quote:
Ik kan nog geen plant in leven houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:17 schreef HAHAHHA het volgende:
Vrouwen presteren uitstekend op gebied van verzorgen en bemoederen.
* het.ismij heeft hier niks aan toe te voegen/ op aan te merken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:16 schreef 1603 het volgende:
-op-
Oh, mijn man bemoedert onze kinderen eerlijk gezegd beter dan ik. Ik ben daarentegen zakelijker en heb meer managementkwaliteiten (brr, braakwoord, maar wist even niet goed hoe ik het goed moest omschrijven). Dus wat nou.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:17 schreef HAHAHHA het volgende:
Vrouwen presteren uitstekend op gebied van verzorgen en bemoederen.
Op andere gebieden zijn de mannen overal beter in. Denk maar aan mode, koks, techniek, en nog veel meer.
je man is homo in de ontkenningsfase en jij een carrierebitch die wil bewijzen dat vrouwen óók best hoge functies aankunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, mijn man bemoedert onze kinderen eerlijk gezegd beter dan ik. Ik ben daarentegen zakelijker en heb meer managementkwaliteiten (brr, braakwoord, maar wist even niet goed hoe ik het goed moest omschrijven). Dus wat nou.
vrouwen die SATS en Oprah quoten, en dan ook nog terwijl het absoluut niet bij de situatie past:quote:
Een vrouw die alle vrouwelijke functies en emoties uitgeschakeld heeft en daarom ook een leuk managementbaantje kan handlen. Erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:03 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
je man is homo in de ontkenningsfase en jij een carrierebitch die wil bewijzen dat vrouwen óók best hoge functies aankunnen.
(gokje)
Weet ik veel wie ik quotequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
vrouwen die SATS en Oprah quoten, en dan ook nog terwijl het absoluut niet bij de situatie past:
die cerie over die wijven in de grote ctad, je weet...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef MUUS het volgende:
SATS? Que?
Anders draai je het gewoon even om en zeg je: Goed, ik weet dat ik niks fout doe, dus logisch redeneren brengt me tot de conclusie dat jij iets fout moet doen, ga nou eens even bij jezelf na wat je fout doet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef 1603 het volgende:
Ik snap er vaak helemaal niks meer van.. wat doe ik fout? "niks, je doet niks fout, je bent lief, maar (blablabla).." dat heb ik nu al meerdere keren gehoord
Dat laatste klopt wel geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:06 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Een vrouw die alle vrouwelijke functies en emoties uitgeschakeld heeft en daarom ook een leuk managementbaantje kan handlen. Erg aantrekkelijk
Ja, triest he, al die jongetjes die niet met vrouwen om kunnen gaan en hun daarom maar de schuld geven van al het kwaade in de wereld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |