Ho ho, hij is toch vrijgesproken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef JeroenV het volgende:
Ik dacht dat in de TT niet meer de naam van de afvaller mocht?
Overigens moest ik gisteren wel om Dick lachen met zijn 'Ik verkoop mezelf niet'.
Zegt de scheidsrechter die betrapt is op geld inzetten op wedstrijden die hij zelf floot.
Molligquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:09 schreef BVO het volgende:
Die Eva heeft ook een heel gek gezicht eigenlijk.
Is dat zo? Dacht van nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ho ho, hij is toch vrijgesproken?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Paul kan toch de mol niet meer zijn, aangezien hij de test als slechtste gemaakt heeft? Het lijkt me toch niet dat ze daar mee gaan kloten.
Dat kan volgens mij ook niet want ik las net nog de volgende argumenten van Kassenbouwer die dat wel uitsluiten:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze zouden ook net kunnen doen alsof hij de test het slechtste heeft gemaakt, en hem zo opzettelijk te isoleren om eventuele verdachtmaking tegen te gaan...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:37 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet de mogelijkheid dat Paul de mol zou kunnen zijn.
Ten eerste: stel dat het hem nou niet gelukt was die mollenboekjes te pakken, wat dan?!
En ten tweede: het programma zou toch nooit het risico lopen, dat Paul niet gekocht zou worden tijdens de veiling?
Nee hoor, Nadja is vrijgesprokenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ho ho, hij is toch vrijgesproken?
Het eerste is het punt waar Dick gelijk in had. Als niemand ook maar iets had geboden tijdens de veiling had de mol misschien wel uit zijn hol gekropen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:16 schreef eesch het volgende:
Dit is super.... alle theorieën tot nu toe kunnen overboord: de mol wist immers al lang dat deze veiling er aan zou komen dus hoefde er niet eens gemold te worden aangezien het zeer aannemelijk was dat de pot toch wel op zou gaan. Alle tellers kunnen weer op nul.
Enige houvast nu is te achterhalen welke kandidaat/kandidaten als eerste op items hebben geboden: tenslotte is het zo dat het op 1 na hoogste bod telde, oftewel, de tweede kandidaat die bood zorgde dat er geld uit de pot ging, de eerste kandidaat heeft die kans in elk geval flink vergroot. Jammergenoeg werd dat niet duidelijk in beeld gebracht.
Ja is altijd al geweest.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Heeft de Mol dan voorkennis m.b.t. aankomende opdrachten?
quote:En mijn horloge zegt je dat het tijd is
voor veranderingen
Goud en zilver hebben mij nooit iets gebracht
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef hannowannabe het volgende:
Dick wordt voor mij nu ook erg verdacht
Goede Tijden, Slechte Tijden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Vorige week: Times Are Changing
Deze week: tijd is voor veranderingen
Nog bedankt! Altijd mooi om even op zo'n site te watertandenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
http://www.mandarinoriental.com/chiangmai/
Geloof me nou maar, Dick is de molquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:19 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of er iemand dicht bij de waarheid zal blijken te zitten met zijn/haar theorie.
BTW ze draagt echt de helft van de tijd een zonnebril.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:59 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Renate echt helemaal niks.... Ik snap niet wat mannen in haar zien
Zou best kunnen.quote:
Dick heeft tot nu toe alles voor de pot gedaan om zich uit de picture te spelen. Hij wist toch dat die veiling zou komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef RayMania het volgende:
Dick is op basis van die veiligopdracht en tempelopdracht voor mij echt de Mol niet.
Er waren er twee die weigerde om te abseilen wat een vreselijk hoog bedrag had opgeleverd. Alex en Renate weigerden en waren zodoende de enige die werkelijk saboteerde. Nu las ik pas in een interview met de ouders van Alex in Volkskrantmagazine dat het altijd zo'n angsthaas is geweest. Dat zou Renate weer verdacht maken die wat ik via via hoor spontaan tranen kan laten verschijnen (wat ze deed) en normaalgesproeken toch zou moeten kunnen abseilen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:21 schreef Mvnl het volgende:
Overigens: als de mol slim is heeft hij/zij zich tot de veiling wél verdacht gemaakt, omdat de kandidaten ná de veiling ws iedereen die daarvoor al opzichtig gemold heeft uitsluiten..
En hij kon zich uit de verdenking spelen de vorige afleveringen omdat hij toch wist dat die veilingopdracht eraan kwam.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef YPPY het volgende:
Die veiling was wel erg leuk. Alle voorgaande opdrachten waarin iemand (veel) geld verdiende betekenen nu niets meer. Voor de mol maakte dat niet uit, alles zou toch op gaan.
Ik heb geen idee wie het is. Dick kan nog best, als de anderen het geld opmaken, hoeft hij niet te bieden.
Ze heeft wel vijf jokers, dus ik ben bang dat ze er nog wel even in blijft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:20 schreef koetjeboe het volgende:
Ik zet mijn geld voorlopig op Inge, en ik _hoop_ dat de niet-gemotiveerde Nadja er volgende week keihard uitvliegt
Dick kon niet zien of er geboden werd, de mol moest voor de zekerheid altijd meebieden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef YPPY het volgende:
Die veiling was wel erg leuk. Alle voorgaande opdrachten waarin iemand (veel) geld verdiende betekenen nu niets meer. Voor de mol maakte dat niet uit, alles zou toch op gaan.
Ik heb geen idee wie het is. Dick kan nog best, als de anderen het geld opmaken, hoeft hij niet te bieden.
Dick kon niet zien door wie er geboden was, maar als Karel steeds een hoger bedrag noemt, lijkt het me wel duidelijk dat er geboden werd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dick kon niet zien of er geboden werd, de mol moest voor de zekerheid altijd meebieden.
Karel kon net zo goed zeggen dat er geen bod meer was en zodoende de veiling ten einde was, dan had de mol misgekleund.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:16 schreef Dion het volgende:
[..]
Dick kon niet zien door wie er geboden was, maar als Karel steeds een hoger bedrag noemt, lijkt het me wel duidelijk dat er geboden werd.
Ja, in dat geval zou Karel de mol zijn, lijkt me niet de bedoeling van het spelletje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Karel kon net zo goed zeggen dat er geen bod meer was en zodoende de veiling ten einde was, dan had de mol misgekleund.
Ja, daar heb je gelijk aan bovendien gebruikte hij inderdaad het eenmaal, andermaal als sein dat er niet meer geboden werd. Heb even een theorietje dat het Renate moet zijn, de mol wint namelijk altijd niets met deze veiling aangezien dat degene is die als laatste biedt om het bedrag dat weggenomen wordt hoger te krijgen. De enelaatste gaat er met de prijs vandoor. Alex heeft die ene joker te pakken gekregen, wat er opduidt dat als hij de mol zou zijn gestopt is met geld weg te nemen uit de pot. Renate dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:31 schreef Dion het volgende:
[..]
Ja, in dat geval zou Karel de mol zijn, lijkt me niet de bedoeling van het spelletje.
Ik denk ook wel dat de kandidaten in dat geval zouden tegensputteren hoor!
Nadja bood zelfs een keer twee keer achterelkaar, of een montagefoutje of ze begreep het niet, wat ik me ook wel voor kan stellen want ze doet wel vaker stompzinnige uitspraken.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:49 schreef Dion het volgende:
Waarom heeft Nadja eigenlijk die 5 jokers gekregen?
In de uitzending was duidelijk te zien dat zowel Nadja als Eva en Alex hebben geboden op 6700 euro.
Misschien was zij de eerste die haar hand opstak, dat is niet te achterhalen door de montage.
Misschien was het teveel opgevallen als Eva de hotelkamer en 8 jokers had gewonnen...
klopt inge heeft nog 2 jokers, en die zet ze maar niet in, wat zeker vreemd is !quote:Op zondag 28 januari 2007 10:33 schreef Mvnl het volgende:
Hoe kom je erbij dat Inge er 0 heeft?
Volgens mij hebben we haar haar jokers uit aflevering 1 (t filmpjes-spel) nog niet zien inzetten..
Ik vermoed dat Inge haar 2 jokers in afl 2 al heeft ingezet...quote:Op zondag 28 januari 2007 11:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
klopt inge heeft nog 2 jokers, en die zet ze maar niet in, wat zeker vreemd is !
zeker in het begin gebruikt iedereen ze het meest omdat men haast nog geen info heeft, maar wellicht weet Inge alles al![]()
Dat wist ik niet meer, of ze er wel of niet had, vandaar ook mij vraag om het aan te vullen.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:33 schreef Mvnl het volgende:
Hoe kom je erbij dat Inge er 0 heeft?
Volgens mij hebben we haar haar jokers uit aflevering 1 (t filmpjes-spel) nog niet zien inzetten..
Idd, daar zat ik ook aan te denkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dick heeft tot nu toe alles voor de pot gedaan om zich uit de picture te spelen. Hij wist toch dat die veiling zou komen.
De serie is van de zomer opgenomen, toen was er een andere wisselkoers...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens,
Renate kreeg 100 euro in Thaise valuta (Baht) toch? 100 euro = 4300 Baht. Maar ze telde toch tot de 5000?
Er lopen ook domme mollen rond op deze planeet. Renate schat ik echter niet zo dom in.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef Ayaxola het volgende:
Renate en Nadja lijken me eigenlijk te dom om de mol te zijn![]()
De mol weet altijd wat er komen gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het idee dat de mol van tevoren al wist dat de veiling er kwam.
Je doet 't als mol ook goed als je niets doet als je merkt dat een opdracht sowieso naar de kloten gaat. Je kunt je energie beter sparen voor andere sabotageactiesquote:Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef broer het volgende:
De mol wist zonder twijfel van de veiling. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij of zij daardoor minder molacties zou uitvoeren omdat het geld 'toch wel weer uit de pot gespeeld zou worden'. Dan voldoe je weliswaar aan je taak - zo min mogelijk geld in de pot - maar dan speel je het spel niet echt leuk mee.
Dat maakt het weer leukquote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Kortom: iedereen kan door die ***veiling de mol zijn.
Bij de veiling kan je geen goede of slechte indruk maken omdat niets te controleren was achteraf. Alleen dat Eva geboden heeft is zeker voor de medekandidaten.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je doet 't als mol ook goed als je niets doet als je merkt dat een opdracht sowieso naar de kloten gaat. Je kunt je energie beter sparen voor andere sabotageacties![]()
Daarom kan Dick Jol nog steeds de mol zijn, terwijl hij een goede beurt maakt met zijn 'ik-bied-helemaal-nergens-op'.
Als je de veiling en het commentaar bij de stemronde (incl de inzet van jokers) van afgelopen ronde bekijkt kan het alleen Renate zijn en heeeel misschien Alex. (hoop het niet want die mag met zijn rotkop er snel uit van mij)quote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Kortom: iedereen kan door die ***veiling de mol zijn.
Ook Nadja heeft gezegd dat ze op Paul heeft geboden. Maar dat valt niet te ontkennen omdat hij weer terug in het spel is.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef Bayswater het volgende:
Bij de veiling kan je geen goede of slechte indruk maken omdat niets te controleren was achteraf. Alleen dat Eva geboden heeft is zeker voor de medekandidaten.
Voor de camera toch alleen zonder het bijzijn van anderen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook Nadja heeft gezegd dat ze op Paul heeft geboden. Maar dat valt niet te ontkennen omdat hij weer terug in het spel is.
Nee, ze vertelde het aan iemand anders, ik vergeet wie. Toen de ander vroeg of ze nog iets anders in de wacht had gesleept, zei ze neequote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Bayswater het volgende:
Voor de camera toch alleen zonder het bijzijn van anderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nou is via via op een weblog gezegd wie de mol zou zijn. Als jullie interesse hebben, klik de link in het spoilervakje. Ik weet niet of ik het moet geloven...Haha, geloof er geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nou is via via op een weblog gezegd wie de mol zou zijn. Als jullie interesse hebben, klik de link in het spoilervakje. Ik weet niet of ik het moet geloven...BullshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jajajaja, leuk plaatje weer!
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Jammer Urquhart, gelukkig is de video en dvd recorderquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond kan ik het ook niet live zien, dus dat wordt opnemen.
Zo is dat, later op de avond zal ik het dan wel zien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jammer Urquhart, gelukkig is de video en dvd recorder![]()
Ja, want terugkijken op postzegelformaat (oke, iets groter, maar je begrijpt me) is zo leukquote:
Eenschquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, want terugkijken op postzegelformaat (oke, iets groter, maar je begrijpt me) is zo leukEn helemaal met een verbinding die om de 3 minuten uitvalt. En dan kan ik het pas iets van maandag zien, want het staat er nooit meteen op.
Nostalgie!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, want terugkijken op postzegelformaat (oke, iets groter, maar je begrijpt me) is zo leukEn helemaal met een verbinding die om de 3 minuten uitvalt. En dan kan ik het pas iets van maandag zien, want het staat er nooit meteen op.
Als je even bij de bron had gekeken, zie je dat ze gemaakt worden door een user genaamd vriendlief op het forum van wieisdemol.com. Niet officieel dus, gewoon door een fan gemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef Anne04 het volgende:
Die cartoons hè, maakt iemand die of zijn die 'officeel' zeg maar?![]()
Oh jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je even bij de bron had gekeken, zie je dat ze gemaakt worden door een user genaamd vriendlief op het forum van wieisdemol.com. Niet officieel dus, gewoon door een fan gemaakt.
Nou meldde paul al op zijn weblog dat er een 'draak' van een aflevering aankomt..quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:04 schreef Markeerstift het volgende:
De muzikale aanwijzing in Rabradio bij 3fm net was een fragment van Unleash the Dragon van Cisqo(schrijf ik dat zo goed?)
Dat kan dus weer vanalles betekenen.
Of de mol onthult iets, of er wordt iets onthult, de mol krijgt vrijspel..
Yups.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef evert het volgende:
alleen de drie heren hebben zich toch met de onderste rij bemoeid
Het zal eens niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef BVO het volgende:
Ik neig steeds meer naar Alex.
en nog maar 2 mannen in het spelquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:25 schreef jna het volgende:
Het blijft Dick voor mij
Karel weer alleen blauwe overhemden trouwens
Ik geloof nooit dat hij de Mol is. Hij was degene die de juiste route liep tijdens de tempel opdracht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef Jivis het volgende:
Gave aflevering, Dick Jol is hilarischVond hem wel erg verdacht bij dat vlotvaren en denk dan ook dat hij de mol is.
als het een man is, gezien de blauwe overhemden, en het is dick niet dan moet het paul zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat hij de Mol is. Hij was degene die de juiste route liep tijdens de tempel opdracht.
Dan zou het Paul dus ook niet zijn om dezelfde reden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef kratovsk het volgende:
Lijkt me sterk dat de mol zoveel moeite zou doen om de verdubbelaar binnen te halen. Inge is het volgens mij juist zeker niet.
ik hoop niet dat zij het is. Wordt een beetje vervelend die opzichtige mollen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
Ík denk dat het gewoon Nadja is. Helaas, want dan is het wéér een duidelijke Mol...
Dacht jij niet tot vijf voor half tien vanavond dat het Alex was?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
Helaas, want dan is het wéér een duidelijke Mol...
Jaaaaaquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef broer het volgende:
[..]
Dacht jij niet tot vijf voor half tien vanavond dat het Alex was?
Mooi. Dan zal ze er volgende keer wel uitgaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
Ík denk dat het gewoon Nadja is. Helaas, want dan is het wéér een duidelijke Mol...
Eva heeft ook steeds iets blauws aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:25 schreef jna het volgende:
Karel weer alleen blauwe overhemden trouwens
Volgens mij interesseert Nadja dat geld helemaal niks, aangezien ze er gewoon tot het eind bij wil blijven. En dan is zo verdacht mogelijk doen helemaal geen slechte tactiek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar ja, zij denkt misschien dat geld verdienen komt later wel. Eerst nu maar iedereen laten denken dat ik het ben...
Zit er dik in dat Dick de Mol is of Nadja ?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef jna het volgende:
Het is toch duidelijk Dick, hij probeerde Renate zelfs uit te schakelen door dr recht in een wespennest te varen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mooi. Dan zal ze er volgende keer wel uitgaan..
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef evert het volgende:
alex zat op inge, nadja en eva geloof ik
Scherp!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef evert het volgende:
paul zit 100% op Alex en blijft in het spel....
Ik vind Nadja maar een zweefteef die heeft echt een klap van de molen gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Eva, denk ik. Dick ben ik niet meer zo zeker van.
Nadja is gewoon aan het kutten. Wat een vaag mens![]()
Daarom denk ik ook dat ze in de volgende aflevering op Eva's rug klimt, omdat ze 'nog een keer wil'.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind Nadja maar een zweefteef die heeft echt een klap van de molen gehad.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef broer het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat ze in de volgende aflevering op Eva's rug klimt, omdat ze 'nog een keer wil'.
Ik geloof wel dat het een puzzeltje is, maar waarom niet de e, niet de l en niet de a?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:07 schreef Mvnl het volgende:
is niet de E is niet de L is niet deA...
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef broer het volgende:
Ik geloof wel dat het een puzzeltje is, maar waarom niet de e, niet de l en niet de a?
In de namen Nadja, Paul en Renate zitten ook A'squote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:22 schreef Haaibaaike het volgende:
De naam Eva eindigt met een A, zou dat de redenering zijn van de A ?
Ja maar ik ging er vanuit met de laatste letter van de naam.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In de namen Nadja, Paul en Renate zitten ook A's![]()
Dus mijn A-theorie gaat niet eens op, denk ik.
Zou best kunnen, al lijkt 't van niet. Vorig jaar had je Milouska al vrij snel in de gaten, hè? Ik heb nog nooit een mol geradenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja maar ik ging er vanuit met de laatste letter van de naam.![]()
Nadja was ik vergeten ! Maar dat zeg ik maar hoor.
Ik denk zelf Dick Jol.
Nee, niet gauw had ik Milouska geradenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou best kunnen, al lijkt 't van niet. Vorig jaar had je Milouska al vrij snel in de gaten, hè? Ik heb nog nooit een mol geraden![]()
viel mij ook al op,.quote:
Karel heeft het vóór elkaar..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het een puzzeltje is, maar waarom niet de e, niet de l en niet de a?
En Dick dan die de ton van Inge in het water gooide?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik vond Renate ook wel erg verdacht bij die 2e ton. Het leek net of ze hem het water in wilde laten rollen. Toen riep Dick: Niet het water in laten rollen he! En toen zag je ze een glimlachje krijgen.
Oneens... hoewel ik onbekende nederlanders ook oké (en mogelijk leuker) vind, vind ik deze serie erg in orde..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:39 schreef Jarno het volgende:
Vind er geen bal meer aan.
Het wordt weer eens tijd voor een WIDM met ónbekende Nederlanders.
De intro met dat weglaseren en de piepjes is van Ugo Farell - Oratioquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:20 schreef Molline het volgende:
Wat ik jammer vind is dat ik vaak moeite heb de gesprekken te volgen omdat vaak de muziek en
de achtergrondgeluiden wat te hard zijn. Dat valt me in deze serie van de mol heel erg tegen.![]()
Ik vind trouwens dat intro van de mol nog steeds geweldig.![]()
Eerst die piepjes, dan dat muziekje, de vingerafdruk die "weggelaserd" wordt.
Dan dat muziekje gedurende de test, met die "lachende mol".
En dan aan het eind die muziek en het wegvagen van de afvaller.
Vind dat ze dat heel leuk doen en ben blij dat dat al die jaren tenminste hetzelfde is gebleven.
Ik weet dat de muziek van een film is, weet iemand nog welke dat is?
Ik heb die film ooit is gezien, en toen herkende ik de muziek meteen.
Misschien wel heel veel, als Nadja de mol is had ze er toch nog steeds niks aan..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vraag me af wat Inge allemaal in haar molboekje had geschreven, dat Nadja er niets aan had.
Precies wat ik zocht!!! Bedankt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
http://ifarm.nl/demol/nl2007mu.html
Is alle muziek uit WIDM, hoop dat wat jij bedoelt er bij staat!
Topquote:
Ja, maar heel slecht verstaanbaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Interessante aflevering, net teruggezien.
Om dat het een reality-programma is, volgens mij.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:07 schreef Impry het volgende:
Waarom staan deze topics nog steeds in SHO en niet gewoon in TV?
Terwijl Prison Brake, De staat van Verwarring, Deal or No Deal en Puberruil juist weer wel in TV staan. Blijf het een vaag beleid vindenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Expeditie Robinson, Peking Express enzo staat hier ook allemaal.
Ja, hé erg kortquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:37 schreef Urquhart het volgende:
Wel een hele korte aanwijzing
Mijn man kwam net binnen kon het dus niet helemaal goed volgen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:38 schreef golfer het volgende:
Muzikale aanwijzing: een liedje met daarin "You take my cares away? " ?
Ik wil ook die dvd's. Vooral die van seizoen 2 en 3quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:35 schreef Molline het volgende:
Wanneer komen die afleveringen nou eens op dvd?
Ik wil de eerste series heel graag nog een keer terugzien. Meen me te herinneren dat 'vroeger' de opdrachten ook wat spectaculairder waren. Er zat toch ook een meisje met een slang in een ton?
En dat bungee-jumpen ....
Volgens mij werd er ook veel meer gelachen, bijv. om dat rode haar van Wilmi.Ja, dat waren nog eens tijden ....
![]()
Zou ook wel weer eens leuk zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef Toad het volgende:
Wat mij betreft mogen ze volgend jaar ook weer een Wie is de mol doen zonder BN'ers.
Ja, ik bedoel, het is altijd b-garnituur acteurs, en onbekende NL'ers hebben geen publiek imago hoog te houden en zorgen dus voor veel spectaculairdere tv.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef Toad het volgende:
Wat mij betreft mogen ze volgend jaar ook weer een Wie is de mol doen zonder BN'ers.
Maar Nadja is toch elke aflevering zulke mollenstreken aan het uithalen, dat ze het eigenlijk niet meer niet kan zijn. Dit kost haar allemaal geld.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Owee als het toch Nadja blijkt te zijn. Ik ga voorlopig ook voor Renate. Die 3 op dat vlot waren mij te fanatiek om de mol te kunnen zijn terwijl Renate de fles pakte ipv de ton
.
Precies, plus dat ze echt de pot geld goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, het is altijd b-garnituur acteurs, en onbekende NL'ers hebben geen publiek imago hoog te houden en zorgen dus voor veel spectaculairdere tv.
Dat deed Milouska Meulens vorig jaar ook !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:18 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar Nadja is toch elke aflevering zulke mollenstreken aan het uithalen, dat ze het eigenlijk niet meer niet kan zijn. Dit kost haar allemaal geld.
