(Bij voorbaat wil ik niemand kwetsen. Sorry. Ik uit even mijn frustraties)
Waarom zijn vrouwen toch zulke kuthoeren? Altijd overal omheen draaien, slecht liegen. ("weet niet" .. "misschien"). Een breuk lijkt ze vaak niet te deren. En ze trappen, ook al hebben zij het uitgemaakt, graag nog even na, ook al is het indirect. Ook al ben je als vrienden uit elkaar gegaan, zonder ruzie etc. Ze moeten even dat mes door je hart rammen. Even op je ziel trappen. Stukje bij beetje breken ze je af.
Waarom bedriegt schijn altijd? Het leukste, liefste, onschuldigste meisje heeft in werkelijkheid de halve stad in haar bed gehad.. kom je achter als ze op een ochtend haar mond voorbij praat. Fouten? Ze hebben het nooit gedaan, doen alsof hun neus bloed, nooit hun schuld. En zijn zomaar smoorverliefd op je, terwijl dat zomaar weer weg kan zijn, want mr.X heeft wel een lekker kontje en mr.Y is ook altijd een optie. Altijd babbelen met vriendinnen over jou. Je hele privéleven ligt op straat. GEVOELLOZE LIJERS! En ja, af en toe ff flink janken doen ze maar al te graag, maar je drukt een knop in en het is over. Geweldige actrices.. chapeau..
Het zijn allemaal op sexbeluste, liegende, manipulerende, gevoelloze, leugenachtige, hartbrekende sletten. Bestaan er nog NORMALE vrouwen?
![]()
ja, ok, dit is dus normaal
Ik ben niet geweldadig maar krijg toch van die neigingen af en toe.
![]()
Zo gaat het natuurlijk overal, maar ik PIK HET NIET MEEEER
(voel je niet aangesproken, dit lucht aardig op
![]()
hehe, ff een bakkie koffie.)