Met andere woorden: alle vrouwen dusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil de volgende TT-wijziging voorstellen: alle liegende, manipulerende, gevoelloze, leugenachtige, hartbrekende sletten zijn KUTHOEREN.
dan doe je dus iets foutquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef 1603 het volgende:
Ik snap er vaak helemaal niks meer van.. wat doe ik fout? "niks, je doet niks fout, je bent lief, maar (blablabla).." dat heb ik nu al meerdere keren gehoord
Neu hoor, ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Met andere woorden: alle vrouwen dus![]()
Zeker een kloon van child-in-chains?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:16 schreef 1603 het volgende:
(Bij voorbaat wil ik niemand kwetsen. Sorry. Ik uit even mijn frustraties)
<huilie-verhaal>
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zeker een kloon van child-in-chains?![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef Oosthoek het volgende:
Sukkel. Je moet vrouwen ook gewoon neuken, geen relatie mee beginnen. Daar zijn ze totaal ongeschikt voor. Je koopt toch ook geen auto omdat je behoefte hebt aan gezelligheid? Daar neem je een hond voor.
weet je dat het me op dit moment ff hoog zit. dan lucht dit wel even opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef Public_NME het volgende:
Hé, TS weet iets wat de halve wereld al weet!
Nee dat zijn 2 heul verschillende dingenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:50 schreef Copycat het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren, alle mannen kuthoerenlopers. Zoiets?
Neem een biertje en chill. Morgen gaat alles beter...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:37 schreef 1603 het volgende:
[..]
![]()
[..]
weet je dat het me op dit moment ff hoog zit. dan lucht dit wel even op![]()
![]()
"Je bent als een broer voor me."quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef 1603 het volgende:
Ik snap er vaak helemaal niks meer van.. wat doe ik fout? "niks, je doet niks fout, je bent lief, maar (blablabla).." dat heb ik nu al meerdere keren gehoord
En de koningin!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef DiaZePaM het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren, behalve onze moeders.
Alle mannen zijn HOMO dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:56 schreef jpg97 het volgende:
Nee dat zijn 2 heul verschillende dingen
En als je ze daarna vertelt dat het je niet uitmaakt omdat je alleen wilde neuken, ben je opeens de grote gore misbruiker.quote:
Ik weet niet wat in jouw familie gangbaar is, maar ik neuk niet met mijn broerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef Oosthoek het volgende:
En als je ze daarna vertelt dat het je niet uitmaakt omdat je alleen wilde neuken, ben je opeens de grote gore misbruiker.
quote:
Ik kan nog geen plant in leven houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:17 schreef HAHAHHA het volgende:
Vrouwen presteren uitstekend op gebied van verzorgen en bemoederen.
* het.ismij heeft hier niks aan toe te voegen/ op aan te merken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:16 schreef 1603 het volgende:
-op-
Oh, mijn man bemoedert onze kinderen eerlijk gezegd beter dan ik. Ik ben daarentegen zakelijker en heb meer managementkwaliteiten (brr, braakwoord, maar wist even niet goed hoe ik het goed moest omschrijven). Dus wat nou.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:17 schreef HAHAHHA het volgende:
Vrouwen presteren uitstekend op gebied van verzorgen en bemoederen.
Op andere gebieden zijn de mannen overal beter in. Denk maar aan mode, koks, techniek, en nog veel meer.
je man is homo in de ontkenningsfase en jij een carrierebitch die wil bewijzen dat vrouwen óók best hoge functies aankunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, mijn man bemoedert onze kinderen eerlijk gezegd beter dan ik. Ik ben daarentegen zakelijker en heb meer managementkwaliteiten (brr, braakwoord, maar wist even niet goed hoe ik het goed moest omschrijven). Dus wat nou.
vrouwen die SATS en Oprah quoten, en dan ook nog terwijl het absoluut niet bij de situatie past:quote:
Een vrouw die alle vrouwelijke functies en emoties uitgeschakeld heeft en daarom ook een leuk managementbaantje kan handlen. Erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:03 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
je man is homo in de ontkenningsfase en jij een carrierebitch die wil bewijzen dat vrouwen óók best hoge functies aankunnen.
(gokje)
Weet ik veel wie ik quotequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
vrouwen die SATS en Oprah quoten, en dan ook nog terwijl het absoluut niet bij de situatie past:
die cerie over die wijven in de grote ctad, je weet...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef MUUS het volgende:
SATS? Que?
Anders draai je het gewoon even om en zeg je: Goed, ik weet dat ik niks fout doe, dus logisch redeneren brengt me tot de conclusie dat jij iets fout moet doen, ga nou eens even bij jezelf na wat je fout doet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef 1603 het volgende:
Dat laatste klopt wel geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:06 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Een vrouw die alle vrouwelijke functies en emoties uitgeschakeld heeft en daarom ook een leuk managementbaantje kan handlen. Erg aantrekkelijk
Ja, triest he, al die jongetjes die niet met vrouwen om kunnen gaan en hun daarom maar de schuld geven van al het kwaade in de wereld.quote:
Doe dat maar in true want de waarheid is ver te zoekenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
Ik denk dat ik eens een topique ga openen met :
Alle mannen zijn kolerelijers, Hoerelopers, zeiksnorren, randdebielen en pooiers.
© ELOUNDA
Alle mannen zijn KLOOTZAKKEN ik was eerderquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
Alle mannen zijn kolerelijers, Hoerelopers, zeiksnorren, randdebielen en pooiers.
© ELOUNDA
Als we dat bevestigen, ga je dan zeker tegenspartelen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
© ELOUNDA
Wij kunnen iig de ironie van Hans inzienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef HAHAHHA het volgende:
[afbeelding]
Ook een bijpodruct van vrouwen is dat ze over het algemeen niet in staat zijn om humor te produceren!
Is dat nodig dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef HAHAHHA het volgende:
Ook een bijpodruct van vrouwen is dat ze over het algemeen niet in staat zijn om humor te produceren!
Het is niet noodzakelijk, maar wel gezellig. Dat weet je zelf ook wel goed ipv aandacht te vragen.quote:
dat is je probleemquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef 1603 het volgende:
Als gezelligheid uitsluitend daar aan te danken is..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:01 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Het is niet noodzakelijk, maar wel gezellig. Dat weet je zelf ook wel goed ipv aandacht te vragen.
Zei ik dat? Nee, dan kun je beter ophouden met de indruk wekken dat ik andere dingen zeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef Alicey het volgende:
Als gezelligheid uitsluitend daar aan te danken is..
Idd, op een of andere manier zijn ze verslingerd aan klootzakken. Puur omdat ze hem niet kunnen vormen zoals ze het willen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef Little_Meanie het volgende:
dat is je probleem
vrouwen willen geen lieverd
Wat zijn we aangebrand zegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Zei ik dat? Nee, dan kun je beter ophouden met de indruk wekken dat ik andere dingen zeg.
Het produceren van humor, of humor in het algemeen?quote:Het is wel een belangrijk onderdeel bij gezelligheid. Moet ik je dat nog uitleggen?
maarja, huilen lucht verdomt op toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:09 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Idd, op een of andere manier zijn ze verslingerd aan klootzakken. Puur omdat ze hem niet kunnen vormen zoals ze het willen.
Dan kunnen ze weer lekker janken, vinden ze -vreemd genoeg- best wel okay om vaak verdrietig te zijn.
Er hoeft nat. niet gekozen te worden tussen 2 uitersten..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef Developersrus het volgende:
[..]
maarja, huilen lucht verdomt op toch?
...K ben niet verzekerd tegen waterschade so....
Vind je het gek, als je constant loopt te kutten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef Alicey het volgende:
Wat zijn we aangebrand zeg.
Waarover héb je het weer?quote:Het produceren van humor, of humor in het algemeen?
Het zal wel aan mijn vrouwelijke brein liggen, maar de enige personen die ik in dit topic zie janken, zijn mannen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:09 schreef HAHAHHA het volgende:
Dan kunnen ze weer lekker janken, vinden ze -vreemd genoeg- best wel okay om vaak verdrietig te zijn.
