Zegt degene die zo over vrouwen denkt:quote:
quote:
Ik bén een vrouw, dropveter.quote:Op woensdag 31 januari 2007 03:51 schreef jaoka het volgende:
[..]
Zegt degene die zo over vrouwen denkt:
[..]
![]()
Ben je dan pot met slechte ervaringen of zo, kauwgombal?quote:
Dat je denkt dat 'mooie' mensen nooit hoeven te klagen of zich iets aan hoeven te trekken van jarloerse opmerkingen, doet me denken dat je een soort argumentatie zoekt om te mogen blijven hangen in je zelfmedelijden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
pffff.. ik ben moe. heel erg moe.
maar wel bedankt voor je reactie 'djaydoubleyou'
mooie mensen hoeven nooit te klagen. en ze hoeven zich ook nooit wat aante trekken van jaloerse
opmerkingen. Of om te kijken naar mensen die het minder hebben. Ik schreeuwen wat ik wil, waar doe ik het
eiglijk nog voor. Het zit me best wel dwars.
"Alleen ik ben zielig".quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb ook eiglijk nog meer een hekel aan vrouwen om andere redenen dan dat ze mij wellicht niet verkiezen om mijn uiterlijk.
Ik haat ze gewoon. Ik kan ze wel de nek omdraaien die kutjes. zo verwend op deze wereld.
en toch ook weer zo beschermd. kan er niet tegen.
Waarom deze reactie meteen en niet op wat er tegen jou gezegd wordt? Of ben je boos dat mensen tegen elkaar praten een regeltje of twee en daarin geen aandacht besteden aan jou?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
gna gna gna. dropveter.. kauwgombal..
ik kom niet meer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |