abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 januari 2007 @ 19:34:06 #51
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45767182
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef Silvieja het volgende:
Je wilde niet dood. Je wilt aandacht. One way or another..
Nee, ik denk dat TS wel degelijk met zelfmoord in zin koppie zat.
En dit is ws. wattie ook bedoelt met: "het wordt afgedaan als aandachtstrekkerij óf zwakte."
Je gaat er dus vanuit dat het 1 van beide is. En gaat eraan voorbij dat TS weleens 'daadwerkelijk' het leven wlde beeindigen.

Dat is toch best wel triest om te horen, terwijl je het wel meende (zelfmoord).
If I had a Hammer...
  zondag 28 januari 2007 @ 23:51:39 #52
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_45777285
Er zijn, zoals ik het zie twee opties:
A) Er zijn wel mensen die om je geven maar je ziet het niet.
B) Er zijn inderdaad geen mensen die om je geven.

A) In dat geval weet ik zeker dat je het voor een groot deel zelf kunt bepalen of je je daar voor openstelt. Zwelgen in zelfmedelij is egoïstisch en overrated.
B) In dit geval bepaal je zelf of je beter af bent als je er niet meer bent. Je hoeft verder met niemand rekening te houden. Behalve met de schoonmakers misschien.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  zondag 28 januari 2007 @ 23:53:05 #53
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45777335
Edit: Doe normaal.

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2007 23:58:12 ]
Thinking about thinking of you.
  maandag 29 januari 2007 @ 00:54:55 #54
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_45778795
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef shifto het volgende:
Edit: Doe normaal.
True, true.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  maandag 29 januari 2007 @ 01:00:36 #55
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45778901
Sorry, was mss teveel ONZ
Thinking about thinking of you.
pi_45837515
Wat een kortzichtige opmerkingen weer maja Fok he
zelfmoord: "het wordt afgedaan als aandachtstrekkerij óf zwakte."
Ik vraag me serieus af hoeveel mensen daadwerkelijk dit zelf hebben bedacht ipv dan de gangbare "ik heb het gelezen en omg ik denk dat dit een vet coole opmerking is, laat ik hem ook proberen" weer te doen. Hoe idioot onbezonnen ben je dan? Denk je dat die mensen daar iets aan hebben? Denk je dat je dan erg stoer bent?

Naja mijn inzage:
Waarom zelfmoord geen optie is:
simpel, het is een ontsnapping van je problemen, iets wat als zwakheid wordt gezien door de meeste. Het is misschien wel zo dat sommige mensen ook ontsnappen van problemen en dat terugtrekken wordt genoemd, maar niet iedereen ziet het zo (zie begin deze post).

Al die opmerkingen:
"het is allemaal hoe je het er zelf van maakt"
Mooi makkelijk gezegd psycholoog.

Feit is dat als je eenmaal zo ver bent dat je al in de nesten zit, is dat je er moeilijk uitkomt en vanzelf bij alles de slechte kant gaat zien, zo ook andere over jou en vervolgens zie je dat weer als bevestiging.

Wat je er aan doet? sla een compleet andere richting in en probeer dingen zo vrolijk en mooi aan te pakken, lach bij gesprekken doe iets aparts. Ook al werkt het de eerste keren niet, gewoon net zolang doen tot het je wel lukt en iedereen kan heus wel lachen (al is het maar je mondhoeken die omhoog gaan of je ogen die vol blijheid stralen..). Als dat niet werkt dan staat 1 ding vast, je omgeving is knetter jij niet. Ook al zou je niet moedersmooiste zijn, je houding/enthousiasme/vrolijkheid maken de mensen vanzelf al een stuk vriendelijker/vrolijker tegenover je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')