Ja, eik wel.. Althans, ik vind niet dat ik nu bijzonder aan het kutten ben ofzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je constant loopt te kutten?
Humor is meer dan alleen produceren er van.quote:Waarover héb je het weer?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zeker een kloon van child-in-chains?![]()
zo herkenbaar, duidelijk child-in-chains die het over mijn ex heeft ook nogquote:Waarom zijn vrouwen toch zulke kuthoeren? Altijd overal omheen draaien, slecht liegen. ("weet niet" .. "misschien"). Een breuk lijkt ze vaak niet te deren. En ze trappen, ook al hebben zij het uitgemaakt, graag nog even na, ook al is het indirect. Ook al ben je als vrienden uit elkaar gegaan, zonder ruzie etc. Ze moeten even dat mes door je hart rammen. Even op je ziel trappen. Stukje bij beetje breken ze je af.
En altijd dat 'we kunnen toch vrienden blijven', en dan toch een paar opmerkingen maken die als een dolk door je hart gaan, en dan nog een paar opmerkingen om de dolk ook nog even om te draaienquote:Een breuk lijkt ze vaak niet te deren. En ze trappen, ook al hebben zij het uitgemaakt, graag nog even na, ook al is het indirect. Ook al ben je als vrienden uit elkaar gegaan, zonder ruzie etc. Ze moeten even dat mes door je hart rammen
Wat een hoer zegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:05 schreef BasOne het volgende:
Amen to that TS
Vooral dit
[..]
En altijd dat 'we kunnen toch vrienden blijven', en dan toch een paar opmerkingen maken die als een dolk door je hart gaan, en dan nog een paar opmerkingen om de dolk ook nog even om te draaien![]()
(ja m'n vriendin... EX-vriendin heeft het 2 weken geleden uitgemaakt na 1,5 jaar en ze was zo'n bitch die even na moest trappen)
precies, PRECIES.. dat ken ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:05 schreef BasOne het volgende:
Amen to that TS
Vooral dit
[..]
En altijd dat 'we kunnen toch vrienden blijven', en dan toch een paar opmerkingen maken die als een dolk door je hart gaan, en dan nog een paar opmerkingen om de dolk ook nog even om te draaien![]()
(ja m'n vriendin... EX-vriendin heeft het 2 weken geleden uitgemaakt na 1,5 jaar en ze was zo'n bitch die even na moest trappen)
Ik kan harstikke goed met vrouwen omgaan, zij kunnen alleen niet met mij omgaan . . .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, triest he, al die jongetjes die niet met vrouwen om kunnen gaan en hun daarom maar de schuld geven van al het kwaade in de wereld.
ze kunnen perfect met mij omgaan, zo gauw ze geleerd hebben mij te aanbiddenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:36 schreef ThunderChild het volgende:
Ik kan harstikke goed met vrouwen omgaan, zij kunnen alleen niet met mij omgaan . . .![]()
![]()
Even hierover: wij janken omdat het werkt. Vrouwen huilen sneller dan mannen, dat is nou eenmaal zo. Ik jank ook wel eens als er niks is. Mannen reageren er te hysterisch op, en daar moeten we dan gewoon gebruik van maken. Jullie werpen ons de mogelijkheden zo toequote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:09 schreef HAHAHHA het volgende:
idd, ze zijn zo makkelijk voor de gek te houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Even hierover: wij janken omdat het werkt. Vrouwen huilen sneller dan mannen, dat is nou eenmaal zo. Ik jank ook wel eens als er niks is. Mannen reageren er te hysterisch op, en daar moeten we dan gewoon gebruik van maken. Jullie werpen ons de mogelijkheden zo toe
Bij een hoer stopt het gezeur na betaling,...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:45 schreef DemonRage het volgende:
Is dit topic een verkapte oproep voor hoerenlopers om de prostitutie te boycotten?
Mwoah, ik zou niet willen zeggen dat ik echt een kuthoer ben die bewust mannen voor de gek houdt, maar over dat janken moeten ze gewoon niet zoveel ophef maken. Vrouwen janken. Betekent niet dat er iets ergs is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:22 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
idd, ze zijn zo makkelijk voor de gek te houdenen we krijgen zo makkelijk iets van ze gedaan, ze geven altijd snel toe, zo makkelijk
en als wij niet ergens gelijk aan toegeven zijn we gelijk kuthoeren en weet ik het whehe
mannen,,,, zo easy
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou niet willen zeggen dat ik echt een kuthoer ben die bewust mannen voor de gek houdt, maar over dat janken moeten ze gewoon niet zoveel ophef maken. Vrouwen janken. Betekent niet Hoeft niet te betekenen dat er iets ergs is.
irritant. en je weet nooit of het gemeend is en daarom ge je van het ergste uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou niet willen zeggen dat ik echt een kuthoer ben die bewust mannen voor de gek houdt, maar over dat janken moeten ze gewoon niet zoveel ophef maken. Vrouwen janken. Betekent niet dat er iets ergs is.
Da's wel weer lief.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
irritant. en je weet nooit of het gemeend is en daarom ge je van het ergste uit.
Weten wijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:59 schreef SlimShady het volgende:
irritant. en je weet nooit of het gemeend is en daarom ge je van het ergste uit.
Maar wel meestal stomme.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:29 schreef Ripley het volgende:
Huilie
Vrouwen zijn net mensen: je hebt leuke en stomme. Deal with it
Mannen, zo tegenstrijdig altijdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
kuthoeren , zonder enige humor, wat zoeken die jankgasten dan bij vrouwen?
ja, sex, maar als het enkel de sex is , hoe krijgen die humorloze kuthoeren hen dan zo over de zeik dat ze dit soort topics openen cq draaiende houden?
dan neuk je ze gewoon en zal het je verder aan je reet roesten of ze humor hebben, een leuk karakter of whatever.
dus toch verliefd? verliefd worden op een kuthoer zonder humor, tjaaaaa.. en dan vrouwen verwijten dat ze enkel op klootzakken vallen....![]()
Dat en zo niet in staat tot logisch denken, wat ze toch zo goed zouden kunnen volgens eigen zeggen.quote:
Ja, kunnen ze niet gewoon eens zeggen wat ze bedoelen? Of moet ik het altijd maar raden, die ''signalen'' van de broertjes dat ze me eigenlijk een kuthoer vinden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat en zo niet in staat tot logisch denken, wat ze toch zo goed zouden kunnen volgens eigen zeggen.
Die kuthoeren willen allemaal een klootzak, dan klopt het toch gewoon weer?
Nu moeten enkel die jankende "broertjes" hier op de overgebleven "zusjes" leren vallen, maar jaaaaaaaaaa, dat doen ze niet, want ze willen liever die geile kuthoer.
Ja kijk dan moet je niet klagen maar dragen![]()
Ja, alle vrouwen zijn hetzelfde en alle mannen zijn dol op generaliserenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:23 schreef Disorder het volgende:
Even serieus. Vrouwen zijn in mijn ogen echter wel degelijk emotioneel onbetrouwbaar, kennen zelden loyaliteit, zijn vaker onbetrouwbaar dan mannen en gebruiken emotie als chantagemiddel. Of ik moet nog eens een leuke normale vrouw tegenkomen, maar die schijnen, als ik mijn vrienden hoor, ook niet te bestaan.
En dan weer zeiken dat we zo aanhankelijk en volgzaam zijn en nooit een eigen mening hebben.quote:Misschien heeft de Islam gelijk en moet de corrigerende tik weer terugkomen.
je kunt dus niet winnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze niet gewoon eens zeggen wat ze bedoelen? Of moet ik het altijd maar raden, die ''signalen'' van de broertjes dat ze me eigenlijk een kuthoer vinden?
Wat is er?
Niets.
Echt niet?
Nee (maar je bent een kuthoer)
Holy shit, geweldig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:26 schreef Xennia het volgende:
En dan weer zeiken dat we zo aanhankelijk en volgzaam zijn en nooit een eigen mening hebben.
hij: wat zullen we gaan doen vandaag?
zij: maakt mij niet uit.
hij: wat zullen we eten vandaag?
zij: maakt mij niet uit. Zeg jij het maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |