijn
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_45720029
Veel vrouwen houden eigenlijk gewoon van drama.
pi_45720104
Mensen blijven in een relatie die slecht voor ze is omdat ze niet weten wat ze anders zonder elkaar moeten, en als hij/zij niet slaat heeft hij/zij spijt en is ie echt wel lief. Sommige mensen zijn niet afhankelijk en die kan het niet schelen, die hebben liever dure auto's, bling bling en een van de buitenkant geslaagd leven dan dat ze kiezen voor een knusse relatie met misschien minder voordelen.
Je weet niet wat zo'n gast die vrouwen allemaal verteld 'als je weggaat vermoord ik je familie' enzovoort. Ik kan niet invullen waarom zo iemand bij zo'n jongen blijft, maar psychische druk is vaak een belangrijke reden.
Waarom die vrouwen aan jou voorbij gaan? Die vrouwen zoeken een macho, een 'sterke man' niet een lieve of zorgzame man. Wees blij Je vind vast de goeie nog wel
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_45720189
Is dit het idee dat vrouwen op foute mannen vallen?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_45720234
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:25 schreef teknomist het volgende:
Lijkt er wel heeel erg veel op.. kweet de leeftijden niet maar je zou het bijna aannemen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 27 januari 2007 @ 10:31:02 #7
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_45720256
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:25 schreef teknomist het volgende:
Mijn in ziens ook .Foute mannen zijn Spannender dan een hardwerkende man uitt een vinex locatie met alle respecht.
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
pi_45720324
Niet alle vrouwen hebben een relatie met een 'mooiboy' de meeste (zelfverzekerde) vrouwen vallen daar ook niet op

En alsof mannen niet massaal gaan voor mooie vrouwen zonder op het karakter te letten Zoveel verschillen mannen en vrouwen niet, ze willen beide een partner met een mooi uiterlijk (maar dat hoeft dus geen mooiboy/girl te zijn )

[ Bericht 11% gewijzigd door cikolata op 28-01-2007 19:21:01 ]
  zaterdag 27 januari 2007 @ 10:42:07 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_45720403
Ook in een relatie met een "mindermooiboy" of een "lelijkboy" komen wel ruzies voor hoor. Maar ook van die jongens kan een vrouw gewoon houden. Het draait echt niet allemaal om de looks.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 27 januari 2007 @ 10:45:05 #10
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_45720448
Ik denk dat de meest onzekere vrouwen voor een "mooi"boy vallen. Een zekere vrouw laat zo'n gozer gelijk na de eerste ruzie vallen. En na de eerste scheldpartij is een zekere vrouw toch echt weg.
Onzekere mensen zoeken altijd hele sterke personen op. En wat de TS zegt over dat het sterke vrouwen zijn, dat kan ook een masker zijn.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:19:46 #11
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_45725167
Oeioeioei. Diepliggende frustraties. Afgunst. Ongebreidelde vrouwenhaat.

Wie weet haal je nog een keer het nieuws.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_45725226
Ik begrijp mezelf een groot deel van de tijd niet eens. Dus ik verwacht van mannen ook niet dat ze mij begrijpen.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:29:15 #14
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45725277
Tsja, die vrouwen heb je idd. Ik denk dat ze het wel kunnen (het weg gaan) maar ze willen het om een of andere idiote reden niet.
Bij mijn ex woonde ook zon vrouw in de buurt, die werd iederre dag afgeslagen maar wilde geen aangifte doen... Die zoon van hun is toen weggelopen en een paar dagen ondergedoken gezeten bij mijn ex. Hij is pas terug geweest om zijn spullen te halen en zijn ma te knuffelen en om proberen te praten maar uiteindelijk werd zijn stiefvader afgeslagen door die wifebeating echte pa van hem.

Tsja, nu hebben ze dus aangifte gedaan dat hij die stiefpa geslagen heeft en in de tijd dat hij op het bureau zit willen ze dus zijn spullen gaan halen, zij zien geen andere manier meer..
Maar die vrouw? die blijft lekker want wie moet manlief verzorgen als ie trug uit de bak komt?
Thinking about thinking of you.
pi_45726966
Vrouwen vallen niet op foute mannen, vrouwen vallen op sterke mannen. En veel foute mannen zijn sterk. Er zijn ook eerlijke loyale mannen met zelfvertrouwen. Word sterker en je zult meer vrouwen aantrekken.
pi_45727260
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 15:45 schreef Disorder het volgende:
Vrouwen vallen niet op foute mannen, vrouwen vallen op sterke mannen. En veel foute mannen zijn sterk. Er zijn ook eerlijke loyale mannen met zelfvertrouwen. Word sterker en je zult meer vrouwen aantrekken.
Dit dus.