Ik zei het vanaf opdracht 1 alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:11 schreef Flem het volgende:
Jup; Renate is de Mol.
Ja, totaal onduidelijk. Ik snap niet waarom dit niet gewoon in TV staatquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Terwijl Prison Brake, De staat van Verwarring, Deal or No Deal en Puberruil juist weer wel in TV staan. Blijf het een vaag beleid vinden
Eenschquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef Urquhart het volgende:
De seizoenen met onbekende Nederlanders, zijn sowieso de leukste seizoenen geweest.
Ho Ho Ho Sigrid was een van de beste mollenzoekers ze had al van de eerste afl. Nico door als mol. En dat is nog geen enkele keer verder voorgekomen in de Wie Is De Mol? geschiedenis. De 2e serie was naast de 3e serie mijn favo serie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch![]()
Vooral de tweede (?) in Schotland.
Sigrid won toen terwijl ze geen flikker uitvoerdeZal je zien dat Nadja niet de mol is, geen moer doet en toch wint
![]()
Mwah, de meeste vragen zijn op veel mensen toepasbaar. Is de mol een man of een vrouw, enz.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:47 schreef Ayaxola het volgende:
Alex heeft over 3 of 4 personen gespreid. Waarschijnlijk zal daar de mol dan wel tussen zitten. Dan is het logisch dat hij wel een aantal vragen goed heeft waarschijnlijk.
Paul ging volledig op Alex, en had hoogst waarschijnlijk dus geen enkele vraag goed.
Wel apart dat Alex er dan uit ging, terwijl Paul logischer lijkt![]()
Owja, dat kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, de meeste vragen zijn op veel mensen toepasbaar. Is de mol een man of een vrouw, enz.
Daarnaast, misschien had Paul er inderdaad heel weinig goed, maar had Alex er gewoon net wat minder.
Wat boeit het, iedereen weet dat Nadja het heeft en dat ze de mol wil spelen. Enige die z'n boekie wel ongeschonden terug kreeg was Dick..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:30 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik raar vind, is dat je helemaal niemand hoorde over het feit dat alle beschreven pagina's uit hun mollenboekjes gehaald warenDat werd prominent in beeld gebracht, met Nadja die door het donker sluipt om de boekjes terug te brengen, daar nota bene pal voor het raam de bladzijden eruit scheurt, met koeienletters een boodschap in de boekjes schrijft en vervolgens hoor je er niets meer over.
Ja, ik dacht ook hee leuk, nu zien we Renate in een nat T-shirt maar het feest ging niet doorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:40 schreef Hihat het volgende:
Toen Renate en Dick in het bijennest terecht kwamen viel Renate toch in het water? En Dick sprong van het vlot? Eén shot later stonden beiden weer met droge kleren aan op het vlot.
...
Of Paul had toch wat gespreid. Als dat zo is zal zijn tweede persoon het waarschijnlijk zijn en dat zou mooi zijn voor hem.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, de meeste vragen zijn op veel mensen toepasbaar. Is de mol een man of een vrouw, enz.
Daarnaast, misschien had Paul er inderdaad heel weinig goed, maar had Alex er gewoon net wat minder.
Wat ik heb begrepen moeten de afvallers inderdaad binnen een paar dagen weer naar huis.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog even een vraagje (misschien al tig keer gesteld). De kandidaten die afvallen, waar gaan die naartoe? Naar Nederland? Maar dan valt toch op wie er al uit de wedstrijd is?
Je zou denken dat iedereen, ongeacht het moment van afvallen, drie weken wegblijft.
Iemand een idee?
Dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:35 schreef Dion het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen moeten de afvallers inderdaad binnen een paar dagen weer naar huis.
Er zal vast in hun contract staan dat ze een paar weken low profile moeten houden of ze worden opgesloten in het pand van de AVRO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |