abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45846834
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:55 schreef MUUS het volgende:

[..]

Homo.
Zegt degene die zo over vrouwen denkt:
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:47 schreef MUUS het volgende:

[..]

Inderdaad, vrouwen. !

En dat hele klootzakken verhaal is zo vermoeiend. Denk dat de meeste vrouwen liever een man hebben die zelfverzekerd is en soms wat arrogant, dan zogenaamde 'lieve" jongens die eigenlijk vrouwen haten en er op kotsen.

Dat de boel dan omgedraaid wordt en alles wat een vriendin kan krijgen klootzakken zouden zijn, is werkelijk anti-logica in al zijn glorie.
  woensdag 31 januari 2007 @ 04:08:36 #52
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_45846867
Wat is er zo 'kewl' aan mannelijke arrogantie voor jullie meisjes en vrouwen?
En wat heet 'soms'?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_45848396
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 03:51 schreef jaoka het volgende:

[..]

Zegt degene die zo over vrouwen denkt:
[..]

Ik bén een vrouw, dropveter.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_45849253
Child-in-chains ik bewonder je volharendheid in het posten van dit soort topics.

Tuurlijk hebt je deels geljik; ga stappen en je komt alleen in contact met vrouwen die vleeskeuren (uiterlijk en houding). Maar ja wat verwacht je, een goed gesprek in een tent waar je elkaar amper verstaat!?

Kortom verander je tactiek! Begin eens met vissen in de goede vijver, want zoals ik het lees probeer jij (lieve goudvis) nu een 'vissin' aan de haak te slaan tussen de barracudas!

Buig je negatieve energie naar een bepaalde selectieve doelgroep eens om en probeer zowaar er eens wat van te maken. Zoek een hobby, ga op dansles, ga vrijwilligerswerk doen, you name it zolang er ook maar vrouwen aan mee participeren! ;-)
Je zult zien dat je dan direct andere gesprekken en contact met vrouwen gaat krijgen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:49:17 #55
108862 a-child-in-chains
pi_45854828
pffff.. ik ben moe. heel erg moe.
maar wel bedankt voor je reactie 'djaydoubleyou'

mooie mensen hoeven nooit te klagen. en ze hoeven zich ook nooit wat aante trekken van jaloerse
opmerkingen. Of om te kijken naar mensen die het minder hebben. Ik schreeuwen wat ik wil, waar doe ik het
eiglijk nog voor. Het zit me best wel dwars.

Ik heb ook eiglijk nog meer een hekel aan vrouwen om andere redenen dan dat ze mij wellicht niet verkiezen om mijn uiterlijk.
Ik haat ze gewoon. Ik kan ze wel de nek omdraaien die kutjes. zo verwend op deze wereld.
en toch ook weer zo beschermd. kan er niet tegen.

Hier kan een slotje op.
No room for the unlucky.
pi_45856058
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik bén een vrouw, dropveter.
Ben je dan pot met slechte ervaringen of zo, kauwgombal?
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
pffff.. ik ben moe. heel erg moe.
maar wel bedankt voor je reactie 'djaydoubleyou'

mooie mensen hoeven nooit te klagen. en ze hoeven zich ook nooit wat aante trekken van jaloerse
opmerkingen. Of om te kijken naar mensen die het minder hebben. Ik schreeuwen wat ik wil, waar doe ik het
eiglijk nog voor. Het zit me best wel dwars.
Dat je denkt dat 'mooie' mensen nooit hoeven te klagen of zich iets aan hoeven te trekken van jarloerse opmerkingen, doet me denken dat je een soort argumentatie zoekt om te mogen blijven hangen in je zelfmedelijden.

Dit ook weer:
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef a-child-in-chains het volgende:

Ik heb ook eiglijk nog meer een hekel aan vrouwen om andere redenen dan dat ze mij wellicht niet verkiezen om mijn uiterlijk.
Ik haat ze gewoon. Ik kan ze wel de nek omdraaien die kutjes. zo verwend op deze wereld.
en toch ook weer zo beschermd. kan er niet tegen.
"Alleen ik ben zielig".
Vrouwen (die jij ziet als krijgende meer medelijden en begrip vanwege hun 'zwakheid') zie jij daarom als een bedreiging. Zij krijgen de aandacht die jij zou moeten krijgen. Volgens mij komen we hiermee langzaam tot de kern van de reden waarom jij vrouwen haat.

Verder, dat je denkt dat iemand die zo over vrouwen denkt, meer 'recht' zouden hebben op de liefde van een vrouw dan andere mannen is natuurlijk van de zotten.

[ Bericht 40% gewijzigd door jaoka op 31-01-2007 14:37:46 ]
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:35:32 #57
108862 a-child-in-chains
pi_45856157
gna gna gna. dropveter.. kauwgombal..
ik kom niet meer bij
No room for the unlucky.
pi_45856420
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
gna gna gna. dropveter.. kauwgombal..
ik kom niet meer bij
Waarom deze reactie meteen en niet op wat er tegen jou gezegd wordt? Of ben je boos dat mensen tegen elkaar praten een regeltje of twee en daarin geen aandacht besteden aan jou?

Verder ben ik het eens met de posters die zeggen dat het het beste is om hulp te zoeken. Misschien krijg je dingen dan in een perspectief, waarin je minder zwaar aan alles tilt en ook minder op jezelf betrekt. Natuurlijk is iedereen het centrum van zijn/haar eigen wereld, maar anderen zijn gewoon niet zoveel bezig met jou als je daarom misschien denkt. Omdat zij ook hun eigen problemen en alles hebben. Zij denken dus vaak lang zo negatief niet over je als dat je misschien denkt.

Misschien kan je ook wat gaan doen dat niks met vrouwen te maken heeft, aansluiten bij een of andere sportclub of zo, waar geen vrouwen bij horen, of vrijwilligerswerk ergens met dieren als je daar van houdt (ik noem maar wat ), zodat je je wat minder focused op alles waar je je nu druk over maakt.
pi_45857740
Ik denk vooral dat TS wat aan z'n waardeloze zelfbeeld moet doen. Heb je meer aan dan de buurjongen neer te zetten als Adolf 2, of het nou een eikel is of niet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45858602

Misschien is dit wat voor je?
pi_45870540
Vrouwen vallen op dominante mannen, en dus niet op losers met een negatief zelfbeeld... vrouwen die anders beweren zijn wat mij betreft precies hetzelfde als gasten die zeggen dat ze niet naar uiterlijk kijken maar naar persoonlijkheid

Ipv de schuld bij anderen te leggen (vrouwen, andere kerels) gewoon 's naar jezelf kijken. Triest, al die kerels die maar zeiken over vrouwen en andere mannen en niet begrijpen dat je een probleem, zoals altijd, in eerste instantie bij jezelf moet zoeken.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_45870956
Mja, dit gaat nergens naartoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')