En de reden dat ze op je af geven is dan ook niet dat je lelijk zou zijn, maar dat je zonder zelfvertrouwen bent en niet genoeg van je afbijt (en wellicht dat zij jouw woede tegen vrouwen ook herkennen, dat versterkt alleen maar het beeld dat je afgeeft van iemand die sociaal niet sterk is ).

Ik snap trouwens niet dat je dit soort topics blijft openen. Alles is hier nu al tien keer over gezegd. Ga zelf eens wat meer dingen uitproberen ipv alleen maar dezelfde bittere ervaringen als argumenten te gebruiken op Fok. Volgens mij werkt jou houding erg als een self-fulfilling prophecy. In jouw ogen zijn vrouwen slecht, daarom benader ze je op een manier die alleen negatieve reacties oproept.

Enne: niet alle mannen die een vriendin kunnen krijgen zijn klootzakken hoor

[ Bericht 10% gewijzigd door jaoka op 27-01-2007 16:06:37 ]
pi_45728567
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 15:45 schreef Disorder het volgende:
Klopt helemaal dit
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:18:16 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45732747
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:52 schreef Moja het volgende:

[..]

Klopt helemaal dit
ja, 't klopt absoluut.
Maar ik denk niet dat TS hier veel aan heeft, die is dit station allang geleden gepasseerd.
TS, zoals ook in je andere topics al meerdere malen gezegd is... GA HULP ZOEKEN.

en verder... I'm not touching this one with a 50 ft pole.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:39:45 #19
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_45733445
Tja ik begrijp het ook niet. Ik val op hele lieve mannen.
pi_45733467
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:36 schreef cikolata het volgende:
Niet alle vrouwen hebben een relatie met een 'mooiboy' de meeste (zelfverzekerde) vrouwen vallen daar ook niet op
Idd . Mijn vriendin is enorm vlot, lekker zelfverzekerd en heerlijk uiterlijk. Ik ben zelf niet stoer ofzo, maar gewoon relax, doe leuke dingen geniet overal van etc . Als ze dan eens tijdens uitgaan aandacht van zo'n "stoer" figuur krijgt (petje, oorringetje oid je weet ) wimpelt ze hem altijd heerlijk mooi af! In tegenstelling van een vriendin van haar die uit onzekerheid over d'r uiterlijk de ene foute kerel na de andere neukt.. en telkens weer bij mijn vriendin aankloppen als ze weer eens problemen heeft met zo'n kerel.

Er zijn genoeg leuke dames .
pi_45733504
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Tja ik begrijp het ook niet. Ik val op hele lieve mannen.
Ik val op lieve/schattige vrouwen!! krijg nu al een blij gevoel als ik aan het gezicht van mn vriendin denk als ze ergens mee zit, zo schitterend!
pi_45733937
Vrouwen zijn te begrijpen.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:57:09 #23
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_45736466
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Ik val op lieve/schattige vrouwen!! krijg nu al een blij gevoel als ik aan het gezicht van mn vriendin denk als ze ergens mee zit, zo schitterend!
Ahhhhh .
  maandag 29 januari 2007 @ 00:27:27 #24
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_45778221
Het klinkt misschien heel erg 'Libelle', maar ik ben er van overtuigd dat je uit een relatie krijgt wat je er in stopt. Als jij niet genoeg om jezelf geeft, en niet genoeg respect voor jezelf hebt, zul je dat van anderen ook nooit ontvangen. Je zult krijgen waarvan je zelf vindt dat je er recht op hebt.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:00:26 #25
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_45811524
Marjo,
Dank je wel voor deze wijze woorden.. ik heb ze geprint.. en hang ze op..
Nee, dit bedoel ik niet sarcastisch, dit bedoel ik positief, ik vind dit een geweldig uitgangspunt!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:03:25 #26
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_45811637
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:00 schreef dolfina-chica het volgende:
Marjo,
Dank je wel voor deze wijze woorden.. ik heb ze geprint.. en hang ze op..
Nee, dit bedoel ik niet sarcastisch, dit bedoel ik positief, ik vind dit een geweldig uitgangspunt!
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  dinsdag 30 januari 2007 @ 01:04:43 #27
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_45813290
vrouwen zijn wezens die wij mannen nooit zullen begrijpen
maar willen wij dat eigenlijk wel?een vrouw begrijpen
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_45835269
popcorn topic !

geweldig om je te verbeelden hoe zalig het is als je een "sterke" man met een leuk kopie zijn wereld in ziet storten. Mentaal sterker? ha me reet

volgensmij klink ik duivels nu
pi_45835641
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:24 schreef nozem het volgende:
Oeioeioei. Diepliggende frustraties. Afgunst. Ongebreidelde vrouwenhaat.

Wie weet haal je nog een keer het nieuws.
Dat zie ik nog wel een keer gebeuren, ja.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_45835866
vrouwen hebben het gevoel minder macht te hebben bij de keuze van hun partner en houden misschien daarom langer vast aan zo'n loverboy
pi_45836454
Leg het nâh an mij of zijn er de laatste tijd heel veel van dit soort topics op het forum?

Heerst het ofzo?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:44:53 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45836518
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:43 schreef MUUS het volgende:
Leg het nâh an mij of zijn er de laatste tijd heel veel van dit soort topics op het forum?

Heerst het ofzo?
Ja, het ligt aan jou! En aan mij! En aan al die andere kuthoeren met ons.

Vrouwen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45836598
quote:

Heerst het ofzo?
TS is de grondlegger van deze topics hoor
pi_45836614
TS, ik zie je probleem!

Je moet je doelgroep verleggen naar vrouwen met een IQ hoger dan dat van een appelkruimeltaart.
pi_45836619
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, het ligt aan jou! En aan mij! En aan al die andere kuthoeren met ons.

Vrouwen .
Inderdaad, vrouwen. !
Oi!
pi_45836636
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nog zo'n wijf. .
Oi!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:50:27 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45836697
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:47 schreef Xennia het volgende:

Voor hem moet inderdaad een standbeeld worden opgericht. Maar dan zul je zien dat al die verwijfde kutduiven erop gaan schijten.
pi_45836818
quote:
En waarom woon ik onder dat soort mensen?
Moet ik maar gaan verhuizen hoor ik jullie weer zeggen?
Dat wilde ik helemaal niet zeggen. Het enige dat ik wil zeggen is Get a fucking life. Hoef je je buren ook niet meer zo nauwlettend in de gaten te houden en je te frustreren. En als je vrouwen zo haat, leg je dan neer bij een vrouwloos bestaan. Is vast veel vrolijker
pi_45836887
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:04 schreef a-child-in-chains het volgende:

Ik heb ik toch geen kracht meer voor?
Homo.
Oi!
pi_45836899
quote:

Heerst het ofzo?
Veel vrouwen die alvast over een leuk lentenestje nadenken (uiteraard met iemand die wel spannend is, in tegenstelling tot hun huidige vent). Ik zou de schuld aan de slappe winter geven .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_45837129
a-child-in-chains ik heb genoeg reacties/topics van je gezien de afgelopen tijd om te weten dat je instelling gewoon kut is!
doe daar wat aan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_45837182
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voor hem moet inderdaad een standbeeld worden opgericht. Maar dan zul je zien dat al die verwijfde kutduiven erop gaan schijten.
Jij gelooft ook in Karma?
pi_45837223
vrouwen begrijpen is vaak kansloos!!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:12:20 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45837492
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:04 schreef Xennia het volgende:
Jij gelooft ook in Karma?
Karma? Dat is zeker de naam van die trut die dat boontje-loontje gedoe heeft uitgevonden?

Maar even serieus.
Meer nog dan in karma geloof ik in de maakbaarheid van je eigen realiteit .
TS blijft echter liever aan de zijlijn heel hard en heel verongelijkt schreeuwen tegen alles en iedereen die wel zijn/haar leven leeft.

En dat vind ik heel jammer, voor TS.
pi_45837738
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Karma? Dat is zeker de naam van die trut die dat boontje-loontje gedoe heeft uitgevonden?

Maar even serieus.
Meer nog dan in karma geloof ik in de maakbaarheid van je eigen realiteit .
TS blijft echter liever aan de zijlijn heel hard en heel verongelijkt schreeuwen tegen alles en iedereen die wel zijn/haar leven leeft.

En dat vind ik heel jammer, voor TS.
Tsja, ik weet niet wat daar nog meer aan toe te voegen valt. Het is al in tig topics van TS gesignaleerd, maar kennelijk kan of wil hij zijn denkpatroon niet doorbreken
pi_45837848
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tsja, ik weet niet wat daar nog meer aan toe te voegen valt. Het is al in tig topics van TS gesignaleerd, maar kennelijk kan of wil hij zijn denkpatroon niet doorbreken
Denk je dat je helpt met je ohzo doordachte posts?
pi_45837952
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Denk je dat je helpt met je ohzo doordachte posts?
Je moest eens weten hoeveel doordachte posts ik al gewijd heb aan TS, maar hij blijft liever volharden in zelfmedelijden.
pi_45838364
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel doordachte posts ik al gewijd heb aan TS, maar hij blijft liever volharden in zelfmedelijden.
Ik heb de recente 20 paginas van je postgeschiedenis bekeken en gezocht naar topics gestart door a-child-in-chains, ik zie slechts 1 uitgebreide doordachte post. De rest is kortaf of is totaal niet helpend.
Anyways ik zal het wel niet juist hebben... feit is dat je bij dit soort zaken zoiezo altijd doordachte posts moet maken of gewoon NIET.
pi_45838533
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:32 schreef koffiegast het volgende:
Ik heb de recente 20 paginas van je postgeschiedenis bekeken en gezocht naar topics gestart door a-child-in-chains, ik zie slechts 1 uitgebreide doordachte post. De rest is kortaf of is totaal niet helpend.
Anyways ik zal het wel niet juist hebben... feit is dat je bij dit soort zaken zoiezo altijd doordachte posts moet maken of gewoon NIET.
Deze is inderdaad veel doordachter
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:14 schreef koffiegast het volgende:
popcorn topic !

geweldig om je te verbeelden hoe zalig het is als je een "sterke" man met een leuk kopie zijn wereld in ziet storten. Mentaal sterker? ha me reet

volgensmij klink ik duivels nu
pi_45838586
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Deze is inderdaad veel doordachter
[..]
scherpe post, maar ik zie hem net anders, ik post geen negatieviteit en heb in een ander topic net een laptekst geschreven richting a-child-in-chains Ik heb het geprobeerd... , zie laatste post.
daarbij was de post die je quote meer gericht naar de battle die ik hier verwacht tussen man en vrouw.

Uiteraard mijn mening over deze topic:
Wees blij dat die meiden maar als kuddedieren ze achtervolgen, zullen we zien hoe ze later alleenstaand zijn of half (on)gelukkig, gewoon niet opletten en maak het er beste van, in de zin van ook jou komt het nog wel over. Wees vooral blij dat jij niet zo'n kut achter je aan hebt, zo oliedom en blind wil je ze niet hebben neem ik aan.

[ Bericht 16% gewijzigd door koffiegast op 30-01-2007 21:52:50 ]
pi_45846834
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:55 schreef MUUS het volgende:

[..]

Homo.
Zegt degene die zo over vrouwen denkt:
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:47 schreef MUUS het volgende:

[..]

Inderdaad, vrouwen. !

En dat hele klootzakken verhaal is zo vermoeiend. Denk dat de meeste vrouwen liever een man hebben die zelfverzekerd is en soms wat arrogant, dan zogenaamde 'lieve" jongens die eigenlijk vrouwen haten en er op kotsen.

Dat de boel dan omgedraaid wordt en alles wat een vriendin kan krijgen klootzakken zouden zijn, is werkelijk anti-logica in al zijn glorie.
  woensdag 31 januari 2007 @ 04:08:36 #52
108862 a-child-in-chains
pi_45846867
Wat is er zo 'kewl' aan mannelijke arrogantie voor jullie meisjes en vrouwen?
En wat heet 'soms'?
No room for the unlucky.
pi_45848396
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 03:51 schreef jaoka het volgende:

[..]

Zegt degene die zo over vrouwen denkt:
[..]

Ik bén een vrouw, dropveter.
Oi!
pi_45849253
Child-in-chains ik bewonder je volharendheid in het posten van dit soort topics.

Tuurlijk hebt je deels geljik; ga stappen en je komt alleen in contact met vrouwen die vleeskeuren (uiterlijk en houding). Maar ja wat verwacht je, een goed gesprek in een tent waar je elkaar amper verstaat!?

Kortom verander je tactiek! Begin eens met vissen in de goede vijver, want zoals ik het lees probeer jij (lieve goudvis) nu een 'vissin' aan de haak te slaan tussen de barracudas!

Buig je negatieve energie naar een bepaalde selectieve doelgroep eens om en probeer zowaar er eens wat van te maken. Zoek een hobby, ga op dansles, ga vrijwilligerswerk doen, you name it zolang er ook maar vrouwen aan mee participeren! ;-)
Je zult zien dat je dan direct andere gesprekken en contact met vrouwen gaat krijgen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:49:17 #55
108862 a-child-in-chains
pi_45854828
pffff.. ik ben moe. heel erg moe.
maar wel bedankt voor je reactie 'djaydoubleyou'

mooie mensen hoeven nooit te klagen. en ze hoeven zich ook nooit wat aante trekken van jaloerse
opmerkingen. Of om te kijken naar mensen die het minder hebben. Ik schreeuwen wat ik wil, waar doe ik het
eiglijk nog voor. Het zit me best wel dwars.

Ik heb ook eiglijk nog meer een hekel aan vrouwen om andere redenen dan dat ze mij wellicht niet verkiezen om mijn uiterlijk.
Ik haat ze gewoon. Ik kan ze wel de nek omdraaien die kutjes. zo verwend op deze wereld.
en toch ook weer zo beschermd. kan er niet tegen.

Hier kan een slotje op.
No room for the unlucky.
pi_45856058
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik bén een vrouw, dropveter.
Ben je dan pot met slechte ervaringen of zo, kauwgombal?
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
pffff.. ik ben moe. heel erg moe.
maar wel bedankt voor je reactie 'djaydoubleyou'

mooie mensen hoeven nooit te klagen. en ze hoeven zich ook nooit wat aante trekken van jaloerse
opmerkingen. Of om te kijken naar mensen die het minder hebben. Ik schreeuwen wat ik wil, waar doe ik het
eiglijk nog voor. Het zit me best wel dwars.
Dat je denkt dat 'mooie' mensen nooit hoeven te klagen of zich iets aan hoeven te trekken van jarloerse opmerkingen, doet me denken dat je een soort argumentatie zoekt om te mogen blijven hangen in je zelfmedelijden.

Dit ook weer:
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef a-child-in-chains het volgende:

Ik heb ook eiglijk nog meer een hekel aan vrouwen om andere redenen dan dat ze mij wellicht niet verkiezen om mijn uiterlijk.
Ik haat ze gewoon. Ik kan ze wel de nek omdraaien die kutjes. zo verwend op deze wereld.
en toch ook weer zo beschermd. kan er niet tegen.
"Alleen ik ben zielig".
Vrouwen (die jij ziet als krijgende meer medelijden en begrip vanwege hun 'zwakheid') zie jij daarom als een bedreiging. Zij krijgen de aandacht die jij zou moeten krijgen. Volgens mij komen we hiermee langzaam tot de kern van de reden waarom jij vrouwen haat.

Verder, dat je denkt dat iemand die zo over vrouwen denkt, meer 'recht' zouden hebben op de liefde van een vrouw dan andere mannen is natuurlijk van de zotten.

[ Bericht 40% gewijzigd door jaoka op 31-01-2007 14:37:46 ]
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:35:32 #57
108862 a-child-in-chains
pi_45856157
gna gna gna. dropveter.. kauwgombal..
ik kom niet meer bij
No room for the unlucky.
pi_45856420
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
gna gna gna. dropveter.. kauwgombal..
ik kom niet meer bij
Waarom deze reactie meteen en niet op wat er tegen jou gezegd wordt? Of ben je boos dat mensen tegen elkaar praten een regeltje of twee en daarin geen aandacht besteden aan jou?

Verder ben ik het eens met de posters die zeggen dat het het beste is om hulp te zoeken. Misschien krijg je dingen dan in een perspectief, waarin je minder zwaar aan alles tilt en ook minder op jezelf betrekt. Natuurlijk is iedereen het centrum van zijn/haar eigen wereld, maar anderen zijn gewoon niet zoveel bezig met jou als je daarom misschien denkt. Omdat zij ook hun eigen problemen en alles hebben. Zij denken dus vaak lang zo negatief niet over je als dat je misschien denkt.

Misschien kan je ook wat gaan doen dat niks met vrouwen te maken heeft, aansluiten bij een of andere sportclub of zo, waar geen vrouwen bij horen, of vrijwilligerswerk ergens met dieren als je daar van houdt (ik noem maar wat ), zodat je je wat minder focused op alles waar je je nu druk over maakt.
pi_45857740
Ik denk vooral dat TS wat aan z'n waardeloze zelfbeeld moet doen. Heb je meer aan dan de buurjongen neer te zetten als Adolf 2, of het nou een eikel is of niet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45858602

Misschien is dit wat voor je?
pi_45870540
Vrouwen vallen op dominante mannen, en dus niet op losers met een negatief zelfbeeld... vrouwen die anders beweren zijn wat mij betreft precies hetzelfde als gasten die zeggen dat ze niet naar uiterlijk kijken maar naar persoonlijkheid

Ipv de schuld bij anderen te leggen (vrouwen, andere kerels) gewoon 's naar jezelf kijken. Triest, al die kerels die maar zeiken over vrouwen en andere mannen en niet begrijpen dat je een probleem, zoals altijd, in eerste instantie bij jezelf moet zoeken.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_45870956
Mja, dit gaat nergens naartoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')